December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Tisse,

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag en een hele fijne dag gewenst!

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Tisse gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Eve ik zag het ook ;) en leuk zeg een laptop is toch handiger denk dat als deze de geest geeft ik er ook voor ga.....
    alleen vraag ik me af kan je het zelfde er op doen? dus branden enzo? :rolleyes:

maar op de zandtafel zit toch een deksel?

Lola leuke foto's vooral die met de laptop.... en mij bevalt het goed als ik 3 dgn achter elkaar werk...geeft mij een boel rust ook wel wat geregel maar niet van nu wel en dna niet als je dat begrijpt wat ik bedoen

zo ga nog ff zitten voordat hier de visite komt...17 man maar gelukkig schijnt het zonnetje vol op dus hebben lekker alles buiten gedaan, stoellen geleend van me ouders..zelf hebben we 9 zitplaatsen.. nu maar hopen dat het lekker blijft anders moeten we naar binnen..... :(

tot later geniet allemaal van het weekend

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

alleen ff snel om tisse te feliciteren met zijn 1e verjaardag GEFELICITEERD KNUL :D \

gr saskia

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lola: Dat heb ik dus ook. Heb echt geen zin om 's avonds achter m'n pc te gaan zitten. Straks zal ik dus ook vaker hier te vinden zijn. Wordt het toch nog gezellig ;) Wat een superdesuper leuke foto's van je meiden! Echt zo'n leuk stel samen! Jasmijn wordt ook al zo groot en wijs. Maar aan Emma's koppie zie je nu ook al dat het een bijdehandje wordt :D Mij bevalt 3 (en om de week 4) dagen achter elkaar prima. Het is fysiek wel zwaar maar de regelmaat vind ik erg prettig (ipv de ene dag wel en de andere niet dus). Ook voor Fynn vind ik het prettiger dat hij aaneengesloten dagen op het kdv zit.

@Janette: Nogmaals enorm bedankt voor je lieve kaart! Echt mooi wat je erin hebt geschreven! Mijn vaste pc is inmiddels 5 jaar oud en ik merk dattie gebreken begint te vertonen. De laptop zal dus echt een vervanger worden en wil dus ook een goeie. Heb me er nog niet erg in verdiept maar volgens mij kunnen de huidige laptops net zoveel als een vaste pc hoor. En...de zandtafel staat inmiddels...maar dan wel met water :) Er zit idd een deksel op maar ik bedoelde meer dat Fynn er toch niet mee kan spelen als het slecht weer is...Veel plezier op je feestje!

@Lola: Je was me voor met spammen...maar ik ga zo toch ook ff =P~

Vanmorgen naar de kermis...komen we daar...is ie nog gesloten :( Gelukkig is ie vlak naast de speeltuin aan het eind van onze straat dus geen grote ramp. Maar Fynn was wel teleurgesteld. We gaan dus straks maar ff als hij weer wakker is. Op de terugweg nog 2 paar nieuwe schoenen gekocht...maat 26 inmiddels! Een paar Geox gympen (wit met donkerblauw) en een paar Little David sandalen (donkerbruin met donkerblauw). Wilde eigenlijk net als vorige zomer weer een paar Crocs kopen maar maat 8/9 is bijna te klein en maat 10/11 nog veel te groot. Dat gaat em dus helaas niet worden :(

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ff een kleine impressie van de dierentuin

[​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Vergeet ik nog de meest artistieke... ;)

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Tisse gefelciteerd met je 1e verjaardag!

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Tisse: Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag.

@eve: vind een laptop ook fijner. Hier ligt hij ook op de leuning van de bank. Kan ik mooi tv kijken en internetten combineren. Verder doe ik ook niet zoveel met mijn laptop. Af en toe een excel of word bestandje maken. Mijn vriend doet dvds branden enz. Kan makkelijk met een laptop. Wij zitten altijd samen op de bank, met ieder een laptop. Heel gezellig, hahaha.

@lola: werk ook 3 dagen achter elkaar Di-Woe-Donderdag. Is van ene kant fijn, maar ook vermoeiend. Ga in november Ma-Di-Donderdag werken. Lijkt mij toch wel fijn om na 2 dagen werken 1 dag "rust" te hebben. Voor zover dat kan met 2 kindjes thuis :)

Mijn vriend blijft op maandag thuis, dus nog maar 2 daagjes kdv. Vind soms 3 dagen wat veel van het goede, maar vooral voor de hele kleintjes. Als ik ze wel eens hoor huilen op het kdv en er komt dan niet direct iemand, gaat het mij door merg en been. Kan daar echt niet tegen. Dus dat wordt straks weer ff een moeilijke periode als beeb naar het kdv zal gaan.

Leuke foto's komen er weer voorbij :)

Vanaf woensdag gaat bij ons de dakkappel er echt in. Mijn vriend en zijn vader gaan een hele week er aan werken en nu maar hopen dat er dan al zoveel mogelijk klaar en afgewerkt is. Ben benieuwd.

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Otje: wat een vervelende situatie zo in de winkel. Hier heb ik Nick inmiddels ook altijd lopend, dus kan me zo voorstellen dat dat ook eens zou kunnen gebeuren.

Lola: fijn dat Emma een ritme lijkt te krijgen! en dat ze beter slaapt, dat is toch wel erg lekker. ben benieuwd hoe drie dagen achtereen werken je gaat bevallen. in elk geval heb je daarna een heerlijk lang weekend. en hier heeft Frank ook veel meer verlof dan ik :(
    lief die schildpadjes! Chris was niet zo snel met de boterham, maar die eet hem inmiddels ook met smaak op!

Slingding: leuke dag gehad?

Eve: Nick is inderdaad na een dagje helemaal versleten. Vandaag had hij overdag maar een half uurtje geslapen in de auto en rond half zeven zaten we frietjes te eten en toen zei hij uit zichzelf: ikke slapen. Hij wilde boven ook geen verhaaltje of niks meer. Hij zei: raampjes gaan dicht...(zijn oogleden, die hij op de een of andere manier als raampjes benoemd) en voor ik de kamer uit was, was hij al onder zeil.
    wat een leuke foto's van je dierentuindag. En die laatste is echt supermooi! wat heeft jouw mannetje al grote voeten zeg! hier is 23 groot genoeg.
    en een laptop is ideaal!

Nynke: hopen op goed weer dus voor de dakkapel! en hier hebben we ook beiden een eigen laptop...

Bianca: hoe is het me jou?

Wij zijn vandaag op pad geweest naar mij opa en daar even foto's gemaakt van mijn neefje met broer, pa en opa 4 generaties dus. en daarna ook met onze kids en mij erbij. Tja het is toch een man van de dag dus dan is het wel leuk om als het kan dan nog even foto's te maken. Gelukkig was hij vandaag ook vrij helder (hij is dementerend) en heeft hij er echt van kunnen genieten. Op de terugweg nog even naar de andere opa en oma en ons dagje was wel weer rond...

10. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi dames,

ik ben alweer een tijdje niet geweest. Na ons Ardennen weekend (dat overigens erg geslaagd was, is het er niet meer van gekomen. Ik heb nu meivakantie en ik hoop snel een beetje rust en mijn hoofd te krijgen. Die is er nu nog niet, ik voel me helemaal niet ok, vind ik zo zonde, het is mooi weer, ik ben 2,5 week vrij, wat wil ik nog meer?? Maar goed, even genoeg gezeur.

Ik hoop de komende dagen hier weer een beetje aan te pikken. Doe ik dat weer niet, dan stop ik er denk ik gewoon maar mee, want dan vind ik het een beetje genant worden....

Ik zie hier net dat Tisse alweer 1 wordt! Gefeliciteerd! Wat gaat dat snel zeg

x Lies

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

lola'; ohh lekker hoor dat emma een ritme heeft nu. hier ook vwb valerius een soort ritme gelukkig. denk dat dit je wel zal lukken hoor 3 dgn werken, dat zie ik jouw wel goed doen denk ik zo 8)
    ......wat een superschattige poses zeg echte modelletjes hoor, wat een mooie koppies toch zeg :D

eve; hier alles wel weer een beetke op de rot hoor wel nog steeds moe maar dat is niet zo in ene over(was het maa zo :) )
    ben benieuwd hoe je de luiers vind, zooo lekkerrr joh wat een luxe kado zeg :D
    fynn was erg geinteresseerd zo te zien mooie foto's hoor die laatste is ook stoer 8)

nynke; spannend hoor!!!

ff kijken og het mij ook lukt om te spammen

12. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik kom ff langs om Tisse te feliciteren.
    Tisse, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag. Hopelijk heb je een fijne dag gehad!

Verder heb ik ff teveel aan m'n hoofd om te reageren, sorry...Komt snel weer hopelijk.

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Tisse, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en natuurlijk goed verwent bent :D

Melliemel, leuke foto's van je mannen... wat wordt Valerius ook alweer groot zeg! Wat fijn dat het de goede kant op gaat!

Slingding, lekker vooruitzicht nu naar het nieuwe huis met de definitieve verkoop! schiet al op zeg!

Eve, leuke foto's, dierenpark komt me erg bekend voor ;) whahahaha... enne weer mr. X niet gezien ;)

Lola, hihihi die met de laptopjes is echt cool! Wat een wijze meiden zo zeg!

Lies, dat maakt toch helemaal niet uit! Het gaat er toch niet om hoe vaak je hier bent! Gewoon lekker blijven hoor!

Janette, hoe was je feestje?

Ik had me vandaag ingesteld op slecht weer, aangezien ze onweer en regen gemeld hadden, maar het is de hele dag toch mooi geweest! Ben lekker op de fiets boodschappen gaan doen met Jayden, en de rest van de dag ook lekker genoten van het mooie weer :D eindelijk weer eens!

groetjes Lisette

14. bedankt allemaal voor de felecitaties!

Ik kom morgen uitgebreid verslag uitbrengen met foto's.

15. mamav2

mamav2 Actief lid

26 okt 2008
    266
    0
    0
    tisse nog gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat je leuke dag heb gehad.

Hoe staat het eigenlijk met onze klussende dames??

mooie foto's heb ik gezien voorbij komen. hier een prob met foto's op pc te krijgen. word vandaag naar gekeken....

tot snel...

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

neeee dat mag die niet, het was een engerd
    maar ik was onaardig dus hij zal dat niet meer doen denk ik
    hou ook niet van die deurpraktijken

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    tisse gefeliciteerd nog met je verjaardag, hoop dat je een heel fijne dag gehad hebt!!!

janette jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag!

saskia wat een fantastische fotos zeg

eve ik vind die ene foto heel erg mooi, en de rest ook natuurlijk

lola, die foto in de wipper kan zo in de reclame, wat grappig zeg

mv2 veel sterkte

otje wat fijn dat hij het nu leuk vond op de psz

slingding gefeliciteerd dat alles rond is

saf heeft gister heerlijk gespeeld met het buurmeisje van 3, hij vind andere kindjes reuze interessant. nu is hij met papa mee naar de kapper. papa vond dat zijn pony moest worden geknipt maar hij werkt dan niet mee, dus heb gezegd neem hem maar mee. de kapper is een vriend dus. we zullen zien of het ze lukt

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura: ik ben benieuwd naar zijn neuwe kapsel!
    hoe is het met je kleine meis?

Noralien: ik mis je al een poosje, alles goed bij jullie?

Karin: kailynn zegt nu ook moe, en en gaat dan in haar ogen wrijven.

Lies: gewoon blijven schrijven hoor, ook al lukt het je niet om alle bij te houden...

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik bedenk mij ineens dat het meeting nieuws ook verwijderd is door Jan.

Meeting zondag 7 juni in Utrecht!,
    want dan kunnen de meeste dames.
    Waar weet ik nog niet in Utrecht, iemand nog ideen?

(persoonlijk vond ik dat aan de gracht, waar we die high tea hadden wel leuk en kwaliteit prijs verhouding goed .

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik ben afgelopen week toch om gegaan wat betreft fietsen....met Chris voorop en met Nick achterop had ik toch min of meer te weinig ruimte met Chris voorop en voelde het niet heel prettig. Nu hoorde ik via via iets over een moederstuur. Ik heb deze laten komen en die zit nu op mijn eigen fiets. Heb nu dus een goedkope moederfiets! en straks kan ik gewoon mijn eigen stuur er weer opzetten als Chris achterop zou kunnen. En met dat mooie weer van de afgelopen week kreeg ik echt weer veel zin om te gaan fietsen. Nu kan het dus weer heerlijk veilig!

Deel Deze Pagina