Debbie, wat moet het akelig voor je zijn. Dan is het pas heel echt denk ik, als je zelf in de stad was. Noralien, als ik wat nieuwssites lees op deze moment (of op welke moment dan ook), kan ik het gemakkelijk nuchter zien. Al was ik wel even droevig na het telefoontje van de dokter. Ik heb trouwens gestemd. Ik vond je foto heel erg mooi, al heb je Anne wel Noralien genoemd . Wij zijn vandaag begonnen met het maken van een speeltuig in de tuin. We hebben zelfbouwpaketten gekocht en moesten ook zelf het hout zagen. We zijn de hele dag bezig geweest, onderbroken natuurlijk want Liene en Tisse waren thuis. We hebben al het hout op maat gezaagd en een stuk van de toren gezet. Ik zal eens googlen om plaatsjes te vinden. Tisse is nog altijd ziek. Nu slaapt hij. Morgen zou hij koortsvrij moeten zijn, dan belt de ha om dat even na te vragen. Hij ruikt erg uit zijn mondje, dus het zal wrschl zijn keel zijn. Hij heeft nu net 3 dagen koorts.
[attachment=0:5s6rowgm]picture vv.jpg[/attachment:5s6rowgm] Rechts van de toren komt dit (de foto is dus niet juist). Wel met een gewone schommel en een babyschommel eraan. We weten dus wel wat doen de volgende dagen.
Vreselijk drama inderdaad daar in Apeldoorn. Debbie, wat een gek idee lijkt me dat, dat je zo dichtbij bent en dat je voor het zelfde geld ook daar aanwezig was. @Saar: Wat spannend, ik ga voor je duimen! @Eve: Hihi, dat zei Demi eerst ook, dat ze niet in de ....straat woonde maar in een huis. En als we nu vragen op welk nummer, dan zegt ze bij de speeltuin. Wacht ff...drama hier, mila heeft verdriet, kom later terug.
Hihi dat heb ik niet gedaan. Mijn aanmelding was verloren gegaan waardoor de foto er niet bij stond. Dit heb ik naar Jan gemaild en hij heeft hem alsnog erbij gezet. Maar hij heeft dus idd mijn naam ipv die van Anne erboven gezet. Dat wordt een flinke speeltuin bij jullie. Liene en Tisse zullen veel vriendjes te spelen krijgen Het is idd wel waar dat je dingen beter kan relativeren naast 'erger' nieuws. Maar kan me je teleurstelling wel goed voorstellen. Knuffel van mij! Debbie, he bah. Dan is het wel erg dichtbij hé. Als je in dezelfde stad loopt en de sfeer om je heen verandert, zal het nog wel aangrijpender zijn dan voor de tv.
@Eve: Wat een gezellig uitzicht had je gisteren. @Noralien: Gaat de lay-out nu weer veranderen. Wat gek, het is toch pas net veranderd? Of is dat omdat dit niet bevalt? Ik word nog steeds wel een beetje tureluurs van de reclame. @NOura: Dat saf niet mee naar huis wil, wil in ieder geval zeggen dat hij het goed naar z'n zin heeft @Duikster: Hoe is het met Frank nu? @Saar: Wauw, wat een mooi speeltoestel. We kunnen wel een meeting bij jou in de tuin houden! Gaan we nog een keertje wat afspreken trouwens? Lijkt me gezellig. Oh....ik had in mijn vorige post jouw laatste berichtjes nog niet gelezen , dus ik lees nu dat je toch niet zwanger (meer) bent. Balen zeg. FIjn dat je het zo nuchter kan zien, maar het zal toch wel een flinke tegenvaller zijn. Wij zijn vanmiddag even op zoek geweest naar een loopfietsje. Maar Demi past er nog niet op. Ze hadden alleen niet de kleine maat van de puky, dus misschien past die wel. En we willen eigenlijk ook graag een trampoline, maar daarvoor ga ik marktplaats maar eens afstruinen. Onze tuin is momenteel 1 grote bende. We gaan een nieuwe terras aanleggen en zijn nu flink aan het uitgraven enzo, en ook de voortuin is momenteel 1 grote zandbak van zwart zand. NOg genoeg werk aan de winkel dus. We proberen Demi bij te brengen dat ze niet in het zwarte zand mag, want anders wordt het ook een grote puinhoop binnen Mila zit vandaag niet lekker in d'r velletje. We zijn straks even naar de stad geweest, hebben gegeten bij de MC , maar ze wilde maar niet in slaap vallen. Dus die is flink overprikkeld. VOlgens mij slaapt ze nu, gelukkig.
Duckie, ik wil graag met je afspreken. Ik kan vanaf 15 mei. En 6 juni zijn we wel op vakantie. Zie je het zitten, tussen deze 2 data?
Hallo Meiden, Wat een drama hé in Apeldoorn En die eikel is nog dood ook Hier zijn we nog steeds druk bezig in en om het huis. We moeten nog een klein stukje tuin betegelen en dan kunnen we aan de andere kant plantjes gaan planten We hebben al heel wat dozen uitgepakt en nu staat er nog een klein beetje maar dat zijn vooral babykleertjes van Wessel en die wil ik in zo'n vacuumzak gaan doen. Wessel heeft vandaag voor het eerst op de wc geplast..ben zo trots op hem Ik ga hem nu elke ochtend en avond op de wc zetten en als dat goed gaat ga ik het langzaam opbouwen. Zijn hier al kindjes zindelijk aan het worden? @Eve jeetje wat is Fynn al een grote jongen @Nynke jou zwangerschap gaat snel zeg! alweer 30 weken. @Otje goed dat je terug bent gegaan met je laminaat,105 euro is niet niks. @Noralien wat leuk dat je een eigen webwinkel wilt beginnen @Setje jammer dat het niet raak is deze maand. @Saar hé wat rot zeg dat je nu toch niet zwanger bent gelukkig ben je er zelf nuchter onder. Gaaf speelding zijn jullie aan het opzetten! @Debbie gelukkig was je er niet bij en hebben jullie er niks van in het echt gezien of erger nog @Noura ben je nog met de nagels bezig?
Duckie schreef: wist je dat een trampoline niet goed is voor kindjes onder de 4? dit ivm dat hun rug de te grote klappen nog niet goed kunnen opvangen.... nu mag je hem van mij kopen hoor maar wilde het toch ff tegen je zeggen....wij gaan met teun wel eens bij vrienden erop..die hebben hem in gegraven in de tuin...maar dan mag hij alleen op zijn billen zitten en hupsen......
@saar: Moet lukken, Ik mail je wel even! @Janette: Dat wist ik inderdaad niet. Ik heb ook even op internet gezocht, maar ik kan er niets over vinden. Van wie heb je dat gehoord? En is er hier iemand die al een trampoline heeft? @Vales: Wat goed van Wessel. Demi is nog niet zindelijk, maar ik wil binnenkort ook eens voorzichtig gaan kijken of ze op de wc of het potje wil plassen. Wij hebben zo meteen een oersaai feestje: Een 40 - jarige bruiloft van onze buren (waar we nauwelijks contact mee hebben). En dat met zulk mooi weer. Ik heb demi en mila net naar een vriendin gebracht. Dus ik ga me nu maar eens snel omkleden en nog even kolven en dan is het tijd om te gaan.
duckie schreef: ik wist het ook niet totdat een kindje, net zo oud als de onze, op het kdv van een trampoliene was gevallen met gevolg beentje gebroken, en toen vertelde zij het van dat ze er eigenlijk nog niet op mogen, ook zit er een bso daar en daar is de trampoliene voor.... vandaar .... veel plezier op het feestje, en wie weet valt het mee, meestal de feestje waar je tegen op zie valen mee... maar hier is de zon weg hoor...pikt af en toe door de wolken heen.... nog ff een vraagje als jullie sandaaltjes hebben hebben jullie deze dan met open neuzen of dichte? we keken ook vandaag voor Teun, hij wilde niet passen zonder sokken dus ja dan word het niets...maar dacht zo gaan de teentjes dan niet zeer doen als ze kruipen?
Vales, Liene is overdag helemaal zindelijk, op een occasioneel accidentje na. Ze gaat tegenwoordig helemaal alleen op het potje, dus ik moet het niet meer vragen. Janette en Duckie, ik heb dat ook al gehoord. Dat het niet goed zou zijn voor de gewrichten door de schokken. Wij gaan zo uit eten. Ik ben nu nog bezig voor school tot 17u dan omkleden schminken en weg. Tisse is gelukkig genezen. Dus dat kunnen we dan tegen de ha zeggen als hij belt. Raar toch, die kleintjes. Gisteren nog 40°c en deze nacht ineens niks meer. Maar mij hoor je niet klagen hoor. Ik moet even wat plankjes gaan vasthouden. Ben is aan het speeltuig bezig.
nog 1 bladzijde en we zitten op mijn geboorte jaar. kailynn is weer heerlijk thuis. ze is 2 dagen naar het strand geweest (opa en oma wonen er zo'n 400 meter vandaan.) en vandaag is ze pannenkoeken wezen eten en naar de kinderboerderij. Ze is wel moe, maar daardoor extra knuffelig. verder weinig nieuws.
Jee wat is het hier rustig zeg! Duckie, zit Mila weer een beetje beter in haal velletje vandaag? En wat flauw dat Demi niet met het zwarte zand mag spelen . Vales, leuk weer iets van je te horen! Het begint dus een beetje aan kant te raken bij jullie. Bevalt het huisje? Van die trampoline wist ik ook niet. Janette, Jikke had vorig jaar sandaaltjes met open teentjes. Dat ging goed, maar toen zat ze minder op haar knieën te spelen. Weet dus niet hoe dat nu zou gaan. Saar, lekker uit eten geweest? Fijn dat Tisse weer is opgeknapt! Slingding, lekker je meisje weer bij je . Jikke was sinds de laatste weken voor mijn bevalling weer wat terug gevallen in haar oude (niet-)eetpatroon. Niet zo extreem als daarvoor, maar het hield niet over. In de carnavalsoptocht in Heerlen deelden ze voorgaande jaren bordjes uit met een vakje in de bodem. Hier kun je een surprise in doen. Als het bordje leeg is en de bodem vrij, kun je het vakje met een sleutel openen. Dat leek me het proberen waard. Maar ik heb alles afgezocht. Ik weet de naam, maar kan er nergens iets over vinden. Nu was mijn zus zo aardig één van haar bordjes af te staan. Jikke snapte meteen wat de bedoeling was. Na enig protest (waarop ik reageerde dat ze van mij niet hoefde te eten), at ze haar hele bordje leeg. Nu had ik er haribobeertjes in gedaan. Dat is het enige van snoep dat ze lust en ik had niets anders in huis. Ik was bang dat ze nu zou verwachten dat dit er steeds in zat. Dus ik zei dat er volgende keer iets anders in zou zitten. "ja, een dootje, verassing" Ben vandaag dus even naar action geweest voor wat kleine frutsels en cadeaupapier. Hoop echt dat ze het interessant genoeg blijft vinden om voor te eten.
Noralien, wat leuk. Heb je een naam van dat bordje? Want dat lijkt me ook wel eens goede motivatie voor Liene hier. Misschien kan ik het via internet vinden?
Het heet haptoe. Maar ik heb het hele internet al afgestruind en kan er zelf niets over vinden. Mocht jij er wel in slagen, laat het dan even weten. Ik wil er dan nl ook nog wel een bestellen.
kailynn eet ook niet geweldig op het moment. Groente slaat ze over en vlees is op het moment ook niet favoriet. Aardappels en totje gaan er wel in. Noralien: ik ben blij om te lezen dat het bij jullie op deze manier betr gaat om jikke te laten eten. Hoe is het met anne nu? Is het weer bij jullie ook een stuk minder vandaag? We wilde gaan zwemmen maar arno is nog verkouden en ik begin, balen!!! Irma: hoe is het met je>???