eve schreef Hij had genoeg te zien, was op zoek naar molens en koetjes en treinen, e waren binnendoor gereden over wassenaarseslag hillegom aerdenhout enz enz....mooie route en niet echt druk, was anders bang dat ik op de snelweg in de file kwam en ook de storm was op de heen weg geen pretje dus ja dan ziet meneer genoeg....en hij heeft in de auto nog een half broodje en krentenbol gegeten en een beker drinken gedronken en ging savonds nog gezellig mee eten Mamavanjesper lekker dta alles goed is, ja mt dat mooie weer komen de tuinkriebels....wilde deze week ook weer aan de tuin, maar met dit weer toch maar ff niet.... de violen zijn zelfs van de tuintafel afgewaaid deze meeting sla ik ook af, had ik dacht ik al gezegd en mag de mamameeting ergens half mei en ergens in utrecht? eind mei zit ik weer voor de vakantie...en dat vind ik niet zo handig ik wil evt wel rnd snuffelen voor een high tea...zeg het maar weet wel een rondvaart door amsterdam met aan boord high tea wie weet vinden jullie dat leuk? hoor het wel Duikster gefeliciteerd met je neefje
ik heb liever richting utrecht. a'dam wordt voor mij weer zo'n eind net als voor de limburg mama's. Half mei is voor mij geen probleem. Als er er minder dan 5 mama's komen a.s. zaterdag haak ik ook af.
prima in utrecht weet ik ook een leuke tent in de binnenstad zou eens kijken op hun site of ze high tea hebben
Centraal gelegen lijkt me wel zo eerlijk. Als je in een uithoek woont is de kans groter dat je er een stukje voor moet rijden. Maar dit is de discussie die iedere keer weer ontstaat. Dat begint me een beetje tegen te staan. Dan haak ik liever af.
Hey Meiden, Ik heb even niet zo heel veel tijd om te reageren, maar a.u.b ga geen ruzie maken om een meeting of een locatie. Ik kan helaas zaterdag niet, en 16 mei ook niet. Anders had ik graag gekomen, lieve Noralien laat je zin in de meetings niet verpesten hierdoor he meis. Je hebt gelijk elke keer is er weer een discussie, en de ene keer is de meeting voor de 1 ver en een andere keer voor een ander. Maar we zijn een grote groep, dus moet iedereen een beetje geven en nemen kom op meiden hou het gezellig
Pff... ik kom hier even lezen en krijg gewoon een buikpijn-gevoel over dat gedoe steeds met die meetings. Iedereen precies dezelfde afstand laten rijden kan toch niet. Ik wil er alleen bij zeggen dat Utrecht voor mij al 2 uur is en de meeting in Den Bosch is voor mij ook een vol uur. Dus dichtbij is het voor mij nog nooit geweest. Over zaterdag: Ik wilde eigenlijk wel komen maar als er maar zo weinig komen haak ik ook af en besteed ik de tijd liever door hier in huis bezig te zijn. 16 Mei vind ik leuk maar weet niet of ik het ga redden. Steefs moeder krijgt ergens eind april of in mei de sleutel van haar aanleunwoning en er moet vanalles gebeuren en doordat ze al op leeftijd is (78 jaar) en lichamelijk veel klachten heeft moeten wij nog vanalles doen daar. Dus ik wil wel op 16 mei maar voor mij is dit nog een groot vraagteken want als Steef daar moet helpen moet ik misschien ook en heb dan ook geen auto. Kom gauw weer reageren, nu even weinig tijd... Groetjes Otje
Oeps, ik hoop niet dat ik de aanzet ben geweest voor deze afvalrace Maar goed, had al eerder aangegeven dat ik twijfelde om te komen dus wat dat betreft niks nieuws. En de discussie omtrent afstand ben ik ook beu! Geef toe dat ik ook niet zou komen als het in Limburg is maar Utrecht/Den Bosch is toch prima? Vind dat de mama's uit het zuiden van het land echt heel sportief zijn wat dat betreft! Helaas kan ik niet op 16 mei...kom dan net terug van vakantie Vanmorgen met Fynn's pa naar de Japanese Watergarden in Naaldwijk geweest. Echt zo leuk en mooi daar! Het is een indoor japanse tuin (in een kas dus). De zon scheen net volop dus het was prachtig binnen. Fynn vond alle bruggetjes, stroompjes, stenen om op te lopen etc helemaal geweldig. Hij bleef maar heen en weer lopen. In een paviljoentje naast de koi karpers (en in het zonnetje!) iets gedronken. Echt genieten met op de achtergrond een kabbelend watervalletje. Op het parkeerterrein nog even geoefend met z'n loopfietsje. Lukt nog niet helemaal maar hij had er wel plezier in. Kwam echt helemaal relaxed weer thuis
@eve: neemt de vader van Fynn dan vrij om met jullie iets te gaan doen? Lijkt me ook wel ingewikkeld, hoe hij het thuis gaat verantwoorden. Ik denk dat Den Bosch en Utrecht toch goede middewegen zijn om af te spreken. Dus soms is het voor de een langer rijden dan voor de ander. Ik hoop wel dat de mensen die wel nog willen gaan zaterdag, dit een beetje op tijd willen laten weten. Dan kunnen we definitief besluiten of het door gaat of niet. Vind 5 personen ook wel een goed minimum.
hi hi, duckie; zoooo wat heb jij het druk gehad zeg, maar zo te horen ook wel, geslaagd, lekker hoor dat mila het zo goed doet op het kdv. ik kan me goed voorstellen dat je het ff lastig vind om een ritme te krijgen in alles, 't is toch niet niks 2 kids werken en huishouden succes hoor ik denk dat het je wel gaat lukken hoor zoals je nu klinkt. beterschap ook verder saar; heel veel succes nog op school enne beterschap hoor voor jullie ook slingding/duikster; ooooeh hee dat klinkt heerlijk hoor zo een dagje relaxen duiskter; sorry geen ervaring mee noralien; leuk joh, hier heeft melvin dit ook eens gehad voor zijn verjaardag van zijn ouders, ja het is nu niet alleen voor uit, achteruit links en rechts maar ook omhoog omlaag schuin etc etc en het 'hangen' schijnt heeel erg lastig te zijn 8) lola; wat een gaaf toestel zeg zal orlando geweldig vinden hij vind een glijbaan nu helemaal super, naast een schommel dan duikster; geweldig he die uitspraken nu 8) duckie; wij gaan naar frankrijk, alleen ik hoop zoooo dat valerius het wat gezelliger vind in de auto dan als nu(hij raakt nu helemaal overstuur als hij wakker is nml, en waar wij heen gaan is net geen 1000km ) lola nynke; gaaaf hoor mamav2; succes met je kids janette/eve; wat een superleuke foto's zo te zien hebben ze echt superlekker samen gespeeld leuk hoor duikster; gefeliciteerd zoo idd dat is niet licht zeg maar voor 38 wkn. wat een leuk idee zeg feitkifkim; hihi grappig joh 8) eve; lief dat je naar hem vraagt, het gaat weer redelijk/goed met hem hoor hij heeft vanochtend iig weer gegeten vwb de meeting had ik ook al aangegeven dat ik het nog niet wist en drom het kortingskaartje wilde opsturen naar degene die zeker weten ging, bij mij gaat het gwoon om het feit dat valerius helemaal overstuur raakt wanneer hij dus wakker is, ik wil wel graag komen maar om nu 2x een uur en 3kwartier(als alles meezit) met een onwijs overstuur kind te zitten....vandaar dat ik het zaterdag pas weet sorry. maar naar wie zal ik de kaart opsturen? vwb 16 mei moet ik even kijken dit ook ivm mijn oom dus in dit geval kijk ik ook met de tijd even hoe en wat, begrijpen jullie wel neem ik aan. valerius heeft nu 3 tandjes had ik dit al gezegd? en volgens mij komt de 4e ook eerdaags gaat echt snel! de nachten zijn hier nog steeds als vanouds dus vandaar soms de vergeetachtigheid hoor mocht het zo zijn dat alles nog goed gaat(voor zover dit kan) met mijn oom mogen jullie ook hier komen hoor met de meeting, ik wil dan wel een high tea maken zo nog even foldertjes doorbladeren... gr saskia
zo ik heb net mijn auto gehaald nba apk en grote beurd rekening 643 euro, het is toch niet leuk meer... leuk bericht, de ontbinde voorwaarde zijn voorbij op financieel gebied. Nu moeten ze nog de scheiding geregistreed hebben voor 19 april en dan is het helemaal rond.
Slindging, gefeliciteerd met het verlopen van de ontbindende voorwaarden. Lopen er nu nog andere voorwaarden waardoor zij het kunnen laten ontbinden of "zitten ze er nu aan vast"? Wat een geld hé Lola, vanmorgen deed ik met Jikke "we maken een kringetje van jongens en van meisjes". Dit doe ik eigenlijk nooit. Zegt Jikke: "ook met Smijn daan" . Dat heeft ze dus nog van Zeeland onthouden. Had niet verwacht datze dit nog wist. En slingding, Jikke vraagt nu op de gekste momenten: "Kailu ook?"
@melliemel: vervelend dat Valerius zo overstuur is in de auto. Heb dat al eerder gehoord van iemand. Jiri sliep alleen maar in de auto Maar hoezo weet je zaterdag dan pas of je kunt komen? @slingding: fijn, dus er kan nu niets meer mis gaan met de verkoop? Auto's zijn toch altijd zo'n kostenpost 16 mei kan ik ook niet.
Ik ook! Ik heb echt geen zin meer in dat gezeur! Je kunt van mensen die altijd al anderhalf tot twee uur rijden niet gaan verwachten dat ze nóg verder gaan rijden, alleen vanwege het feit dat er hier iemand 'zit' die een uur echt het maximum vindt. Als 'wij zuiderlingen' die grens zouden hanteren, zou het nooit tot een meeting komen...
Ze kunnen nog ontbinden als de scheiding er niet door is in Augustus, maar voor 19 april moet hun scheiding geregisteerd zijn bij de gemeente. Ze kunnen nog wel van het huis af maar dan hebben ze wel de boete, en het is een formaliteit van de notaris, De wik is er dus het kan eigenlijk nit meer fout gaan. het financiele gedeelte is al goed gekeurd.