December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat goed! Plaats je ook een paar foto's van haar?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja ik zal mijn best doen

het lukt me nog steeds niet om hier de fotos bij te voegen, ze zullen wel te groot zijn.

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura ga je dan nu weer terug naar het winkeltje bij de brug? ;)
    en ik plaats me foto's gewoon op de oude manier via photobucket...dat lukt tenminste wel...

Eve zie overal dat de pampers in de aanbieding zijn, tenminste dat schrijven de winkels...kruidvat en AH...ik gebruik ze niet dus let ook niet op de prijs daarvan gebruik zelf de Bumblies....heb nu luierbroekjes van Huggies maar dat zijn rot dingen vind ik trek elke keer de zijkant stuk als ik ze aan wil trekken, kan de strip wel weer vast plakken maar het is lastig...

Otje hier ook minder tijd voor het forum hoor..merk dat ik andere dingen voor laat gaan....

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    jij bedoeld daar in de buurt vanhet politiebureau, videoland was dat
    hebben we toen uitgekocht
    maar inmiddels zit daar een nieuwe, maar dat is een heel vage onder de toonbank figuur

nee ik zit in de binnenstad, bij het station, is een stuk groter, maar daar heb ik eerder jaren gewerkt, voordeel is dat ik in het weekend nu 1 dagdeel i.p.v. 2 ga staan. ook heel fijn

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja die bedoel ik, en die bij het station ken ik ook nog wel :)
    ja heb heel wat afgelopen in je stadje....
    maar wel lekker dat je nu in het weekend maar 1 dagdeel hoef te staan...

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ja die bedoel ik, en die bij het station ken ik ook nog wel :)
    ja heb heel wat afgelopen in je stadje....
    maar wel lekker dat je nu in het weekend maar 1 dagdeel hoef te staan...

Lies staat hij niet bij je gebruikerspaneel en dan bij concepten?????

7. ik merk het ook, dat ik hier minder ben. Maar voor mij is het zo ook goed.

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    het is overigens ook wel prettig niet 40 paginas of meer terug te moeten lezen :D

9. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben er inderdaad ook minder, maar dat hebben lullie al wel gemerkt. Toen Thijs nog 2 slaapjes deed, had ik meestal 1 slaapje om nuttige dingen te doen, en een tweede slaapje voor mezelf. Nu combineer ik dat in een slaapje en schiet het er vaak bij in...

Eve: wij hebben ook de blauwe puky, maar dan de kleinere. Toen ik hem uitpakte schrok ik even omdat hij erg klein was, maar toen ik het zadel op de goede hoogte ging zetten moest hij toch erg laag, het is dus wel de goede maat. Maar een succes is het fietsen nog niet.... We zijn er meteen mee naaar buiten gegaan en heeft er op zijn hoogst 3 tellen opgezeten. Hij vindt het erg moeilijk. Komend (lang) weekend hoop ik dat hij er op wil en als dat een succes wordt wil ik hem volgende week meenemen naar Zeeland, daar zou hij lekker kunnen oefenen. (maar ik betwijfel of het nu al zo snel gaat lukken...)

Ik vind het trouwesn ook wel lekker da ik iedere keer maar een paar pagina's hoef terug te lezen!

Lies

10. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    gevonden!

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik kom hier idd ook een stuk minder. Zoals ik al eerder aangaf maakte ik vroeger echt tijd voor het forum (zelfs als ik eigenlijk geen fut had) en bleef daardoor ook veel te lang hangen. Nu kom ik alleen reageren als ik echt tijd en fut over heb. Maar ik vind het nog steeds even leuk en wil jullie echt niet missen! Ik hoop dan ook niet dat iedereen heel erg gaat minderen en hier maar af en toe ff langskomt. Want ik denk dat het dan veel onpersoonlijker zal worden en dat zou ik echt heel jammer vinden :(

@Otje: Okay, daar houd ik je aan! ;) We gaan pas volgende week zaterdag weg...dus je ziet me hier nog wel :D Gaan met m'n ouders naar een Roompot park in Bad Bentheim.

@Noura: Wat supergoed van Maysa! Kan me er echt niks bij voorstellen om zo lenig te zijn :( Enne...gelukkig geen foto van mij op het paard ;) Heb jij wel een foto van Saf z'n haar...? Plaats hier ook nog gewoon via Photobucket.

@Lola: Fynn's verkoudheid is ook wel minder heftig dan vorig jaar in de zin dat hij niet de hele tijd loopt te niezen en het benauwd heeft. Maar hij heeft gewoon de hele dag door van die dikke snottebellen... :( Maar we wachten idd maar weer de zomer af. Enne...waarom quote jij toch altijd? Is het niet veel makkelijker om gewoon te antwoorden...? (niet bedoeld als commentaar hoor ;) )

@Janette: De Bumblies zijn van de Jumbo toch? Kan me herinneren dat die nogal stug zijn!? En hebben ze die ook in maat 6? Huggies vind ik ook niks.

Jullie zullen wel denken: Wat zit die Eve ineens te piepen over luiers...Was tot voor kort helemaal blij met de duitse DM luiers. Maar nu Fynn meer drinkt en meer plast merk ik dat ze niet meer voldoende absorberen en ik vaak moet verschonen. Pampers doen het prima maar ben dus op zoek naar een goedkoper alternatief...vandaar ;)

@Lies: Ben benieuwd hoe snel Thijs het doorheeft. Ik heb nml ook het gevoel dat het best ff kan duren. Fynn vond het op zich wel leuk maar haakt snel af als het niet lukt... :( Ff doorzetten dus! Denk dat als ze het eenmaal doorhebben ze niet meer te houden zijn. En of we daar dan zo blij mee zullen zijn... :) ;)

Nou, ik ga ff liggen voor zolang Fynn nog slaapt.

Later!

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik haal ze bij de Dekamarkt, Vomar en de Deen weet niet waar ze evt bij jou in de buurt te vinden zijn
    ze hebben ze ook in maat 6 want die heeft teun ook aan :) overdag heeft hij de broekjes aan en als hij slaapt de luiers, dus snachts gaat het prima, hij is smorgens wel dik van het vocht maar niet gelekt....en afgelopen nacht heeft hij toch weer 13 uur geslapen.... :oops:

zie dat ze ook te koop zijn bij Dirx drogist,spar, Coop,

succes met het uitzoeken.....

13. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Jiri heeft met de pasen van opa en oma een fietsje met zijwielen gekregen. Hij vindt het leuk om op en af te stappen en om geduwd te worden, maar zelf trappen kan hij nog niet. Bij de driewieler doet hij dat ook nog niet. Dus het zal nog wel ff duren. En rondlopen met zijn fiets buiten vind hij ook leuk :) Zo'n loopfiets lijkt me ook leuk, maar Jiri vond het toen niet zo geweldig omdat het best wiebelde. Maar nu hij deze fiets al heeft gekregen, ga ik geen loopfiets meer kopen.

@Eve: Ik vind pampers erg fijn, koop ze meestal in de aanbieding, 3 voor 22 euro. Dan sla ik vaak best veel pakken in. Dus ik hoef maar zelden 10 euro voor een pak te betalen. Zit nu alleen te twijfelen tussen maat 5 en 6. 5 kan nog, maar 6 heb ik ook al op voorraad. Zag op het pak dat er nu ook 5+ is, maar heb ze nog niet in de winkel gezien.
    Denk dat met zindelijk worden, luierbroekjes wel handig zijn. Maar dat duurt denk ik nog wel ff :) Had laatst gelezend dat C1000 luiers ook goed uit de bus komen, maar heb ze nog niet uitgeprobeerd. Ben heel tevreden over de pampers, heb nog maar zelden een lekkage gehad.

@Noura: leuk dat Maysa turnt. Vanaf welke leeftijd is ze er mee begonnen? Ik heb zelf van mijn 6e tot mijn 12e geturnd.

Een vraagje aan mama's die al de 2e hebben. Hadden jullie nog tijd over voor andere dingen in het begin? Ik vraag me dit af, omdat ik de knoop wil doorhakken en aan mijn LOI studie wil gaan beginnen. Ik had bedacht dat ik best wel genoeg zou kunnen doen op de dagen dat Jiri naar het kdv gaat (2 dagen per week) en ik alleen de beeb heb om te verzorgen.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    bij lidl schijnen ze ook goed te zijn

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb nog een cursus gedaan toen anissa er net was, als je wil is er tijd voor te vinden

maysa is met 6 of 7 jaar denk ik gaan turnen, maar laatste jaar is het pas serieus

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    die van de Aldi ook....mij bevielen ze niet...lekte snachts door...overdag ging het prima

Teun heet 1x een luierbroekje aangehad bij een vriendin en wilde ze daarna ook dus vandaar overdag die en snachts een luier
    maar als ik zeg nu een luier want het kan niet anders is het ook goed.... :D

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Over luiers/pampers: Ik heb ook al heel wat soorten geprobeerd maar zelfs met echte pampers was Koen wel eens nat 's ochtends na de nacht. Nu heb ik al een hele tijd de luiers van aldi of lidl en ik vind ze echt super. Koen blijft droog!

18. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

Het is idd vrij rustig hier de laatste tijd, maar mss ook door het mooie weer. En er zijn bij veel gezinnetjes ook een boel dingen gebeurd.

Eve, ik vind de luiers van dm prima, hier lekken ze (nog) niet door. Maar moet wel zeggen dat ze een stukje dikker zijn dan de pampers. En nu heb ik weer pampers gekocht omdat ze in de aanbieding zijn. Verder heb ik behalve de huggies eigenlijk geen andere luiers geprobeerd :oops: Vind het zonde als ze niet goed zijn, heb ik wel weer 'n pak staan nl.

Noura, hé wat leuk zeg van Maysa. Ik vind het echt knap, maar jong geleerd is oude gedaan natuurlijk! Ik ben ook benieuwd naar de foto's die je gaat maken :D

Nynke, hier wordt ook nog niet zelf getrapt, maar denk dat ze dat gewoon ineens doorhebben. Hij loopt ook regelmatig met zijn fietsje door het huis en de tuin :D Hij vindt het al helemaal geweldig dat hij een fietsje heeft ;)

Otje, begint het al ergens op te lijken op zolder? Dat lijkt me ook lastig met slapen als er iemand aan het klussen is boven. Maar je hebt er gister zelf ook even van kunnen genieten :) Heeft Sara een leuk logeerpartijtje gehad?

Vandaag was echt een beetje een tegenvaller qua weer, we zijn te veel verwend de afgelopen weken :) Hopelijk wordt het snel weer wat warmen, kan daar echt van genieten. Als je wakker wordt, en de zon schijnt al lekker :D

Overmorgen alweer koninginnedag, gaan jullie nog iets leuks doen, en/of is er bij jullie in de buurt iets leuks te doen?

groetjes Lisette

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ook ik kom hier minder, wegens allerlei dingen en omstandigheden, maar ik lees graag jullie verhalen en de meeting vind ik geweldig!

vandaag een pax kast gekcht voor de sl;aapkamer bij ikea, en de laatse lamel gordijnen.
    Gelijk koekenpannen voor de inductie plaat gekocht.

We hebben nog effe gekeken en geluncht bij de makro.
    Kailynn heeft nu echte crocs gehad van de makro in de aanbieding lich roze.

Eve: aldi pamper zijn ook goed.

lies: ja we hebben idd een pax klast uitgezocht 250 breed, 236 hoog en 58 cm diep.

Setje: arno heeft een eiegen licht en geluidsbedrijf en koninginnen dag is het druks van het jaar dus ik help arno van 7 uur in de ochtend tot net tegen de middag en dan eide de middag tot half de nacht.
    kailynn gaat overdag mee en tegen de avond naar opa en oma.

Noura: wat heb jij toch knappe kinderen!
    en ze winnen ook zoveel....

weet iemand hoe het met nouralien en bianca gaat?

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ook de kookpannen van de 24 serie zijn prima voor inductie, wij koken er ook op en de pannen van tefal zijn onwijs duur, ook de serie koekenpannen van bk zijn prima ;)

Deel Deze Pagina