December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Mijn woorden 8)

Ik was vandaag voor het eerst sinds Anne's geboorte écht de hele dag alleen met de meiden (ja, luxe hé!). Maar het was dus echt drama! Als je het woordje Nick vervangt door Jikke en "trap" door "kamertje", is mijn dag beschreven. Alleen had Anne er vandaag ook niet echt zin in. Zodra ik haar (bijna) neerleg begint ze te huilen. Alleen bij mama is het (met een beetje geluk) goed. En eten, eten en nog eens eten....Zucht!!!

2. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Goh, hoe herkenbaar deze verhalen :rolleyes: . Ondanks het feit dat ik Lynn vandaag 'slechts' 2 uurtjes heb gezien, was ik erg blij dat ze op bed lag :oops: . Michel had haar vandaag naar 't kdv gebracht en opgehaald. Toen hij haar in de auto zette, sloeg ze hem 2x keihard in zijn gezicht, terwijl ze dus nog nooit geslagen heeft. Ook tijdens het avondeten smeet ze met alles wat in de weg lag en daarna trapte ze in een driftbui tegen m'n zere knie. Ook het bedritueel liep uit op een drama, ze wilde zelf lezen, ik mocht niet weggaan en toen ik uiteindelijk wegging, moest de deur persé dicht (terwijl 'ie anders persé open moet). Toen ze begon te huilen dat 'ie alsnog open moest (en uiteraard vervolgens weer dicht), ben ik ff flink boos geworden. Gelukkig werd ze daarna rustig en is ze, met de deur dicht, gaan slapen.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Slingding, en hoe beviel de treinreis samen met Kailynn?

Lola, de plattegrond ziet er goed uit. Ik begrijp dat het niet fijn is om steeds zicht te hebben op je aanrecht. Ik ben daarom ook blij dat onze keuken om de hoek staat, zodat we vanuit het zitgedeelte niet in de keuken kijken.
    Ben benieuwd naar het nieuwe kapsel van Jasmijn.
    Ik kan me goed voorstellen hoe frustrerend het is om al zo vroeg, op je vrije dag, beneden te zitten met een wakkere Emma, vooral als Jasmijn nog zo lekker ligt te slapen. En als je Emma bij jou in bed legt, of zie je dat niet zitten?

Gijs weet ook nog steeds niet hoe hij moet doorslapen...het gekke is dat hij, na een klein slokje drinken, weer meteen in slaap valt. Maar gemiddeld komt hij nog een keer of 2. Hij slaapt nog maar 1x per dag en vaak korter dan Lynn, meestal 2 uur en Lynn 3 uur.

Melliemel, klinkt als een 'mooie' uitvaart, iig zoals je oom het gewild zou hebben. Veel sterkte met het verwerken.

Janette, wat een stoer voetballertje heb je!

Het gaat gelukkig weer wat beter met m'n knie. Heb vanmiddag zelf de hechtingen eruit gehaald, want die begonnen te irriteren. M'n knie is nog wel dik en blauw, maar ik heb m'n krukken gelukkig niet meer nodig om te lopen. Morgen voor 't eerst alleen met Lynn en Gijs. Volgende week start ik op het callcenter. M'n andere collega, die ook opgezadeld werd met deze functie, heeft een nieuwe baan bij de gemeente. Ik gun het haar en hoop dat ik ook snel weg kan. Heb nog 3 sollicitatiebrieven verstuurd, alleen hebben al mijn collega's hier ook op gereageerd...

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de treinreis is goed gegaan, ze vond het erg leuk.
    En voor al toen opa ons op stond te wachten op het peron.

bianca: het is dat ik kailynn weg ga brengen om te logeren (onverwachts) want anders had ik je bij gestaan vandaag!

Kailynn gaat de komende tijd veel logeren (persoonlijk beetje balen maar het is even niet anders) we hebben vanavond generale repetitie met de muziek voor een concert van volgende week (anders had ikk vanavond thuis gebleven). en morgen hebben we een feest dus blijft ze bij mijn ouders. morgen gaan we er wel een poos nog naar toe.

De kuur slaat nog niet echt geweldig aaan bij kailynn vind ik, al is de koorts weg maar ze piept en hoest wel flink, ze maakt overgen geen zieke indruk in haar activiteiten.
    slapen is nog steeds schipperen. ze wil echt niet in de middag enals ze dat dan na een half uur toch in slaap valt wil ze in de avond niet.

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Wat een weertje he gisteravond? Hier heeft het echt ontzettend hard geregend en flink geonweerd. Ik vond het maar eng. Had cursus tot 23 uur en daarna in dat vieze weer naar huis. Gelukkig reed ik met iemand samen.

Nu vanochtend is het weer droog hier. Kwam goed uit want een kennis kwam bij ons "rotzooi" ophalen dat naar de stort moest. Veel troep van de zolder die weg kon en het oude laminaat wat eruit gesloopt is. Hij is nu net weg. Wauw wat scheelt dat al een ruimte zeg.
    Donderdag kreeg ik telefoon van het klusbedrijf. Ze zouden eigenlijk a.s maandag beginnen met de zolder maar dit gaat helaas niet lukken dus beginnen ze 1 weekje later... Nou ja, niets aan te doen he?

Nynke: Superleuk en mooi die bedden maar ik vind ze wel erg prijzig...

Duikster: Mooi dat het met Nick zo goed gaat op de psz! Hoop dat ik dat over een tijdje ook van Koen kan zeggen.
    Oei, peuterbuien? Heel herkenbaar hoor. Koen is de laatste tijd ook weer geregeld erg dwars. Pfff... dan zijn de rollen behang soms niet aan te slepen hoor.

Lola: Kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om zo vroeg op te staan met Emma als Jasmijn nog zo lang in d'r bed ligt. Hopelijk gaat Emma snel weer langer slapen.
    Leuk dat je die tekening hebt geplaatst van de architect. Ik weet hoe je huis eruit ziet van binnen en zou wel mooi zijn hoe het nu wordt. Ook lekker die extra ruimte. Maak je daar dan een speelhoek voor de kids of zo op de plek van de oude keuken?

Janette: Zeker leuk als de kindjes met water kunnen spelen. Dat vinden ze heerlijk he. Zal het bij Koen ook eens doen (als het weer weer beter is).
    Leuke foto's van Teun! Vooral die onderste, net alsof ie zegt: Kijk mij eens! :D

Melliemel: Wat mooi dat de begrafenis van je oom (en het gebeuren daarna) zo precies hem was. Maar toch ook verdrietig inderdaad.

Debbie: Herkenbaar hoor die dwarsheid van je peuter. Koen kan met tijden heel lief zijn en ineens vliegt zijn humeur om en is weinig meer goed en luistert niet. Het zal wel weer een periode zijn....
    Leuke tuin heb je!

Bianca: Veel beterschap met je knie! En succes met werken volgende week en natuurlijk ook met solliciteren!

Ik lees dat meerdere mama's hier "last" hebben van hun peuters. Moet zeggen dat dit wel fijn is om te lezen hoor. Koen heeft er de laatste tijd ook nogal een handje van om zijn zinnetje door te drijven en oh wee als hij die niet krijgt dan is het dus echt krijsen. Nou, niet om aan te horen. Probeer toch consequent te blijven wat soms wel moeilijk is. Ach ja... het zal wel weer een keer beter gaan he?

Voorbeeldje: Woensdagavond bracht ik Koen naar bed en hij was met veel dingen tijd aan het rekken. Op een gegeven moment was ik zijn tandjes aan het poetsen op de badkamer. Toen we klaar waren wilde ik naar zijn kamer lopen en hem meenemen maar meneer zag de weegschaal staan en wilde er perse op. Ik was het zat en vond dat hij mee moest dus ik neem hem aan zijn handje en maakte de badkamerdeur dicht. Nou... hij ontplofte bijna en wilde heel hard schreeuwen en huilen maar er kwam amper geluid uit zo boos was hij en stond daar te trappelen en ineens loopt hij van boosheid gewoon KEI-hard tegen de deurpost aan! :( Meteen een flinke blauwe bult. Precies op de plek waar hij laatst ook "gewond" was na zijn val van de glijbaan. Hoe toevallig? Heb hem daarna op de commode gezet en een washandje er tegen aan gehouden en toen werd de bult wel iets minder. Pffff daarna was het wel rustig...
    Hoezo lastig mama? :eek:

Oja, ik heb trouwens nog leuk nieuws. Niet dat jullie er misschien zo veel aan hebben maar waarschijnlijk gaat Steefs zakenreis naar India NIET door! Er zit nog een kans in dat het wordt opgeschoven naar september maar dat zien we tegen die tijd wel weer! :D

Groetjes Otje

6. Ik had niet moeten schrijven dat Emma weer beter is gaan slapen, vanmorgen was het 5.00 uur :( ! Ze lag met een armpje tussen de spijlen van het bed. Ze sliep nog half en ik hoopte dat ze gewoon verder zou slapen. Maar na een paar minuutjes hoorde ik het typische gekreun dat gepaard gaat met het produceren van een volle luier. En aangezien Emma één kapot plekje op een billetje heeft, verwachte ik dus dat ze zou gaan huilen. En ja hoor... dus maar de luier verschoond. Helaas werd Emma daar dusdanig wakker van dat ze daarna niet meer wilde.

Maar we hebben haar gewoon in haar bedje laten liggen. Ze heeft echter nog een hele poos liggen mopperen voordat ze weer in slaap viel. Helaas was het voor ons toen allang weer tijd om op te staan... :(

Nu zit ik zo suf als een konijn op mijn werk. Mijn kamergenote is al naar huis, vandaar dat ik even kan komen aanwippen. Ik ben zó suf dat de verlichting al twee keer is uitgesprongen wegens gebrek aan beweging in de kamer :oops: :rolleyes: . Maar nog eventjes volhouden en dan is het weekend. Om 17.00 uur staat nog een bezoekje aan de kapper gepland. Ben mijn spiegelbeeld zó beu...

Ik lees hier van alles over 'lastige' peuters. Jasmijn zit daarentegen momenteel in een heel rustige fase. Ze is erg lief, slaapt goed (of kan ik dat maar beter niet meer opschrijven om de goden niet te verzoeken... ;) ), echt een schatje :D . Maar ik weet ook dat dit weer kan omslaan, dus geniet ik er even volop van...

@Bianca: Jeetje, wat vervelend dat je in een soort van 'concurrentiestrijd' verwikkeld bent met je collega's. Ik hoop dat het werk op het call center je toch een beetje mee gaat vallen...
    Emma bij mij in bed nemen, werkt helaas niet. Net zoals haar grote zus ziet Emma het bed van papa en mama als een plek om te keten/spelen/babbelen... :(

@Otje: Op de plek van de oude keuken komt waarschijnlijk de babyvleugel te staan. (En dan ook maar eens serieus werk gaan maken van die pianolessen, anders is het meer een accessoire... :oops: )
    En dan blijft er nog genoeg plek over voor Jasmijn en Emma's spulletjes...

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Melliemel, fijn dat de uitvaart mooi was. Ik vind een bbq achteraf eigenlijk wel een goed idee. Had het nog niet eerder gehoord.

Debbie, wat een lekkere tuin hebben jullie zeg.
    En Thijmen heeft niet te klagen over zijn speelgoed buiten, leuk hoor!
    En idd, zoals je leest zijn er hier meer kindjes aan't puberen.

Lola, ik ken jou huis ook en denk dat het heel mooi gaat worden. De hoek die er nu aankomt, past vanuit de tuin gezien denk ik ook echt bij het huis.
    Balen dat Emma je niet uit laat slapen :( .

Slingding, Hoop dat de kuur tóch gaat aanslaan zodat Kailynn op gaat knappen. Beterschap!
    Hoe vindt Kailynn het zelf om te gaan logeren?
    Wij zijn laatst ook met de meiden met de trein weg geweest. Echt als uitstapje voor Jikke. Ze is helemaal gek op treinen, waarschijnlijk omdat oma altijd met de trein komt.
    Leuke uitstapjes zijn vaak zó simpel.

Otje, jammer dat de verbouwing een weekje uitgesteld is.
    Wat fijn dat Steef nu iig niet naar India hoeft. Kan me voorstellen dat dat een opluchting voor je is.

Bianca, lijkt me toch wel zuur als je collega wél die baan krijgt bij de gemeente. Ook al gun je het haar wel. Hoop echt voor je dat je snel een leuke baan vindt.

Wij (já, Robert heeft na één dag hard werken wel een lang weekend verdiend ;) ) zijn vandaag naar de holle bolle boom in Tuitjenhoorn geweest. Bedankt voor de tip Janette. Eerst schrok ik wel dat het maar zo klein is. Had het groter verwacht (plons). Maar op dat kleine stukje is genoeg te doen voor die kleintjes.
    Hoewel jikke vanmorgen bepaald niet vrolijk opstond, is ze dáár alleen maar vrolijk geweest. Ze heeft zich goed vermaakt.
    Voor baby's is het water helaas wat aan de koude kant.
    En Lola, ik heb ff goed gekeken, maar het is niet de moulin rouge. Het is de big ben, de toren van Pisa, de eifeltoren en een oerhollandse molen zonder club ;)

Na het "zwemmen" nog ff een salade in het restaurant gegeten. Jikke staat op een verhoging voor de balie met de medewerksters te kletsen, rent ze weg en vergeet het afstapje. Gáát ze me toch onderuit!!
    Ik hoorde aan de knal al dat het hard was. De medewerksters kwamen snel in actie. Jikke huilen, héél hard huilen. Dan weet ik dat ze zich écht pijn heeft gedaan, want het is een bikkel.
    Meteen een dik roodblauw ei op haar voorhoofd met een schram. Voor ik kon zeggen dat het niet nodig was, was de ehbo al gebeld en stond voor onze neus met ijs en boter voor op haar voorhoofd. Echt superservice hoor!
    Jikke is echt even flink suf geweest, maar nu is ze gelukkig weer wat fitter.
    Een mooi (en beetje te laat) paasei op haar voorhoofd.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Me hoofd kanlt uit lekaar van de hoofdpijn maar wil toch nog ff reageren

Otje hier is het droog geweest...vanmorgen een paar spetters en voor de rest zon....

Noralien fijn dat jullie het leuk hebben gehad bij de holle bolle plons....zelf wil ik nu ook een keertje naar de holle bolle boom toe...
    is jikke ook nog van de grote glijbaan geweest met 1 van jullie? Teun 1x en die vond het te... mama ook want hij ging echt hard....
    maar ook op die ruimte vermaken ze zich best.....
    hoe vond jikke dat het elk half uur iets donker werd en de big ben begon te slaan en het ruimte schip wild eopstijgen? teun vond dit niets in het begin later ging het wel....

eve alle sgoed daar????

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Lola: Oei, balen dat het weer zo vroeg was vanochtend en dat ook nog als je moet werken. Hopelijk doet ze het snel beter hoor.

Noralien: Mooi dat jullie het zo leuk hadden. Wel zielig zeg dat Jikke zo hard gevallen was. Super dat ze zo mee hielpen!

Janette: Ja hier ook droog vandaag, alleen stukje kouder.
    Sterkte met je hoofdpijn.

Ik ga nog even tv kijken. Morgen nog niet veel plannen. Steef heeft bandrepetitie en ik ben thuis met de kids. Morgenavond slapen de kids bij m'n ouders want wij hebben een verjaardagsfeestje.

Fijn weekend allemaal!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou daar ben ik ook weer
    anissa is niet meer ziek, wel verkouden maar dat lijkt ook minder te worden. ze drinkt wel erg weinig door het verkouden zijn
    en van de week wou ze een paar dagen geen borst. dat was moeilijk. ineens kon ze wel uit de fles. apart hoor. maar veel dronk ze niet
    vandaag wou ze wel weer de borst. op het kdv gaat het overigens ook goed
    safouane vindhet geweldig, die wil aan het eind van de dag soms niet eensmee naar huis. echt een strijd
    hij begint overigens erg goed te praten. hij praat alles na

lola volgens mij word het heel mooi, en wat lees ik toch over het skieen haha
    jee het is wel erg vroeg bij jullie. ik kan met je meeleven heb de afgelopen regelmatig snachts opgezeten met anissa.

otje, ik hoop dat het van de baan is het buitenland
    oei wat een boef is koen
    de psz is natuurlijk ook wel erg spannend.

ik zie zoveel leuke fotos voorbij komen. zo leuk
    maar ik ben al 10 min. bezig om een foto bij te voegen en hij geeft aan ongeldig. dus ik geef het maar op

melliemel, een grote knuffel

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Janette, hoe gaat het nu met de hoofdpijn? Volgens mij heb jij regelmatig last van hoofdpijn, of vergis ik me? Helaas ken ik het maar al te goed :(

Jikke is van alle glijbanen af geweest. De drie grote samen met papa, die in het kleine bad alleen. De familiebaan vond ze eng.
    Ze had na 1x wel door dat de raket "op ging stijgen" als de lichten uit gingen. Ze rende dan heel hard naar papa. Hij moest dan in de raket gaan zitten en doen alsof hij niet wist wat er ging komen. Als het water Robert dan "verraste" lag Jikke helemaal in een deuk :)

Noura, wat fijn dat Anissa eindelijk een beetje opgeknapt is!
    Dat Saf niet mee naar huis wil is op zich wel een goed teken natuurlijk, wordt alleen een beetje lastig als het echt een strijd wordt. Maar fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft.

Wij hebben de kinderopvangtoeslag van 2008 trouwens nog met terugwerkende kracht terug gekregen. Dat is een lekker reservepotje, zo in één keer.

Als de site aangeeft dat de foto ongeldig is, is hij te groot.
    Hij mag max een X-aantal KB groot zijn. Weet helaas ff niet hoe groot precies.

Wat een lekker weer is het al. Het zonnetje schijnt al volop. Eens gaan bedenken wat we vandaag gaan doen.
    Maar eerst nog heel even terug naar bed. Robert heeft Meidendienst :D .

12. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey meiden,

hele leuke foto's allemaal hoor, het is inderdaad al lekker warm weer buiten. Ik moet vandaag werken/me oppaskindje komt, en morgen ook. Maar dan kunnen ze lekker in de tuin spelen haha,

Noralien lekker zeg zo een reserve potje, moeten wij eigenlijk ook hebben. Want stel er zou iets stuk gaan in huis, dan hebben we eigenlijk niet eens geld. Slaap lekker nog even ;)

Janette sterkte met je hoofdpijn

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    iedereen een super fijn weekend!!!!!!

14. iedereen een superfijn weekend. Ik ben alleen thuis met Liene en Tisse. Ben is op weekend.

Ik ga nu goed voor school werken en dan straks langs de winkel en dan naar een volleybalmatch van mijn broer kijken.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dank jullie voor het vragen naar me hoofdpijn, helaas zit het er nog een beetje, komt door "de week" in de maand...dus ja Noralien ik heb er regelmatig last van.... :(

vanmorgen ff met Teun de stad in geweest, gezellig is ALkmaar nu hoor alles Rood en Wit omdat AZ vanavond met d evoetbal landskampioen kan worden
    ook wordt alles al voorbereid voor de huldiging in de stad morgen, maar die kijken we wel op tv... :)

maar Teun heeft nieuwe schoenen, moest nu toch een maatje groter, loopt op deze al sinds september.....heeft nu maat 23...we hebben geox gekocht
    en ik heb me verjaardagskado alvast gekocht, vraag aan iedereen geld want onze stereo heeft het begeven...dus dna maar een nieuwe... en nu staat hij er als de visite er is dus dat is ook wel leuk zien ze gelijk waar het geld heen gaat en dat het niet in de pot beland...

van Wijnand weet ik ook al wat ik krijg :oops: is ook al in huis...moest mee om het uit te zoeken het zijn tuinlampjes.....

zo ga ff hier verder, na Teun zijn slaapje gaan we naar vrienden daar eten we, asperges, en dan gaat Wijnand met hem naar AZ en ik ga met Teun weer naar huis...zij hebben ook 2 kids 1 van 3 en 1 van 6 dus die moeten dan ook langzaam aan naar bed dus dat komt mooi uit

geniet nog ff van het mooie weer en tot......

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier is het pas vanmiddag mooi weer geworden, vanochtend zag het er nog niet zo goed uit.
    Maar het is lekker nu buiten.

@jannette: wij hebben ook geox gekocht voor Jiri, de bruin met rood, met openingen aan de zijkant en klitteband. Welke heb jij? Jiri heeft wel al maat 24. Had ik januari ook al in zijn winterschoenen, deze kan hij met slecht weer ook nog wel een tijdje aan.
    Heb ook nog teva sandalen van vorig jaar, maat 23, passen hem ook nog net.

Ik moet de wijziging van de kinderopvangtoeslag over 2008 ook nog doen voor 1 mei. Volgens mijn berekening krijgen we nog iets van 180 euro terug over 2008.

@noura: fijn dat safouane het leuk vind op het kdv.

@Otje: jammer dat koen het moeilijk had op de psz. Het zijn toch weer nieuwe gezichten en kindjes. Hopelijk wend hij snel. Is voor jou ook zo prettig.
    Het flexa bed is inderdaad prijzig, maar opa en oma hebben betaald :) Het is ook wel de bedoeling dat hij er echt wel een aantal jaren mee vooruit kan.

Ik las dat bij sommigen gisteren een droge dag was. Hier heeft het me toch gigantisch geregend.

@Lola: is inderdaad balen dat emma zo vroeg is. Jiri was ook altijd vroeg en soms nog voor 6en. Moet zeggen dat het tegenwoordig goed gaat. Meestal toch wel tussen 6.30 en 7 uur. Vind rond 7 uur wel een mooie tijd, al is af en toe later voor ons wel een luxe.

Jiri heeft nu ff geen lastige fase. Is ook wel relax. Hoop eigenlijk niet dat hij die weer heeft als net de baby er is. Maar dat zien we dan wel weer.

17. Emma verraste ons vanmorgen door tot 8.00 uur te slapen :whistle: ! Aanvankelijk begon haar nacht nogal dramatisch. Ze is de laatste tijd nogal erg beweeglijk in bed en dus moeten we haar regelmatig komen 'redden' als ze met een arm of been tussen de spijlen is gekomen. Dat gebeurde tot 1.00 uur dus ook regelmatig, daarna is ze schijnbaar wel stil blijven liggen...

Vandaag stond er weer eens een meeting op het programma, deze keer met de Limburgse septembermama's. We hebben op het terras van een bungalowpark gezellig wat gegeten en gedronken en daarna een stukje gewandeld. Erg gezellig...

Roy is weer aan het klussen aan het speeltoestel, zo'n ding in elkaar zetten is toch meer werk dan je denkt en met Jasmijn in de buurt die met alles wil 'helpelen' schiet het ook niet zo op :( . Nu liggen beide dames in bed en kan papa even vooruit.

@Noralien: Leuk, zo'n financiële meevaller in één keer! Ik kon me ook al niet indenken dar jullie geen recht zouden hebben op kinderopvangtoeslag...
    Kusje van Jasmijn voor het paasei van Jikke...

@Janette: Vervelend die maandelijks terugkerende hoofdpijn :( ! Slik je de pil? Dan zou je kunnen overwegen om steeds één strip door te slikken, scheelt toch zo'n 6 keer hoofdpijn per jaar... ;)

@Eve: Ben je nog steeds aan het bijkomen van je treinavontuur... ;) ?

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Nynke wij hebben de blauw sportschoenen van Geox..met ITL aan de zijkant
    de "sandaaltjes"heb ik ook zien staan maar persoonlijk vind ik dat niet mooi met sokken erin..

@Lola ja ik slik de pil, zou wle eens eraan denken als het echt niet uit komt....nu slik ik 2 paracetemol op 1 dag dus dat valt ook nog wel mee....wil niet te veel slikken en hiermee hou ik het uit

wilde ik vanmiddag me nieuwe stereo instaleren kom ik er dus achter dat dat ding niet op de kabel kan wordne aangesloten :evil:
    ik gebeld ja dat klopt zeiden ze...ja zei ik kon je dat dan niet ff vertellen....nu kan ik hem terug brengen kan ik weer op zoek gaan.... :(

we hebben lekker gegeten bij onze vrienden, Teun at ook goed mee..komen we thusi wil hij nog een broodje hagel..ik gemaakt en ja hoor helemaal op :eek: zeker niet genoeg gegeten...

ben vanavond alleen..afgezien van de kleine jongen in zijn bedje, dus ga maar lekker lezen in me boek....tot later...

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff wat zijn er veel kindjes aan het drama maken. Zou het de leeftijd zijn :)

Slingding: fijn dat Kailynn in elk geval geen last heeft van het hoesten en piepen.

Otje: fijn dat het ernaar uit ziet dat Steef gewoon thuis blijft en niet weg hoeft. Hoe is het met Koen's blauwe plek?

Lola: heeft emma een slaapzak aan? en komt ze dan nog met haar benen tussen de spijlen? ben je nog verder gaan proberen met op de buik slapen overigens, weet dat je het een keer uitgeprobeerd had maar verder...
    wel lekker dat het vanmorgen 8.00 was, daar kan ik nog steeds van dromen, maar ik vind alles na 6.45 al fijn en dat lukt tegenwoordig redelijk goed, dus ik klaag niet.
    Lekker dagje voor een meet!

Noralien: klinkt erg leuk dat zwembad. maar au au wat klinkt dat naar die valpartij. ik krijg er helemaal kriebels van. lekker zon reservepotje!

Noura: wat fijn dat Annissa is opgeknapt. bijzonder dat ze zo zelf bepalend is ten aanzien van borst/fles. Hier is het overigens ook nog steeds zo dat als ik in de buurt ben de fles resoluut geweigerd wordt. Maar....inmiddels drinkt Chris ook al uit een rietjesbeker, dus water gaat er dan in elk geval wel in....wat worden ze toch snel groot :(
    Fijn dat Saf het zo naar zijn zin heeft op het KDV.

Saar: ik vind het knap als het je gelukt is om en voor school te werken en 2 kids in de gaten hebt moeten houden!

Janette: t is wel duidelijk dat ik het voetbal totaal niet volg want ik had geen idee dat het seizoen alweer zover voorbij is dat er bijna een kampioen is en al zeker niet wie dat dan zou zijn. Maar hopelijk wint AZ voor jullie dus vanaaf.

Nynke: geniet lekker van Jiri nu, je kunt toch niet voorspellen hoe het over een week of 12 is. (pff wat gaat de tijd snel...)

ik heb PSP ook weer eens opgezocht en geknutseld.....toch leuk als je ermee bezig bent. Heb overigens geen idee hoe ik iets met zo'n mooie transparante achtergrond zou kunnen maken, dus tips zijn welkom....

Wij zijn vandaag bij mijn schoonouders geweest. Gisteren was er even minder bericht want in de darmen van mijn schoonpapa is iets aangetroffen, maar wat en hoe en of t ernstig is, is niet duidelijk. Nu is het dus afwachten tot de uitslag. Vandaag dus maar even gaan kijken hoe het ermee was. Lekker buiten in de zon gezeten en na het middageten de kids even daar gelaten en effe snel met Frank Tilburg in gegaan. Wilde een nieuwe zomerjas hebben en had in het boekje van de anwb wel leuke gezien. Dus ik heb nu een fleurige jas met knaloranje stukken in het voorpand en met wit/bruine mouwen.

20. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @janette: vind het geen sandaal, is rondom gesloten. En sokken in deze schoenen vallen bijna niet op. Heb hard moeten zoeken, maar heb een foto gevonden.

Deel Deze Pagina