December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier gaat alles redelijk zijn gangetje, ben vanochtend met valerius weer bij ha geweest om te controleren nu moet hij weer een ander soort puffer gebruiken om verbetering te krijgen omdat deze verbetering minimaal was. het werkt dus wel maar na enigszins uitwerking begint hij weer te piepen. orlando gaat in principe ook goed. hij slaapt weer ietwat minder maar zoals nu slaapt hij zelfs in zijn grote bed(heb een logeerbed op zijn kamer staan) hoop dat ik nu niet de goden verzoek 8) ....
    lees ff bij mss dat ik niet op alles reageer....

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    We hadden elkaar wel gezelschap kunnen houden. Ik ben hier precies hetzelfde aan't doen :D .

Iedereen een fijne moederdag gehad?

Het zelfgeknutselde cadeautje van het kdv stond hier al op de kast. 3 weken voor de dag is écht te vroeg om het al aan zo'n kleintje mee te geven. Na 2 weken iedere dag ernaar vragen, heeft ze het uiteindelijk een week te vroeg aan mama gegeven....papieren bloemetjes in een geverfd bloempotje.

Lekker uitgebreid ontbeten met z'n drietjes en daarna aan de klus.
    De hele dag geschuurd en geverfd. We wilden nieuwe meubels in ons nieuwe huis, maar vanwege de crisis, en hierdoor lange tijd géén inkomen, zien we daar vanaf.
    Nu zijn we onze oude meubels dus aan't verven.

Vandaag wilde ik de stoelhoezen verven met textielverf. Was vergeten dat we een speciale laag aan hebben laten brengen tegen vlekken. De hoezen kwamen er net zo groen uit als dat ze erin gingen. Alleen op de vlekken die er tóch ingekomen waren heeft de verf gepakt, waardoor deze nu dus nog meer opvallen :( :D .
    Dat wordt dus nieuwe hoezen maken of stoelen kopen.

Afgelopen week een beetje bekeken hoe we het nieuwe huis precies willen inrichten. Welke kleuren waar, welke meubeltjes in de kinderkamer, laminaat, behang enz.
    Verder dus al in aan't pakken.
    Tussendoor bezig met mijn website en wat ontwerpjes maken. Krijg het ineens weer druk nu. Moet ook mijn werkstuk deze maand inleveren.

Bianca, jammer dat je werk niet bevalt. Wel fijn dat je je wat andere werkzaamheden toe hebt kunnen eigenen.

Karin, ben benieuwd naar de foto's. Leuk he, als ze zo trots zijn op wat ze hebben gedaan / gemaakt.

Noura, AUW. Meer weet ik er eigenlijk niet over te zeggen ;)

Cynthia, ziet er leuk uit. Maar ben ook wel benieuwd naar wat Karin zegt.

Janette, ik krijg geen email meer. Al een hele tijd niet :(
    Lekker zeg, een weekendje voor 2.

Oh, moet ervandoor. Mijn dochter "roept"....

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    janette; ja nou graag gedaan hoor maar vond dit iig echt hoor, hoe gaat het nu? nog steeds ok?

duikster; jaaa echt wel, aaaaaahggg wat schattig hihi

bianca; wat naar dat je het niet zo naar je zin hebt op je werk. wel fijn dat het beter gaat vwb gijs met slapen. en lynn goedgehumeurd leuk hoor

saar; heee super dat je stage zo leuk en gezellig sfeertje is op deze manier. veel plezier hoor op de kermis. hoe is het nu met je maandstonden?

slingding; thnx voor je mail en zo voor de wensen. wat fijn een parrot systeem ideaal vind ik die dingen.
    ziet er lekker uit, volgens mij kun je daar ook a la carte lunchen toch? mss ook wat ik roep maar wat he? high tea vind ik ook erg lekker klinken dus mij maakt het niet uit

vwb moederdag hier ook een kadootje van orlando gehad, leuk beplakt doosje met lekker van die hartjes snoepjes erin. mel heeft me langer laten liggn en heb nog een geurtje van hem gehad

noura; zo jij hebt je 'leuke' afspraken gemaakt :( nou succes hoor hoop dat het gwoon lekker meevalt voor je hoor

noralien; he balen zeg heb je een leuk idee pakt het vekeerd uit getver.

nou verder niet veel te melden, morgen weer psz voor orlando ben benieuwd of hij net zo enthousiast gaat als afgelopen vrijdag

gr saskia

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik zal morgen eens na bellen mbt de meeting.

5. ik kan niet mee naar de meeting, want wij vertekken 6 juni op vakantie.
    Volgende keer maar weer.

Saskian, mijn menstruatie is net voorbij. Sinds eergisteren, dus helemaal nieuwe ronde. Het was een gewone menstruatie, duurde een dagje langer dan normaal. Dus ik denk dat het gewoon een indrooglijntje was.

Noralien, ik ben zo benieuw naar je webshop. Wanneer ben je van plan online te gaan? Wij gaan Tisse zijn kamer vanaf volgende week in orde maken, dus misschien word ik wel je eerste klant? ;)

6. Aaaaah... smelt, smelt :D !

7. Haha, hebben meisjes ook nog hetzelfde kapsel :D ! Jasmijn's pony hangt ook voor haar ogen, ze moet echt speldjes dragen. Maar die trekt ze er meestal vrij snel uit. Als ze dat blijft doen, zit er denk ik weinig anders op dan ook maar een pony te laten knippen. Maar eigenlijk wilde ik het graag laten bijgroeien.

Jammer dat Lynn het niet leuk vond bij de kapper, Jasmijn vindt het eigenlijk té interessant, ze draait continu met haar hoofd...

Wat fijn dat je voor het grootste gedeelte van de tijd iets anders mag gaan doen... :D

8. Precies zo... ;) !

9. Ik mag niks zeggen... ;)

Maar ik zeg dus toch één ding: Die prik duurt gelukkig mar eventjes... :D

10. Ik ben ook verwend met moederdag. Emma en Jasmijn hadden allebei geknutseld op het kdv. Van Emma kreeg ik een groot gouden hart met de afdruk van haar handje en voetje. Jasmijn had - net als Nick - een ketting gemaakt van beschilderde penne met een hartje er aan.

Roy had ook nog een leuke verrassing: Hij wist dat ik een poos graag de DS-game Professor Layton and the Curious Village wilde hebben.
    Zondag pakte ik echter niet dit spel uit, maar een adapter waarmee je gedownloade spellen op je DS kunt zetten. Nu heb ik dus ineens 3000 (!) games (staan op Roy's harde schijf), waaronder uiteraard het spel dat ik zo graag wilde hebben... :D

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lola handig zijn die kaartjes he, ik hoor er veel over, maar in de winkel en bij nintendo zijn ze er minder blij mee haha

ja heb dat toen gelezen bij jou van de aambei. ach over 2 weken zien we wel. ik denk er niet meer aan, en dan zien we naderhand wel.

heb net mijn vinger verbrand met strijken, heel slim

noralien wat een lief cadeautje zeg

saskia, ach arm ventje, zo lastig met die pufjes enzo. en ook nog om de goede dosis of de goede vorm te vinden die bij hem past. als het zo blijft gaat de ha jullie nog doorsturen?
    voor eventueel verder onderzoek

duikster ook al zulke leuke cadeuas.

goh zp is traag, tijdens typen duur het een halve minuut voor de zin er staat...

ga maar gauw opslaan voro het misgaat

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noura auw, maar een tip al zou hij denk nu niet meer helpen als je je vinger verbrand ongveer 5 min door je haar heen strijken over je hoofdhuid, het vet van je hoofdhuid haalt de brand eruit...

Mielemel het gaat prima gister weer geweest en was er weer ruim een kilo af...

ze hadden hier een bakje ( potje) beschilderd en daar een plantje in gedaan...denk dat het klavertjes gaan worden want het blad wat er boven hing was een klavertje....
    maar hij kwam er zo lief mee aan lopen alleen dat smoeltje al....

vanmorgen ff naar de kinderboederij geweest, de grote speelweide was weer open, spelen met dingen en de geitjes/schaapjes lopen er tussen door....nou dat was weer geweldig genoten heeft hij....

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noortje: je bent dus weer flink aan de klus. Gaat Anne nu binnenkort ook naar het KDV of blijft die nog even thuis?
    succes met je werkstuk/opdracht. Wat voor iets moet je gaan doen?

Saar: waar gaat de vakantie naar toe?

Lola: flink verwend dus. Nu heb je erg veel te ontdekken denk ik....zoveel spelletjes is niet bij te houden volgens mij.

VAnmiddag is Slingding nog effe spontaan aangekomen in Dongen. Erg gezellig. Nick en Kailynn kunnen het goed met elkaar vinden. Na het eten nog even een rondje gewandeld met de kids. was leuk zo. ook zo grappig om te zien hoe die twee dan op elkaar reageren. Bij het afscheid was er een mooie kus voor elkaar en Nick ging nog even buiten zwaaien tot Kailynn helemaal uit zicht was.
    Janette: fijn dat Teun zo genoten heeft op de kinderboerderij.

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48

impressie van ons dagje madurodam. De tweede foto vind ik erg mooi. De laatste is Nick rollie aan het bekijken....

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo ik ben ook weer thuis van mijn tripje ikea barendrecht en een gezellig bezoek aan karin,
    ik kreeg ineens de geest.
    ik heb zondag voor kailynn een mini glijbaan besteld en die is nu binnen was voor 40 voor 20 euro.
    hij is nu binnen en daar kan ze heel goed zelf op weg.
    ook de car kit systemen zijn binnen.

ik ga morgen bellen naar utrecht naar zussen.
    ik ben er nu een beetje te moe voor.
    tot morgen allemaal.....

16. @Duikster: Wat een leuke foto's! En Chris doet ook al zo lekker mee :D . Die foto samen in de auto van Tommie is erg leuk...

@Slingding: Roy moet morgen in Goes zijn en ik vond het al jammer dat ik moest werken, anders had ik meegelift... ;)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is zeker jammer, dan zit hij nog geen 10 minutjes van mij vandaan.
    Had het zeker leuk gevonden!!!
    ga naar bedje toe, weltrusten allemaal en een fijne dag morgen.

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    janette goede tip zal hem onthouden, en zie hethelemaal voor me hoe die eraan komtmet het potje

duikster wat een mooie fotos, vond de 1e en 1na laatste ook erg mooi

slaap lekker

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    lekker geslapen allemaal? :)
    gister dus naar de kinderboederij en vanmorgen naar Ballorig
    was er heerlijk rustig moet ik zeggen en teun vond het geweldig wilde nu ook in de helikopters, vorige keer nog niet, en ging alleen naar de trampoliene... vond mama iets minder maar hij wilde na 1 min er al weer af..dus dat was goed....
    ook heerlijk op de scooter gereden dat was het...dus we kunnen straks in juni onze lol op want op het cp park hebben ze ze ook :)

nog ff wat foto's en een filmpje...

ff zitten
    op de dierentrein
    waar ben ik? :)
    op de motor en maar racen

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Janette: leuke foto's en flimpje. Het plezier straalt van Teun af.

Deel Deze Pagina