December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik hoop trouwens straks dat niet iedereen gaat afzeggen op de meeting van 7 juni.
    Er bleek een concert niet in onze agenda gezet te zijn (arno zijn schuld).
    ik heb gezegt dat ik liever met jullie ga lunchen omdat een geschikte datum zoeken al moeilijk was en ik de vorige meet ook al gemist heb.
    Hij gaat nu een vervanger voor mij zoeken.
    (zou een beetje balen zijn als hij een vervanger zoekt voor de muziek, en dat veel af gaan melden voor de meet zodat hij niet door gaat en k wel gewoon kan gaan spelen, snppen jullie hem?)

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Cynthia: Ik ga niet afzeggen hoor! Dus we kunnen igg met z'n 2en lunchen :D Denk dat je nooit kunt voorkomen dat iemand afzegt maar er blijft vast toch een leuke groep over!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja cynthia, ik vind het ook moeilijk want moet je festiviteiten nu laten doorgaan of niet. er is al aangekondigd dat er landelijk halfstok gevlagd moet gaan worden. daar passen dan geen festiviteiten bij.
    maar ja, kwam straks ook al veel mensen tegen die nog niet eens op de hoogte waren.
    wetende wat er gebeurd is en de beelden te hebben gezien, vooral het kleine meisje wat daar lag, heeft bij mij de zin in feestvieren wel doen vergaan. en wat je zegt, het zal je kindje of andere naasten maar zijn die daar bij betrokken zijn

hier kwamen straks ook al helicopters over.

zag op beelden ook al bekenden die bij de politie zitten.... bah

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    noura moest wel aan je denken, weet de weg daar een beetje en het ligt echt op de route van het ziekenhuis naar Voorst/apeldoorn....
    brr denk dat hier ook het feest vanavond niet door gaat....

Cynthia helaas ik ben er niet, ben op vakantie maar zou aan jullie denken...

5. wat een nieuws... Bah, ik zag het ook op tv daarstraks, zette hem toevallig op vlak na de middag.

Noura, het is bij jouw in de buurt dan?

Ik heb ook niet zo'n positief nieuws. Vandaag weer getest (met een ander merk) en nu was er niks meer te zien.
    Ik heb gebeld met mijn vk en ze zei me bloed te laten trekken (moest toch met Tisse naar de dokter). Nu gaat de dokter wrschl straks terugbellen.

Tisse zou overmorgen beter moeten zijn.

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hallo,

Ik was gisteravond ook al geweest en een hele lap tekst getypt, toen ik op bevestigen drukte vloog internet eruit :(

Saar, ik hoop dat deze test het fout had, en dat de huisarts je met goed nieuws belt! Arme Tisse, geef hem maar een dikke knuffel van ons!

Otje, wat netjes van de gamma, dat is snel verdient zo :D

Lies, klinkt goed dat huis, zijn jullie er echt mee aan de gang of toch maar niet?

Noralien, Jayden zegt; dank je wel Jikke ;) Knap van je dat je een eigen webwinkel gaat starten! Ik ben wel benieuwd wat je allemaal doet, of heb ik er over heen gelezen :oops:

Slingding, een avondje lekker samen is ook wel leuk toch?! Maar snap zeker dat je je meisje mist! Welke kast hebben jullie nou gekocht bij de ikea? want je hebt toch verschillende deuren? Wij hebben ook een nieuwe nodig namelijk :)

Eve, jeetje jullie zitten er echt met je neus bovenop, wel gezellig of niet?! Gaan jullie aankomend weekend weg of volgende week?

Duckie, wat leuk dat Demi wat losser en opener wordt :D Wat jammer dat het met je zus nog niet zo goed gaat! Hoe is het met Mila?

Ik liep vanmorgen met een vriendin de kledingstandjes af te struinen toen het drama in Apeldoorn zich afspeelde, heb het dus ook pas meegekregen toen we terug waren om een uur of 1. Echt een trieste bedoeling, snap niet dat iemand zoiets kan doen.

Hier in het dorp viel alles een beetje tegen eigenlijk, heb een shirtje en een bloesje voor jayden gekocht, helaas geen broeken. Vanmiddag zijn we lekker thuis gebleven. Het was prachtig weer, dus goed vertoeven in onze tuin op het zuiden ;) Al met al een vrij rustige dag. Morgen weer werken...

Is de meeting nou met of zonder kids?

hahaha, ik ben super vergeetachtig! Zou bijna denken dat ik zwanger ben, maar helaas kwam gister het bewijs dat het niet zo is :(

groetjes Lisette

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    he wat jammer lissete, jullie zijn dus ook echt bezig (heb ik dan waarschijnlijk gemist)

saar mischien is deze test minder gevoelig. wel fijn dat ze bij jullie zo snel bloed laten testen. hier zeggen ze gewoon een paar dagen af te wachten dan zou de test duidelijker moeten zijn.

ja apeldoorn ligt hier dicht bij, als ik hier de grote weg oprijd dan rijden we rechtstreeks ernaar toe. een kwartiertje rijden zo

debbies moeder woont in apeldoorn dacht ik, mischien was debbie vandaag ook wel daar bij haar moeder bedenk ik me ineens

8. ik heb niets gehoord van de dokter. Denk niet dat hij nu nog gaat bellen.
    Ik ga nu wel gewoon wachten tot hij belt, ga niet meer testen of zo.

Ik vind het echt eng wat er gebeurd is. Bah, je moet er niet aan denken.

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Bah wat een toestand zeg. Werd er helemaal naar van toen ik de beelden zag.

Noura, dan komt het ineens wel heel dichtbij hé. Gelukkig ben je niet gaan kijken.
    Ik vond het al indrukwekkend genoeg op tv.

Wij zijn vanmiddag even hier naar de rommelmarkt geweest. Was niet afgelast hier in het dorp. Anne in de draagdoek en Jikke in de wagen. Het werd alleen warmer dan verwacht en Anne raakte letterlijk een beetje oververhit. Jikke maar verder laten lopen en Anne in de wagen. Eigenlijk is ze er nog te klein voor, maar voor zo'n klein stukje was het wel te doen.
    Zag er wel grappig uit...eerst Jikke met opgetrokken knietjes en daarna humpiedumpie :D

Saar, Oh wat spannend. Ben benieuwd of je het volhoudt, niet testen.
    Succes met wachten. Ik duim voor goed nieuws.

Eve, waar ik de tijd vandaan haal?
    Ik werk natuurlijk niet en Jikke gaat wel twee middagen naar de opvang. Omdat de opleiding nu stil ligt heb ik even wat meer tijd om een en ander op gang te brengen.

Sorry, vat 'm ff niet :oops:

Slingding, balen dat het niet door gaat. Maar misschien ook wel lekker, een avondje met z'n tweeën?

10. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik hoorde vanmorgen dat de dader van de aanslag vannach is overleden.
    Er zal nu wel een hoop onduidelijk blijven denk ik.

De foto van Anne staat niet bij de baby van de maand. Er staat ook een aantal foto's maar half op. Zal dus nog wel worden aangepast denk ik.

11. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik lees dat de lay-out van het forum weer gaat veranderen. Waarschijnlijk wisten jullie dat al, maar ik was natuurlijk een tijdje niet geweest.
    Kunnen we weer opnieuw wennen :( .

Ik ben de was aan't vouwen. Komt Jikke met shirtjes aan en zegt "kijk, Jikke gevouwen".
    Het zag er zó netjes uit dat ik ervan uit ging dat ze ze van het stapeltje had gepakt. Maar niet dus. Ze vouwt ze echt keurig op. Zie het verschil niet tussen dat van mij en haar.
    Heb ik voortaan dus goede hulp aan :D .

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kjk zulke dames moet je hebben!!!
    kailynn vouwt het tot een balletje en gooit het in de mand.

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hihi dat deed Jikke tot vandaag dus ook.
    Dus er is nog hoop :)

Zo maar eens gaan poetsen, Bah!
    Morgen weer kijkers. Van die ene hebben we niets meer gehoord. De makelaar zou kontakt opnemen en iets laten horen, maar niet dus.
    Onze makelaar stopt graag veren in zijn eigen kont (of lokt je uit dit voor hem te doen). We moesten er maar eens een paar uit gaan trekken.
    Het is dat het zo'n gedoe is om over te stappen naar een andere makelaar....vind het zo'n gladde prater!

DE FOTO STAAT ER NU WEL BIJ! :D

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nou zeg, kom ik eindelijk weer eens op het forum, moet ik alle discussies hier zo'n beetje in mijn eentje voeren ;) :)

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihihi ja noralien dat is niet zo leuk, maar dan kan je wel zorgen dat je gelijk krijgt ;)

hmm niet fijn als je geen goed gevoel bij je makelaar hebt

vandaag gewerkt, kids op het kdv, saf wou weer eens niet mee naar huis, lekker dwars
    vanavond ook niet te genieten, en nu ligt die te mopperen in bed, of nee het is eigenlijk stil
    oh nee toch niet :(

16. vandaag telefoon gehad van de dokter, en niks hcg in bloed.

Dus die flauwe positieve test zal dan een hele vroege miskraam geweest zijn, zo een dat je normaal niet weet, als je geduld hebt ;).
    Of gewoon een indrooglijn op de test.

Och, hoe dan ook, we doe gewoon weer mee in de volgende ronde. Ik vind het eigenlijk allemaal niet zo erg. Ik heb het momenteel zo druk met school, dat mijn hoofd niet helemaal naar zwanger zijn staat.

17. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ach Saar wat jammer.
    Fijn dat je er zo nuchter tegenaan kan kijken, maar toch vervelend natuurlijk na zo'n positieve test.

Noura, ik vind het leuk te lezen dat Saf het zo naar z'n zin heeft op het kdv.
    De drama's met naar huis gaan zijn minder natuurlijk.
    En de drama's daarna thuis zijn wel herkenbaar hoor. Hier gebeurt dat ook regelmatig na het kdv. Het verschilt heel erg per keer.

Even over de baby van de maandverkiezing....
    Eigenlijk vind ik het wel heel erg jammer dat het voor een groot deel gaat om wie de meeste vriendjes heeft. Als ik soms zie welke foto veel stemmen krijgen en welke echt mooie foto's daar tegenover staan met heel weinig stemmen, vind ik dat echt jammer.
    Dames, ik zou het echt heel leuk vinden als jullie een kijkje zouden willen nemen (voor degene die het leuk vinden natuurlijk). Maar breng dan wel een stem uit waar je achter staat. Als je een andere foto mooier vind, stem dan daarop. Er zitten echt mooie foto's bij! Vind je ze even mooi, stem dan maar op mij :D . En vind je de mijne het mooist....stem dan iedere dag :) .
    Nee, maar ff zonder flauwekul.....ik meen echt dat het om de mooiste foto zou moeten gaan en niet om de meeste vriendjes.

18. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: waar vind ik de baby van de maand tegenwoordig?? heb nu al 3x van boven naar beneden gescrolld maar ken m niet vinden!

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Je gaat naar home, dus niet naar forum. Daar staat 't een stukje nar beneden met een foto.

20. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Meiden,

wat een drama gister in apeldoorn he, nou ik was dus in het centrum. Maar we hadden gelukkig besloten, omdat Thijmen mee was niet die drukke kant op te gaan en we waren dus in het beekpark. Ik hoorde het daar, het was echt verschrikkelijk. Toen ik thuis kwam bij me moeder (alles werd meteen afgelast en gestopt bijna), toen heb ik de beelden gezien en moest echt huilen. Ik vond het echt verschrikkelijk om te zien, en me vriend en ik hadden een woordenwisseling/ruzie gehad in de stad. Hadden wij deze niet gehad dan hadden we wel die kant op gegaan, ik vind het echt zo erg en we hebben zo een geluk gehad misschien wel. Maar ik vind het enigszins wel jammer dat die dader dood is, hij zal nooit voor zijn daden beboet kunnen worden en mensen zullen altijd met de vraag blijven WAAROM???? En dan praat ik vooral over ooggetuigen, nabestaande, slachtoffers, agenten, hulpdiensten en ook gewoon wel heel nederland denk

Deel Deze Pagina