noura: heel veel beterschap voor je kleine meisje enne je bent echt geen zeurpiet!!!! het is een uitkomst dat je nu direct je foto's kan plaatsen vanaf je pc.
Ik ben benieuwd. Vanavond komt de architect de eerste schetsen voor de aanbouw laten zien. We willen namelijk alléén aanbouwen wanneer ons huis er niet alleen groter, maar ook mooier van wordt. Dus niet aanbouwen voor het aanbouwen, zeg maar... Als het doorgaat, betekent dat best een behoorlijk ingreep. De keuken wordt dan namelijk verplaatst naar de aanbouw en de (baby)vleugel komt dan naar beneden. Daarnaast willen we op de bovenste verdieping graag een tweede badkamer (naast onze slaapkamer...), de wasmachine en droger moeten dan de garage in... Verder is vandaag het houten speeltoestel bezorgd. Roy heeft morgen vrij genomen, dus ik hoop dat het (zo goed als) klaar is als ik á avonds thuis kom met Jasmijn en Emma... @Slingding: Beterschap voor Kailynn en Arno enne... laat je niet aansteken ! @Noura: Een zieke dochter vind ik een héél goede reden hoor om (korte) ego-berichtjes te plaatsen ! Ik hoop dat het snel beter met haar gaat... @Noralien: Weet je waar Emma op de foto naar keek? Naar de doos met chocolade eitjes die ze uitdeelden aan de kinderen...
Noura, mijn broer heeft ook al verschillende wii's omgebouwd voor vrienden en bekenden. Helaas heeft wii een of andere coating op een onderdeel aangebracht om het moeilijker te maken. Hierdoor heeft hij al 1x een wii ter reparatie weg moeten brengen, dus durft hij het bij de nieuwere modellen niet meer aan . Oh Spannend Lola!! Ben benieuwd hoe het gaat worden als jullie het doorzetten. Lijkt me erg mooi en vooral ruim zoals je het eerder beschreef. En hoe lang zit je dan in een verbouwing? Hihi Emma lijkt dus toch wel op haar grote zus Vanmiddag even naar de kermis gelopen. Jikke vond het prachtig en wees alles aan wat veel te snel en hoog ging "daarin". De rally-autootjes gingen echter iets te snel voor haar; ze wilde er halverwege alweer uit 8) . Ze heeft verder eendjes gevist en balletjes gevangen met een netje. Beide keren wist ze precies wat ze wilde hebben als prijs. Een setje met plastick prinsessenmuiltjes, armbandjes, oorbellen e.d.. En een setje met plastick föhn, krultang, haarklemmetjes, epileertangetje, kappersschaar etc. Vooral de prinsessenmuiltjes zijn het hélemaal
De architect had drie versies voor de aanbouw getekend. We gaan waarschijnlijk voor de kleinste versie, omdat we bang zijn dat een te grote aanbouw afbreuk gaat doen aan het huis. Maar eerst maar eens even kijken hoe onze keuken er in past. We zijn namelijk niet van plan om een nieuwe keuken aan te schaffen, deze is pas 3 jaar oud. Een kastje bijkopen of en werkblad vervangen omdat het niet meer past - oké - maar we gaan niets wegdoen dat niet nodig is. Hoe lang we dan in de rommel komen te zitten is me nog niet duidelijk... @Noralien: Wat leuk dat Jikke het zo naar haar zin had op de kermis! Jasmijn vond er gisteren niets aan. Sinds het drama met de helicoptertjes is ze bang voor alles, zelfs touwtje trekken...
lola ben benieuwd naar de fotos van hoe het toestel er uit ziet huisarts is geweest vanavond, heeft haar nagekeken, en ze had nog geen vochttekort wel een neussdruppels voorgeschreven gekregen. en in de gaten houden even nog ze heeft geen oorontsteking of iets. maar drinken ho maar, wel fruit en danoontje, en dat telt ook als vocht
Hallo allemaal, Hier ben ik ook weer eens en ga proberen te reageren. Koen slaapt nog maar zal zo wel wakker worden? Gisteren op de psz was geen succes. Om 11.15 ben ik hem op gaan halen en hij zat als een zielig hoopje te snikken en barste weer in huilen uit toen hij mij zag (waarschijnlijk emo-blijdschap). Maar ja... nog even gepraat met de juf en volgens haar was hij niet echt verdrietig geweest maar vooral ontzettend boos en driftig en gooide zijn kont tegen de krib zeg maar. Ook toen de juf hem wilde oppakken om te troosten moest hij hier niets van hebben. Toen we even laten samen op de fiets zaten en ik vroeg: Vond je het leuk? Knikte hij toch heftig van ja! Ik was best verbaasd dat te horen. Ook vertelde hij in zijn taal dat er liedjes waren gezongen over een bus. Ik zei ook nog: Maandag gaan we weer he, en dan gaan we niet huilen he Koen? Neeeee zei ie toen met een lachend gezicht. Ben erg benieuwd hoe het dan gaat! Slingding: Wat een leuke foto's op de kermis. Bij ons is het altijd kermis met Pinksteren. Koen moest er vorig jaar nog niets van weten. Eens zien hoe dat dit jaar is... Oei, dat was een vieze bedoeling tijdens het toetje Leuk hoor die foto's in plopsaland! Jeetje zeg, ik lees dat jullie bijna allemaal ziek zijn. Beterschap hoor. Saar: Wat een leuke foto's van je kids met eieren zoeken. Echt heel erg leuk. Ik denk dat ik voortaan bij jou mijn (groente)boodschappen kom doen Heerlijk toch. Setje: Ook al zo'n leuke foto's van Jayden! Lief zeg. Noura: Wat vervelend zeg dat Anissa zo lang hoge koorts blijft houden. Sterkte en veel beterschap. Bianca: Sterkte met het herstellen van je knie. Nynke: Hier ook een die erg van paaseitjes houd. Eigenlijk Sara en Koen allebei wel hoor. Ik heb de eitjes nu maar in het keukenkastje gezet want anders wordt het TE verleidelijk. [-X Ben wel benieuwd naar Jiri's nieuwe bed. Heb je een foto/plaatje? Eve: Als Sara er niet was had ik ook nog wel even gewacht met die chocola maar ja... als de een het krijgt kan je het voor de ander die alles in de gaten heeft moeilijk verstoppen Hoe ging het gisteren in de trein? Janette: Wat een leuke foto's op de boerderij! Haha, herkenbaar hoor held op sokken. Hier nog 1. Duikster: Hihi, die Nick met zijn "kiebelen" Klinkt wel heel lief ja. Hmm... jammer dat Nick bang is voor je broer. Noralien: Mooi dat het een geslaagd weekendje was. Haha, moest echt lachen om Jikke dat ze Anne ook wilde voeden Mooi dat het slapen in een groot bed zo goed ging. De wii fit vind ik erg leuk en had laatst ook de fitness coach in huis maar heb deze terug gestuurd want vond het nogal saai. Lola: Wat leuk zeg die ski-cursus! Op naar Oostenrijk (of zo?) !! Wat een leuke foto's van Emma en Jasmijn. Succes met de verbouw-plannen. Oh wat gaaf dat het speeltoestel gearriveerd is. Ben benieuwd hoe het er uit ziet. Zo, ik ben weer bij en hoor Koen nu huilen dus ik ga er even heen. Hier behoorlijk druk. De weken vliegen echt om. We zijn druk bezig met de laatste dingetjes op zolder want a.s. maandag begint de klusjesman. We moeten nog nieuw laminaat kopen, nog naar de stort voor rommel te dumpen, Steefs moeder zit in de verhuizing, verjaardagen, enz enz enz. Nou kortom, de tijd gaat gewoon veel te hard en ik kom uren te kort en dan heb ik nog niet eens werk nu. Zou er ook nog eens bij moeten komen Maar ja... over een maandje of zo zal het wel weer iets rustiger zijn (hoop ik).
Hmmm... ik wilde even testen of het lukte om direct een foto te plaatsen maar hij geeft aan: De afbeelding die u wilt plaatsen is ongeldig. Is ie dan te groot of zo?
Vraagje: Ik heb gisteren voor Koen crocs gekocht (lekker makkelijk met buiten spelen enz) en vond het eigenlijk wel leuk om van die jibbitz te kopen voor erop. Weet iemand waar die te koop zijn? Hier in Venlo is ook een crocs-winkel maar daar zijn ze 2,50 per stuk of zo en dat vind ik een beetje prijzig. Heb ze ook wel eens ergens goedkoper gezien maar kom er niet meer op waar. Vorige week vrijdag was bij Intertoys zo'n schelpzandbak in de aanbieding voor 15 euro. We hebben deze gekocht en Koen geniet er zo van! Het liefst speelt hij er de hele dag in. Hij heeft net zijn boterham op en zit alweer buiten. Ik heb hem nu nog maar even zijn vestje aan gedaan want het was nog wat fris in de schaduw. Hier wat foto's...
Ik heb hier een link van de flexabedden. http://www.flexa.dk (dan kies je nederlands en bij inspiratie zie je voorbeelden. Wij hebben de whitewash kleur. Je kunt best veel combineren, maar erg goedkoop is het helaas niet. We zijn nu nog op zoek naar een klerenkast, weet niet of ik deze ook van de flexa koop of een andere. Vind de PAX van ikea ook leuk. Met zilver en mat glas deuren.
ik ga toch nog even 2 foto's spammen van vanmiddag! ik had nog 2 kaartjes voor de draaimolen. en noralien, kailynn gaat hier alleen in, is jikke nog in iets geweest gisteren? (ik zit nu aan mijn spam tax zeker?
Jikke is gister in zo'n autootje dat over een rails rijdt geweest. Dit vond ze na 1 rondje écht niet leuk meer. We hebben haar er toen uitgehaald. Daarna is ze in de carrousel geweest en tot onze verbazing bleef ze daar dit keer (voor het eerst) braaf in zitten. Ze vond het nu zelfs zó leuk dat ze er later nog eens in wilde. Ga nu Jikke van het kdv halen. Kom straks als het lukt nog ff reageren.
Noralien: hihi die Jikke, Nick is nog steeds regelmatig zijn hond aan het laten drinken... fijn dat het weekend zo lekker was. Jullie hadden ook heerlijk weer. ik moet ook weer eens wat gaan bewegen, maar ja....niet met een wii...hoe wel...nog geen idee... Slingding: leuke foto's van plopsaland. Herkende Kailynn bumba echt? Nick kent hem wel van tekeningen, maar verder zegt het hem weinig. Eve: goed gegaan met de trein? Lola: leuke foto's van Jasmijn op de skippybal! dat wordt een flinke verbouwing als het doorgaat als ik het zo lees. Noura: heel veel beterschap voor je kleine meid. wat naar als de ziekte rondwaart in huis en een voor een slachtoffers maakt die al je aandacht nodig hebben. Saar: klinkt leuk dat blotevoetenpad. Slingding: is de lappenmand al weer wat leger ? Wow Kailynn gewoon geknipt met jouw daarnaast! Nick schiet hier al in de stress als ik de kapperszaak binnenkom en wil dus echt niet alleen ergens op zitten. dus knippen bij mij op schoot. en aangezien zijn pieken weer aardig lang zijn, moet ik er binnenkort weer aan geloven. Otje: naar dat Koen zo moest huilen op de PSZ. Hopelijk went het snel voor hem. Nick heeft er inmiddels de grootste lol (en ziet mij dan niet meer staan ) leuke foto's van Koen in het zand! enne geen idee heb geen crocs. Nynke: leuk bed. vrienden van ons hebben dat ook. dat zal vele jaren plezier gaan geven. pff wij hebben de afgelopen dagen echt een enorm uitdagend kind gehad. Ik word echt helemaal gek van Nick. Hij luistert gewoon echt niet, lacht me gewoon in mijn gezicht uit en rent weg, alles bij Chris uit de handen trekken. grr....wat is er leuk aan een kind van 2...
GRRRRRRRRRRRRRR wil ik een foto bijvoegen lukt niet hele lap tekst kwijt sorry heb geen zin meer om alles weer te doen kom morgen wel weer kijken baal best van de nieuwe site....vind het eigenlijk niets......
Nu Emma de nachten weer doorslaapt, zie ik haar oude - gekke - patroon weer te voorschijn komen. Op werkdagen moet ik haar even na 7.00 uur uit een dipe slaap halen en op mijn vrije dagen wordt ze wakker als Roy om 6.00 uur opstaat. Ik vind dat zó vreemd! Roy staat iedere dag om 6.00 uur op en op werkdagen duik ik een kwartiertje later de badkamer in waar ik meer 'herrie' maak dan hij . Maar daar slaapt ze dus doorheen. Ik weet dat er (veel) ergere dingen zijn, maar ik begin het een beetje beu te worden om al zo vroeg beneden te zitten, terwijl Jasmijn makkelijk tot 8.30 uur doortukt... Roy heeft het gisteren niet gered om het speeltoestel helemaal af te krijgen. Het dak moet er nogop, de zandbak is nog niet klaar en het schommelgedeelte moet er nog worden gemonteerd. De manier waaróp het toestel in onze tuin geplaatst moest worden, was eigenlijk nog de grootste uitdaging. Omdat wij een driehoekige tuin hebben, zit er niets anders op dan het huisje los in de tuin te plaatsen en de schommel tegen de muur van de garage, maar dat maakt natuurlijk helemaal niets uit. Nergens staat geschreven dat beide onderdelen persé aan elkaar moeten . Maar Jasmijn vond het al helemaal geweldig en is gisteravond wel 100 keer van de glijbaan af geweest... ! @Otje: Stoer, die foto met de hijskraan! Ik heb vorig jaar jibbitz voor Jasmijn op Kreta gekocht in zo'n souvenirwinkeltje. Misschien verkopen ze hier ook wel de nep-jibbitz in van die 'rommel-winkeltjes'... @Slingding: Leuke foto's van Kailynn bij de kapper. Ben je bij Brainwash geweest? Ik herken de oranje spiegels... Ik ben dinsdag nog met Jasmijn naar de kapper geweest. Ze heeft een poosje gevraagd om staartjes, maar nu het nieuwe er van af is, wil ze niet meer. En los zat er echt helemaal geen model (meer) in. Ik heb er voor gekozen om het in een korte bob (tot net onder oren) te laten knippen. Alleen het haar aan de voorkant moet dan nog bijgroeien. Jasmijn's pony is nog nooit geknipt, maar het groeit aan de voor- en zijkant gewoon erg langzaam. Je kunt goed zien dat Jasmijn nog steeds niet de 'normale' hoeveelheid haar heeft voor een tweejarige...