December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds een paar dagen heeft Emma weer een (winter)slaapzak aan. Zo kan ze zich niet bloot worstelen én niet met haar beentjes tussen de spijlen komen. Maar met haar armpjes kan dat dus nog wél. Ik leg haar tegenwoordig op haar buik in bed. Als ik haar op haar rug leg, draait ze zich al snel zelf om, met als resultaat dan ze dan meteen klem of scheef in bed ligt...

Leuke banner heb je gemaakt! Je kunt delen van een banner transparant maken door bijvoorbeeld een masker te gebruiken. Of je vult je transparante beginvlak niet helemaal op...

Wanneer krijgt je schoonvader de uitslag? Ik duim dat die meevalt...

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    karin wat een leuke banner.
    en wat betrefd het drinken uit de fles, het was ineens dat ze zo verkouden was dat ze geen borst meer wou maar wel een paar slokjes uit de fles, blijkt dat mevrouw dus wel weet hoe het werkt
    ik was wel bang dat het einde verhaal van de bv was ben ook flink aan het kolven geweest. nu drinkt ze weer normaal

saf begint zo goed te praten, het is net een papegaai, zo ineens krijg je van uit de hoek van de kamer ineens commentaar, erg leuk.
    ik denk dat die mischien toch wel langer last heeft gehad van zijn oren, want na de oorontsteking gaat het met sneltreinvaart

die schoenen zijn erg leuk, ik heb ze hier ook zien staan. hier spaar je met je aankoopbedrag punten op, en die worden eens per jaar uitbetaald door een cheque, heb onlangs op die manier i.c.m. met een andere kortingsbon goede schoenen voor 4,95 kunnen halen. ik geloof shoes me

lola wat heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen
    hier ook een woelwatertje, vond haar ook achterstevoren in bed gister
    saf ligt ook nog vaak op de kop in bed

janette hoe is het vandaag met je hoofdpijn?

nynke hoe gaat je zwangerschap? het schiet al flink op zie ik

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Nynke dit is een andere dan die wij hebben gezien, ja in deze valt het weinig op

@Noura dat is nog eens een leuk spaarsysteem, bij welke winkel is dat?
    en het gaat met de hoofdpijn hoor...zou blij zijn als het dinsdag is en ik weer mag gaan slikken want dan is het gelijk over..heel raar..

Morgen ga ik beginnen met een nieuw dieet, het dieet wat erika terpstra ook heeft gedaan, koolhydraat arm..op www.hyppro.nl staat alles
    het zoui mij benieuwen, heb alles voor 1 wwek in hui s en je mag er nog rauwkost bij of groenten.....

zo Teun ligt bijna in bed en dan gaan we lekker in het zonnetje zitten.....

tot later

4. @Janette: Succes met je dieet. Ik ben blij dat ik niet hoef, zou er mega chaggie van worden, geloof ik. Maar eigenlijk geloof ik er ook niet zo in. Zolang je je eetgewoonten niet blijvend verandert, zul je weer aankomen zodra je met het dieet stopt...

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lola: thanks voor de tip, ik ga het gewoon een keer proberen. Chris ligt overigens ook met enige regelmaat klem in bed en tegenwoordig gaat hij dus ook rustig zitten of staan in bed....

Noura: fijn dat de BV weer lekker gaat nu. Lastig kan dat zijn als ze zo verkouden zijn he! Hier is Chris (ook van mij uit) toch wel een klein beetje aan het afbouwen met de BV. Hij drinkt nu nog een keer of 3, soms 4, maar drinkt dus inmiddels ook gewoon water. Ik vind het toch wel lekker om weer eens een dagje weg te kunnen zonder te hoeven kolven etc.
    leuk zo'n papagaai in huis he! fijn dat het praten nu goed op gang komt. scheelt wellicht ook wel wat driftbuien als hij dadelijk gewoon kan vertellen wat hij wil.
    klinkt leuk dat spaarsysteem van schoenen.
    Ik ga van de week ook eens kijken voor sandaaltjes. En ik moet ook hoognodig aan de shop voor t-shirts voor Nick. Ik heb van de week wel weer een hele zak vol van een vriendin van me gekregen, dus daar kan ik ook al aardig mee vooruit. Denk dat ik ook nog wat leuke felgekleurde shirtjes bij rainbowbabies ga bestellen of zo.

Janette: succes met dieeten.

Wij zijn vanmorgen lekker weer wezen zwemmen met de kids. Nick heeft vandaag voor het eerst sinds een tijdje weer lekker los in het water gedreven met zijn bandjes. toen ik vanmorgen zei dat we naar het zwembad gingen was het eerste commentaar, nee wil niet bad, maar toen ik nogmaals zwembad zei, wilde hij toch vlug zijn kleren aan....

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Dankje, helaas heb ik me eetgewoonte al aangepast maar niets helpt, dus dna op deze manier......

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hier ben ik ook weer es. Ik heb echt enorm last van chronisch tijdtekort. Kom echt nergens aan toe op zowel huishoudelijk, administratief als sociaal gebied (laat staan tijd voor mezelf). Ben of aan het werk of met Fynn bezig. En als Fynn slaapt neem ik ook m'n rust omdat ik het anders niet trek. Word er echt zo onrustig en gestresst van. M'n hoofd zit vol met van alles wat ik moet en wil doen en af en toe heb ik echt het gevoel dat ik ontplof. Vanmiddag hebben m'n ouders Fynn opgehaald zodat ik iig een aantal dingen heb kunnen doen. Dat geeft gelukkig al weer wat meer lucht. Maar ik weet helaas dat de dingen zich vanzelf weer opstapelen :(

Dinsdag was echt een supergeslaagde dag met Saskia en de kids! Heerlijk om samen met m'n mannetje op stap te zijn en even de rest te vergeten. Fynn vond de trein erg leuk en het verliep allemaal heel soepel. Langer dan een half uur hoeft het van Fynn echter niet te duren hoor...dus we komen voorlopig nog niet in Heiloo, Hoogerheide of Herten... ;) Orlando en Fynn hebben zich prima vermaakt en de mama's ook. We komen dus heel graag op herhaling! Zal straks wat foto's plaatsen.

Komende dinsdag gaan we met Fynn's papa naar de dierentuin in Amersfoort. Dus gelukkig weer een leuk uitje in het vooruitzicht :D

Ga nu even bijlezen en vervolgens reageren. Tot zo!

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Wat vervelend dat Koen zo moest huilen op de psz :( Maar zo te lezen vond hij het zelf toch wel okay. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. En wat een gave foto's van de zandbak!

@Nynke: Thanks voor de link. Mooie bedden...maar echt te duur voor mij. Vrees dus dat Fynn het met een Ikea bed zal moeten doen ;)

@Cynthia: Wat een leuke foto's van Kailynn bij de kapper. Ze zit er net zo rustig bij als Fynn. Moet zeggen dat het me iedere keer verbaasd dat Fynn daar zo relaxed is.

@Janette: De tip met het rietjes lukt niet helemaal. Vind het echt lastig om em op de juiste lengte afgeknipt te krijgen :( Maar voor zover het is gelukt past Fynn nog net in z'n schoenen. Zal voor de zomer dus een maat groter kopen...maat 26 alweer :rolleyes: . Fynn's papa heeft bij de Karwei de zandtafel gekocht. Hij neemt em dinsdag mee dus ben benieuwd. Wat een superlieve foto's van Teun in z'n AZ outfit! En hoe is het gisteravond met AZ afgelopen?

@Noralien: Hoe gaat het met de bult op Jikke's hoofd? Wel schrikken hoor!

@Noura: Ik zag vd week op m'n werk een erg leuk boek over het maken van taarten etc en dacht meteen aan jou. Blijkt dat ze ook een website hebben: www.dekoekjesfee.be Veel maakplezier! :D

Pfff, de tijd gaat weer veel te snel op deze manier. Ga snel nog even stofzuigen en kom dan mss nog ff terug voor de foto's.

O ja, nog een vraagje aan de meisjes-mama's (en ook aan de jongens-mama's hoor ;) ). Ik zeg tegen Fynn dat hij een piemel heeft. Hij zegt nu zelf dat meisjes geen piemel hebben en dus wil ik een naam geven aan wat ze dan wel hebben. Maar ik vind alle benamingen zo stom klinken... :rolleyes: Hoe noemen jullie het?

9. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nou, wilde even de foto's plaatsen maar dat lukt dus niet: ongeldig :( Dan maar weer via Photobucket...Jammer hoor, vond het net zo handig om het rechstreeks via de site te doen... :( Enfin, jullie zullen dus nog even moeten wachten want ga nu naar m'n ouders...

Weet iemand trouwens hoe groot de foto's mogen zijn?

@Saskia: Ik zal je de foto's en filmpje morgen mailen. Enne...ik ga morgen geitenkaas, rookvlees, speculoos en pizzaquick saus kopen... :D

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik uplode hem nu bij photobucket en dan op de large stand en die plaats ik nu hier
    leuk de zandtafel en jammer dta je nog niet komt naar Heiloo...
    Helaas hebben ze gisteravond verloren :x ondanks dat Twente verlor dus geen kampioen en geen feest...nu verliest vandaag Ajax van PSV en zijn we dus evengoed kampioen :D
    maar krijgen volgende week uit tegen ajax pas de schaal en daarna in alkmaar het feest...wel jammer dta het gisteravond niet lukte want ja het stadion zat vol met 17000 man #-o

veel plezeier alvast in amersfoort....

11. Eve, wij noemen het een spleetje.

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Eve: ik weet ook nooit goed wat er tegen moet zeggen. Ik zeg plasser tegen beide, alleen heeft Jiri hem uitsteken en ik niet :) Maar ben wel nog iets anders aan het bedenken.

Vandaag wordt weer een mooie dag. Zo meteen lekker naar buiten. Alleen het gras is nog zo nat :(

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    meiden, ik lees mee hoor, maar effe geen tijd om te regeren.
    zo boodschappen doen, koken, kailynn kdv, slapen , kailynn halen, eten douchen en werken.
    dus druk druk

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Slingding hoop dta je ook nog ff het zonnetje weet op te vinden, is ook goe dvoor je hoor.....

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is waar... we hebben net buiten gezeten en ik heb net kailynn op de fiets weg gebracht.
    Ik ga nu effe een poosje tukken (hoop ik)

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    slaap lekker....

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik krijg inmiddels 9 vd 10 keer ook geen melding meer van een geplaatste reactie. Erg irritant :evil:

@Saar: Van alle benamingen die ik had bedacht vond ik spleetje het best. Grappig dat jij dat ook gebruikt :D

18. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En dan hier de foto's van het dagje bij Saskia en de kids

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    En voor de echte die-hards nog een filmpje ;)

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    effe heel gauw want ik moet kailynn gaan halen

bij de kruidvat staas zo'n leuke kinder wekker.

ik wilde hem bestellen via internet maar die is al uitverkocht. grrrr
    Ik hoop heel hard dat mijn moeder er nog 1 vind in middelburg, zelf zie ik geen kans om er om te gaan.

Mocht 1 van jullie bij een kruidvat komen en nog de olifant wekker zien, wil je die voor mij mee nemen dan betaal ik hem helemaal terug!

Deel Deze Pagina