December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik wilde net gaan reageren maar mijn dochter wil dat ik buiten kom zitten.
    dus ik kom later terug mar wanneer.....

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dat is toch ook veel leuker dan met dit mooie weer binnen zitten.... :D wij wachten wel hoor....

Net Teun weer opgehaald bij opa en oma, had daar geslapen en toen door naar alkmaar voor de volgende stoel voor Teun, hij is uit de stoel in mijn auto uitgegroeid dus moest een nieuwe, bij wijnand staat de mc tobi erin dus die kan mee groeien
    nu de mc Rodi XR gekocht bij de anwb, voor leden 99 eurie dus dat scheelt weer....

gaan nu ff eten
    teun gaat zijn bed in
    tot later

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    je had het over een baan en deze evt opzeggen om een eigen bedrijfje te beginnen, dat je dit zelf niet zo gauw zal doen 8) . hebbie hem weer :D

gr saskia

ps net ff mijn motorpak in gereden :) 8)

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    je hebt goed gerekend hoor :) en ja dat is een beetje veel.....
    iedereen dacht dat ik lichter was hoor...wel een compliment maarja de weegschaal zei toch anders.....
    dus het "moet" er nu maar af

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje: wat een goed nieuws! pff de centjes komen dus weer even gewoon binnen. dat is inderdaad wel een prettig idee.
    die avatar...ik zag pas dat het dezelfde hartjes waren als die van jou toen ik weer hier was....ze zijn ook gewoon mooi natuurlijk.

Otje: hier protesteert Nick ook regelmatig als hij naar de PSZ moet, maar kijkt al niet meer naar me om als ik de deur door loop daar....

Nynke: wat naar dat er weer mensen uitmoeten op je werk. het blijft toch onzeker dan he.

Zo Melliemel: jij kunt weer flink gaan motortoeren.

Eve: een hele fijne vakantie. Hoop dat je nog een beetje aan uitrusten toekomt.

pff Frank is de afgelopen dagen bezig geweest het dak van de schuur te vervangen. brr. wat een troep geeft dat. en hij is helemaal op nu....dus heb ik hem maar in bad gestuurd om zijn spieren effe te ontspannen.

Nick is de laatste dagen weer een beetje aan het uitproberen met slapen gaan om tijd te rekken. Eigenlijk wel schattig hoe hij het doet, maar toch maar weer effe flink tegenin gegaan....
    Vandaag nog iets heel moois te horen gekregen van mijn jongste zoon: mama mama mamamamamama....so cute....al kijkt hij totaal de andere kant op....

6. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben weer thuis na een paar dagen Zeeland. Het was deze keer niet zo leuk als de vorige keer. Zowel mijn moeder als ik zaten niet zo goed in ons vel, het weer was niet zo goed als begin april, nou ja, het was allemaal een beetje minder. Ik ben ook blij dat ik weer lekker thuis ben, en Thijs eigenlijk ook. Is ook wel weer prima!
    Ik ben er snel weer om te reageren ga nu thee zetten en iets leuks op TV zoeken!

x Lies

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    welkom terug lies, jammer dat het wat minder was

eve fijne vakantie

saar hoe was je stage

nynke ja ik zou het ook moeilijk vinden hoor. bij ons op het werk was het ook even spannend, maar nu met 1 filiaal minder, en parttimers die vertrekken, zijn onze banen veilig.

goh wat leuk molly ook bevallen.. mocht ze nog stiekum meelezen, gefeliciteerd

ehhhh wil iedereen niet zo eng praten over aambeien, en dit even bewaren tot ik er hoop ik vanaf ben.. ik was niet bang, maar hoe meer ik erover hoor hoe enger ik het ga vinden..

noortje wat een fijn nieuws!

safouane en anissa hebben voor morgen een verrassing, ben erg benieuwd, en van de rest weet ik niet. en dan ga ik morgen ook nog werken.
    maar iedereen EEEN HEEL FIJNE MOEDERDAG MORGEN

zo ik ga film kijken, heb wit licht hier

8. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Helaas is het me donderdag niet meer gelukt om te reageren. Hou het nu ff kort, aangezien ik zo wil gaan slapen en nog het e.e.a. klaar wil leggen voor de vakantie.

Lola, vwb het kopen van schoenen voor Lynn...ze heeft juist hele smalle voetjes, net als mij. Ook dat valt niet mee om hiervoor goede passende schoenen te vinden, maar klittenband doet wonderen. In crocs zul je Lynn dus niet zien, want die zijn al uit, voordat ik ze überhaupt heb aangedaan :D .

Noralien, ik ben blij voor jullie dat Robert werk heeft gevonden...Heb je nog kijkers gehad voor jullie huis?

Saar, hoe was je stage?

Nynke, vwb het vrijwillig ontslaan, ik zou het niet doen eerlijk gezegd. Mocht je ontslagen worden, dan heb je ook recht op hetgeen ze je nu aanbieden als je vrijwillig ontslag neemt. Volgens de kantonrechtersformule heb je per gewerkt jaar recht op 1 maandsalaris. Alleen meen ik dat als je jonger bent dan 35, dat je dan recht hebt op een half maandsalaris. Eigenlijk hetzelfde dus dan wanneer jij vrijwillig ontslag neemt, alleen heb je het voordeel dat je, als je ontslagen wordt, in de ww komt.
    Misschien dat ik het niet helemaal goed uitleg, maar ik heb deze bovenstaande informatie van 2 collega's die per 1 mei hun ontslag hebben gekregen.

Otje, ach wat sneu dat Koen niet graag naar de psz wilde deze keer. Goh zeg, is je cursus nou al klaar. Ga je ook nog een vervolgcursus volgen, of is dat er niet?

Karin, ik hoop dat je schoonvader volgende week een goede uitslag krijgt. Ik ga voor jullie duimen! Ach en wat lief zeg dat Chris mama zegt...de klank is er tenminste, nu nog de goede kant uitkijken :D .

Ben vanochtend met Lynn naar de kapper geweest. Ik wilde nl. haar pony laten groeien, maar aangezien Lynn steeds haar speldjes/stiekjes uittrekt en haar pony over haar ogen viel, besloot ik toch maar om weer een pony te laten knippen en een boblijn. Pffft, wat een drama zeg, ze was zo ontzettend bang. Wilde niet op de stoel zitten, krijste echt alles bij elkaar. Uiteindelijk bij mij op schoot beland, wilde ze geen kappersschort aan. Gelukkig werd ze toen wat rustiger en hebben ze haar uiteindelijk kunnen knippen. Daarna moest ik nog geknipt worden, maar toen was ze gekalmeerd en heeft ze gebiologeerd naar iedereen gekeken.

Mijn nieuwe baan bevalt me dus echt niet. We zitten hele dagen met tweeƫn achter de telefooncentrale, terwijl er dus niet veel telefoontjes binnenkomen. Mijn collega's blijven braaf wachten op elk telefoontje, maar ik vind dat de tijd dan helemaal niet opschiet. Ik doe dus tussendoor andere werkjes, zodat de tijd wat sneller gaat. Nu had ik donderdagmiddag een gesprek met mijn leidinggevende. Het schijnt dus zo te zijn dat we per juni 's ochtends met drieƫn werken en 's middags met tweeƫn. Omdat dit toch wel erg royaal bezet is, ga ik nu tijdelijk als administratief medewerker werken op dezelfde afdeling :D , althans, 2 dagen, en de andere dag op het callcenter.

Verder is Lynn weer heerlijk vrolijk. Gijs is overgestapt op soja, aangezien we toch eens wilden kijken hoe hij daarop reageert, ivm zijn slechte slapen. We hebben nl. het idee dat hij last heeft (had) van z'n maagje. De laatste weken sliep hij zo slecht en bleef hij ook brullen als hij bij ons lag. Hierdoor hadden we ook het vermoeden dat hij pijn had. We mogen niet mopperen, soms komt hij rond 23.00 uur nog eventjes, maar vaak heeft hij dan gepoept. Hij slaapt nu al een paar dagen tot 7.00 uur 's ochtends en dat is hƩƩrlijk, zowel voor hem als voor ons.

Iedereen een fijne moederdag morgen, ik mag lekker uitslapen, al zal dat niet heel lang zijn, want we gaan 's ochtends nog naar mijn ouders toe.

Tot over anderhalve week!

9. Hallo allemaal,

lief dat jullie naar mijn stage vragen. Ik heb nu dus mijn laatste week stage. Die gaat door in het gehucht van ons dorp waar Ben zijn ouders cafƩ hebben. Omdat het daar kermis is, is het morgen geen school en heb ik vrijdag ook stage gehad. Nu nog dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Vrijdag was alvast goed verlopen. Toen ik 's ochtends aankwam, zei mijn mentor (de vaste juf) me dat ik me geen zorgen moest maken, want dat ik alvast geslaagd was voor haar. Dus dat was wel fijn, geslaagd zijn voor ik nog maar iets had gedaan. Ik heb bij haar in de klas al wel wat losse uren gestaan, dus ze had me al wel gezien.

Nu komen ze van mijn school ook nog kijken, dus het is nog wel spannend.

Vandaag gaan we ook naar de kermis, in de namiddag. In de voormiddag nog werken voor school. Ik moet nog 3 lessen uittypen.

Ik ga dit al plaatsen, want daarnet was alles weg.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    voor iedereen:

11. Bianca, een heel fijne vakantie toegewenst.

Lola, een vraagje van Ben aan : bij het speeltoestel staat op het plan dat de glijbaan met 2 schroefjes van 2 cm moet worden vastgemaakt. Hoe hebben jullie dat gedaan?

Nynke, ik zou eerste eens goed navragen wat Bianca vertelt. Hebben jullie een vakbond ofzo? Als het waar is, zou ik zeker blijven en afwachten. Anders is het idd moeilijk...

Noura, geniet van je cadeau.

Hier in Belgiƫ is het ook moederdag, maar hier in de Kempen niet. Ik moet nog wachten tot 15 augustus.

Veel plezier allemaal!

12. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @bianca: wat jij zegt klopt helemaal. Ik krijg dus per gewerkt jaar een half maandsalaris. Iemand zei me dat als je vrijwillig gaat, ze het zo doen, dat je toch recht zou hebben op WW. Als dat al niet is, dan zou ik het sowieso niet doen. Maar ik denk ook wel dat het beter is om maar af te wachten. Nu met mijn zwangerschap komt het ook niet echt goed uit om van baan te gaan wisselen. En anders moet ik na de bevalling druk gaan solliciteren.
    Vind de zekerheid ook wel fijn en in mijn eigen tempo een andere baan te zoeken. Heb het idee dat parttime banen toch moelijk te vinden zijn. En dan ook nog voorkeur van werkdagen.
    Het is dan wel spannend de komende maanden of ik niet toch nog ontslagen ga worden.
    Fijn dat het met de kindjes beter gaat.

Hier ook verwend met moederdag. Heb langer mogen slapen :) Jiri is de laatste tijd weer rond 6.30 uur wakker. Dus heb nu tot 8.30 mogen slapen. We hadden nog een bruiloft gisteravond, dus lagen ook nog pas om 2.30 in bed.
    Maar het kdv kadootje dat Jiri heeft gemaakt, zijn ze dus vergeten mee te geven :( Dacht er van de week nog aan, maar omdat mijn vriend Jiri heeft opgehaald donderdag, heb ik er dus niet meer aan gedacht. Ben benieuwd wat ze er dinsdag over zeggen.

@saar: in maastricht is ook kermis. Willen we misschien vanmiddag ff naar toe gaan. Vorige week hadden we zelfs in het dorp kermis. Jiri vond de draaimolen erg leuk.

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ook ik ben verwend
    Ik heb een gedichtje gehad,
    en een bon voor een periot voor in de auto (carkid systeem)
    het kdv kado was een lijst van eierschalen met een foto en erop.

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hier een mooie knutselwerkje gehad, een papieren theepot beschilderd, met erin een glas met een theezakje met 2 hartjes van papier met daarop anissa haar voetafdrukjes in verf.

verder gewerkt, ben net thuis

bianca, je vind het dus wel leuker dat je administratief werk mag doen?

ga nu lekker bij de kindjes zitten

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dacht dat de mailmelding het weer niet deed :( maar het is gewoon hier stil :D
    iedreen van het mooie weer aan het genieten?
    al staat er hier wel een hevige wind...dus echt buiten zitten zit er niet in
    heb daarom net maar me auto uitgezogen en de nieuwe stoel er van Teun ingezet dan kunnen we kijken hoe hij er straks inzit.....hij ligt nu nog ff lekker te slapen...

voor de rest is het rustig aan deze kant....gister me moeder hier gehad die zijn vandaag op vakantie gegaan voor een midweek naar hoeven..en gistermorgen ff naar me schoonouders toe...
    Wijnand en ik hebben door alles elkaar weinig gesproken, ach kunnen we ook geen ruzie maken zeg maar :)
    maar aan het einde van de maand gaat Teun 2 dgn, 1 nacht naar zijn oom toe en hebben wij lekker vrij.....heb er nu al zin in, we willen naar a'dam gaan en daar een wandeling door de jordaan maken, heb hem zelf al een keer gedaan en hij is heel leuk, deze hoef je niet met een gids te doen we hebben zelf de route....

ga nu nog ff wat spullen op mp zetten wie weet kom ik er nog af....

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hier ook weeinig te melden.
    ben alles vazen en potten aan het inpakken.
    vanmorgen naar de tandarts geweest alles ok, arno moet flink aan de bak bij de tandarts maar we wisten dat dat er aan zat te komen.
    op de terugweg gelijk boodschappen gedaan....
    ga nog effe verder.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo rustig hier zeg

ben al terug van het ziekenhuis, ze gaan proberen te laseren, daarvoor moest de ader 3mm of meer zijn, en die van mij is 3mm, dus dat gaan ze proberen.
    de ader lekt bovenin. als het laseren niet lukt dan word het alsnog opereren.
    het word verdoofd met allemaal kleine prikjes.
    en daarna heb je geen pijn. dat schijnt dus een paar dagen daarna te komen. en best erg als ik het zo hoorde
    10 juli is de afspraak

en dan de aambei, dat is 28 mei al... en normaal doen ze met elastiekjes ofzo, maar die van mij moet anders, en dat moet eerst verdoofd, en dat is een nare prik.. zei die... ik kreeg direct de zenuwen daar

maar goed, dan is het maar gebeurd denk ik maar

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    *Meeting nieuws*

Deze mensen hebben zich opgegeven voor de meeting van zondag 7 juni:
    Lola
    Cynthia
    Saskia
    Eve
    Bianca W.
    Irma
    Ilse
    otje
    setje
    Noortje
    Karin

klopt dit nog?
    wil er nog iemand mee?
    geef het evenb door..

ik ben aan het zoeken gegaan en vergelijk prijzen ed.
    ik denk dat ik een leuke high tea gevonden heb,
    kijk maar eens...
    http://www.zussen.com kijk onder food en dan de high tea.
    het ligt in het centrum van utrcht vlak bij de dom.
    Is dit wat denken jullie?
    ik zou het anders dan niet zo weten.....
    We moeten toch een beetje gaan kijken en reserveren..

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Lies: jammer dat het minder succesvol was als eerder in zeeland.

Bianca: een hele fijne vakantie! fijn dat je op je werk voor je zelf al weer wat administratiewerk hebt kunnen regelen. Wie weet kun je zo toch je eigen taken weer wat uitbreiden en ondertussen eens verder kijken.
    en dan niet geknipt willen worden klinkt hier bekend. Ook Nick wil dus niet, behalve bij mij op schoot.
    Nog uit kunnen slapen?

Saar: wat in het vat zit verzuurd niet. Jij hebt moederdag nog tegoed! succes deze week met je stage

Slingding flink verwend zie ik. en al aan het inpakken. dus geen bloemen meer voor jou de komende tijd.

Janette: lekker vooruitzicht een weekend voor twee!

Noura: succes met de aambei! en de spataders ook. Hopelijk gaat het allemaal zonder veel pijn voorbij.

Gisternochtend werd ik verrast met een paar kettingen, een van rietjes en een van penne, die beschilderd was. Nick had dus flink zijn best gedaan. Nog een paar mooie tekeningen erbij van Nick en Chris en met name een heel trots koppie van Nick. Heerlijk. echt genieten vind ik dat. Spontaan besloten we toen Lola's idee van even geleden over te nemen en naar Madurodam te rijden. Nick heeft echt genoten en met grote ogen vol verwondering naar alle bewegende auto's, vrachtwagens, vliegtuigen, treinen en boten staan kijken, maar het leukste vond hij toch rollie (wals) bij de BAM opstelling. Hij lag helemaal plat op het pad tussen de boompjes door te kijken. Ook nog mooie foto's gemaakt (denk ik tenminste) maar die moet Frank nog effe van de camera halen.

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    oh slingding: ik vind het er wel leuk uitzien, maar er staat dat ze serveren tussen 13.30 en 16.00. vraag me dus af of je dan niet eerder kunt komen en/of dat je echt om 16.00 weer weg moet....
    overigens heb ik 7 juni in de ochtend eerst nog een kleuterviering....

Deel Deze Pagina