December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

otje; he getver zeg wat een heel naar nieuws zeg

bianca; nou nog steeds hetzelfde eigenlijk ja orlando heeft nu deze week weer 2 keer doorgeslapen en in zijn eigen bedje dus dit is lekker maar ja ik hoop dat het een keer weer doorzet zeg maar. we hebben nu sinds 2 dagen een beloningskaart gemaakt, elke keer dat hij doorslaapt in zijn eigen bed krijgt hij een sticker ;) nu had hij er vannacht niet zoveel zin in en zei dus ook gelijk nadat hij wakker was na dus een nachtmerrie, lendo geen sticker 8) en bij jullie? hoe zijn jullie nachten?

he getsie wat een naar bericht voor je collega zeg maar gelukkig heb jij nog een baan idd ;)

lola; he bah een blaasontsteking is idd niet echt fijn heeel veel sterkte hoor enne helemaal balen dat je dan zo reageert op de ab :( .......
    ik krijg helemaal tranen joh 8) , thnx voor je compliment. ik reageer en lees idd alles maar vind jullie gwoon wel echt mijn vriendinnetjes hoor :)

duikster; oeeh hee bah die nick au au, sterkte zeg is het heeel erg?

meiden heeeel veeel plezier morgen denk iig aan jullie.
    ik ga mijn bedje nu lekker al opzoeken

gr saskia

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    heeft geen haast hoor Cynthia. en sterkte met je schoonmama morgen dan!

3. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Melliemel: Dank je, leuk dat je dat zegt. En ik ben het met Lola eens hoor, respect voor hoe jij het allemaal doet met die gebroken nachten. Wat een mooie naam heeft de dochter van je vriendin :) :) . Maar wat sneu dat ze onder het mes moet.

@Otje: Jee, dat is inderdaad erg heftig.

@Bianca: Wat fijn dat je niet zonder werk komt te zitten. Nu kun je tenminste rustig op zoek naar wat anders.

@Lola: Hopelijk slaat het kuurtje snel aan!

@Duikster: haha, de raampjes dicht, leuk :) . En wat schrikken zeg. Je moet er niet aan denken wat er was gebeurd als de plaat echt nog gloeiend heet is.Wij koken ook keramisch en ik ben ook altijd bang dat Demi ineens op haar stoeltje klimt om bij het fornuis te kunnen.

@Cynthia: Jammer dat je niet kan komen :cry: . Sterkte met je schoonmoeder!

Ik vind het werken in combinatie met de zorgen thuis nog best vermoeiend. De ochtenden zijn stressen en het kost gewoon nog best veel energie. Ik geeft 's avonds om 23.00 uur de laatste voeding en dan lig ik er dus om 23.30 uur pas in en om 5.30 uur is Mila er vaak weer voor een voeding. Soms ook wel later hoor, er is eigenlijk geen peil op te trekken .Van de week was het ineens een keer 7.45 :rolleyes:

Demi zit volgens mij in een groeispurt. Als ik ga opnoemen wat die vandaag allemaal heeft gegeten dan geloven jullie dat vast niet :)

Voor degene die ik morgen zie: Tot morgen!

Rond 10 uur dan?

4. Probeer het maar, ik kijk wat eten betreft nergens meer van op... ;)

Ik spreek liever geen specifieke tijd af. Wij laten ons gewoon wekken door (een van de) kids en doen verder op ons gemak. Het kan dus zijn dat ik er al om 10.00 uur ben, maar voor hetzelfde geld ben ik er pas om 11.00 uur...

5. wij doen ook rustig aan... Tot morgen allemaal!

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bianca: Gelukkig dat je toch nog een baan hebt! En tja... als het straks echt niets is dan kan je dan nog altijd verder kijken voor iets anders natuurlijk.

Lola: Wat vervelend zeg van die blaasontsteking. Hopelijk voel je je morgen wel goed genoeg om erbij te zijn.

Duikster: Ooh wat zielig voor Nick. Ja, het gaat dan ook zo snel he.

Slingding: Sterkte morgen met je schoonmoeder. Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Dit is dan de 1e meeting waar jij niet bij bent, toch?

Duckie: Kan me voorstellen dat het nog erg vermoeiend is met werken en 2 kids thuis. Hopelijk kom je straks weer beter in het ritme en als Mila straks wat langer slaapt gaat het misschien ook beter.
    Ben wel benieuwd wat Demi heeft gegeten hoor ;)

Koen heeft vandaag zijn middagslaap helemaal overgeslagen. Hij was vannacht een keer wakker en sliep daardoor vanochtend langer tot 9.15 uur. Vanmiddag rond 13.15 toch maar even in bed gelegd maar hij kon de slaap niet vatten. Hij was alleen maar aan het zingen in bed en mama en papa aan het roepen. Toen heb ik hem er maar uit gehaald en hem opgehouden. Ging verder prima, ik merkte weinig verschil eigenlijk. Tegen 19.45 is hij vanavond naar bed gegaan en ging vrijwel direct slapen.

Ik ben er morgen ergens tussen 10 en 11 uur. Ligt eraan hoe laat Koen wakker is.

Voor de mama's die er niet bij zijn morgen vast een fijn weekend gewenst en de rest zie ik morgen.

Groetjes Otje

7. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik probeer er wel rond 10 uur te zijn. Hopelijk ben ik dan niet lang de enige.

Net pas thuis, had met een vriendin afgesproken. Ga dus nu maar naar bed, morgen weer vroeg dag.

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Nu alweer de eerste :cry: Jiri is al wakker van 6.10 uur.
    Dus als ik moet wachten tot dat mijn kind uitgeslapen is, dan kan ik al bijna vetrekken :)
    Hij is weer eens verkouden aan het worden, vandaar dat hij al zo vroeg wakker is. Net nog op de valreep voor het mooie weer dat we volgende week gaan krijgen.

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Ontbijt: 2 boterhammen en een stuk ontbijtkoek
    Tussendoor: Een rijstwafel en een bakje meloen
    Lunch: Anderhalve boterham
    's middags: Appel en op verjaardag meegegeten van mijn slagroomtaart en ook nog chips
    Avondeten: twee flinke opscheplepels bami en een bakje vanilleyoghurt

Nynke: Ik ben er ook wel rond tienen denk ik. Tot zo!

10. Ik ben er ook bij vandaag. Ik heb sinds gisteravond geen last van diarree meer gehad en de misselijkheid is ook weg, gelukkig!

@Duckie: Ik schrik niet van Demi's rantsoen ;) .

@Slingding: Wil je me beloven dat áls je komt vandaag (en dat hoop ik natuurlijjk...), je NIET over België rijdt? Het scheelt sowieso maar erg weinig (geloof iets van 5 minuten of zo...), maar stél dat je pech onderweg krijgt. Dan kun je toch beter in Nederland met pech staan...

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    oke zal ik doen
    maar we weten nog niks dus ik vrees dat ik er niet bij ben
    al had ik heel graag gewild want al ik het weer buiten zie wordt ik helemaal depri.
    En misschien had ik wel kunnen komen maar dat is achteraf gezien.

Veel plezier jullie!

pfff dit gaat een lange dag worden als er niks gebeud.
    en van wachten en niks weten van hoe en wanneer kan ik ook slecht tegen!

noralien: succes met de huizeroute dag vandaag!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hebben jullie het leuk?

ik baal zo, als ik wist wanneer en waar zou terug komen had ik misschien makkelijk kunnen komen.

Lola: we staan nu gelijk,
    otje: ja het is de eerste gemiste meeting nu
    (of ik moet nog komen maar vrees dat dit er niet in zit)

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal!

Voor alle mama's die zijn gaan meeten vandaag, heel veel plezier!

Otje, bah wat een naar nieuws zeg. Je moet er toch niet aan denken he dat zoiets gebeurd!

Duckie, lekker toch dat ze zo goed eet :D Tja, het is ook wel wennen als je weer werkt, en dan de korte nachten. Maar het zal gelukkig steeds beter worden moet je maar denken!

Lola, oei een blaasontsteking bah. Gelukkig lees ik dat de bijwerkingen van de ab al gestopt zijn. Sommige worden er echt goed beroerd van, gelukkig valt het bij jou mee!

Duikster, arme Nick dat doet goed zeer idd! Hoe is het nu? Gelukkig maar dat kleine kindjes een hoge pijngrens hebben. Ongeluk zit in een klein hoekje...

Slingding, balen zeg dat je nu zo moet wachten. Kan me voorstellen dat je liever naar de meeting was gegaan, zeker met dit weer!

Noralien, succes vandaag hoor! Hopelijk is er vandaag een koper bij!

Bianca, fijn dat je toch nog kunt blijven, al is het niet dé baan voor je. Nu kun je idd rustig om je heen kijken. Gaat het inmiddels al wat beter met je?

Otje, was Koen helemaal niet moe dan? Knap hoor, zo'n hele dag zonder slaapje tussendoor!

Wat een saai weer is het vandaag :( hopelijk wordt het morgen iets beter, zodat we er iig nog even uit kunnen! Een voordeel, het huishouden is weer helemaal bij... :rolleyes: wat moet je anders als je toch de hele dag binnen zit!

groetjes Lisette

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Lola een blaasontsteking is niet fijn, maar je hebt nu eenmaal medicijnen nodig om eraf te komen...wel zonde van de melk want ik neem aan dat je Emma nu de fles met bv geef? had je nog voorraad dan? of moet je nu overstappen?
    bij me moeder is het toen tot nierbekkenontsteking gekomen, ook omdat ze geen andere klachten had, en dat ging ook gepaard met hele hoge koorts ijlen enz enz....gelukkig was de ha er niet optijd bij en kwam ze niet in het ziekenhuis terecht...

Duikster hoe is het met het handje van nick?
    wij koken op inductie, lijkt op koken op gas maar dan elektriche en daarvan zijn de platen gelijk koel...

Nynke lastij dat Jiri al zo vroeg wakker is, helpt een paar handdoeken onder zijn hoofdeinde en een ui onder zijn bed niet met verkoudheid om langer door te slapen?
    hier wel namelijk

Duckie, ik kijk van deze hoeveelheden niet op hoor...Teun eet dit regelmatig...en soms nog wel meer ook..

Cynthia deprie van het weer? is het slecht dan bij jullie? Hier schijnt namelijk regelmatig het zonnetje
    sterkte met wachten

Eve ik haalde Teun van morgen uit bed en het eerste wat hij zei was"naar Fynn toe" toen ik vroeg welke Fynn, zei hij "fynn en mama Fynn"
    "mama Fynn blij als Teun komt"....moeste er wel om lachen...

Zo Teun gaat ff slapen en wij ff eten

doei

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo eindelijk weten we wat.

Ze vliegt vanavond en na middennacht wordt ze met een taxi thuis gebracht.
    Ik slaap daar samen met Kailynn dan.

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Cynthia lekker dta je wat weet, helaas te laat om nog ff te gaan genieten met de rest.
    hoop dta je nog wat van de middag kan maken
    hier nog steeds een zonnetje
    sterkte

17. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

nou voor de meiden die hebben gemeet ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben gehad enne foto's he :)

duckie; thnx :oops: :) enne jaaa he :)

setje; hoe gaat het met jouw? bedoel........moeten wij iets weten wat jij al wel weet? 8)

slingding; nou blij toe weet je wat maarre sterkte allemaal hoor is niet niks

hier gelukkig dat we niet zijn gegaan hoor, valerius is nog zeker niet fit hoest veel en is nog snipverkouden en hees.
    orlando wilde vanmiddag weer niet slapen ......totdat papa kwam toen wilde hij wel samen met papa :confused: ach hij slaapt iig.

vanaaf naar een verjaardag

gr saskia

18. De meeting was weer eens ouderwets gezellig en de indoorspeeltuin super geschikt voor kindjes van een jaar of twee, drie oud. Het was vrij kleinschalig, maar ze konden wél overal zelfstandig in en op. Eerlijk gezegd hebben we geen kind aan hen gehad, die pukken amuseerden zichzelf wel.

Zo ging Jasmijn geheel zelfstandig van de rodelbaan af. Ze sleepte het sleetjes twee opstapjes op, legde het op de baan, kroop erin, zette zich af en gleed naar beneden. Waarna het hele circus opnieuw begon. Als ik het filmpje heb ge-upload in photobucket, zal ik de link plaatsen...

Helaas juichte ik vanmorgen een beetje te vroeg door te denken weer helemaal de oude te zijn, want rond 12.00 uur werd ik weer misselijk en heb ik een één keer last van diarree gehad. Niet heel erg, maar toch verre van normaal (sorry voor het onsmakelijke praatje :oops: ). Rond 13.00 uur heb ik zelfs overwogen om naar huis te gaan, maar gelukkig trok het daarna ook weer weg. Ik denk dat ik er mee moet leven dat ik hier de komende drie dagen nog last van zal hebben...

Uiteindelijk was ik toch weer als laatste weg... ;)

Ik heb geen foto's gemaakt. Dat heeft geen zin als er twee mama's bij zijn met goede camera's (otje en Irma), dus ik wacht vol spanning af op hun foto's...

Emma heeft het goed gedaan bij Roy. Ik mocht hem tijdens de meeting niet vragen hoe het ging en als ik dat tóch deed, zou hij alleen maar zeggen: Goed!'
    Maar het is allemaal goed gegaan, van Roy pikt ze de fles ook zonder morren, omdat ze weet dat ze van papa niets anders kan verwachten... :D

19. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Het was echt een erg leuke meeting vandaag. Koen heeft zich net als de rest prima vermaakt en was nadien in de auto ook echt helemaal doodop. Hij is in slaap gevallen in de auto maar was wel wat chagerijnig bij thuiskomst door te weinig slaap. Maar nu is hij weer vrolijk hoor.

Ik heb ook nog foto's gemaakt. Die heb ik via mail doorgestuurd naar de mama's die er bij waren vandaag. Maar als je de foto's wil zien wil ik de link wel doorsturen hoor. Pb me maar als je interesse hebt.

Ik zet de link hier liever niet neer vanwege redenen.

Groetjes Otje

20. @Slingding: Wat ontzettend jammer dat je pas zó laat te horen kreeg dat je schoonmoeder pas laat vandaag zou terugkomen. Had je mooi meegekund...

Deel Deze Pagina