December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou, dan kom je als jongens-mama nog goed weg, want piemel of piemeltje vind ik zelf heel netjes klinken. Maar wat is nu een kindvriendelijke variant van vagina... :rolleyes: ?

*Edit: denk inderdaad niet dat er betere alternatieven zijn dat spleetje...*

2. Jammer, ik heb nog gezien hoe de tweede goal werd afgekeurd :( . Je kampioenschap krijgt toch meer glans als het zonder 'hulp' van anderen weet te behalen. Maar desondanks: gefeliciteerd!

3. Túúrlijk!

4. En ik wil nog snel even zeggen dat ik de foto's en het filmpje errug leuk vond... :D

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: de foto's zijn geweldig geworden zeg!
    en het filmpje! Leuk!!!

Als het goed is heeft mnijn moeder een wekker geregeld via en vriendin die boven een kruidvat woont, ze heeft er 1 gereserveerd. hoop dat het lukt!

6. iemand die ik ken noemt het een miemel. Ik vind dat niks.
    Wat ik wel heel mooi vind is 'schelpje'. Dat komt van het Spaanse woord ervoor. Dat kan je blijkbaar ook vertalen als schelpje.
    Muisje hoor je ook wel eens.

Mooie foto's. En leuk filmpje.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Dit vind ik dus ook!!!

Leuke foto's voorla die in d etrein dan lijkt hij al weer echt groot hoe hij naar buiten zit te kijken

Slingding laat je het weten als het niet lukt, we hebben hier 2 kruidvat's in het dorp wil ze anders morgen wel af gaan....

me 1e dag van het dieet zit erop en GEEN HONGER....het viel me alles mee en de produkten waren prima te eten....

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saar: Muisje kende ik idd al vanuit Belgie :D Vind dat heel lief klinken maar denk dat de verwarring met een echte muis nog wat lastig is op deze leeftijd ;)

@Janette: Wat fijn dat je geen honger had. Wat zijn het precies voor produkten?

Vandaag naar dierenpark Amersfoort. Zal proberen om niet teveel foto's te maken...Maar aan de andere kant kan een beetje bladvulling hier geen kwaad ;)

Nog ff deze:

Wat Fynn betreft is het aardbeien-met-slagroom-seizoen geopend!

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Je hebt inderdaad nogal wat benaming voor een geslachtsdeel, hahaha..
    Er zijn er nog wel een paar, maar het is toch allemaal maar niets. Vind spleetje ook wel een goeie. Die ga ik maar gebruiken voor onze beeb straks.
    Als ze wat ouder zijn leren ze denk ik wel snel genoeg de benamingen. Kids zijn tegenwoordig toch steeds vroeger wijs :(

Leuke foto's van Fynn en Orlando. Jiri eet geen slagroom, alles wat nieuw is, heeft tijd nodig :( Hij mist toch echt wel een hoop lekkers :)
    2 weken geleden heeft hij 's avonds overgegeven in bed, hij had na het eten nog aardbeien gehad, dus dat was niet zo fijn voor mijn was....

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi meiden,

sorry sorry sorry ik heb momenteel heeel weinig fut en tijd om te reageren op jullie wil wel heel graag en mijn interesse voor jullie is alles behalve verdwenen hoor maar ben momenteel gwoon hard bezig voor mijn gezin en mezelf, om alles beetje op de rail te houden enzo.
    ik kom zodra ik de fut heb vanaf nu weer bijlezen, hoop dat ik geen heeeeeel leuke dingen en belangrijke dingen heb gemist iig

hier is valerius weer opgeknapt van zijn koorts(dit had hij dit hele weekend) hij wil nu wel weer draaien en gaan tijgeren(beginnen dan he lukt nog niet helemaal hoor hij gaat achteruit nml)
    orlando is nog steeds qua slaap een probleempje, het gaat al wel beter maar had afgelopen paar dgn weer ff een dipje zeg maar. is nog steeds veel bang van verschillende dingen, ineens zeg maar(wat voorheen niet het geval was......mss dat daar de link ligt mbt het slapen gaan!?!?

ben vandaag bijeengekomen met de lezerspanelleden van ouders van nu(ik doe ook mee aan het lezerspanel) was wel een gezellig uitje, ben lekker op de motor gegaan heerlijk met dit weer.

verder gaat alles zijn gangetje en ga ik nu de kids weer ophalen bij mijn zus

gr saskia

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou saskia, ik heb het ook een beetje te weinig tijd en energie, maar mis het hier zo

wij noemen het pipi of plassertje, heb er nooit zo veel over nagedacht.

komt er net iemand aan de deur die vraagt of ik de dochter des huizes ben....

eve die aardbeien zien er lekker uit

zie nog meer leuke fotos

baal zo dat ik ze niet direct geplaatst krijg hier.
    ik probeer het steeds maar lukt niet

13. Noura, dat is pas een compliment. Dochter des huizes, moeder van 4. :)

Saskia, neem het maar even rustig! Veel sterkte de komende tijd.

Eve, Liene is ook een aardbeienfan. En ik een Fynn-fan. Wat een knappe zoon heb je toch.

Nynke, ik zou het niet zo erg vinden mocht Liene nog geen slagroom en zo eten.

Voor de bad-weigeraars: Liene was de laatste weken ook een badweigeraar. Ze ging letterlijk aan de deurstijl hangen als we het woord 'bad' nog maar zeiden.
    Zaterdag bij de hema badkrijtjes gekocht. Gisteren met krijtjes in bad. Nu stond ze deze morgend op en ze zei: Liene seffes bad eh?

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Die krijtjes zijn niet zo geweldig voor je bad zeg maar.
    mijn neefjes hebben 3 jaar terug ook die krijtjes gehad en nu staan de krijt steepje en vlekken nog in het bad,
    en de voegen kunnen er ook niet goed tegen.
    het is maar een waarschuwing.

Ik heb de klok/wekker hoor!
    Bedankt voor jullie evt. moeite!

ik ga effe wii fitten voor ik ga werken.

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He slinding: Kailynn dus ook aan de olifantwekker! Bij Nick werkt hij al lang erg goed....

Noura: wat een compliment...dochter des huizes!

Eve: wat heb je toch een groot en wijs mannetje! als ik Fynn zo zie vind ik Nick echt een peutertje ernaast. Leuke dag gehad in Amersfoort?

Saar: hier was het vanavond weer gewoon drama onder de douche. Nick begint al als hij naar boven moet: Nick niet douche he! bad krijg ik hem niet eens in. Ook 's ochtends is zo'n beetje het eerste wat hij zegt: niet douche. ach gut....

Vandaag Nick weer lekker naar de PSZ geweest en kreeg de opmerking van de leidsters dat ze vonden dat hij zo makkelijk meeging in de groep en dat hij het echt naar zijn zin had. Fijn om te horen is dat. Op weg naar de PSZ lopen we een stukje van een rondje wat we vaker in de avond nog even lopen. Het is door een park waar de afgelopen tijd gewerkt is. Laatst was daar een wals de paden aan het doen. Nick heel enthousiast Rollie! Nu is hij elke keer op zoek naar Rollie, maar die is er niet meer....ook de grasmaaier die er vorige week was, was er nu niet en Nick helemaal teleurgesteld: grasmaaider? Wat ze toch allemaal niet onthouden zeg. Gelukkig zijn er nog steeds gravers aan de gang, dus hij vermaakt zich toch wel. Het is ook wel handig, kan ik Nick weer vooruit krijgen: Kom Nick lopen we naar de brug, de graver, de paardjes, de brug....etc....

en ik heb vanmiddag nog effe nieuwe sandaaltjes gescoord voor Nick...voorlopig wil hij ze alleen nog niet aan. mijn schoenen zegt hij vol overtuiging tegen zijn dichte schoenen...

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @duikster: gaat Nick dan toch nog zo vaak onder de douche? Jiri heeft er ook een tijdje geen zin in gehad, het bad dan, en dan waste ik hem op de commode. Heb de keus aan hem gelaten. Hij ging in die periode wel 1x per week verplicht in bad. Moet zeggen dat het toch snel weer over was.
    Gaat Nick na de psz ook nog naar de gastouder?

@Saar: ik zag dat ze ook verf voor in bad hebben. Misschien laat dit minder sporen achter.
    Ik vind het ook niet erg dat Jiri dit nog niet eet. Hij is sowieso met al het nieuwe eten zo moelijk. Vind het soms jammer, dat hij niet wat makkelijker eet.

@Noura: met de zwangerschap gaat het goed. Heb een tijdje last gehad van mijn rug/bekken. Ga er nu voor naar de fysio en het gaat toch al beter. Ben al aan het aftellen :) Verheug me er op om mijn meisje vast te houden.

@Mellemiel/Noura: je hoeft je niet te verontschuldigen. Gewoon komen als je zin en tijd hebt.

17. Geeft niet meid! Als je weer wat meer energie hebt, dan zien we jouw reacties wel weer. Tot die tijd doe je gewoon maar lekker ego ;) .

Ik lees dat Valerius ook al koorts had afgelopen weekend. Emma ook, al is ze niet ziek geweest. Wel sliep ze erg veel: in één etmaal net zoveel als normaal gesproken in een hele week ;) !

Wat knap dat Valerius al van zijn plek komt =D> !

18. Haha... die mag dus vaker aanbellen... :) ;) :) !

19. Hier geen badproblemen trouwens. Jasmijn ging en gaat ontzettend graag en vraagt er ook zelf om. Op weg naar boven 'scandeert' ze dan: 'Badje, badje, badje...!' :D

20. Hier was het net hetzelfde. Tot Liene op een nacht eens had overgegeven. Wij slaapdronken uit bed. Ik bed verversen en Ben zette haar snel onder de douche. Zonder iets te zeggen bijna, er ook niet aan denkend dat ze 1. ook nog half sliep en 2. ziek was.
    Vanaf toen wou ze dus niet meer. Nu de laatste weken ook verplicht 1x per week in bad. Maar nu met die warme dagen en de zonnecrème is zo'n dagelijks kattenwasje en 1x per week een bad toch wat weinig.

Cynthia, wel bedankt voor de tip. Ik had al zo'n idee, want ik heb gisteren al goed moeten schrobben.
    Ik heb wel gezegd dat het alleen in bad mag, en niet op de tegels. Ik zal maar na elke badbeurt dadelijk eens schrobben.
    Maar ik ben al blij dat ze weer vrolijk in bad zat.

Karin, wat typisch van die schoenen. Oh, dat kan hier zo ook gebeuren. Ik heb trouwens crockjes gekregen voor Liene zondag. Ik vind het best schattig.
    Nu heb ik er voor Tisse ook gevraagd. Want die heeft alleen zijn stevige stappers, en nu met die warme dagen zijn dichte schoenen toch wat te. Ik heb ze aan mijn schoonmoeder gevraagd voor zijn verjaardag.

Deel Deze Pagina