Waar Steef werkt zijn veel externe mensen in dienst (van andere bedrijven). Die gaan er uit maar dat betekent niet automatisch ontslag maar dat regelt het bedrijf waar ze zelf voor werken dan verder af. De mensen die direct voor het bedrijf werken zijn er maar een heel paar (waaronder Steef dus ook) en die kunnen op dit project blijven werken of worden overgeplaatst binnen het bedrijf.
Cynthia: Raar dat je mijn pb niet hebt ontvangen want heb hem wel verstuurd maar ja, heb je net een mail verzonden. Oh 7 juni zou leuk zijn want dan kan ik er waarschijnlijk zeker bij zijn. Mei wordt een stuk lastiger.
Duckie: Wat leuk om te horen dat Demi ook zo geniet van het heerlijke lente-weer. Koen vindt het ook heerlijk en Sara ook al is het geloof ik wel wat warm voor school, vindt ze En vanmiddag na Koen's slaapje ging Koen de tuin in maar vond het volgens mij toch wel erg warm. Ik hoorde op een gegeven moment niets meer dus ik roep: Koen! Zat ie heel lief op de bank in de woonkamer (waar het nog lekker koel is) een boekje te lezen Wat een schat he?
hi hi, kom later ff terug om te lezen en te reageren hoor maar moet dit even delen met jullie, ik zit nml net te lezen bij jullie en valerius ligt in de box en orlando is nog aan het spelen met zijn garage zegt orlando, mama orlando denkt dat valerius heeft gepoept, zeg ik, oh denk jij dat, zegt orlando, nee orlando weet dat dus ik ga kijken en ja hoor valerius heeft gepoept .... tot later
hallo allemaal, cynthia, regel de meeting maar hoor. Als ik kan, kom ik. otje, wat naar. Maar zoals je zelf zegt, dat overleef je wel weer. lola, hopelijk lukt het doorslapen wel snel weer. Misschien een tandje? Prettig weekend allemaal.
hi hi, lola; toevallig heeft orlando pas bij een vriendinnetje op een skippy bal gezeten wat hij helemaal geweldig vond en wij dus gelijk zoiets hadden ooh dat is ook erg leuk voor straks buiten, maar toen dacht ik ook het is best aso om te zien wat orlando allemaal voor buiten heeft 8) ......maarrr ik blijf het wel erg leuk vinden dus ik lees heeel erg mee hoor .... vwb het schema, ziet er goed uit hoor zo ik zou er zo voor tekenen 8) . hier 'komt' valerius iets vaker maar het komt ,afgezien, van de tijden een beetje overeen, overdag dan he, hij krijgt 1 keer extra bv en komt dan 's nachts nog wel 1 a 2 keer een slokje drinken..... hier slaap ik ook graag op mijn buik, orlando ook en valerius heb ik vanaf dag 1 op zijn zij laten slapen om en om dan he. .... fijn joh dat ze het zo goed heeft gedaan op haar buik he bah bah schrijf ik net dat ik het zo fijn voor je vind lees ik je volgende berichtje getsie. wat vervelend zeg maarrre kan het niet zijn dat ze evt last heeft van tandjes? hier inmiddels 3 aanwezig maar ging ook niet van harte bianca; jeeetje wat een gedoe omtrent het prikken zeg getver vind het zoooo sneu voor lynn, weet je al meer mbt uitslag noura; fijn wat van je te horen hoor enne ook lekker dat alles goed gaat iig otje; jeeetje balen zeg maarre beter zo dan dat steef de zak krijgt zeg maar want dat waren mijn eerste gedachte na de eerste woorden gelezen te hebben.....oh lees net dat lola dit ook dacht otje; mmm heerlijk zeg ik kom een keertje eten hoor 8) klinkt altijd erg lekker voor wat je maakt hihi vandaag en gisteren wilde orlando niet slapen 's middags dus wij zijn gisteren samen met mijn vader een stukje gaan wandelen was erg gezellig, orlando viel op de heen weg op het laatste stukje voor we op onze bestemming waren wel even in slaap, heb hem na een paar minuutjes nadat we er waren toch wakker gemaakt, ben daar normaal niet zo van maar dit is dus erg goed gegaan. vandaag wilde hij in eerste instantie bij mijn moeder(daar waren we na boodschappen te hebben gedaan)al om 11 uur gaan slapen maar uiteindelijk toch maar niet . nu hebben we dus erg lekker genoten van het weer want we hebben de hele middag buiten gezeten/gespeeld. wat een lekker weer zeg.....hoop op meer met mijn oom gaat het echt snel bergafwaarts hoor we gaan morgen zowieso als het kan op visite en hoop echt dat het kan want hij is nu al 3 keer naar het ziekenhuis geweest deze week waarvan maandag 2 liter bloed gekregen .... zondag op kraamvisite bij vrienden. ik ga x-factor kijken doei doei gr saskia
joepie, we zijn weer thuis De crp-waarden waren gelukkig weer goed. Maandagavond waren ze 144, terwijl ze onder de 10 behoren te zijn. En nu waren ze dus goed. Eerst wilde de k.a. nog antibiotica geven, maar uiteindelijk is toch besloten om haar zonder antibiotica naar huis te sturen, aangezien ze de hoogste dosering gehad heeft gedurende 4 dagen. Hopelijk blijft het goed gaan. Ze is heel blij dat ze weer kan lopen en heeft vanmiddag weer flink ruzie met Gijs gemaakt. Ze hangt alleen nu enorm aan mij. Logisch, aangezien ik muv woensdagnacht, continu bij haar ben geweest. Ze was net met mij in bad geweest en Michel had haar eruit gehaald. Ze bleef net zolang krijsen totdat ik uiteindelijk maar uit bad ben gekomen. Na ff knuffelen is ze meteen in slaap gevallen. Ik heb niet meer bijgelezen, hoop dat ik geen belangrijke dingen heb gemist. Vroeg me af of er al wat meer bekend is over de mama-meeting? Heeft iedereen al gereageerd en is er al een datum bekend?
Bianca: Wat fijn dat Lynn weer thuis is! Ben blij voor jullie. Melliemel: Wat knap van Orlando zeg! Kom gauw weer terug, ga nu tv kijken, doei!
@Melliemel: dus Orlando is een echt oplettende en zorgzame broer . Jee, het gaat inderdaad wel heel erg snel bergafwaarts met je oom. Heeft hij ook veel pijn? @Otje: Wat een schatje inderdaad. Lekker een boekje lezen op de bank. Hij had vast behoefte aan een time-out @Bianca: Fijn dat jullie weer thuis zijn zeg (Maar dat had ik je via sms en hyves ook al gezegd ). Knuffel je meisje maar lekker veel de komende dagen. Misschien dat ze toch ook wat verlatingsanst heeft na de ziekenhuisopname. Ik heb vanavond even met Demi nieuwe schoenen gekocht. Ze heeft zo'n smal voetje, dat eigenlijk maar 1 merk schoenen haar past en de modelletjes in dat merk vond ik eigenlijk niet zo leuk. Maar uiteindelijk dus toch geslaagd. En ze waren ook nog in de aanbieding. Terwijl het wel echte zomerschoentjes zijn. Uiteindelijk ook nog wat kleertje gekocht en lekker zonder jas nog een terrasje gepakt.
Een tijd niet geweest.... Bianca, wat een ontzettend nare berichten lees ik weer van jullie. Het houdt ook niet op hé. Ik ben blij dat jullie weer thuis zijn. En nu geen "rare fratsen" meer hé! Lola, vervelend dat Emma zo slecht slaapt. Hoop dat het op de buik slapen uitkomst biedt. Wij hebben op mp een fietskar gekocht zodat we toch kunnen gaan fietsen nu. Maxi cosi erin...Jikke achterop de fiets....een heerlijk stuk gefietst in het zonnetje .
Goedemorgen allemaal, Snapte ff niks meer van het forum...alle berichten en avatars etc ineens verdwenen Blijkt dat Jan per ongeluk de verkeerde knop heeft ingedrukt en en er dus bijna een hele week is verdwenen.... Heb gisteren niet gelezen hier dus als er nog iets belangrijks is gebeurd hoor ik dat graag! Fijne dag! p.s. zie ook ineens dat ik een jaar jonger ben geworden
goedemorgen eve ja ik tilte het bericht aan wat ik gisteravond nog had ontvangen en kwam dus op 3 april denk log ik zo wel in en kijk ik....zie ik het bericht van jan ook. kunnen we weer alles opnieuw instellen...maar een jaartje jonger is altijd leuk wat er gister is geschreven...oei...Otje heeft nieuwe schoenen voor saar en koen en heeft daar foto's van laten zien...Noralien heeft van de bewoners van hun nieuwe huis het verzoek gehad om er later in te gaan.. hun nieuwe huis is nog geneens gebouwd Emma heeft doorgeslapen denkd at dat de hoogte punten waren....als ik wat vergeet sorry Wijnand en Teun slapen nog, Wijnand heeft altijd vrij op goede vrijdag... dus die heeft een papadag al is het een halve want ze gaan vandaag de tegels bij me zwager uit de tuin slopen die hier aan het terras komen dus dan past oma op, morgen gaan ze het leggen...de verwachtingen van het weer zijn lekker dus dat gaat goed.... meiden tot later
Ben er nu achter dat het aanpassen van de leeftijd nog niet werkt...dus ik ga ff genieten van m'n extra jaar Hahaha, wat grappig dat Otje nieuwe schoenen heeft voor Saar.. En dat dat ook nog een hoogtepunt is Geniet van de zon voor degenen die vrij hebben! Ik ga weer aan de arbeid
oeps eve het is nog vroeg maar bedoel natuurlijk sara geniet jij van het werkj dan doe ik het ook mijn leeftijd klopt nog...over 14 dgn niet meer maar dan zullen ze het denk wel aangepast hebben
@Janette: Thanks voor je email omtrent de Bobike kussens! Ik vind die met de rozen erg mooi! Maar is het niet een beetje raar om Fynn daarop te zetten? Aan de ene kant denk ik: Het is mijn fiets...maar aan de andere kant mss een beetje raar om een jongen op rozen te zetten
@Eve dan weet hij alvast wat het is om op rozen te zitten en zo ziet hij ook gelijk welke bloem hij voor zijn lieve mama "moet" kopen..... maar eh vergeten te schrijven kost je alleen de zitting hoor...kom hem graag weer brengen of je komt hem ophalen.... dus denk erover, ze staat nu toch ff niet op mp ermee....en als je hem wilt is hij zo gereserveerd.....
Okay, doe ik! Die met de rood/witte ruit lijkt me ook leuk dus mss wacht ik daar ff op! Zal ik het via jou laten lopen of zal ik haar zelf mailen? O ja, ze hebben de geboortedata omgekeerd. Ipv op 11-02 ben ik nu dus op 02-11 geboren. Dat geldt voor iedereen dus je moet het wel ff aanpassen. Mij lukt dat momenteel nog niet en lees dat meer gebruikers daar last van hebben... Nu ga ik echt!