December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D Ik las gisteren op telegraaf.nl dat een baby in het eerste jaar 2 maanden slaap kost! :confused: Nu weet ik wel dat je minder slaap hebt, maarre vind 2 maanden wel veel!

Ik ben het ook met de reacties eens, ik reageer zo weinig omdat ik ook al minder tijd heb, en als ik dan op iedereen moet reageren ben ik een eeuwigheid bezig!

Vandaag hebben we de sleutel van t huis gekregen, en de eerste klusdag zit erop! Ben moe maar wel voldaan! We hebben flink doorgewerkt! Alles in het huis wordt gestript en opnieuw gedaan....

@Eve, lekker je verhaal hier vertellen hoor! Vaak lucht dat al een beetje op, als je het eventjes kwijt kunt. Wij zijn er toch allemaal voor elkaar! Misschien mag ik het niet vragen..... :oops: Maar ziet de vader van Fynn hem echt als zijn zoontje? Die zal dan toch ontzettend jaloers zijn als jij een leuke man tegenkomt....

verder hier niet veel nieuws, ga ff lekker in bad liggen. Hopelijk heb ik morgen niet al te veel spierpijn ;)

groetjes Setje

2. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik denk toch dat ik ff ga stoppen met bijvoeden ik twijfel veels te veel of het wel goed is om zo vroeg te beginnen.
    Eigenlijk wilden ik met 5 maanden beginnen en met groente inplaats van fruit.
    Dat stukje van Slingding heeft me ook weer erg aan het twijfelen gezet en nu lees ik weer van Fleur met Daan die mocht met 2 maanden beginnen omdat hij zo'n honger had maar nu ligt hij in het ziekenhuis en denken ze dat hij allergie heeft dat maakt me toch wel bang zulk soort verhalen.
    Ik zal het er straks met Johan over hebben want die heeft me een beetje omgepraat om fruit te geven,hij denkt namelijk dat al die verhalen overdreven zijn en het geen kwaad kan en mijn moeder denkt er ook zo over maar mijn gevoel zegt toch dat het niet goed is dus ze hebben allebei pech ;)

@Slingding ja ik ben ook weer lekker een paar dagen vrij :D
    @Eve ja waarschijnlijk zal het wel meevallen ja met dik worden maarja fruit is denk ik dan toch beter maarja ik ga er nu toch meer stoppen en als hij 4 maanden is dan ga ik met groente beginnen.

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    jiri gaat 's ochtends ook niet meer direct slapen. Heb het een keer eens geprobeerd, maar hij was het er niet mee eens. Heb zelf dus ook niet meer kunnen slapen. Sinds een paar dagen gaat hij na de 3e fles rond 3 uur niet meer slapen. Dan geef ik zijn 4e fles wel al na ongeveer 3 uurtjes weer, zodat hij dan wel snel erna kan gaan slapen.

@eve: bij het cb zeiden ze tegen mij dat ik geen nutrixpap mocht geven ivm de calorieen. Maar jiri krijgt al 5 flessen van 180 met 6 schepjes en nutrix in de laatste fles en 's nachts nog 100cc. Ik denk dat het voor jiri gewoon te veel is dan. Is het ook niet zo dat een fles dan vervangen wordt door nutrixpap? Misschien is dat ook nog te vroeg.
    Ik geef jiri de laatste fles ook 210 + 7 schepjes en 2 eetlepels nutrix. Hij doet er nu 7 uurtjes mee, helaas van 22.00 tot 5.00 uur.
    Ben nu laat met de flessen, dus ga vanavond rond 23.00 uur maar weer eens de laatste fles geven. Ben benieuwd of hij nu ook pas om 6 uur komt.

Ik vind het ook fijner om te reageren op datgene waar ik iets over wil zeggen en dan ook mijn eigen ding vertellen.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik denk dat het missen van 2 maanden slaap mischien is voor de mensen met een baby die nog vaak snachts komt ofzo, maar het lijkt mij niet voor iedereen opgaan.

noralien ik begrijp wel wat je bedoeld, maar ik reageer op wat ik interessant vind, en waar ik wat aan toe te voegen heb. maar soms dan mis je wel eens dingen of heb je ergens geen reaktie op en dat maakt ook niet uit. het is ook absoluut geen verplichting ;)

over de tandjes, die kunnen zeker wel doorkomen zo vroeg al. mijn dochtertje had met 4 maanden al 2 prachtige voortandjes. ik vreesde nog even voor mijn borstvoeding maar dat is goed gegaan (was bang dat ze mijn tepel eraf zou bijten)

kraamtranen kan je ook later nog krijgen. en wat betrefd emoties,die veranderen na het krijgen van kinderen. ik zat soms bij die woensdagavond films mee te snotteren. tot ergernis van mezelf. en zelfs bij de reclames kreeg ik wel eens vochtige ogen. is toch verschrikkelijk?

ik moet morgen werken... ben me geestelijk aan het voorbereiden, hihi. heb daarstraks even contact gehad, en zondag heb ik gelijk al een meisje wat voor het eerst mee komt draaien. vind het wel fijn anders stond ik alleen, en dan kan ik tenminste ook naar het toilet mocht het nodig zijn.

ik ben daarstraks even wezen wandelen, en gelijk maar langs prenatal geweest. heb daar avent spenen nr2 gehaald. hoop dat die daar wat sneller mee kan drinken. en gelijk 2 tuit-antilekbekers van avent. schijnen heel goed te zijn en ze waren in de aanbieding. het duurt weliswaar nog een paar maanden voor die eruit drinken mag, maar ik moet ze toch hebben.

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    werkse noura morgen!
    ga slapen, ben moe!

6. @Duikster: Ja, de Balneum olie gebruik ik inderdaad al een poosje in plaats van Zwitsal. Dit op advies van het cb!

@Eve: Fijn dat je er weer bent. Enne... nooit bang zijn om met een 'zeurverhaal' aan te komen hoor. We zijn er hier voor lief en voor leed!

@Otje: Jasmijn is ook nog niet zo bezig met rollen en draaien. Ze babbelt wel heel veel, echt hele verhalen kan ze 'vertellen' (in dat opzicht lijkt ze dus op haar moeder, die kletst ook liever dan dat ze gaat sporten... :oops: )

@Noura: Succes met je eerste werkdag!

Ik wil zelf ook wachten met bijvoeden totdat Jasmijn 6 maanden oud is. Ik verheug me daar wel ontzettend op. Vooral de eerste potjes - als je kindje nog van die komische gezichten trekt als reactie op het 'gekke' eten - lijken me zo grappig. Videocamera in de aanslag dus. Maar toch denk ik soms wel eens dat Jasmijn al eerder aan bijvoeding toe zal zijn, ze maakt vaker van die kauwbewegingen...

Het voeden van Jasmijn aan de borst gaat nog steeds goed. Ik vind het alleen vreemd dat ik normaal gesproken gemiddeld niet meer dan 100 cc per keer kolf (alleen 's morgens vroeg kolf ik meer), maar dat Jasmijn het na een 'live' voeding toch gewoon 4 uur volhoudt tot de volgende voeding. Zou zij zoveel efficiënter zijn dan de professionele kolf (die ik trouwens vandaag terug heb gebracht...)? Ze heeft voldoende natte luiers, dus blijkbaar krijgt ze genoeg voeding binnen. Het jammere is nu alleen dat ze weer meer is gaan spugen, omdat ik nu eenmaal geen Nutriton in mijn borsten kan doen... Morgen maar eens proberen met een papje van Nutriton. Ik heb haar vandaag 4 keer moeten verschonen: 3 keer een schoon truitje omdat ze had gespuugd en 1 keer een nieuwe broek en rompertje vanwege een spuitluier... :cry:

Bedankt trouwens voor jullie reacties op het 'eczeem' van Jasmijn. De homeopatisch arts belde me vandaag, ze had komende dinsdag gelukkig nog een gaatje. Tot die tijd smeer ik de plekken in met vaseline.

Iedereen een heel prettig weekend gewenst!

7. hallo allemaal,

gisteren zijn we dus uit eten geweest met vrienden. Mijn moeder was dus gekomen om op Liene te passen. We zijn weg geweest van 20u tot 0.15u en toen ik binnen kwam lag Liene in mijn moeders aremen te slapen (en die sliep zelf ook :)). Dus dat was heel goed meegevallen. Ze heeft dan om 0.30u van de borst gegeten, dus ze had flink gewacht.

Gisteren bij de vroedvrouw uitgelegd wat we allemaal al hadden geprobeers, en dat was dus alles wat er te proberen viel. Ze vroeg dan of ze zelf eens mocht proberen om een bekertje te geven, dus had ze een jeneverglaasje (Liene al aan de jenever :)) waar ik dan wat met de hand in kolfde. En weer brullen van ons Liene. Ze probeert dan echt elk huiltje dat ze heeft en laat zo zien dat ze dat echt niet wil. Ze nam dan wel een slok, dus ze kan het wel.
    Nadien er over gehad met de vroedvrouw, dat we nu zelf moeten kiezen wat we doen. We kunnen haar dwingen, dus blijven glaasje aanbieden en na een tijd zal ze van honger wel eten. Maar omdat Liene zo laat zien dat ze dat niet wil en omdat het toch maar voor een paar keer nodig zal zijn (aangezien ik thuis ben), hebben we besloten voor die paar keer een andere oplossing te zoeken (ik niet mee, of ik over en weer naar huis, of Liene mee).
    Dus ben wel blij dat we nu gaan stoppen met al de pogingen, want ik vond het echt erg voor Liene. Ze begrijpt er niks van en ze drinkt zo goed uit de borst.
    Wel bedankt voor de tips en hulp!

@lola: ook ik ga wachten met bijvoeden tot 6 maanden. Ik heb gelezen op borstvoeding.com dat de hoeveelheid die jij kan kolven niet te vergelijken is met de hoeveelheid melk die je zou hebben. Je kan er alleen aan zien hoeveel jij kan kolven, maar niet hoeveel je kindje kan drinken. Zij krijgen er gewoon meer uit.
    Fijn dat je toch nog snel terecht kon bij de arts. Liene heeft ook eens butsjes gehad op haar buik, maar nu was ik haar kleren met le chat waspoeder en het is weg.

@noura: amai, al twee voortandjes met 4 maanden... zag ze er dan niet direct ouder uit? Veel plezier met werken vandaag.

@vales: gewoon doen waar jij je goed bij voelt...

@setje: dan kan jij binnekort ook genieten van een nieuw huisje. Er kruipt wel veel werk in, maar als het dan klaar is (zoals hier nu) ben je er zo blij mee.

@eve: ja, Liene slaapt eigenlijk nog heel veel. Gisteren dus heeft zij nog verder geslapen tot kwart na 12. En dan is ze dus nog niet uit bed geweest na de nacht. En dan is ze in de namiddag nog gaan slapen van 2 tot 3 en dan nog 2 halve uurtjes in de auto van en naar de vroedvrouw en dan dus van 20u bij mijn moeder tot 22u en weer een half uur wakker en dan dus tot ik thuis kwam.
    Ze komt 's nachts wel drinken en 's morgens dan, en dan rond 10u. Als ik dan nog slaap :oops:, leg ik ze bij mij in bed en slaapt ze dus nog verder. Maar als ik dan al op ben, zoals nu, haal ik ze er dan uit en speelt ze. Dat vind ze allebei goed.

@molly: ik heb het na de bevalling wel gehad, en nu heb ik het nog als ik bevallingen zie op tv :rolleyes: . En ik kijk er dan zo graag naar.

Prettig weekend allemaal,
    Saartje

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Er is een wonder gebeurd: Fynn heeft vanmorgen tot 8.15 geslapen :D Willen jullie met me mee gaan duimen dat dit voor herhaling vatbaar is? Heb hem overigens geen Nutrix of extra voeding gegeven in z'n laatste fles. Hij had gisteren nml een beetje diarree en ik wilde z'n darmpjes daarom niet extra prikkelen. Kennelijk ligt het langer slapen dan dus niet aan de voeding. Wel gek dat 8.15 voor mij nu uitslapen is. Vroeger was dat echt nog midden in de nacht en was uitslapen een uur of 11.00 :(

Even over opa en oma. Vinden jullie het ook zo mooi om te zien hoe ze met hun kleinkind omgaan? Mijn ouders zijn echt stapelgek op die kleine en kunnen geen genoeg van hem krijgen. Zie ze ook regelmatig echt heel ontroerd zijn. Zelfs m'n vader pinkt af en toe een traan weg. Ze hadden eigenlijk niet meer gerekend op een kleinkind. Ben daarom blij dat ik ze deze ervaring toch heb kunnen meegeven!

Kreeg gisteravond een sms van de vader van Fynn waarin hij me oa een prettig weekend wenst. Aan de ene kant vind ik het dan fijn dat hij aan me denkt maar aan de andere kant zie ik dan meteen weer voor me hoe hij 2 dagen bij z'n gezin is en leuke dingen gaat doen. Lekker dubbel gevoel dus weer :(

O ja, had nog een idee maar weet niet of jullie dat leuk vinden. Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe groot en zwaar jullie beebs zijn na bezoek aan cb. Maar vergeet dat snel weer. Lijkt mij leuk om elke keer weer even een lijstje te maken met maat en gewicht (zoals we ook met de geboortedata deden). Lijkt dat jullie wat?

@Karin: Heb nog niks in huis gehaald voor de tandjes. Als ik merk dat het zover is heb ik het snel genoeg in huis gehaald.

@Setje: 2 maanden slaap klinkt wel heel erg veel. Ben het daarom es gaan uitrekenen voor mezelf. Ben daarbij uitgegaan van de gemiddelde tijd dat Fynn wakker wordt (maar dat zegt dus nog niks over de komenden 9 maanden). Ik kom dan uit op een slaaptekort van 40 dagen per jaar :( Ach, dan vind ik dat ik nog behoorlijk fit ben :D En wat de vader van Fynn betreft: Ja, hij ziet hem echt als z'n zoontje. Noemt em ook altijd 'ons ventje' of 'mijn jongen'. Hij heeft wel es gezegd dat hij me niet kan tegenhouden om een nieuwe man te ontmoeten. Maar liet wel doorschemeren dat hij dat toch niet echt leuk zou vinden. Tja, van mij mag hij zo bij me intrekken (en z'n 2 dochters zijn ook welkom) maar hij kiest er helaas voor om dat niet te doen.

@Vales: denk dat het een goed besluit is om met bijvoeding te stoppen. Zeker als Wessel het verder gewoon goed doet. En ach, hij is snel genoeg 4 maanden en dan kun je weer voorzichtig beginnen, toch?

@Noura: hoe was het werken?

Ga straks even naar de Prenatal om een parasol te kopen voor op de kinderwagen. Die heb je nu af en toe best wel nodig. Fynn ligt alleen nog steeds te slapen (vanaf 10.00 al) en is eigenlijk al toe aan z'n flesje. Zul je net zien :( Nou, ik vrees dat ik hem toch zachtjes ga wakker maken :oops:

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Even snel want ik ga naar mijn zus.

@Eve wat heerlijk dat hij zo lang heeft geslapen hopelijk doet hij dat vannacht weer.
    En ik denk dat ik er ook goed aan doe om te stoppen met bijvoeden hij heeft bij elkaar 2 dagen fruit gehad en 4/5 dagen pap hij doet het er wel goed op maar eigenlijk vind ik het nog niet nodig.
    Ik ga met 4 maanden wel weer beginnen en dan met groente.

@Noura hopelijk viel je werkdag mee.

En nu ga ik er vandoor.
    Fijne dag allemaal.

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    yes eve, helemaal goed zeg dat fynn zo goed geslapen heeft! ik zou zeggen tegen de kleine man: ga zo door!

en wat betrefd dat lijstje daar had ik ook wel eens aan gedacht, is denk ik zeker leuk. volgens mij was debbie daar erg handig in. en dan is het leuk de geboortedatum ervoor en erachter het gewicht, en lengte ofzo.

ehmmm mijn werkdag moet nog beginnen... vanavond.. ik heb de melk al klaar staan in ieder geval en ik heb hem nu in bed liggen, en dan kan ik hem voor ik ga werken nog even zelf voeden.

wat betrefd kolven, ik heb soms dat er amper wat uitkomt, en dat werkt niet echt motiverend. maar gelukkig is dat niet altijd. ik heb zelfs vanacht nog gekolfd toen ik toch wakker was. en toen heb ik 125 cc gehaald. maar dat is wel uniek hoor. kinderen halen er veel meer uit.

oh en over de tandjes, het is niet altijd nodig om daar iets voor te gebruiken hoor, niet alle kinderen hebben daar heel veel last van. ik zou het alleen halen als je merkt dat de kleine er last van heeft.
    en mijn dochter zag er zeker wijs uit met haar 2 hamstertandjes. en dan had ze ook nog veel haar, en dan 2 staartjes in zodat het helemaal geen baby meer leek. mischien zal ik eens een foto plaatsen van de andere 2 als baby.

wat leuk saar dat jullie een fijne avond hebben gehad, en die liene is wel een dame die weet wat ze wil he ;)

nou mijn zoon is nu aan het voetballen, heerlijk weer is het daarvoor, en mijn man mocht vandaag rijden met de knapen.
    gister was mijn zoon naar de wedstrijd van de graafschap geweest, die zijn kampioen geworden en daar gingen ze met de hele club heen. hij mocht bij de opkomst met de vlag lopen. leuk om te zien als je kind plezier in iets heeft.

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    HI HI,

ff snel een reaktie vwb fruit/groenthapje; wanneer je volledige bv geeft(wat ik ook doe) adviseren ze tot de 6mnd geen fruit/groenthapje te geven maar is zeker niet verplicht dat het echt niet mag. ook met allergieen adviseren ze pas vanaf 6mnd te gaan geven.

maar dit hangt ook samen met waar het kind aan toe is, het kan ook zijn dat ze er met 5 mnd of pas met 7 mnd aan toe zijn.

gr saskia

12. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wouw Eve, lekker hoor, dat Fynn heeft doorgeslapen. En waar ik eigenlijk benieuwd naar ben....je hebt het altijd heel positief over de vander van Fynn. Maare...ben je nooit eens heel kwaad op hem (geweest) dat hij je in deze situatie heeft gebracht?!
    Misschien een te persoonlijke vraag hoor :oops:

Ik zal maar beginnen met het lijstje van gewicht e.d.
    Ik dacht zelf om er het volgende in te zetten:
    - naam
    - datum waarop voor het laatst gemeten / gewogen is
    - lengte
    - gewicht
    Dit kan dmv quoten aangepast / gewijzigd worden.

Jikke - 15 mrt / 10 wkn, 6 dgn - 4960 gram - 61 cm

13. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi meiden,

Vandaag heb ik een dagje alleen met Dain, want Michel heeft een bedrijfsuitje. Volgens mij was mijn borstvoeding vandaag niet optimaal, want 2 uur na de borst had Dain al weer honger, ik heb hem tussendoor dus maar een flesje Nutrilon gegeven. Ik merk dat mijn kolfopbrengst ook weer minder wordt, ik kolf steeds maar net meer dan 100cc. Dat is dus 3 keer kolven voor 2 voedingen en een beetje. Afgekolfde melk krijgt Dain zo'n 170 cc en Nutrilon 200 cc.

14. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0

15. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Jikke 29.12.2006 - 15 mrt / 10 wkn, 6 dgn - 4960 gram - 61 cm
    Dain 21.12.2006 - 15 mrt/ 12 weken - 5785 gram - 59 cm

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Jikke 29.12.2006 - 15 mrt / 10 wkn, 6 dgn - 4960 gram - 61 cm
    Dain 21.12.2006 - 15 mrt/ 12 weken - 5785 gram - 59 cm
    Teun 08.12.2006 - 06 mrt/ 12 wkn + 6dgn 6365 gr 60.5 cm

17. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    nou, Dain is niet in zijn hum, hij werd net huilend wakker en zit nu bij me op schoot. normaal slaapt hij na deze voeding tot de laatste voeding. ik hoop niet dat hij nu een onrustige avond/nacht tegemoet gaat.

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zie dat het quoten niet zo goed lukt.
    Ik wil ook wel een lijstje op mijn PC zetten dat ik aan kan passen en in het bericht kopiëer.
    Als jullie me dan een PB-tje sturen met de nieuwe gegevens zal ik het aanpassen en opnieuw neerzetten.

Is dat een idee?
    En moeten dan alleen de laatste gewichten genoteerd blijven?
    Als we alles in het lijstje laten staan, wordt het misschien een beetje onoverzichtelijk, niet?!

Wel grappig om de verschillen te zien. Jikke is de langste van de drie, maar meer dan een kilo lichter.
    Ik merk het vooral aan de kleertjes. Maatje 62 past haar nu wel in de lengte, maar dat zakt echt van haar kont af. Heb het al meerdere keren gehad dat het broekje op haar knieën hing als ik haar oppakte.
    Maar ze zit wel binnen de lijnen op de groeicurve en het CB vond haar goed zo.
    Ben benieuwd hoe het straks gaat, nu ze flesvoeding krijgt.

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Was enorm druk bij Prenatal :( Was van plan om alleen een parasol te kopen maar kwam naar buiten met een tas vol :oops:

@Noralien: kan niet echt kwaad op hem worden aangezien ik zelf ook niet echt verstandig ben geweest. Ik had gewoon moeten wachten tot hij ook daadwerkelijk gescheiden zou zijn. Ben een beetje te goedgelovig geweest. Maar ben uiteraard wel boos dat hij me een valse belofte heeft gemaakt.

Ik zal Fynn z'n gegevens in een pb naar je sturen. Vind het ook erg leuk om de verschillen te zien :D

@Molly: Fynn wil ook niet slapen terwijl ie normaalgezien nu al lekker ligt te pitten. Ach, zal wel in de lucht hangen :(

Fynn had trouwens gisteren 3 poepluiers en vandaag weer (tot nu toe). Las dat meer beebs daar last van hebben. Ben benieuwd wat het is.

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jikke was tot nu toe een echt borstvoedingskindje wat poepluiers betreft. Het kon zo maar gebeuren dast ze iedere luier hélemaal had volgepoept. De andere dag maar eentje.

ik ben echt zoooo pissig :evil:
    Ik zit dus nog op mijn werk, maar wil echt mijn ei ff kwijt.
    Ik dacht dat ik de opvang goed geregeld had...flexibele opvang....aangeven wanneer ik zou moeten werken als ik mijn rooster had en dan zou het op een enkele keer na geen probleem zijn.
    Ik heb dus geen vaste aanvragen voor mijn werk (werk onregelmatig) zolang ik mijn rooster maar betijds heb. Ben dus heel flexibel.
    Eerst kreeg ik mijn rooster al veel te laat waardoor een aantal dgn op het KDV al vol waren. Daar iets voor geregeld.
    Gisteren op mijn werk een mail dat er wat aanpassingen zijn maar dat ze rekening met mij had gehouden dus dat er voor mij maar 1 dienst zou veranderen (waren er dus 2 :( ). KDV gebeld...zij wisten niet zeker of dat nog zou lukken.
    Vandaag de mededeling of iedereen ff het rooster na wilt kijken.....zijn er 6 diensten voor mij veranderd in de maand april. Er zijn dgn dat ik vrij had die ik nu moet werken, dgn die ik moest werken heb ik nu vrij, avonddiensten ipv ochtenddiensten enz.
    A.s. woensdag moet ik ineens werken! Dat kan ik nu toch niet meer regelen. KDV zal wel vol zitten, mijn familie woont veel te ver weg, mijn schoonouders zitten het halve jaar (nu dus ook) in friesland.
    #*%@GVD!%*>"* wat ben ik pissig zeg.
    Sorry voor dit beklag, maar ik kan wel janken. Denk je alles goed geregeld te hebben en ben je blij dat je je collega's niet hoeft te belasten door mijn aanvragen, krijg je dit :x .

Deel Deze Pagina