December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat een rust hier.

noarlien: hoe is het met jullie?

mamav2: heel veel sterkte met alles! hopelijk slaan je medicijnen snel en goped aan.

Jannet: het geeft zeker een stuk rust....

ik heb vanmiddag een stapel dozen ingepakt, want alles wat ingepakt is is mee genomen.
    vanmiddag ook kailynn de afscheids kadootjes gehaald voor het kdv.
    ga ze nu effe inpakken.......(kan ook maar klaar zijn.)

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    vraagje:
    weet er iemand van jullie een leuk, kort maar krachtig gedichtje dat ik bij kailynn haar afscheidskado kan doen?

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hallo allemaal,

Ben een tijdje niet geweest, net als vele van jullie druk druk druk...maar ben jullie echt niet vergeten hoor!

Ik lees helaas een paar nare berichten, ik wil alle mama's met wie het op dit moment niet lekker gaat (en het gezin natuurlijk ook he!) een hart onder de riem steken! Dikke knuffel van ons en better times are coming!

verder...

Janette, beetje laat, maar desalniettemin welgemeend, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En veel plezier zaterdag met je feestje!

Slingding, gefeliciteerd met de definitieve verkoop van het huis, echt super!!

Nynke, jeetje gaat hard zeg met de zwangerschap... hoe reageert Jiri er eigenlijk op? Beseft hij het ook?

Otje, is de aannemer al begonnen aan de zolder? Ik ben wel benieuwd als het af is, want wij willen hier de zolder toch ook nog gaan opknappen... :D

Balen, ik kan niet echt terug lezen...elke keer als ik nog een pagina wil openen valt ie weer weg :( Vind het eigenlijk nog knap wat ik allemaal onthouden heb :)

Ik ga het later nog eens proberen!

Hier gaat alles oke, behalve druk dan :D Vind het wel jammer dat ik doordat ik zo druk ben, niet alles met Jayden kan doen wat ik zou willen... en dat terwijl het nu juist zo mooi weer is en je zoveel kan doen weer. Maarja, hopen dat de rust weer wederkeert :D

groetjes Lisette

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nynke: Nick gaat niet zo vaak onder de douche, maar hij heeft er zo'n hekel aan dat hij al meteen begint te vertellen dat hij niet wil :) Ik douche hem 2 a 3 x per week, zeker nu hij veel in de zandbak zit. Na de PSZ is hij gewoon thuis, hij gaat op dinsdag (ik thuis) en vrijdag (Frank thuis).

Otje: wat fijn dat Koen op de PSZ aan het wennen is.

Janette: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

Slingding: huisje verkocht definitief! wat een heerlijk gevoel. ikke erg blij dat Nick in de middag nog lekker slaapt, al begint hij ook vaker te protesteren.

Nynke: kan me voorstellen dat je even de bibbers krijgt van zo'n bericht van julimama's. brr...

Setje: vergeet niet te genieten :)

Ik ben vanmiddag terwijl Nick en Chris lagen te slapen effe snel naar de stad gereden terwijl mijn mams op zat te passen (lees zelf lag te rusten op de bank). een paar nieuwe broeken gescoord dus ik kan de zomer weer in. Moet eigenlijk nog wel dringend aand e buikspieroefeningen...

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hoe vinden jullie dit gedichtje:

Ik ga verhuizen.........

en neem mijn papa en mama mee,
    anders krijg ik heimwee.
    Het was steeds gezellig en fijn,
    om met jullie op de petteflet te zijn.
    Ik ga nu van hier,
    en wens jullie veel plezier.

6. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Slingding, ik vind 't een superleuk gedichtje, niet over twijfelen!

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen allemaal,

Mamav2: Zo, wat heftig zeg dat je meisje zo ziek was/is. Veel sterkte en beterschap
    Wat goed dat J zelf heeft leren fietsen! =D>

Slingding: Heerlijk zeg dat de verkoop nu definitief is! Dat geeft vast een fijn gevoel.
    Ik vind het een erg leuk gedichtje hoor.

Setje: De aannemer begint a.s. maandag. Het is een weekje opgeschoven ivm drukte van zijn kant. Ben blij als het af is!
    Jammer dat je het zo druk hebt en niet zo kunt genieten van het lekkere weer. Druk met werken?

Duikster: Lekker toch even alleen de stad in. Dat schiet meer op dan met 2 kids bij je.

Ik was woensdag even fietsen met Koen en brood halen en bedacht me dat Koen nog wel een broek/t-shirt of zoiets kon gebruiken. Dus wij het winkelcentrum binnen, even de zeeman in. Had helaas geen buggy bij me maar over het algemeen luistert hij goed en blijft dan toch wel bij me. Tot ik hem ineens richting uitgang zie rennen en dacht: Stopt hij nog? Nou niet dus! :confused: Ik die kleding daar ergens neer gegooid die ik vast had en als een speer achter Koen aan. Gelukkig was ik nog net op tijd. Maar ja... was nog niet klaar en daarna gebeurde het verdorie nog eens... :evil: Mama boos! Toen maar gauw naar de kassa gegaan met rechts m'n kleren en links m'n hand stevig om Koens hand die het hier niet mee eens was. Hoorde ik ook nog dat de 2 dames voor me aan de kassa (oma-leeftijd) iets aan het zeggen waren tegen elkaar, volgens mij ging dat over Koen en mij. :oops: Had eigenlijk gewoon iets terug moeten zeggen maar ja... dat durf ik dan niet zo goed. Maar ja... ik ga niet meer zonder buggy naar de winkel! :eek:

Groetjes Otje

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

mamav2; bah bah het zit je niet mee hoor, heel veel sterkte gewenst hoor, maarre wat goed van jordy zeg!!! =D>

slingding;.....denk denk...... :oops: ....lastig.... :) .......hij is heeeel leuk, doen :eek:

lisette; ik vind het ook knap van je hoor(ikke ben ook een heel erge zeef nml) 8)

duikster; hihi hier ook hoor, wil mijn taille weer terug :rolleyes: :p

otje; nee joh moet je niet doen hoor, zulke mensjes denken het toch alleen maar beter te weten. wel geslaagd verder qua kleding?

wij zijn vanochtend met zijn drietjes naar een vriendin geweest. zij heeft ook een meisje en is nu in verwachting van haar 2e kindje. we hadden plannen om naar een grote speeltuin te gaan bij haar in de buurt, is hij dicht :( toen maar naar een ander speeltuintje geweest wat ook nog een vrij grote was, erg geslaagd. we hadden een kleedje mee en zandspeeltjes....wat drinken en koekjes werkte erg goed, het is dat valerius het zat werd en orlando eigenlijk al was(was niet te merken hoor) dus zijn we naar huis gegaan. ga vanmiddag ook weer lekker genieten van het weer.

gr saskia

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    waar is iedereen?

10. Tisse, vandaag vier jij je eerste verjaardag, gefeliciteerd! Wat een feest. Maak er samen met papa, mama en grote zus Liene een fijne dag van...

[attachment=0:2wwi91ar]f saar.jpg[/attachment:2wwi91ar]

11. Leuk! Niets aan veranderen... :D

12. Ben er nog hoor ;) ! Maar met dit mooie weer ben ik veel buiten te vinden en dus blijft het forum even 'liggen'. Ook op mijn werk ben ik niet meer in de gelegenheid om even langs te komen...

Hier gaat alles zijn gangetje. Emma slaapt nog steeds beter, ze begint zowaar een vast dagritme te krijgen (voor het eerst in die 7 maanden...) en eet inmiddels net zo graag brood als Jasmijn :D . Van pap (van een bordje) moet ze absoluut niets hebben (ze eet het wel, maar krijst ondertussen de hele boel bij elkaar), dus dat hebben we maar snel weer afgeschaft. Ik vind het eigenlijk ook niet belangrijk...

Jammer dat weer dit weekend weer minder wordt, je raakt zo snel gewend (en vérwend!) aan die mooie dagen. Maar vandaag toch maar eens even naar Intratuin of zo om wat nieuwe plantjes te scoren, het oogt nog wat kaal op ons terras...

Komende week ga ik in plaats van op vrijdag op dinsdag werken, zo heb ik een lang weekend zonder dat me dit een dag verlof kost. Roy - die toch zwemt in de verlofdagen - blijft dan een dagje extra thuis. Ik ben eens benieuwd hoe het bevalt om 3 hele dagen achter elkaar te werken, dat is namelijk alweer een hele tijd geleden dat ik dit voor het laatst gedaan heb...

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tisse, Proficiat met je 1e verjaardag! Een dikke verjaardags-high-five en knuffel van ons!

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat leuk dat we nu net zoveel pagina's hebben als mijn geboortejaar :D ;)

@Saskia: Hoe gaat het bij jullie? Alles weer een beetje op de rails? M'n ouders gaan vandaag naar de C1000 en nemen dan de luiers mee. Ben benieuwd!

@Otje: Wat super dat het nu zo goed gaat op de psz! En erg herkenbaar dat verhaal in de Zeeman. Is mij ook een keer overkomen (alleen niet in de Zeeman ;) ) en ga sindsdien ook niet meer zonder buggy een winkel in. Moet eerlijk toegeven dat ik vroeger ook altijd m'n mening klaar had als ik een klein kind zo bezig zag in een winkel....nu weet ik wel beter :oops:

@Bianca: Hoe was het bij het callcenter?

@Cynthia: Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Wanneer zijn jullie eigenlijk van plan om te verhuizen?

@mamav2: Ach jee, wat een toestanden weer bij jullie. Je krijgt het wel zwaar te verduren zeg. Heel veel sterkte!

@Janette: De zandtafel staat nog niet...geen tijd gehad. Zal vandaag of morgen gebeuren (mits het mooi weer blijft).

Ik lees hier allemaal kids die versleten zijn na een dag kdv of buitenspelen. Fynn krijgt daar juist meer energie van lijkt het wel :( Hij is echt niet moe te krijgen en houdt het met gemak tot 21.00 vol...pfffff

Hier is het haren wassen nog steeds een drama. Douchen en badderen is een feest maar zodra het haren wassen begint raakt Fynn echt helemaal in paniek. Hij schreeuwt en huilt dan alles bij elkaar en probeert uit de douche te springen. Ik vind het zo zielig maar ja, het moet toch gebeuren (zeker met al dat zand van het kdv). Ik waste het eerst 2x per week maar heb het nu teruggebracht naar 1x. En ben iedere keer blij als het er weer op zit.... :(

Het dagje Dierenpark Amersfoort was erg geslaagd. We hebben enorm genoten van de dieren, het weer en elkaar. Realiseer me dan helaas wel weer wat ik mis...Maar ja, dat mag de pret niet drukken. Het was gewoon een heerlijke dag. Fynn was op de heenreis in slaap gevallen en was dus lekker fit toen we aankwamen. Vind het echt een leuk park. Vooral omdat er meer te doen is dan alleen dieren kijken. Alleen al in de grote speeltuin zou je een dagje door kunnen brengen. We hebben dan ook niet alles gezien en gedaan. Ga dus zeker een keer terug.

En...ik krijg een laptop van Fynn's papa :whistle: Ben echt helemaal blij! Kan ik eindelijk vanuit m'n luie stoel het internet op...

15. Hihi... was mij ook al opgevallen, ja... :D

16. Super! Ik zou lang zo veel niet kunnen forummen als ik geen laptop had. Nu ligt dat ding standaard op de bank en tussen de bedrijven (of reclames ;) ) door kijk ik geregeld eventjes. Dat zou ik niet doen als ik steeds achter de pc moest gaan zitten...

Klinkt leuk trouwens, dat dierenpark!

17. Ik ga eens even lekker spammen...

Zo'n boterham smaakt toch een stuk beter dan een bord pap...

[attachment=2:3ugv9jfk]Emma eet een boterham.jpg[/attachment:3ugv9jfk]

Jasmijn en Emma spelen voor schildpad (geen idee hoe Jasmijn er op komt... :rolleyes: )

[attachment=1:3ugv9jfk]jasmijn en emma als schildpadjes.jpg[/attachment:3ugv9jfk]

Ach... zo zit je ook best lekker in de wipper...

[attachment=0:3ugv9jfk]Emma relax.jpg[/attachment:3ugv9jfk]

18. En nog eentje om jullie te laten zien dat mijn meiden helemaal van deze tijd zijn... ;)

[attachment=0:1y84ha17]chatten.jpg[/attachment:1y84ha17]

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Tisse: gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!
    Hieper de piep HOERA!!!!!!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Lola: wat een super foto's weer van je meiden!
    wat gaat het toch hard...

Eve: een laptop! heerlijk! geniet er maar van!
    en ik lees dat je gelukkig een leuke dag gehad hebt in de dierentuin!

bianca: hoe was je eerste werkdag op het callcentre?

Vandaag 2 verjaardagen gelukkig 1 in een speeltuin van een neef van arno.

Eve: we gaan beginnen in het huis over 7 weken en 5 dagen en we gaan in de week van 17 augutus over.
    ons huis moet 21 augustus opgeleverd worden.

Deel Deze Pagina