hoi meiden, wat een lekker weer he! Wat mij betreft is het speeltuin seizoen gisteren geopend! We hadden in december een speeltuin ontdekt, hier 5 minuten vandaan waar je op door de weekse dagen ook allerlei speelgoed kunt gebruiken. naast allerlei zandbak spullen ook fietsjes en karren enzo. Echt heel erg leuk. Gisteren was ik er in de middag en toen was het vrij druk met een hoop schoolkinderen, vandaag in de ochtend was het beter. Ik heb er heerlijk in de zon gezeten en Thijs ging helemaal los in de zandbak. Thijs wordt nu wakker, ik sluit even af met een felicitatie voor Irma! Gefeliciteerd met de komst van de derde. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het me wel erg heavy lijkt hoor! (maar ook wel erg leuk, 3 kindjes met zo weinog leeftijdsverschil!) Lies
Wat een weertje he! Tis echt heerlijk zonnig hier. In de schaduw nog wat koud maar we mogen absoluut niet klagen. Koen heeft vanmiddag wat gespeeld in de zandbak hier in de buurt. Nu is hij daar nog met mijn moeder. Ik was tussendoor naar huis gegaan want Sara is ook thuis. Die is vandaag thuis gebleven van school omdat ze ziek is. Maar gelukkig gaat het alweer de goede kant uit. Hoop dat ze zich morgen ook goed voelt. We hadden morgen namelijk een verrassing in petto omdat we morgen 3 jaar getrouwd zijn. Na Koen's middagdutje even naar de Kasteeltuinen in Arcen en daarna pannekoeken eten in een pannekoekhuis. Hoop natuurlijk dat het morgen beter met d'r gaat. En zondag heeft ze die hardloopwedstrijd (1200 meter) dus moet ze ook wel fit zijn. We hebben trouwens een 2e hands glijbaan gekocht voor Koen! Nou, we hebben hem nog niet maar vanavond gaan we 'm ophalen. Ik vond het een beetje zonde om voor veel geld een nieuwe te kopen dus gezocht en nu kunnen we deze kopen voor 30 euro: 82Mama: Bedankt voor de tip over Aerius. Maar ik denk dat ik eerst even kijk voor een regulier middel van de drogist en als dat niet helpt kan ik altijd nog iets vragen aan de huisarts. Melliemel: Hihi, superleuk die praatjes van Orlando. Wat zijn ze al wijs he? Ik laat het je weten hoe de fitness coach bevalt. Ik heb 'm gisteren binnen gekregen maar hij blijft voorlopig nog verstopt tot 7 april Janette: Ik gebruik nu nog rompertjes maar als het straks richting lente/zomer gaat wil ik wel hemdjes en onderbroekjes gaan kopen. Weet nog niet welke maat. Debbie: Leuk dat Thijmen zo mooi kan spelen met je oppaskindje. Leuke foto's hoor. Mamav2: Wat vervelend dat je dochter nu al 3 pufjes per dag moet Is dat tijdelijk of blijvend of weet je dat niet? Wel mooi dat het goed gaat op de psz. Bianca: Veel beterschap thuis. Pff... lastig die burenherrie en ook nog die avonden werken Sterkte ermee hoor. Slingding: Leuk dat de meiden zich zo vermaakt hebben bij ballorig! Leuke foto's hoor. Lola: Ik moet echt lachen om Jasmijn d'r streken hoor. Koen heeft ook wel eens dat hij 's ochtends of na zijn middagslaap wakker wordt en dan ga ik er heen en dan roept hij: weg weg. Meestal ga ik dan nog even snel iets boven doen en na 5 minuten is hij weer vrolijk. Lies: Die speeltuin klinkt echt superleuk! Zo, ik ga naar mijn eten en straks na het eten gaan we de glijbaan ophalen. Ben benieuwd wat Koen er van vindt maar ik denk super! Groetjes Otje
Cynthia leuke foto's maar paste dat 3 stoeltjes op een rij? Nynke klopt heb hem op volgorde van lengte gedaan en niet van naam, was namelijk nieuwssgierig wie de langste zou zijn en wie de kleinste... Irma met een auto voor 7 pers. kan je wel nog ff voort Lola nee hoor Rick is de zwaarst dus Jasmijn mag nog ff mee geen dieet voor haar hoop voor jou dat ze haar kunstjes ook gaat vertonen als je vrij bent en ze er dus niet vroeg uit hoeft... Helaas heb ik zelf vandaag niet van het mooie weertje kunnen genieten, maar het zag er wel lekker uit Teun was lekker bij opa en oma ze zijn met hem naar ballorig geweest en daarna heeft hij lekker bij opa en oma buiten gespeeld dus die heeft weer voldoende vit. D binnen Otje leuke glijbaan, zit ook over iets te denken voor Teun in de tuin maar we gaan maar voor een zandbakje, zo'n schelp zo ga ff lekker zitten fijne avond allemaal
R. ( kleine meis) 81.0 cm en 10.1 kg Demi 83.6 cm en 10.2 kg Kailynn 84 cm en 12 kg Jayden 86.0 cm en 10,5 kg Orlando 86.5 cm en 10.5 kg 82mama 86.5 cm en 11.4 kg safouane 86.5 cm en 12 kg Nick 86 cm en 13 kg Koen 88.0 cm en 13 kg Jasmijn 88.0 cm en 14.9 kg Jiri 89.0 cm en 13.6 kg Teun 89.5 cm en 12.6 kg Lynn 90.0 cm en 14.2 kg Thijmen 93 cm en 14.3 kg Fynn 95.5 cm en 16 kg Rick 96 cm en 16.7 kg
janette: hier zelfde maat kleding als hempjes en broekjes. Maar momenteel wil hij ze niet aan, dus zijn de rompers weer aan. Bianca: ik hoop dat Gijs en Lynn inmiddels zijn opgeknapt. En wat lief dat Lynn zo met Gijs begaan is. Nick is ook al zo lief voor Chris, kusjes geven etc. maar soms ook megajaloers natuurlijk. Al iets gehoord van je vacature? Slingding: leuke foto's. ik heb zin in morgen.... Irma: in onze auto passen 3 stoeltjes naast elkaar ook goed. (peugeot 307 SW) dus in principe inderdaad een 7 zitter van te maken. Vermoedelijk zit Rick tegen die tijd ook al in een groep 2 stoel en dan is het goed te doen. of zit rick daar nu ook al in... Bij ons zou Rick dan in het midden zitten en de andere twee aan de buitenkanten... Leuk geweest in de dierentuin? eigenlijk benijd ik je wel een beetje, als het hier per ongeluk zou gebeuren dat ik weer zwanger zou zijn, dan hoefden we die discussie niet nog te voeren...al ben ik blij nu niet zwanger te zijn Lola: ik kan me er niets bij voorstellen dat Nick zou doen wat Jasmijn doet! maar vind het wel heerlijk om te lezen. Lies: wat leuk zo'n speeltuin! Hier heeft Nick van de week ook al een paar keer lekker buitengespeeld. De afgelopen anderhalve week is Nick flink aan het dromen volgens mij. Hij wordt vaak rond 24, 1 of 5 uur wakker. Meestal is het met een slok water en weer lekker terugstoppen zo klaar, maar vannacht omklemde hij me helemaal stijf vast. Ach germ. UIteindelijk is hij toch wel snel weer gaan slapen. Maar merk dat de gebroken nachten en de vroege starten van de dagen door Chris me aardig opbreken. Ben gewoon echt moe. Zelfs 21.30 is tegenwoordig al laat....Merk ook dat ik op mijn werk regelmatig moeite moet doen om niet te gaan zitten gapen en dat vind ik dus echt heel vervelend. Ik ga zo even naar het nieuwe budget programma van de oude 'lama' mensen kijken, ben benieuwd.
dat klinkt pittig maar hoop dat de nachten snel weer als vanouds zijn duikster bianca hoe is het nu met gijs? lees vandaag geen bericht van je en schrok van je bericht van gister dat die moet worden opgenomen als het niet beter gaat. hoop dat het niet zover is gekomen knuffel voor gijs leuk noralien en cynthia dat jullie het zo gezellig hebben gehad. en een volle auto zo te zien is de tuin mooi geworden melliemel? de lijst is leuk, maar mischien handig de meetdatum erachter? of de leeftijd van dat moment? er kunnen nogal wat maanden tussen zitten lola wat moest ik lachen om je verhaal van het wakker worden, een heerlijk eigen willetje leuke glijbaan otje, ik heb er ook nog een op zolder staan. maysa heeft op zo`n glijbaantje haar been gebroken toen ze 2 was. ongelukje tijdens het spelen met nog 2 kindjes. maar ondanks dat hebben we er hier altijd veel plezier van gehad, en deze zomer komt die hier van de zolder af lies dat klinkt als heel leuk zo`n speeltuin nou hier vandaag de eerste keer kdv. safouane vond het geweldig, alsof die niets anders gewend was. anissa begon goed. maar halverwege de ochtend moest ze huilen, toch een beetje te veel nieuwe indrukken. drinken hebben ze met moeite een klein beetje binnen gekregen. en smiddags moest ze weer huilen. omdat ik toch bijna klaar was heb ik haar om half 3 opgehaald. safouane is gebleven, en bij het savonds ophalenzat hij lekker te kleien met een vriendje en was het niet zijn bedoeling om al naar huis te gaan. hij had het reuze naar zijn zin.
Hallo allemaal, Iedereen héél erg bedankt voor het kraamcadeau!! Cynthia had gister de prenatalbonnen bij zich, echt super! Prenatalbonnen stonden op "ons verlanglijstje" omdat ik graag het baby bjorn wipstoeltje wilde hebben, maar dit te duur vind om zo te kopen. Vandaag meteen naar prenatal . Het stoeltje kost normaal 95 euro. Omdat dit het oude model is, nu in de aanbieding voor 75 euro. De speelboog zou daar nog los bij moeten (19,95). Komen we bij de kassa, blijkt er nog eens 20% af te gaan en is dit inclusief de speelboog. Waren nu dus 61 euro kwijt . Meteen maar even voor beide meiden een zomerjasje meegenomen.
Duikster, de boekjes zijn met Slingding mee. Janette, ik had al een kijkje op hun site genomen en zag idd dat je apart toegang per gedeelte kunt betalen. Lola, hihi die Jasmijn . Mijn idee hoor, nog even lekker terugkruipen als je de kans krijgt. Otje, kijk dat zijn de cadeau's....iets waar je zelf ook nog iets aan hebt . Melliemel, leuk hé de humor van onze kids . Leuke foto's Debbie. Wat ziet Thijmen er al groot uit bij dat geitje. Bianca, ai de kindjes nog steeds ziek . Klinkt wel heftig, de (niet-)reactie van Gijs. Hoop dat het snel beter gaat. Beterschap en een dikke knuffel voor beiden. Lies, dat klinkt als een leuke speeltuin, met fietsjes e.d. Duikster, ik vind de gebroken nachten ook erg vermoeiend. Maar voor half tien naar bed gaan lukt mij helaas meestal niet. Zou ik wel eens moeten doen. Noura, jammer dat Anissa het 's middags een beetje moeilijk had. Maar wat goed dat Saf het zo naar zijn zin had! Echt leuk! Vandaag zouden er kijkers komen. Het hele huis weer aan kant, zelf met de kids en de hond de deur uit, zijn ze niet op komen dagen. Geen afbericht of zo . De makelaar heeft hen 2 keer gebeld en voicemail ingesproken, maar geen reaktie .
wat een heerlijke fotos, zit hier echt te genieten. ik vind het zo leuk om op deze manier mee te kijken in iedereens leven. en wat een mooie en grote meiden worden het ! en wat heerlijk die foto met anne bij cynthia, echt een geniet moment
Even snel, met Gijs gaat het een heel stuk beter, sinds gistermiddag. Hij eet weer wat en drinkt ook weer. Gelukkig weer op de goede weg dus en geen ziekenhuisopname. Helaas heeft het virus mij nu ook te pakken. Gisteravond flink overgegeven en nu ook diarree. Als ik me beter voel, reageer ik verder.
dat was ook echt genieten zo klein humeltje op je lijf, waar is de tijd gebleven...... noralien: de foto's zijn echt super mooi gelukt (kan ook niet anders met zo'n fotograve) al zijn die van ook zelfs nog gelukt zie ik. Wat ontzettend balen is dat als ze niet okomen opdagen, wij hebben ook gehad. Bianca: hoe is het met de kids? Er passen 3 stoeltjes op rij in mijn auto doordat ik 3, 3-punt gordels heb. Ik ga nu gauw er vandoor anders staan karin op mij te wachten bij de sauna.