December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vond er met Jasmijn ook niet zo veel aan en zat er ook niet mee dat ik fulltime moest kolven om haar toch van moedermelk te kunnen voorzien. Maar nu het met Emma zó vanzelf ging, ben ik het heel erg gaan waarderen. Dat had ik van te voren ook niet gedacht. Ik heb tot aan haar geboorte steeds 'stoer' geroepen, dat ik meteen met de borstvoeding zou stoppen als er weer 'gedoe' bij kwam kijken. En wat heb ik gedáán... :rolleyes: ;) ? Ondanks het 'gedoe' (al betrof het deze keer een compleet ander gedoen dan bij Jasmijn...) ben ik stug door blijven voeden...

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola ook ik heb niet echt een gevoel bij bv, vond me zelfs een melkkoe was dan ook blij toen ik na een maand martelen op flesvoeding overging en Teun was ook gelijk rustiger.
    maar ik neem wel altijd me petje af voor mama's die ze langer de borst geven
    dus ook voor jou want wat jij niet allemaal gedaan hebt voor emma is toch echt toppie en dna mag je een traantje wegpinken van mij hoor.....

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi hoi,

Vanochtend weer gaan zwemmen. Was weer leuk hoor. Koen wordt steeds vrijer in het water. Echt leuk om te zien.

Lola: Hoop dat je er bij kan zijn a.s. zaterdag.
    Kan me voorstellen dat je het emotioneel gezien zwaar hebt met je beslissing en dat je daar wel even een traantje om moet laten. Sterkte hoor en nu volhouden he meid? ;) Dikke knuffel van mij.

Noralien: Met m'n cursus gaat het goed hoor. Heb volgende week weer les. Heb wel nog een opdracht gekregen waar ik me nog even in moet gaan verdiepen want ben er nog niet echt aan toe gekomen.
    Wanneer ga jij je opleiding weer hervatten?
    Mooi dat je zo'n heerlijke nacht had. Haha, die mannen zijn niks gewend he? ;)

Groetjes Otje

4. Jullie zijn erg lief allemaal :D ! Ach, mijn emo-bui leverde wél inspiratie op voor een mooie PSP-creatie... ;)

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Lola, ik weet hoe fijn je het vond dat de borstvoeding dit keer wél zo goed liep en dat je graag langer door had willen gaan....nogmaals een dikke knuffel!
    En wat een mooie crea heb je ervan gemaakt. Als ik jou was zou ik de foto trouwens inlijsten. Hij is zó mooi!

Otje, wat voor opdracht heb je gekregen?
    Ik begin september weer. Moet van te voren wel nog mijn werkstuk inleveren.

Net weer zo'n leuk moment...
    Jikke wilde zichzelf aankleden. Ze had haar broek aan maar was haar onderbroek vergeten. Zegt Robert "je moet je onderbroek eerst aan doen, doe je broek maar weer uit"
    Jikke stopt haar vingers in haar oren en begint "lalaaalalalaalaa" te zingen :) .
    Zeker van iemand op het kdv gezien.

6. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

janette; ja die heb ik iig nog :) enne wat goed van teun hoor zo bij de tandarts

otje; orlando moet hier ook op dit moment niet zoveel van shampoo hebben hoor het is geen onwijs drama maar leuk is anders zeg maar. maargoed nu heeft orlando niet heeel veel haar om te wassen ;)
    onwijs leuke foto's joh ziet er ook erg leuk uit

nynke; wss gaan we wel vroeg rijden maar niet de hele nacht omdat degene met wie wij samen op vakantie gaan kan niet goed tegen 's nachts rijden

setje; hoe is het verder met jullie? ;)

noralien; heerlijk zeg enne goed om te horen hihi zij zijn het niet gewend he

duckie; als ik kom gaat valerius ook mee

valerius is alleen nu heeeel erg verkouden en hees, hij heeft dus een virusje onder de leden dus ook dat weerhoud me tot nu toe wel :oops: :(

lola; kan me heeel goed voorstellen dat dit zwaar is voor je nu en helemaal omdat het zo goed ging, hiervandaan dus een hele dikke knuf hoor......hij is errug mooi geworden hoor :)

noralien; :D :D 8) lachu

hier nu een mannetje dat dus echt weigerde te slapen ben 5 kwartier bezig geweest :rolleyes: nu dus niet geslapen. valerius heeft nu ook net maar een half uurtje geslapen en niet fit pfoe hee ff fijn dus maarnietheus. ik ga iets leuks verzinnen voor vanmiddag :rolleyes: .....

gr saskia

7. 82mama

82mama Lid

16 mrt 2009
    11
    0
    0
    Goh, ben ik hier nog maar zo kort, meteen problemen met internet.
    Moet het er nu ook weer afgooien want er is nu een vroend over om de pc op te schonen.
    Wilde alleen even laten weten dat ik niet spoorloos verdwenen ben ;)

8. Whahaha... :) ! Bij Jasmijn zie én hoor ik ook geregeld dingen waarvan ik denk: 'Waar hééft ze dat van?' Ik denk dat inderdaad het kdv de 'schuldige' is... :(

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik ben net wakker en moet kailynn gaan halen,
    even gauw een bericht voor lola.

Lieve Lola: ik ben zo trots op jou hoe jij het gedaan hebt!
    ik weet hoe moeilijk het was met jasmijn en hoe fijn je het vond om Emma te kunnen voeden.
    Een mega grote knuffel van mij en hopelijk kan ik je zaterdag een echte geven!

De bewerking is echt schitterend!

10. Meeting 1: De oma's hadden er geen moeite mee om in het paasweekend op te passen, dus we hebben definitief gereserveerd voor 11 en 12 april. Dat betekent dus dat Jasmijn en ik - ik denk dat ik Emma thuis bij papa laat - er zaterdag gewoon bij zijn!

Meeting 2: Staat de datum voor de mamameeting nog steeds op 24 mei? Ik wil wel graag mee, maar kan op die datum niet...

Meeting 3: Otje, zullen we weer eens gezellig carpoolen? Als ik Emma niet bij me heb, kunnen jullie er weer bij ;) ! We zouden kunnen afspreken op de carpoolplaats bij de Mac in Veldhoven. Dan rijd ik wel verder. Wij hebben nog een tweede autostoeltje, dan vraag ik Roy of hij dat alvast in de auto plaatst. Dan zijn we zaterdag zó weg...

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden misschien heb ik slecht bericht:

Mijn schoonvader belde net.
    Mijn schookmoeder heeft een hele zware nierbekkenontsteking (bijna tegen ziekenhuis opname op)
    hun zouden zaterdag einde de middag op de bus stappen zodat ze zondeag einde de middag terug zouden zijn.
    Mijn schoonmoeder komt nu waarschijnlijk via de reisverzekering terug met het vliegtuig omdat ze niet zo lang kan zitten.

Nu is de kans groot dat ze dus zaterdag terug komt,
    ik moet haar dan gaan halen omdat Arno een hele belangrijke vergadering in Arnhem.
    Voor mijn schoonmoeder erg vervelend.
    Mijn schoonvader komt ook pas zondag terug dus gaan we haar halen en bliojf ik ook bij haar tot mijn schoonvader terug komt.

Nu heb ik vandaag via saskia de kaart gehad,
    als ik kom is dit dus geeb probleem maar aks ik niet kom hebben jullie hem niet want opsturen heeft geen zin meer.

Erg balen allemaal maar ik moet er voor haar zijn, al wil ik jullie ook graag zien.

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    over de mama meeting:
    Willen jullie mij pb'en wanneer jullie kunnen in mei tot half juni zowel op de zaterdagen als op de zondagen.
    Dan kijk ik wel wanneer de meeste mensen kunnen goed?

ik vraag het omdat er zoveel niet kunnen steeds op de aangegeven data's

13. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    vanmiddag lekker met me moeder in de stad geweest en heerlijk geld uit gegeven
    bij hunckenmoller was de 3e bh gratis en laat ik nu net nieuwe setjes nodig hebben, alleen wat schrik je dan toch bij de kassa..... net geshowt voor Wijnand en die vond ze heeeeelllll mooi dus het was het geld wel waard ;)

Sligding sterkte met je schoonmoeder, vervelend zeg...waar zaten ze ook al weer?

zo ga lekker met de beentjes omhoog want de voetjes zijn moe na een middagje winkelen

14. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Lieve Lola, ondanks het feit dat ik maar heel kort borstvoeding heb gegeven bij Lynn en zelfs niet bij Gijs, kan ik me je rotgevoel zeker voorstellen. Daarom speciaal voor jou:

15. @Slingding: Wat erg voor je schoonmoeder! Ik vind het alleen raar dat je schoonvader niet met het vliegtuig mee naar huis mag :( .

Ik zou het uiteraard erg jammer vinden als jij er niet bij kan zijn :( . Sterkte...

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    V.w.b. zaterdag, ik meld me helaas af. Heb nog steeds een vreselijke rothoest en voel me nog niet fit :( . Hopelijk kan ik er de volgende keer weer bij zijn.

Lola, wat een mooie bewerking, ik zou 'm zeker laten vergroten en inlijsten.

Slingding, beterschap met je schoonmoeder. Als we de volgende keer gaan, dan rijd ik echt, beloofd.

Morgen wordt het sociaal plan besproken. Het ziet er niet rooskleurig uit. Waarschijnlijk is er maar voor 2 mensen een herplaatsing. Er zijn nog wel 2 tijdelijke plaatsingen, maar dat is tot het einde van 2009. De vacatures die vrijkomen zijn voor de functie van telefoniste...niet echt mijn ding, maar mocht ik ervoor in aanmerking komen, kan ik niet weigeren, anders sta ik op straat zonder recht op ww (werkweigering). Jullie horen morgen meer...

17. Klopt het trouwens dat er zaterdag dan alleen maar mama's uit Brabant en Limburg (en België ;) ) komen? Ik bedenk me net dat Den Bosch dan wel een erg noordelijke plek is om af te spreken. Volgens mij moet het dan dichter in de buurt kunnen... :(

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Bianca: ik denk dat ik ook wel een aardig idee heb :)

Otje: haren wassen is hier ook geen succes. en hier ook zo'n gek kind dat onder de douche bij het zwembad geen problemen maakt en zelfs vraagt of hij nog eens aan mag....
    Moon is niet thuis bevallen....Guus lag met zijn hoofdje verkeerd en dus vond de VK het verstandiger naar het ziekenhuis te gaan. Dit was achteraf erg fijn aangezien ze onder algehele verdoving is gehecht van het inscheuren....brrr...
    leuke foto's van de kasteeltuinen. Ik kan me helemaal niet herinneren dat er van dat speeltuig was de laatste keer dat ik er geweest ben.

Janette: leuk die meningen van Teun. maar je tuin wordt vast weer mooi.

Noralien: fijn dat een nachtje slapen je goed heeft gedaan. Slaap jij dan overal dwars doorheen. Ik kan dat nl. niet, dus ik had dan altijd zo iets van geeft Nick/Chris toch maar hier, ben nu toch wakker...
    en ach die Robert....wat zijn wij toch allemaal sterke vrouwen eigenlijk he!
    Wat een meid die Jikke! heerlijk vingers in d'r oren. Ja waar halen ze het vandaan....Wel knap trouwens dat ze al zover is met zichzelf aankleden. Nick kan wel zijn broek omlaag doen maar is er vaak te lui voor om hem dan helemaal uit de doen. Aan begint hij nog niet eens aan, raakt gelijk verstrikt in de pijpen....

Slingding: ik hoop je te zien zaterdag, maar uiteraard is het helpen van je familie belangrijker dan ons zien. Dat komt dan vanzelf wel weer.

Lola: ik weet dat Irma in elk geval ook komt, dus dat is niet alleen brabant/Limburg.

maar wie komen er:
    Duckie, Otje, Lola, Irma, duikster, (slingding), Saar, Nynke, (melliemel) en Eve twijfelt nog?...?
    Maarre...ik vind pukkemuk ook prima hoor (grapje)

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lola: dat mag alleen maar de zieken. vliegen een te duren grap voor de verzekering.

20. Klopt! Ik was Irma vergeten... :oops:

Deel Deze Pagina