Ik ga even reageren... loop beetje achter geloof ik... Meetings in mei kan ik op dit moment nog niet zeggen of ik erbij kan zijn ivm verhuizen van mijn schoonmoeder... Over zaterdag: Ik denk wel dat ik erbij ga zijn dus noteer mij maar Lola: Wat een mooi speelhuis zeg! Zou er echt jaloers op worden. Ik kom wel een keer met Koen bij je spelen Had ook al op marktplaats gekeken naar zo'n houten speelhuis maar vond ze relatief nog duur voor 2e hands. Leuk zeg, op vakantie naar Italie. Zou daar volgend jaar graag heen gaan. Dus ben wel benieuwd hoe het jullie bevalt. Duikster: Grappig wat jij verteld over die vrachtwagens met gehandicapten. Hier wordt dat namelijk ook 1 x per jaar georganiseerd maar dan met motors en die gehandicapten mogen dan achterop of in de zijspan. Als het weer is ga ik zeker kijken met Koen. Hij geniet daar echt van. Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje Guus! Duckie: Succes met de vakantieplanning Wij gaan in augustus 2 weken naar Curacao dat wist je al. Nynke: Hoe is het met de zolder? Zijn ze al begonnen? Mocht je vriend nog tijd over hebben mag hij nog wel een toestel maken hoor Melliemel: Veel beterschap met Orlando. En sterkte met de doorkomende tandjes van Valerius. Wat sneu zeg dat Valerius zo overstuur wordt van de auto Enig idee hoe dit komt? Janette/Eve: Mooi dat jullie het leuk hadden samen en de kids ook zo te zien. De foto's zijn echt heel erg leuk! Eve: Zou het jammer vinden als je niet naar de meeting komt maar tis natuurlijk je eigen beslissing. Hoop je toch te zien Heerlijk toch zo'n dagje uit. Gelukkig heb je er ook echt van genoten. MamavanJesper: Wat leuk dat Jesper bijna naar de psz mag. Koen mag ook bijna (na Pasen). Gelukkig was alles goed met Sven. Slingding: Pfff balen zeg die (hoge) autokosten. Das goed nieuws over die ontbindende voorwaarden! Vraagje: Kunnen al jullie kindjes hun eigen naam al zeggen? Koen dus niet. Als ik vraag, wie ben jij? Dan zegt hij steeds: Die. Nu sinds vandaag is het Ties! Moet er wel om lachen hoor maar echt handig is het niet natuurlijk. Vanochtend ook zo gelachen. Kreeg (zwangere) vriendin op bezoek. Had tegen Koen gezegd: Straks komt A. en ze krijgt een baby. Dus vriendin komt binnen en Koen meteen: Baby baby! Snapte er natuurlijk niks van. Steeds kijken bij haar waar die baby nu zat Maar daarna had hij nog veel meer lol want hij zei steeds: mama baby! Dus ik: neeee... A. krijgt een baby! Hij helemaal door het dolle heen. Moest wel lachen hoor. Groetjes Otje
eve klinkt leuk de watertuin....en ook nog leren op zijn fietsje..gaat hij nu door het huis? Teun heeft nu hier de loopauto ook weer ontdekt melliemel valerius gaat nu super snel met zijn tandjes zeg... lastig om een overstuur kind in de auto te hebben...komt dat omdat hij in slaap valt en dan niet weet waar hij is als hij wakker word? hoop voor je dat het op vakantie niet zo is want 1000 km is dan erg ver.... slingding nee dat zijn zeker geen bedragen waar je op zit t ewachten...moest er een boel gebeuren dan? wel lekker dat je huis zo goed als zeker is verkocht.... Otje ja hoor Teun kan goed zijn naam zeggen, als je vraagt wie is de papagaai dan zegt hij Teun papagaai ivm dat hij alles nazegt lachen he zo af en toe dat onbegrip bij die kleintjes OKE LOLA HIJ IS WEER DUIDELIJK!!!! U WORD WEER BEDANKT KREEG NET WEER PLEZIER IN HET FORUM EN DAN WEER ZO'N STEEK OVER HOE LANG RIJDEN! ik heb toen ook uitgelegd waarom het is, ...en dan dit weer........ Noralien dank je, ja ik dacht iets anders maar dan is a'dam wel nog ff 30 km verder dan utrecht en dat is ook prima weet ik een heel leuk oud kasteeltje in het centrum aan de gracht... Slingding helaas zondag 24 mei staat bij mij ook al vol het kan wel 23 mei. Slingding schreef: ben ik boos doender???????? ben me van dit geen kwaat bewust hoor.......... en ook sorry maar heb bij niemand met de nieuwe lichting baby's wat gedaan.... zo hopenlijk zijn de steken onderwater naar mij nu defenitief over dacht dat alles uitgepraat(geschreven) was, maar bij sommige van jullie dus niet...... heel jammer vind ik dat omdat ik toch weer meer tijd aan iedereen begon te besteden, dacht ik..... had ook een poging gedaan om een nieuwe plek voor een nieuwe mama meeting te maken, maar begrijpelijk te ver ben accoord met Utrecht en wil het graag organiseren, maar zo uit de reactie van sommige ( steken onderwater) lees ik dus dat dat ook niet opprijs wordt gesteld.... dat is alles wat ik nog ff kwijt wilde....
Hahaha, ik lag toenstraks echt helemaal dubbel hier... Robert was verstoppertje aan't spelen met Jikke. Eerst ging hij verstoppen. Dat ging redelijk goed, al liep Jikke soms 3x langs hem voor ze hem zag staan. Daarna ging zij verstoppen. Ze ging dan op het plekje staan waar Robert zich het laatst verstopt had. Daar bleef ze staan tot "tien" en dan kwam ze aanrennen en riep heel blij: "nog een keer?"
Noralien zo word het hier ook gespeeld ook zegt Teun waar je moet gaan staan, bv badkamer, maar dan gaan we snel ergens anders staan en dan loopt hij te zoeken ook als wij tellen en teun mag verstoppen komt hij ons zoeken..... maar dit spelletje is nu vast bij zijn naar bed toe gaan ritueel...
Komt spontaan een liedje in me op: "is dit alles?" Oeeeehoooeehooeehooee! Sorry beetje melig. Ik ga Koen maar eens in bed leggen en dan de grote zooi hier opruimen. Koen heeft nogal wat uitgepakt vandaag qua speelgoed...
Otje schreef: Laat je Koen dan niet mee opruimen? doen wij met Teun wel hoor...eerts alle ballen weer in het net en dan de treintjes naar hun bedje ddoen ( in de garage) en dan d eboekjes op hun plek en dna naar boven toe..... of zijn wij nu heel streng
wil nog 1 ding kwijt over het wel of niet komen op de meetings HET IS TOCH NIET VERPLICHT OM TE KOMEN? krijg namelijk wel zo'n gevoel
Waar haal je dat nu weer vandaan? Het gaat erover dat sommigen het jammer vinden dat mama's die zich hadden opgegeven (zoals ik ) op het laatste moment gaan afzeggen (zoals ik ). Ik vind dat zelf ook best jammer (en niet zo heel erg netjes van mezelf ), maar als ik moet kiezen tussen de enige/laatste kans op een leuke activiteit voor Roy en en mij en een leuke dag met jullie en jullie kids, dan kies ik in dit geval voor het eerste...
Dat zeg ik niet.... Ik bedoel na de vorige explosie zijn er een paar die niet mee vrij uit schrijven en de woorden op een weegschaal leggen mbt tot hun jonge kroost en dat is jammer dat ze niet meer over het andere deel van hun leven schrijven. Ik mis die verhalen gewoon.
@Otje: Ik zit hier ook tussen een berg speelgoed en heb ff geen zin om het op te ruimen. Daarom maar weer ff hier buurten. Ik ruim ook altijd op als Fynn op bed ligt. Kan hem wel laten helpen maar dan zijn we uren bezig en daar heb ik echt geen zin meer in om deze tijd...En ja, Fynn kan z'n naam al zeggen en laat dat af en toe ook duidelijk merken @Cynthia: Als de papa's dan pas gaan shoppen voor moederdag zijn ze wel een beetje laat...of erg vroeg @Noralien: Haha, die Jikke Ik stel voor dat iemand een paar data opgeeft en dat vervolgens iedereen een pb/mail stuurt naar diegene wanneer ze kunnen. Lijkt me wat duidelijker dat hier heen en weer schrijven. Als niemand zich aanbiedt dan wil ik dat wel doen hoor!
Lola mijn excuses dan... en ik kan begrijpen dat je kiest om ssamen wat met Roy te doen, wat mss de laatste mogelijkheid is dit seisoen, dan met de kids te spelen...zou ik ook voor kiezen hoor alleen ik hou niet van skieën...hihihh maar net wat ik schreef, ik kreeg het gevoel van "je moet komen anders hoor je er niet bij..." maar verkeerd begrepen dus... Slingding dacht dat het daar ook om ging, sorry dan maar dacht echt dat er weer meer verhalen kwamen... eve ik had me ook al aangeboden, totdat slingding met datums kwam.... zelf kon ik namelijk toen ik het schreef niet op de kalender kijken omdat ik bij me ouders was....
pff.... Ik kom zaterdag naar de meet. Noralien: leuk he om te zien wat een goed geheugen onze kids al hebben! en verstoppertje spelen lukt dus al prima lees ik. Geweldig! Otje: af en toe wilde ik dat nick zijn naam nog niet zo goed kende.... Eve: dat klinkt superleuk dat uitje met Fynn en zijn papa. Slingding heftige rekening van je auto! maar gefeliciteerd met de verloop van de voorwaarden. Toch lekker he als dat soort dingen gewoon geregeld zijn. en tja...wie gaat er dan ook in Zeeland wonen en dan nog wel helemaal aan het einde van het eiland enne alleen zitten hoef je so wie so niet hoor zaterdag. daar is altijd een oplossing voor te vinden.... Lola: je had ook en dag later kunnen gaan bevallen Nynke: waaahhhh, ik vind hem leuk. Ben blij dat ik maar met 1 vent getrouwd ben, dat is al heftig genoeg, zeker momenteel Gisteren had ik aan Nick verteld dat tante Moon een babytje had gekregen. daar kwam geen enkele reactie op. Zit ik vanmorgen in de auto om Nick weg te brengen naar de psz. klinkt ineens achter me: tante moon babietje kregen....Moest zo lachen. Toen nog even proberen te oefenen met de naam. en ja ook dat lukte G...uuuusssss met wat consumptie erbij. Heerlijk zo'n kind. Vanmiddag zijn we er dus naar toe gereden, mijn moeder, ik en de kids. Dacht Nick is wel erg moe van de psz (was ook zo) dus die gaat wel slapen in de auto, mmm dat was een misrekening... Guus is een mooi en stevig mannetje. en Bart en Moon stralend trotse ouders. Heerlijk om dat te zien. Ze hebben er uiteindelijk ook lang genoeg op moeten wachten en gedoe genoeg voor moeten ondergaan. Ja het is wel fijn om anderen ook gelukkig te zien met zo'n kleine ukkepuk (en ze weten nu nog effe niet dat het niet altijd leuk is....)