jaaaa lola dat weet ik nog, ook dat ik toen dacht dat moet ik ook nog.... ik las al over de zij, of op elleboog en knieen ik zal de dag ervoor maar geen uien of kool eten... die pijn had je niet moeten zeggen hahaha goh ik werd vandaag ineens overvallen naar het verlangen naar nog een baby... dacht dat ik dat nu wel gehad had ben daarnet boos geweest op de buurman, zet steeds smiddags de muziek keihard aan, dat ik hier letterlijk de tekst kan horen.. terwijl toen hun dochtertje nog kleiner was de hele buurt zachtjes moest doen, hij stond zelfs al te mopperen dat de buurjongens een scooter starten voor het huis. en gaat die notabene het kind naar de psz brengen en laat vrolijk de muziek aanstaan. heb er wat van gezegd, maar als het nog vaker voorkomt denk ik dat ik een keer goed uit mijn slof ga schieten
wij hebben ook veel rolluiken aan het huis. voor mij als ik in de nachtdienst zit is het ideaal, lekker donker en houd ook geluid buiten. Aan het nieuwe huis worden ze al geplaatst als we daar nog bezig zijn. Ik zal van de week gaan kijken voor de meeting hoor, het is er een beetje bij ingeschoten omdat arno vakantie heeft gehad. wordt vervolgt......
hi hi, ik doe mijn best om weer ff bij te lezen/reageren, maar helaas zijn er hier nu alle 3 de mannen heeel erg verkouden en hebben last van hun keel, ik voel mijn keel wel een beetje maar zet niet door. ze zijn dus allemaal erg zielig :-s janette; wat goed zeg hoeveel kilo wil je in totaal kwijt als ik vragen mag? eve; ik begrijp goed wat je bedoelt hoor enne wederom mss in de herhaling maar daar is het forum oa voor he om ff je ei kwijt t kunnen is goed hoor, maar had ik al gezegd he hihi vwb fotoalbun, ik ben bezig met webprint maar weet niet of het mooi word, dit heb ik me alleen laten vertellen dus... nynke; hoop dat ze het wel snel waterdicht hebben dan qua afwerking ff dit plaatsen heb ik 3 uur geleden getypt
Weten jullie nog dat we een poos geleden eens meenden dat de advertentie in de balken boven- en onderaan de pagina zich aanpasten an onze gespreksonderwerpen? Ik heb die vraag toen gesteld aan de modjes en ik kreeg vervolgens als antwoord dat daar zeer zeker géén sprake van was. Maar nu ik dit schrijf staat er reclame voor rolluiken in de balken. En dat terwijl wij het nooit eerder over rolluiken hebben gehad en het ook niet bepaald een product is dat bij zwanger zijn hoort. Is mij een beetje té toevallig hoor... :-k @Melliemel: Beterschap voor je 3 mannen (en laat je niet aansteken...)!
tje lola het is idd wel erg toevallig..... hier ook dakkapellen en vouwgordijnen in beeld saskia: leuke banner ik heb net die opdracht gemaakt in psp met deze onderwerpen.
lola; onwijs bedankt voor het maken van deze mooie banner weer, het is een goed idee zo's broekje... saar; en hier noralien; he wat vervelend zeg zo bv geven, kan me voorstellen dat het je opbreekt hoor. mss is domperidon (hoe schreef je het ook alweer #-o )wel wat voor je, en kun je het langer geven dan normaal. hier heb ik nu ook bij valerius ervaren (en geef nog steeds gwoon een avondfles) dat het niet uitmaakt of hij bv krijgt of een fles hij slaapt er niet langer op mss geeft je dit wat moed vwb bv blijven volhouden....hoeft natuurlijk niet maar wie weet jeetje best vervelend lijkt mij vwb eten van jikke, heb je het idee dat het bij haar een éetsprobleem' is? duikster; ik vind het zowieso goed van je dat je chris alweer zo een tijd hebt gevoed, nick heb je toch tot ong 8 maanden gevoed? noura; thnx noralien; dan ook mss de domperidon gebruiken en foto's van anne erbij houden tijdens het kolven? lola; hihi wat zit zij al goed zelfstandig zeg =D> die emma hahaha. gaat ze ook al uit zichzelf zitten?? maarre, valerius en emma beginnen minder te lijken op elkaar hoor(valerius heeft meer tietjes ) duikster; wow wat een mooie foto en de bewerking mooi gedaan hoor noura; jeetje heftig hoor vwb ziekenhuisbezoek. wat fijn dat safouane onder de douche wilde nu 8) otje; he getver maarre dan moet hij toch betalen?? of je weet niet wie het is natuurlijk =P~ hihi ja is wel zo hoor maar toch he nou idd het is wel heeeeeel toevallig noura; oh ja jouw man wilde toch nog wel 8) he wat een irri vent dan zeg volgens mij is het echt zo hoor het is anders wel allemaal heeeel toevallig. slingding; je bedoelt van de banner? doe jij dit ook op het pspforum? of een andere? ik heb daar helaas nu de tijd niet meer voor even, vind het nog steeds errug leuk en wil het ook wel weer gaan doen als de tijd weer zo is ga ik het zeker weer doen. gr saskia ps; morgen als orlando goed is 1e keer voor hem naar de psz
Milliemel ik wil zo'n 20 kg kwijt... dus heb nog ff te gaan, maar het begin is er en het gaat snel op dit moment, weet ook dat er minder snelle momenten gaan komen hoor.... en volgens mijn BMI mijn bmi mag ik 78 zijn ik had voor ogen 80 dus dat is goed in de richting...... Orlando veel plezier op PDZ.....
Lola: wat ik nog bedacht later....hier is het potje echt van Nick. Zodra Chris er naar wijst gaat hij al over de rooie en wordt hij boos...is van Nick! (tja dat hij er dan ook effe wat mee doet.... Noura: wat jammer dat je PSP zo niet aan de praat krijgt. Ik heb mijn cd nog steeds niet gevonden, dus ik kan hem ook niet voor je branden Slingding....is Arno nog te activeren?? sterkte bij de huisarts. en...babykriebels? toch wel bijzonder weer. Geniet in elk geval nog maar goed van Anissa zolang ze nog zo klein is en wie weet verras je ons nog eens... grr.. zo'n buurman. bah. Onze buren 'toeteren' (oneerbiedig) maar spelen dus in blaasinstrument. Tegen de tijd dat er weer een optreden is worden wij soms ook wel vervelend van het geluid wat toch wel erg indringend is.Gelukkig hebben de kids er met slapen weinig last van. Otje: dat is balen van jullie auto. Je zou die mensen toch. Gelukkig kan het allemaal gerepareerd worden en ik neem aan dat het op zijn verzekering verhaald wordt... Bijzonder dat ringenverhaal. die aambeienverhalen...ik krijg spontaan weer bibbers...Gelukkig zijn ze hier momenteel weg. Hier ook rolluiken.. Heerlijk. Al ben ik met het oog op de vakantie ook wel aan het kijken hoe lang de kids slapen als de rolluiken op een lichte open stand staan. In de vouwwagen is het namelijk niet zo donker Ben zo wie zo nog aan het dubben hoe we dat allemaal moeten gaan doen met twee ukken, maar goed we zien het wel. We gaan de vouwwagen binnekort halen en dan nog een keer uitklappen. Kijken of op 1 bedkant evt. 2 campingbedjes kunnen staan, dan zou het dit jaar evt. nog zo kunnen. Anders moet ik nog effe verder gaan verzinnen hoe we het doen. Melliemel: ik heb Nick op een week na 10 maanden gevoed. Toen wilde hij zelf niet meer. Achteraf denk ik weleens dat het wellicht met mijn nieuwe zwangerschap te maken had, want het was echt van de een op de andere dag over. Ik werd gewoon weggeduwd. Brr...dat was niet leuk. Voedt jij Valerius eigenlijk nog? Spannend Orlando naar de PSZ! dan is het dus toch nog voor de zomer geworden. Hij heeft het vast wel naar zijn zin. Hier hebben ze deze week nog vakantie, dus Nick mag volgende week ook weer. Janette: dat gaat hard zo! prettig dat je je er goed bij voelt. Hier wil ik ook nog wat kilo's kwijt, maar gelukkig zijn er dat maar hooguit 4 en doe ik er nu nog steeds niets aan behalve me schuldig voelen dat ik er beter aan moet gaan denken. Saar: succes morgen. Hoelang duurt deze stage? Hihi ik kijk echt nooit naar de advertenties....het valt me gewoon niet op. Morgen nog een dagje werken en dan is het weer weekend! Ik had vanmiddag en vanavond weer effe een dipje in de energie. Van de week weer een nacht vanaf 4.30 wakker geweest en dat brak dus op. Dus nadat Chris op bed lag ben ik effe gaan liggen op bed, in slaap gevallen, niet gemerkt dat Frank Nick op bed gelegd heeft, dat er gebeld is etc....Gezellig was ik dus weer, zeker gezien het feit dat Frank nog laat thuis was ook en we dus niet gezamenlijk gegeten hadden.
Eerst even dit (wil goed nieuws hier óók graag melden).... Robert heeft een opdracht to november . Pffff...begon 'm echt te knijpen. Straks met twee huizen / hypotheken, twee kinderen en GEEN inkomen . Hij had nu wel een opdracht, maar dat was maar voor een aantal dagen, verspreid over een paar weken (ca. 2 dgn per week). Dat liep dus ook al bijna af. Vandaag is hij op gesprek geweest en heeft hij weer een fulltime opdracht voor een project binnengehaald. Hier zit ook een kleine leidinggevende rol in wat de kansen op verlenging weer vergroot. Kan eindelijk weer even opgelucht ademhalen
Hihi Lola, die foto is écht gaaf! Jasmijn staat er niet met haar gezicht op, maar de pret is tot aan haar oren te zien . Duikster, mooie bewerking van de bv-foto! Je bent flink op dreef met psp zeg. Je banner is ook leuk. En je avater op het psp-forum komt me ergens bekend van voor . Noura, ai dat klinkt niet prettig, ambeien laten verwijderen. En uien of kool zijn misschien idd niet aan te raden Succes ermee! Otje, ai wat vervelend. Balen dat diegene doorgereden is. Maare...het doet er toch niet toe hoe jullie verzekerd zijn? Het gaat toch via zijn verzekering nu?! En dat verhaal over de trouwring vind ik echt mooi! Over de advertentie's...dit kan idd aangepast worden aan de inhoud van de gesprekken. Ik ben nu bezig met het opzetten van mijn webshop. Bij de gratis versie (die ik hierom niet neem) verschijnen ook advertenties gerelateerd aan de teks die je typt. Sponsoren geven keywoorden op waar de teksten automatisch op gescand worden. Melliemel, ik denk niet dat Jikke een eetprobleem heeft. In die zin dat ik denk dat het met de jaren vanzelf wel zal veranderen. Al ervaar ik het op momenten wel als een probleem dat ze niet wilt eten, maar dat is wat anders. Veel succes op de psz morgen voor Orlando! Vandaag oudcollega's op kraamvisite gehad. Leuk om ze weer eens te spreken. En na verhalen over nieuwe bezuinigingsrondes e.d. mis ik het werk nóg minder (kan eigenlijk niet, want miste het niet )
Goeiemorgen allemaal, Gisteravond mijn laatste cursus-avond gehad. Toch wel snel gegaan die 8 x. Jammer dat het om is maar heb er zeker heel veel aan gehad. Alleen merk ik dat ik door drukte met allerlei dingen de laatste tijd even weinig toe kom aan foto's maken. Ik lees net via hyves dat "Molly" die hier ook voorheen regelmatig kwam (mama van Dain) bevallen is van een zoontje Quinn! Gefeliciteerd! Gisteren heeft Koen tot 10.45 geslapen en 's middags naar de psz geweest. Van te voren was hij heel enthousiast toen ik vertelde dat hij naar de creche ging. Hij zegt dan: daaaag mama daaag! Zegt ie dan al thuis he? Toen het moment echt zo ver was om te gaan merkte ik toch dat hij erg verdrietig werd en heel stilletjes zei hij: creche nee. Ik vond het zo zielig. Daar heeft hij nog even gehuild maar was toch prima gegaan. Toen ik hem kwam halen zat hij heel netjes op een stoeltje op schoot met een moederdagcadeautje. Zo'n lief gezicht! Toen hij mij zag gooide hij het pakje van schoot en rende naar me toe! Zo heerlijk om hem dan weer te zien. Noura: Ik denk dat rolluiken inderdaad best prijzig zijn. Hier zaten ze overal al dus dat was mooi meegenomen. Pff.. balen van die spataders en van die aambei. Klinkt eng... Kan me voorstellen dat je boos was op de buurman. Ben benieuwd hoe het verder gaat met je babykriebels Melliemel: Beterschap met je mannen! Melliemel/Noralien: Het klopt inderdaad dat zijn verzekering moet betalen. Alleen nu is het zo dat onze verzekering eigenlijk alles regelt omdat we allrisk verzekerd zijn en onze verzekering gaat het dan terug verhalen op zijn verzekering. Nee, ons kost het niets. Saar: Misschien ben ik te laat maar succes met je 1e stagedag! Waar ga je nu stage lopen? Duikster: Dat is inderdaad het nadeel als ze thuis heel donker gewend zijn dat het op vakantie heel anders is. Noralien: Wat fijn dat Robert weer een baan heeft gevonden voor langere tijd! Kan me voorstellen dat dit wel een veilig idee is. Groetjes Otje
@jannette: we willen rolluiken om de licht en warmte tegen te houden. De zon staat er 's ochtends al vroeg op. Ik vind het vervelend als je kamer dan zo licht is. Het hoeft ook niet helemaal donker. En als misschien straks een van de kinderen naar zolder gaat, is het wel fijn dat zij het donkerder hebben. Ook 's avonds bij het naar bed gaan. Maar het kan dus wel een rolluik. We krijgen de offerte nog gemaild. Ben eens benieuwd wat het gaat kosten. Jiri slaapt aan de achterkant en voor hem hebben we nu ook een rolluik. Moet alleen nu nog opgehangen worden. Beneden aan de achterkant zaten al rolluiken toen we hier kwamen wonen. Is in de winter wel fijn, ivm de kou, aangezien daar nog niet de houten kozijnen zijn vervangen. Aan de voorzijde van het huis hebben we geen rolluiken. Op mijn werk zullen dit jaar weer ontslagen gaan vallen. Voordat ze gaan beslissen hoe ze dit gaan doen, hebben ze eerst iedereen een vrijwillige ontslag regelling aangeboden. Je krijgt voor elk gewerkt jaar een half maand salaris + nog een bepaald %. Van de ene kant zou ik het wel willen doen, maar je gooit zo ook een vast contract weg en weet niet wanneer je weer een baan hebt. Maar misschien zit ik straks ook wel bij de mensen die ontslagen worden, al lijkt me die kans niet zo groot. Al vervangen ze me nu niet met mijn verlof en vangen ze intern mijn werk op. Dus ben ik eigenlijk straks wel misbaar, hahaha.... Mijn ijzergehalte was vanochtend bij de VK best laag, 6.5. Krijg nu tabletten, omdat ik me ook best moe voel en ook niet veel energie heb.
@Nynke: Lastig om de beslissing te moeten nemen of je zelf ontslag neemt met een aantrekkelijke bonus. Maar ook al wil je er zelf al een poosje graag weg, je kiest ook voor een weg met onzekerheid. Ik ben daar ook niet zo'n held in. Ik heb ook altijd veel bewondering voor mensen die een baan opgeven om voor zichzelf te beginnen, zelf hecht ik nogal aan mijn vaste salaris. Succes met beslissen...
hi hi, janette; zooo dan ben je al goed op weg zeg, nu al gelijk 1 4e deel vind het echt knap hoor, ik moet zeggen dat ik jouw de keer dat ik je heb gezien niet het gewicht zou geven wat jij nu aangeeft(want als ik het goed reken zat je dus op de 100kilo?! saar; mijn duimen hebben gedraaid hebben ze een beetje geholpen ? duikster; oh joh dan heb ik me sterk vergist maarre herkenbaar hoor vwb bv geven en in ene weigeren. hier was dit dito met orlando, en dit was zeker weten daardoor omdat ik een vroege mk kreeg en in het herstel weer zwanger bleek heb ik dit (achteraf) kunnen constateren wanr hiertussen pakte hij dus wel even een paar dagen wel en vervolgens weer niet meer. ja ik voed valerius nog, ik geef 1 keer een fles(wat overigens niets uitmaakt vwb doorslapen, )....niet gezellig mss maar blijkbaar hard nodig 8) noralien; super gefeliciteerd joh wat een heerlijk idee zeg , ja ik snap zeker dat je dit als een probleem vind maar gelukkig heb je het idee dat het geen probleem is, moet er niet aan denken(heb ooit een meisje op kdv gehad met een eetprobleem, meisje was 6 mnd ) otje; oh leuk zeg molly gefeliciteerd hoor nynke; he bah bah vwb je hb gehalte succes hoor nynke/lola; idd ik kan me er zeker in vinden al moet ikzelf wel toegeven dat ik toch ook weleens met de laatste gedachten loop wat lola vertelde hoor. ... ...tja kom ik weer met ik ben een echte weegschaal hihi wij hebben net een motorpak voor mij gekocht ik ben helemaal happy ....zal ff plaatje doorlinken voor de geinteresseerde... http://www.evolutionmotorsport.com/2009/collectie.html en dan is het de ls 1.86red en sidi motorschoenen erbij....helemaal af dus gr saskia
Hallo meiden, De koffers staan klaar (het inpakken is nog steeds mijn favoriete bezigheid ) dus we zijn bijna klaar voor vertrek . Hoop dat jullie allemaal een mooie week zullen hebben! Tot zaterdag/zondag! Liefs, Eve
Zit nu al 5 minuten te 'piekeren' over waar dit stukje over gaat. Wat heb ik verteld? Help me eens even...