December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Irma, zie je online, hoe is het met je?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat een leuke fotos janette

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
  4. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff uit mijn hoofd wat reakties';

janette goed hoor enne leuke foto's en filmpje :)

duikster; wat een schattige foto's ook zeg, chris staat er wijs op zo zeg. en die van nick liggend schattig hoor

saar; op naar de volgende kansen dan maar weer he?!

vwb de puffer weet ik niet pcies hoe nu verder, qua diagnose dan he. ik moest eerst dit proberen voor een aantal weken en werkt dit niet dan keken ze verder, nu heb ik wel het idee dat dit aanslaat maar ga over ander halve week evt bellen over hoe en wat want heb de bijsluiter gelezen en daar werd ik niet vrolijk van(wat er evt kan ontstaan bij langer gebruik) maar daar ga ik dan ook maar niet vanuit en hoop dus dat dit echt maar heel tijdelijk is zeg maar.
    orlando vond de psz wederom erg leuk was wel heel vermoeid thuisgekomen en viel 12.05 uur al in slaap :confused: .
    ik heb valerius trouwens opgegeven voor baby van het jaar, onder zijn eigen 2 namen valerius matthew, dus mochten mensen voor ons willen stemmen jullie mogen 10 keer pd stemmen 8) [-o< :p ...
    verder ben ik nog steeds(helaas) erg moe, wil nu iemand zoeken die voor 1 keer een hele dag met mij het huishouden weer even bijbrengt zodat ik het verder weer op kan pakken, (ik voel me niet fijn bij het idee dat ik hierom moet vragen maar het geeft mij wel meer rust als dit is gebeurt zeg maar. :cry:
    niet dat het huis zwaar bevuilt is hoor, hou het wel een beetje bij maar heb gwoon de fut niet om het allemaal in ene te doen snappen jullie het nog 8)
    nou ik ga even kijken bij mijn ventje.....die is lekker aan het keutelen

gr saskia

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    effe gauw tussendoor!
    eindelijk zit het erop!

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    mellimel schreef:
    begrijp het helemaal, hier ook de fut niet om alles spik en span te houden, alleen maar ff vlug er wat door, dus vind het niet zo vreemd hoor...als ik meer werkte zou ik er ook over denken....

Slinding ik neem aan dat dit jullie "oude" is? gefeliciteerd!!!!!!!!

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    saskia gewoon vragen hoor, en snap dat je ertegenop ziet, maar denk dat het er tegen op zien ook energie kost, dus mischien gauw maar iemand vragen

slingding super!!!!!

hier blijf ik opruimen, zeker nu de tuin weer favoriet is, en de zandbak, ook binnen ligt

neem me nu maar voor om savonds te stofzuigen.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    daarom heb ik Teun ook geleerd om het eerst te melden als hij naar binnen wil, dna kan ik zijn broek ff van zandontdoenen zijn schoenen uit,als hij die aan heeft meestal loopt hij op zijn sokken...moet zeggen tot nu toe gaat dat goed
    snap ook dat dat met meerdere kids niet te doen is

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Goh, ik ben niet de enige die het druk heeft en het forummen op een lager pitje heeft gezet. We zitten al 3 dagen op 1 pagina :(

@Melliemel: lekker even hulp vragen hoor. Ik heb iedere week 3 uurtje een poetshulp en ik vind het heerlijk. Het geeft me net wat meer ruimte en ik vind dat er dan nog genoeg overblijft om te doen, vooral omdat jeroen ook zoveel werkt.

@Janette/Duikster: leuke foto's /filmpje!

@Duikster: Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Irma gaat!

@Slinding: wat fijn dat de verkoop er eindelijk door is.
    '
    @Saar: Hoe is de stage afgelopen?

@Nynke: hoe gaat het met je zwangerschap?

Hier gaat het goed. We waren afgelopen dinsdag al weer drie jaar getrouwd :D . WE hebben er niets aan gedaan, maar willen misschien morgen avond nog even weg met z'n tweeen. Naar de film of uit eten ofzo.

Met Demi en Mila gaat het ook goed. Demi is weer heel makkelijk op het moment, ik vind dat soms zo apart, dat peuterpuberen komt en gaat echt met periodes. Mila begint te rollen en steeds meer echt te spelen, leuk om te zien, daar geniet ik echt van. Met de borstvoeding gaat het ook goed, al valt het kolven op het werk me nog steeds tegen. Ik moet elke vrije dag ook nog een keer extra kolven om genoeg melk te hebben. Maar ik geef dus wel nog (bijna) volledig bv, met heel af en toe een flesje fv. Dat had ik vooraf nooit gedacht :D
    Van de week ook functioneringsgesprek gehad. Ik vond het heel spannend, omdat ik een nieuw afdelingshoofd had en ik het idee had dat hij mijn prestaties niet zo goed vond. Maar hij was juist heel positief :D

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn zeg duckie dat het met demi en mila zo goed gaat. en dat peuterpuberen ik weet het..
    morgen hier weer kdv, en saf wil niet naar huis, 1 groot drama, krijg het er warm van steeds.

super dat je nog bv geeft.

ja het is hier erg rustig...

ik ga slapen, weltrusten

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hey Meiden,

Hier ook eentje die flink aan het peuterpuberen is, ik vind het echt jammer zo weinig tijd te hebben voor het forum. Maar ik heb het momenteel erg druk, ik ben bezig met een curses (ouders in zicht, dit is een curses samen met andere moeders). Ik heb natuurlijk net als ieder ander me huishouden, ik heb net als ieder ander me werk, en verder zijn we best veel dagjes weg.

31 mei gaan we gezellig met zijn 3en naar Warner Bros Movie World in Duitsland, is wel heel erg leuk voor thijmen denk. De meeste atrracties zijn vanaf 95cm a 100cm en thijmen is nu 99cm ongeveer dus moet kunnen haha, en verder lopen er ook poppen van Spongebob en Dora o.a. erg leuk dus.

Maar verder gaat het met mij wel redelijk, alleen ben ik de laatste tijd veel moe. Maar volgens de huisarts komt dit doordat ik bloedarmoede heb,

Maar ik een heleboel leuke foto's gezien, erg leuk hoor. En janette leuk zeg dat filmpje van jou, misschien kunnen we keer samen ergens heen gaan?

Slingding wat goed dat je huis verkocht is zeg, gefeliciteerd

Hier ook hoor dat je blijft opruimen, en als je Thijmen vraagt om het te doen dan verdomt hij het gewoon. En hij is nu echt in zo een periode dat straf geven hem niet eens intresseerd, nou en dan weet ik soms echt niet meer wat te doen hoor.

Nou ik ga even bij thijmen kijken, ik heb trouwens nog een leuke foto van hem. Deze is woensdag in de tuin gemaakt:

Deze is gemaakt in het bos vlakbij Apeldoorn (Hoog Soeren)

Deze volgende foto is bij de apenheul gemaakt, hier zijn we afgelopen maandag heen geweest

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo allemaal,

Hier ben ik ook weer eens. Beetje druk gehad ook en overdag druk met Koen en de laatste tijd 's avonds ook weinig tijd om te forummen. Koen gaat rond 20 uur naar bed maar de laatste week is het weer een regelrecht drama. Hij blijft schreeuwen en krijsen. Ik laat hem dan eerst even maar ja... als je dit steeds hoort, het gaat echt door merg en been :( Gisteravond was het ook weer 22 uur voor dat ie uiteindelijk in slaap viel en geloof dat het een beetje de hele week al zo gaat. Nu heeft ie vanochtend redelijk lang geslapen (9 uur) en ik ga hem vanmiddag niet naar bed brengen zodat ie vanavond dan goed moe is en hopelijk gewoon lekker gaat slapen rond 20 uur. Eens kijken hoe dat werkt want tot 22 uur bezig zijn met zo'n klein mannetje... nee dank je! :oops:

Nynke: Moeilijk die beslissing op je werk. Hopelijk kom je eruit. Heb je al een beslissing gemaakt?

Melliemel: Stoer hoor dat motorpak! Vroeger (lees: puberleeftijd) nam ik me voor om snel genoeg mijn motorrijbewijs te gaan halen. Is er nooit van gekomen en uiteindelijk pas op mijn 32ste geslaagd voor mijn autorijbewijs :) Ach ja, wie weet komt dat motor-gebeuren er ooit nog van maar misschien durf ik wel niet meer ;)
    Wat fijn dat het zo gaat met Orlando op de psz. Koen vind het ook steeds leuker nu.
    Kan me goed voorstellen dat je met de drukte van 2 kids en de gebroken nachten niet altijd toe komt aan heel je huishouden. Dus niet schuldig over voelen hoor om iemand te zoeken die je mee helpt.

Janette: Gaat het nog goed met afvallen? Ik heb ook weer eens de draad opgepakt want de kilo's vlogen er weer aan :oops: Balen maar ja, wel eigen schuld.
    Leuk toch, even met z'n 2tjes weg!
    Superleuk die foto's en filmpje! Wat wordt ie al groot zeg.

Lies: Jammer dat het minder leuk was in zeeland vorig weekend...

Bianca: Er is wel een vervolgcursus maar die ga ik niet doen. Hij geeft ook cursussen in Photoshop en die wil ik wel gaan volgen. De eerst volgende begint na de zomerperiode maar helaas zit die al vol dus moet ik wachten tot januari.
    Wat balen dat je baan niet bevalt zeg. Had het al gelezen in je mail. Hopelijk vind je snel iets anders.
    Fijn dat het met de kids zo goed gaat. Hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van je vakantie.

Saar: Mooi dat het zo goed gaat met je stage en super dat ze zo tevreden over je zijn!

Noura: Oei, dat klinkt allemaal niet zo fijn die ziekenhuisbezoekjes! Sterkte.

Slingding: Ik heb even gekeken op die site van "zussen" en het ziet er leuk uit hoor. Is wat mij betreft prima als de rest het ook goed vindt.
    Super dat het nu echt officieel verkocht is!!! :D

Noralien: Sorry hoor maar moest wel een beetje lachen om je stoelen-verhaal :D

Lola: Leuk hoor dat cadeau van Roy! Sara heeft ook een DS en ze heeft zo'n geheugenkaartje en staan ook onderhand 50 spellen op. Genoeg voor haar.

Duikster: Wat een leuke foto's in Madurodam!

Duckie: Gefeliciteerd nog met je 3 jarig-huwelijk! Goh best een aantal hier in 2006 getrouwd, toch? Duckie, Slingding, ik, en verder ???
    Mooi dat ze op je werk tevreden met je zijn!
    Fijn dat het goed gaat met de meiden. Had gezien op je hyves dat Mila zich nu kan omdraaien. Knap hoor!

Debbie: Leuke foto's hoor van Thijmen. Gezellig dat geplande dagje uit.
    Leuk die cursus. Wat leer je er precies?

Ik lees hier vanalles over leuke presentjes met moederdag. Ik werd zondag ook goed verwend. Echt lief! Eerst een heerlijk ontbijtje op bed en daarna nog cadeautjes. Van Koen een zelfgemaakte bloem op een prikker (gemaakt op de psz) en van Sara een mooie tekening. Verder nog wat cadeautjes waaronder een nieuwe theedoos, 2 panlappen en ovenwant van Blond Amsterdam en een nieuw wasrek (was stuk dus zeer handig)!

Vanmiddag met Koen naar de kapper. Ben benieuwd... De laatste keer is nog helemaal niet zo lang geleden (4 weken) maar ze hebben het toen niet mooi geknipt dus nu maar opnieuw maar wel bij een andere kapster! Hopelijk zit Koen een beetje stil.

Volgende week heeft Sara maar 2 dagen school. Woensdag studiedag en daarna is het hemelvaart. Nu gaan we woensdag naar de Efteling. Koen blijft die dag bij oma. Hij is nog behoorlijk klein en heel snel bang voor iets dus hij heeft er toch weinig aan en zo heeft Sara ook een keer een leuk dagje zonder haar broertje. Mag ook wel eens. En ze neemt een vriendinnetje mee dus het wordt vast reuze gezellig.

Zo, ik ga nog even wat doen hier... tot gauw en groetjes Otje

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Otje: Lekker, woensdag naar de efteling. Met een beetje geluk is het dan lekker rustig.

@Debbie: Thijmen wordt al een grote jongen :D . Mooie foto's hoor.

@NOura: Lastig dat Saf niet mee naar huis wil, maar dat is in ieder geval een teken dat hij het goed naar z'n zin heeft ;)

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    pfff ik heb het effe helemaal gehad met kailynn
    het enigste wat ze doet is dwars, krijssen en slaan.
    niks help, halletje, toespreken ed.
    er is geen lol aan zo.
    sorry voor mijn klaagzang.,....

15. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Da's geen pretje Cynthia, dan duurt de dag nog lang :(

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ja, ik ga nu met kailynn mee naar bed,
    Ik heb mijn moeder net gebeld en ze mag gaan logeren daar.
    ze zouden morgen komen oppassen omdat wij een groot concert moeten geven.
    en nu gaat kailynn daar vanmiddag heen, hoeven hun hier morgen niet te zitten.
    ik ben er wel even blij mee want kailynn is zo al hee de week, en ik kan het effe niet hebben. en dat vind ik heel erg!!!!!!!!!
    ik kom gauw weer op jullie reageren maar ik heb nu effe geen fut...

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Cynthia: Begrijpelijk hoor. Soms is het je even te veel. Ik had dat gisteravond ook toen Koen weer zo vervelend was met naar bed gaan (en daarna nog 2 uur lang). Op zo'n moment ben ik hem liever kwijt dan rijk maar ja.... daarna komt het vanzelf weer goed.
    Gelukkig mag ze even naar je ouders en kan jij even bijtanken.

Koen is vanochtend even met mijn moeder weg geweest. Was wel lekker, kon ik hier even vooruit. Nu heeft hij net zijn boterham op en is wat aan het spelen. Ik wil hem niet naar bed brengen omdat ik dan bang ben dat we vanavond weer feest hebben :( We zullen zien hoe het gaat. Eerst maar straks naar de kapper om 15 uur. Het begint hier trouwens flink te regenen. Hopelijk is het straks droog want we moeten op de fiets.

Ik ben vanochtend trouwens met Sara naar de huisarts geweest. Ze had al een paar weken last van haar voet (achillespees). Ik zocht er in eerste instantie nog niet zoveel achter maar de pijn bleef en van de week toch maar een afspraak gemaakt met de huisarts. Nu blijkt dat ze een ontsteking heeft aan d'r achillespees. Waarschijnlijk kunnen ze dit met een spalk verhelpen. Maar we moeten eerst even een afspraak met de orthopeed afwachten. Dit moet in het ziekenhuis dus ben bang dat het wel even kan duren...

18. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    pff is ook wat voor sara, hoe vind ze het zelf? een spalk? en hoop dat jullie snel terecht kunnen. ze kunnen er spoed van maken he

cynthia een dikke knuffel, en iedereen zit er wel eens doorheen, we zijn allemaal mensen

debbie leuke fotos hoor

19. Laat het me maar weten als Sara op zoek is naar een specifiek spel, dan kijk ik wel of ik 'm voor haar heb... ;)

Ach jeetje, een spalk... ook niet leuk :( !

20. Inderdaad, dan is het even minder leuk (en ben je blij dat je geen tweeling hebt ;) !)

Maar gelukkig waait zo'n bui ook weer over, alleen heb je daar nu niet zoveel aan... :(

Deel Deze Pagina