Vind het ook een leuke site. Vind de prijzen nog wel meevallen. Je bent toch al gauw 15 tot 20 euor kwijt voor een overtrek. Dit is dan iets duurder. Heb een van bumba besteld, deze is 30 euro. Had nog een leuke bij v&d op de site gezien, morgen eens kijken of ze hem in de winkel hebben.
Grrrrr... ik kan nergens een kleine skippybal vinden ! Ik ben vanmorgen alle winkels in Roermond afgegaan waar ze skippyballen (zouden kunnen) verkopen. Maar ik kom alleen maar exemplaren van 45 cm en groter tegen. Die zijn voor kindjes vanaf een jaar of vier. Dan maar eens op internet gekeken, maar helaas pindakaas. Ja, eentje op marktplaatst. Maar die moet uit Rijswijk komen en dus zijn de verzendkosten hoger dan de waarde van het ding. Maar als ik niets anders kan vinden... Weet één van jullie misschien waar ik een kleine kan vinden? Ik heb het kdv al gebeld, maar die moeten in de archieven gaan duiken voor de rekening van die dingen. Ze zijn al een paar jaar oud...
@lola: ik zag op internet bij babywalz een leuke springding, kunt het niet echt een bal noemen http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... Position=6 De link doet het nooit, bij buiten, springen en schommelen, zit/huppelpaardje.
had net een sms van bianca: als de bloedwaardes morgen goed zijn, mag lynn morgen naar huis. ik ga effe bij arno zitten.
Wat een goed nieuws! Duimen dus... @Nynke & Janette: Bedankt voor het meedenken, maar zo'n huppelpaardje vind ik een gevaarlijk ding. Op het kdv hebben ze het ook al weggehaald. De skippybal die Janette had gevonden is 45 cm, te groot dus helaas...
http://www.marktplaats.nl/index.php?sre ... 3Fxref%3D1 hier zeggen ze dat de bal 30 cm is en met handvat 50 cm. Dus deze zou goed moeten zijn. Misschien dat ze deze ook nog nieuw verkopen.
30-35 centimeter. Ik ga morgen die van kdv eens nameten. 45 centimeter is voor kindjes vanaf 4 jaar...
Dat is dezelfde als ik gisteren heb gevonden. Die mensen zeiden dat hij 35 cm is. Vandaag heb ik die mensen betaald en als het goed is heeft Jasmijn de skippybal morgen ! Bedankt voor het meezoeken! Als ik niet al op die andere had gereageerd, had ik op 'jouw' advertentie gereageerd...
Hoi meiden, Hier een giga rotnacht achter de rug . Emma lag nog geen half uur in bed toen ze huilend wakker werd. Ze blééf vervolgens krijsen en was niet stil te krijgen. Om 4.30 uur hadden we nog steeds geen oog dicht gedaan en omdat Emma wel erg hard huilde, heb ik de HAP gebeld. Ik kon gelukkig meteen komen. En alsof de duivel er mee speelde, was Emma stil zodra ik de auto startte . Ook bij de HAP was ze vrolijk. Gelukkig geloofde de arts me wel (de assistente had het gekrijs ook al aan de telefoon gehoord...) en hij heeft Emma goed onderzocht, met name de oortjes. Maar hij kon niets vinden... Wel bood hij aan om - als het de komende nachten ook zo erg zou zijn - Emma door te verwijzen naar de kinderarts om Emma op te laten nemen ter observatie. Ook stelde hij voor om Emma vannacht een poosje in haar eigen bed te laten huilen, ook al zou Jasmijn daar wakker van worden. Best mogelijk dat wanneer de vicieuze cirkel doorbroken wordt, het daarna een stuk beter gaat. Zeker omdat Emma tot een week geleden 's nachts goed doorsliep. Ik zit nu dus met kleine oogjes achter de pc, ik heb welgeteld 1 heel uur geslapen...
Hoi allemaal, Pff beetje druk geweest de laatste dagen en daardoor even niet aan het forum toegekomen. Hoop straks even te kunnen reageren als Koen naar bed gaat. Steef kwam gisteren thuis met het nieuws dat er echt heel veel gaat veranderen op het werk. Te lang om allemaal uit te leggen maar het komt er in het kort op neer dat er werk uitbesteed gaat worden in India en wie moet die mensen daar gaan inwerken? Juist, mijn man Zeer binnenkort (deze of volgende maand) zal hij daar voor 2 weken heen moeten. Oke, dat overleven we wel weer maar ik vind het best rot zeg... Groetjes Otje en tot gauw!
@Otje: Nee, dat is niet leuk om je man twee weken (en daarna misschien nog wel meer...) te moeten missen. Maar toen ik je brichtje las, was mijn eerste gedachte: 'Oei, Steefs werk wordt óók uitbesteed en hij wordt ontslagen!' Dus in die zin viel de rest van je medeling dus mee...
Lola: Ja ben ook heel blij dat hij gewoon zijn baan behoudt want tja... dat is in deze moeilijke tijden ook zo onzeker he. En dan beter 2 weken naar India dan werkloos thuis.
Hallo.... Ben ik weer. Nu ga ik even op jullie reageren hoor want er staat een druk weekend voor de boeg en dan zal ik ook weinig aan het forum toe komen. Is het bij jullie ook zo heeeeeeeerlijk warm en zonnig? Hier is het prachtig. Echt genieten hoor. Heb vanochtend al zonder jas op de fiets gezeten. Had Koen nog maar een vestje aan gedaan. Ik zag net dat het morgen weer minder wordt. Wel jammer omdat we morgen hier een feestje vieren. Janette: Kan me voorstellen dat als je zo laat van je werk komt dat je weinig zin hebt om nog te gaan koken. Prima oplossing dan toch? Heb laatst voor Koen ook hemdjes en boxers gekocht maar hij heeft ze nog niet aangehad. Voorlopig nog eventjes rompertjes. Lola: Fijn dat Emma nu beter slaapt op haar buik. Koen begon ook rond die leeftijd op zijn buikje te slapen en doet nu bijna niet anders meer. Oei, ik lees nu dat het een drama was de afgelopen nacht. Wat zielig zeg voor Emma maar heb ook met jullie te doen want jullie moeten gewoon allebei werken vandaag. Hopelijk gaat het allemaal snel beter en hoeft Emma niet opgenomen te worden. Slingding: Als het goed is heb je al bericht van mij ontvangen over de meeting? Die foto van Kailynn op de bank is echt heel erg leuk! Saar: Wat knap van Liene dat ze al droog is overdag! Gaat hard met die kleintjes van jou he. Bianca: Wat lief dat je de moeite hebt genomen om even wat nieuws van Lynn over te brengen hier. Wat zielig zeg dat het met het spuiten zo'n drama was. Vreselijk zeg. Ik begrijp dat het nu de goede kant uit gaat. Hopelijk is ze snel weer thuis! Noura: Begrijpelijk hoor dat je het druk hebt. We zien je wel weer verschijnen hier. Ik heb net mini-quiches gemaakt van bladerdeeg gevuld met gehakt, champignons en ui. 1e Keer dat ik het maakte en ze waren net klaar dus moest even voorproeven maar ze zijn echt heerlijk. Straks maak ik nog een broccolitaart. Lekker voor morgen als er mensen blijven eten en anders gewoon lekker voor ons zelf Groetjes Otje
Otje: ik heb nog geen bericht van je ontvangen over de meeting. ik zag net op de homepage hier dat het forum er van het weekend eruit gaat. vanavond na 22 uur tot maandag! stuur mijn van het weeknd geen pb aub want die gaan verloren. Als je de datum voor de meeting wil doorgeven doe dat even via de mail. zoals het er nu naar uitziet kan iedereen (die mij data's hebben door gegeven) op zondag 7 juni. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!
Hey meiden, Ik lees ook net dat het forum er het hele weekend uit ligt. Kunnen we lekker allemaal genieten van het mooie weer! Want wat is het heerlijk he! Demi is een echt buitenkindje en is nu dan ook de hele dag buiten. Alleen om te slapen en te eten komt ze (met moeite) naar binnen. Glijen, de zandbak, schommelen, met de bellenblaas spelen ,ze vindt het allemaal even leuk. Ben dus nog steeds erg blij met ons speeltoestel. Een skippybal lijkt me trouwens ook leuk. Heb genoten van de meeting afgelopen zaterdag! Otje en Irma bedankt voor de foto's! Ik heb er zelf ook nog een paar gemaakt, maar die zijn volgens mij lang niet zo mooi als die van jullie, maar ik zal ze nog op de site zetten. NOg even wat reacties uit m'n blote hoofd. Ik heb het gewoon nog steeds kei druk en ben moe, dus ik red het op het moment niet om het forum goed bij te houden. @Bianca: Ik heb je per sms al gesproken, maar wat een ellendige situatie met Lynn. Is er al een uitslag van de kweken bekend? Ik hoop zo dat ze snel weer naar huis mag. DIkke knuffel voor jullie allemaal en van harte beterschap voor Lynn. @Janette: Ik heb gewoon een groot dekbedovertrek voor Demi (wel op een peuterbed ) en dat gaat prima hoor. @Lola: Jeetje, wat zul jij inmiddels oververmoeid zijn zeg. En wat lastig dat ze zo overstuur is en dat je haar ook niet kan troosten. Dat lijkt me erg moeilijk. Hoop voor jullie dat het snel beter gaat. Slaapt Emma nog in een wiegje. Anders zou je haar een nachtje beneden kunnen laten slapen (en zelf op de bank gaan liggen), zodat Jasmijn niet wakker wordt als ze huilt. Ook Emma zal inmiddels wel flink oververmoeid zijn. Ik heb vanochtend met Demi en mila een wandeling gemaakt langs alle speeltuinen hier in het dorp. Was erg gezellig. Daarna besloot ik even bij mijn tante op visite te gaan, maar dat van Mila niet zo'n goed idee, dus toen waren we snel weer terug Als Jeroen straks thuis komt wil ik met Demi nog even de stad in voor nieuwe zomerschoenen. Ze past alleen nog maar haar laarsjes, dus het wordt tijd voor een wat meer zomers schoentje.
@otje: Jeetje, twee weken india, dat zou ik ook niet zo gezellig vinden. Zijn veel van zijn collega's nu ook hun baan kwijt?