eve laat het maar via mij lopen ze weet niet dat ik de mail heb doorgezonden enne het lijkt mij dat de ruit erg op een keukentafelkleedje gaat lijken ik ga wel ff kijken naar me datum, als ik weer thuis ben want ik ga nu ook!
Jeetje, heb ik gisteren echt een enorme lap tekst gepost en nu is dus alles van 1 week weg Nou ja, een foutje is menselijk zullen we maar zeggen. Ik begin wel weer opnieuw vanaf vandaag. Groetjes Otje
hi hi, ik zag net dat er heel veel berichtjes weg zijn nu!! hier gaat het met ons redelijk, mijn oom gaat slecht ze houden hem slapend tot.....vandaag zijn verjaardag en pcies 2 maanden geleden dat de vriend van mijn nichtje is overleden.... fijne dagen voor iedereen gewenst gr saskia
Saskia gecondoleerd met het overlijden van je oom, heel veel sterkte gewenst! Wat jammer dat we een week kwijt zijn zeg! Eve, ik heb ook bloemen hoor op het bobike kussentje. Het is passend bij mijn fietstassen. En dan daarbij, als hij in het stoeltje zit, zie je het toch niet Ik heb ook gewerkt, mss een kleine troost voor je janette, hihihi ik moest ook wel lachen hahaha Alhoewel Saar het mss best leuk zou vinden als Otje schoenen voor haar koopt hahahaha groetjes Lisette
Saskia: Gecondoleerd met je oom en veel sterkte voor jou en de familie. Je weet dat er aan zit te komen maar het blijft toch ontzettend moeilijk natuurlijk
@Saskia: Gecondoleerd met je oom. Wat vind ik het naar om te lezen dat het allemaal zo snel is gegaan Heel veel sterkte voor jou en de familie. Dikke knuf van ons.
Heb ik gister geboden op een glijbaan, kreeg vanmorgen een mail dat ik hem kon ophalen voor 25 eurie, bied 1 uurtje later iemand anders ook 25, ja ik had nog geen tijd om haar te bellen, bel dus onder de middag is hij al opgehaald door de andere bieder :x kan ik weer opzoek....... ook zijn we druk met de tuin bezig en of ik morgen of de rest van de paasdagen langs kom weet ik niet dus bij deze alvast fijne paasdgn
thnx voor alle condoleances doet me goed hoor, ik ben zoooo blij dat ik vorige week langs ben geweest bij hem heb ik hem toch nog even gezien en ook op de foto samen met valerius. iedereen fijn pasen gewenst. spreek jullie later weer gr saskia
hi hi, thnx voor de condoleances allemaal doet me goed hoor. ik ben zooo blij dat ik vorige week langs ben geweest, iedereen een fijn pasen iig. gr saskia
het is hier ondertussen gaan regenen. vanmiddag zijn we met ailynn naar de kerms geweest hier op het dorp. verder weinig nieuws!
Hier geen regen hoor...ja vanmorgen 3 grote spetters, gisteravond 5 met heel veel donder en bliksem...al had het bij me ouders ( 5 km verder) wel gepoeld van het water het terras is klaar, morgen nog ff de rest van het zand wegvegen kan de zandbak er weer op en dan mooi inrichten..... we zijn op dus doen vanavond niets meer... Slingding leuk kermis vond Kailynn het net zo leuk als Teun? die is niet uit de draaimolen en raceauto's uit te slaan..en "moet" altijd 2 rondjes achter elkaar...want anders....een heel lastig ventje...... doei
kailynn vond de kermis idd erg leuk1 we zijn met z'n 3'en in de ouderwetse rups geweest en lachen dat ze deed.
Slingding, leuk zeg zo in die draaimolen! Ben benieuwd wanneer hier kermis is, is idd leuk om naartoe te gaan! Wat is het hier trouwens belachelijk rustig zeg.... Voor iedereen fijne paasdagen! Liefs Lisette