December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag

Ik probeer morgen weer ff langs te komen en te reageren. Als er uberhaupt ergens op te reageren valt :) ;)

@Saskia: Heb je mijn pb nog gelezen?

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg

Wij gaan nu paas bruchen bij mijn broer en de kids.
    morgen naar plopsaland,
    dus ik zal er niet zoveel zijn!

3. Aan iedereen, heel fijne Paasdagen.

Doen ze in Nederland trouwens ook eitjes rapen?
    Hier wel. Ik zal snel even een foto plaatsen van Liene deze ochtend. Met haar zelfgeknusteld mandje:

Cynthia, veel plezier in plopsaland.
    Lola, ik mail je nog voor een banner. Maar ik heb je mailadres op de vaste pc staan. Kan je het anders nog eens pb'en.
    Janette, wat jammer van de schuifaf. Bah.

Wij gaan binnekort ook eens kijken voor tegels voor op ons terras. En we willen Tisse zijn kamer eindelijk in orde maken. En een houten speeltuig plaatsen. En ik wil een tuinje beginnen in onze tuin.

En dat allemaal dit voorjaar. :) Dus we weten wat doen.

Eerst maar eens wat werken voor school.

4. Hoe groot mogen de foto's tegenwoordig eigenlijk. Deze is de 'large'-versie van photobucket en die mag dus ook.

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saskia heel veel sterkte! goh het is wel snel gegaan of niet?

iedereen een heel fijne pasen.

zie hele leuke fotos voorbijkomen. wat worden ze toch allemaal al groot en zelfstandig.

hier vandaag ook op paasvisite geweest. niet zo lang, want nu is anissa ziek. ze heeft inmiddels 40,5 koorts.
    zo wisselen de zieken mekaar wel af hier.

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Saar, hier ook eitjes gezocht :D

Noura, beterschap voor Anissa!

groetjes Lisette

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Melliemel : Gecondoleerd met het overlijden van je oom. Wat is dat snel gegaan. FIjn dat je hem vorige week nog hebt gezien. Sterkte voor jou en je gezin en familie.

Hier gaat het niet zo lekker. Het gaat psychisch namelijk heel slecht met mijn zus en daar heb ik heel veel moeite mee.Ik wil niet teveel in details treden, maar ze heeft op het moment hele zware medicijnen waardoor ze heel suf en slap is en ze woont bij mijn ouders omdat het momenteel niet verantwoord is dat ze alleen blijft. Voor mijn gevoel zou ze opgenomen moeten worden. Mijn zus heeft in het verleden meer psychische problemen gehad, maar het gaat eigenlijk al jaren best goed. Op haar manier hield ze zich goed staande. En de laatste weken is dat dus ineens helemaal anders.
    Dus ik heb even niet zoveel puf om te reageren, maar dat komt wel weer.

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    duckie: heel veel sterkte voor jullie allemaal!

noura: beterschap voor je kleine meisje!

9. Noura, heel veel beterschap voor Annisa.

Ik zal zo nog eens wat foto's plaatsen van het paaseieren rapen.

10. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    NOura,

veel beterschap voor Anissa!

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Melliemel, gecondoleerd met het verlies van je oom. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Noura, veel beterschap voor Anissa.

Duckie, voor jou ook veel sterkte toegewenst. Lijkt me heel moeilijk om te zien dat het met je zus psychisch niet goed gaat.

Heb leuke foto's gezien van paasei-zoekende kindjes...lief hoor.
    Ik wacht nog een jaartje...

Verder weinig nieuws hier. Met Lynn gaat het weer super gelukkig.
    Ikzelf zit nog een beetje in de lappenmand. Ben vrijdag geopereerd aan m'n knie. Er bleek toch een gescheurde binnenmeniscus te zitten. Nu ff rustig aan doen. Hopelijk ben ik snel weer mobiel. Volgende week moet ik eigenlijk beginnen op het callcenter, heb gezegd dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken met m'n knie. Dit werd me niet in dank afgenomen. Ook is er nog onzekerheid over m'n werkdagen. Ze willen flexibele werknemers en een wekelijks wisselend rooster...heb gezegd dat dat voor mij geen optie is. Nu maar ff afwachten.
    Ben inmiddels druk bezig met sollicitatiebrieven schrijven, wil hier zo snel mogelijk weg.

Iedereen nog een fijne 2e paasdag toegewenst!

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    geweldige foto's saar!

KAilynn heeft vanmiddag lekker in het bos en langs het veerse meer gelopen samen met haar neven.
    Ik ben alleen heel vervelend gevallen in mijn enthousiastme.
    het zand en gras zat in mijn mond en mijn knieen zijn blauw.
    Vanvond had ik echt geen zin om te kokn en zijn we uit eten gegaan.
    het ging allemaal goed tot kailynn net voor haar toetje haar luier vol werkte en binne 2 minuten van knieholtes tot oksels onder zat.
    alles gauw zover mogelijk schoon gemaakt, toetje eten en hup naar huis en onder de douche.

13. Oei, hopelijk voel je je snel weer tiptop.
    Gezellig zo uit eten, maar wel een minder einde.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Even snel berichtje van mij. Best druk weekendje, bezig met vanalles en nog wat en wat verjaardagen. Vanochtend eitjes gezocht. Vanmiddag nog even naar de hei geweest en daar heeft Sara geskeelerd. Was erg leuk en lekker weer.

Morgen gaan we naar het Dolfinarium. Heb er veel zin in. Wel een enorm end rijden maar dat komt wel goed.

Even kort:

Noura: Beterschap met je meisje.

Duckie: Wat vervelend dat het niet zo goed gaat met je zus. Hopelijk zit er snel weer verbetering in. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.

Kom gauw weer uitgebreider reageren.
    Tot gauw hoor... ik ga nog even tv kijken en dan beetje op tijd naar bed want we willen morgen rond 9 uur weg rijden hier.

Groetjes Otje

15. Duckie, heel veel sterkte. Heb je trouwens nog broers of zussen?

16. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Oei Cynthia, dat was letterlijk zand happen. Hopelijk heb je er niet teveel last van. Veel plezier in Plopsaland morgen.

Saar, wat een lieve foto's. Tisse is al een echt wijs manneke om te zien...alweer bijna 1 jaar!

Otje, veel plezier in het Dolfinarium.

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    iedereen een fijne 2de paas dag!

lola: waar ben je??????

18. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @melliemel: gecondoleerd met je oom.

@duckkie: vervelend voor je dat je zus zich zo voelt. Hopelijk gaat het snel beter met haar.

@slingding: dat is niet zo fijn die val. Naar welke plopsaland ga je?

@bianca: sterkte met je knie. Dat ze niet snappen op je werk dat je daar echt nog niet mee kunt gaan werken. Vervelend dat ze flexibele medewerkers willen. Het lijkt wel of werkgevers alleen nog maar flexibele mensen willen. Dus als je kindjes hebt, heb je een probleem. Hopelijk heb je snel iets anders.

Leuke foto's van de kindjes met hun paaseitjes. Wij hadden ze in de woonkamer verstopt. Van die kleintjes en een grote chocolade paashaas. Jiri vond het erg leuk om ze te zoeken.
    Vind het alleen wat minder dat hij zo "verslaafd" is aan de chocolade eitjes. Heb hem een paar weken geleden een laten proeven en sindsdien krijgt hij er 1 of 2 per dag. Maar hij begint er 's ochtends al om te vragen :( Ik wou dat ik er nog niet aan begonnen was. Nu maar langzaam gaan afkicken en zijn de eitjes snel op.

Jiri heeft sinds een paar dagen zijn grote bed. Het gaat erg goed, hij vindt het erg leuk. Het is eenflexa bed, is helemaal rondom afgezet en maar een klein stuk open om er uit te stappen. Over een paar jaar kunnen we er een halfhoogslaper van maken.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal,

Ben hier de laatste tijd niet zo vaak. Vroeger nam ik echt de tijd voor het forum. Met als gevolg dat ik langer achter de pc zat dan gepland. Nu zit ik hier alleen als ik tijd over heb. En dan blijkt ineens dat dat niet veel is... :(

Wat leuk al die eierrapende kindjes :D Fynn heeft dat op het kdv gedaan. Zelf wacht ik nog ff een jaartje (Bianca, samen doen? ;) ). Ben wel verbaasd dat jullie kids al zo aan de chocola zijn. Niet dat ik het afkeur hoor maar Fynn kent chocola alleen in de vorm van chocopasta en verder vind ik het eigenlijk nog niet nodig. Ben ik nu erg streng? Wel makkelijk dat hij echt nooit naar iets te snoepen vraagt. Hij eet zich alleen ongans aan ontbijtkoek ;)

@Duckie: Sterkte voor jullie allemaal! Kan me voorstellen dat dit je raakt. Knuf van ons!

@Noura: Beterschap voor Anissa!

@Bianca: Nog op het goede knopje gedrukt? :)

@Cynthia: Hoe kwam het dat je zo gevallen bent? Balen hoor. Heb je er nog last van? Enne...hoop niet dat Kailynn je uitgelachen heeft ;)

@Nynke: Klinkt goed het bed van Jiri. Vooral dat je em kunt veranderen in een half hoogslaper. Heb je een link voor me?

Zaterdag met Fynn naar de kapper geweest. Meteen even gevraagd wat die korstjes op z'n hoofdhuid zijn. Blijkt dus gewoon berg te zijn :rolleyes: Als baby heeft hij daar ook last van gehad maar ging op een gegeven moment gewoon over. Nu dus weer gezellig terug...Heb de plekken gisteravond ingesmeerd met babyolie en kon de korstjes vanmorgen redelijk makkelijk eruit kammen. Het lijkt nu alleen alsof Fynn z'n haren weken niet zijn gewassen ;)

Morgen naar Saskia, Orlando en Valerius. Dat wordt onze 1e treinreis. Spannend hoor! Als alles goedgaat kan ik volgende keer weer een stukje verder. Net zolang tot ik helemaal naar Limburg 'durf' :D ;)

Deel Deze Pagina