Eigenlijk snap ik deze opmerking (en dus de start van deze discussie) niet zo goed.... Janette stelde Amsterdam voor. Dat is voor heel veel mensen wel een heel eind rijden. Tegenvoorstel van Slingding was dus Utrecht omdat dat centraler ligt. Janette vond dit een goed idee en heeft hier dus geen problemen mee?! Ik heb eens even opgezocht hoe lang het voor Lola, Slingding en Mamav2 naar Utrecht is: Lola: 1 uur en 49 min Slingding, 1 uur en 31 min Mamav2: 1 uur en 7 min Lijkt me redelijk centraal tóch? eerder in het nadeel van "de Limburgers" (mijzelf uitgezonderd ) Wat is dan het probleem? Sorry, wilde de discussie niet nóg langer maken, maar het irriteert me dat de zin in meeten me hierdoor vergaat.
hoi ik reageer alleen ff op 16 mei heb net op de kalender gekeken maar dan "moet" ik werken het is balans dag en iedereen is verplicht om er aan mee te doen omdat 3 oktober er ook 1 is en die valt dan in mijn vakantie vind ik toch dat ik er bij moet zijn...... de rest lees ik strakkies ff ga ff met teun buiten spelen....hij is met zijn loopauto in het gras en dat lukt niet
hi hi, nynke; dan weet ik of hij op het moment van weggaan evt, een slaapje gaat doen, en dan kan ik dus terug op deze manier ook reizen snappie 8) slingding; super te horen zeg dat de ontbindende voorwaarden iig voorbij zijn, echt lekker idee lijkt mij. vwb de discussie, getver hou hier helemaal niet van, als je wilt meeten moet je idd gwoon aan alle kanten zo af en toe water bij de wijn doen hoor, en als dit dus elke keer escaleerd is het meeten zelf ook niet zo leuk meer, zoals eve al aangaf tot op heden zijn elke keer de lieve mensen aan de zuidkant wel langer gaan rijden dan 1 uur max! maw hun hebben dit er wel voor over(ikke ook ik vind het nml altijd erg gezellig) ik kan me dus ook erg goed voorstellen dat hierdoor de zin een beetje weggaat als er elke keer over word gezeikt! hoor wel hoe en wat slingding zal ik de kaart naar jouw sturen?
Nog een grappige uitspraak van Jasmijn... In het Limburgs heb je de uitdrukking 'Es (=Als) ut neet geit (=gaat), den mot (=moet) ut bokken!' Jasmijn zegt tegenwoordig om de haverklap als haar iets niet lukt: 'Geite neet! Mot bokken...' Dan lig ik helemaal in een deuk...
Pff wat een discussie weer. Nou ja... kortom... iedereen moet gewoon wat water bij de wijn doen vind ik. Maarre... waar ik nu wel heel benieuwd naar ben: WIE KOMT ER ZATERDAG? ik misschien
Het probleem zit 'm ook in het feit dat niet iedereen evenvéél water bij de wijn wil doen . Of ik zaterdag kom, laat ik morgen weten. Dan bel ik nog even met Snow World om te vragen hoe groot de kans is dat er half april nog een cursus gegeven wordt...
@Nynke: Nee, hij komt gewoon onder werktijd. Heeft een baan waarin hij voor een groot gedeelte zelf z'n tijd kan indelen. @Saskia: Fynn was ook altijd snel overstuur in de auto. Vandaar dat we nooit echt ver weg gingen en ook erg vaak stopten onderweg. Vind het dapper dat jullie helemaal naar Frankrijk gaan! @Cynthia: Zeeland is voor mij ook het zuiden
saskia: je mag hem naar mij sturen hoor, heb je mijn adres nog? Als het niet door gaat stuur ik hem terug goed? Als het zo door gaat vergaat mij de zin om te forumen ook nog..... Je moeten een voorbeeld aan mij nemen (grapje voor lola) ik woon bijna het verste weg en ben bij alle meetings geweest...
Wie heeft er zin in een mama meeting op zondag 24 mei (hebben de papa's tijd voor een moederdag boodschap te doen) * Cynthia
ben ik ook met je eens. Als het niet door gaat, zit ik heel de dag en avond alleen omdat Arno nu ook iets buiten de deur en ver weg heeft gepland omdat wij toch weg zouden zijn...
Kom op, meiden, jullie laten je toch niet helemaal van de wijs brengen door de opmerking van 1 iemand! Dat is het echt niet waard hoor! Gewoon negeren en erboven staan. Zonde van de energie...
het gaat mij een beetje om dat een hecht clubie steeds door een paar uit elkaar getrokken lijkt te worden..... meer zeg ik er niet over... Ik wil nog 1 ding kwijt... We geven allemaal een bijdrag voor kadootjes voor nieuw geboren babytjes, maar na het vorige explosie hier zijn er vele gestopt met vertellen van hun jongste kroost. Ik mis de verhalen, en belevenissen Ik merk ook dat bij die mama's de lol in het forummen een beetje is verdwenen! dat is zo super jammer. Ik mis jullie! Zo dat ben ik effe kwijt..
@Cynthia: Dat zouden we dan zelf laten gebeuren! Daarom dus geen aandacht aan besteden. Werkt het beste. Enne...een dagje alleen is wel te overleven hoor Oei, 9 mei kan ik ook niet. Dan gaan we nml op vakantie... Maar...23 mei kan ik wel! Wie nog meer? Haha, nu wordt het wel erg onoverzichtelijk En was een zondag eigenlijk een optie? Kan Noura ook es mee!
@slingding: mijn vriend is toch al iedere zaterdag aan het klussen op zolder, dus ik vind het wel fijn om dan weg te zijn. Had me er op verheugd om te gaan. Dan laten we het toch gewoon door gaan Bianca, Duckie en Saar zouden toch ook komen? Dan zijn we al minimaal met z'n 5en. Ik vind het ook niet altijd even leuk op het forum.
bianca rijdvan ons 2, ik zal bij haar nog even peilen of ze mee gaat. Dan gaan we gewoon..... ........................... Bianca weet nog niet of ze mee gaat omdat ze niet erg fit is, zij kan pas vrijdag zeggen hoe of wat.