December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb ook een luxe-probleem ineens.

Een echt probleem voor mij...

Mijn stage is dus vandaag afgelopen. Ik heb dus stage gedaan in't 5de leerjaar van de gemeenteschool van Retie. Maar dan in een 'bij'school in Schoonbroek (gehucht van Retie).

De directeur zijn bureau is in de 'hoofd'-school in het centrum (500m van onze deur). Naar die school gaat Liene ook gaan.

In de week was de directeur in Schoonbroek en kwam hij even goededag zeggen tegen mij. De leerkracht van mijn klas was toen niet in de klas, maar in de leraarskamer.

Daarnet had ik dus gedaan en de leerkracht van mijn klas hielp me alles naar mijn auto brengen. Vertelde ze me dat de directeur in de week was komen vragen wat zij van mij vond. Want hij had zijn oog op mij laten vallen.

Nu had ik een gewledig verslag gekregen van die leerkracht, want ik was helemaal iets voor haar. En dat heeft ze ook gezegd tegen de directeur.

Nu zij ze me dat ik volgende week de directeur maar moest gaan bedanken voor de stage en dan moest laten horen dat ik opensta voor werk. Want ze zei, dan ben je vertrokken. Dan kan je mee instappen en heb je binnen een paar jaar een klas. Want er zijn een paar oudere leerkrachten in de school.

En, zei ze, de directeur heeft het helemaal voor jou. Dus dat zit snor.

Maar, zei ik, ik wil helemaal nog niet werken. Ik wil nog een derde kindje en daar ook voor thuis blijven.

Nu is die leerkracht daar helemaal voor, thuisblijven zolang je kindjes klein zijn. Zij wilde dat vroeger ook.

Maar ze zei dat ik dit niet mocht laten koud worden. De directeur staat erom bekend niet zo vaak leerkrachten recht van 't school aan te nemen, dus dit is een unieke kans.

400 meter van de deur, school van onze kindjes... Werken in eigen streek is goud waard, zei ze ook nog.

Dus kindjes nooit in de nabewaking (kom maar naar de klas van mama), samen van en naar school, auto kan weg, ...

Maar Tisse dus een jaartje naar de onthaalmoeder (niet veel, want je begint nooit fulltime), maar ook ons kleine toekomstige prulletje vanaf 6 maanden.

Ik kan dat niet... Ik wil dat niet... Ik wil niks slecht zeggen over degene die dat wel doen, maar het is gewoon niks voor mij.
    Maar ik wil ook zo graag werken in die school...

Ik kan volgende week eerlijk zijn, zeggen dat ons gezin nog niet compleet is... En dat ik graag lang thuis ben na een bevalling... (3 maanden bevallingsrust, 3 maanden bv-verlof en 3 keer 3 maanden ouderschapsverlof)... en dan misschien mijn ruiten ingooien.

Ik kan gewoon zeggen dat ik nog niet wil werken, pas in 2012.

Ik kan wel gaan werken, en we kunnen het misschien bij 2 kindjes houden. Tisse is binnen een half jaar wel klaar voor een paar uurtje ergens te gaan 'spelen'. Hij is dan anderhalf. Dat kan ik, met het nodige schuldgevoel, wel.

We kunnen ons derde kindje naar een onthaalmoeder brengen, maar dat kan ik dus niet...

Wie weet het? Wat ik moet doen? Want ik dus niet.

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Sara was niet direct negatief of zo over die spalk. Ze moet denk ik straks nog even ervaren hoe het is want dat weet ze denk ik nog niet zo goed.

Saar: Ooh wat gaaf van die baan. Maar ook moeilijk inderdaad omdat jullie toch nog graag een 3e kindje willen en je liever thuis wil blijven. Misschien toch eens een gesprek aan gaan met die directeur om dit te bespreken en kijken wat je kansen over een aantal jaren zijn als de 3e spruit ook al weer wat ouder is? Wat was eerst je plan om thuis te blijven? Tot dat de jongste ... jaar is? Sterkte met je beslissing. Lijkt me inderdaad erg moeilijk want die baan zo dicht bij huis is ook super.

3. ik wil graa thuis blijven tot de jongste naar school is, dus tot hij/ zij 2 en half is. Dat zal ongeveer sepember 2012 zijn, als ik snel zwanger mag zijn.

Wens Sarah succes met de spalk. En hopelijk geraak je er snel tussen.

4. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    saar: wat je moet doen, weet ik ook niet. Ik zou denk ik niet de wens voor een derde kindje opzij zetten voor een baan, ik denk dat je daar spijt van zou krijgen.
    Maar ik sta echt versteld van het verschil in de situatie tussen Belgie en Nederland. Op dit moment is in ieder geval in Amsterdam de situatie zo dat er een enorm tekort is aan leerkrachten. Er gaan dit jaar bij ons op school twee collega weg en dat is echt een enorm probleem want er in niemand voor te vinden.... Ik heb deze week voorgesteld dat ik volgend jaar geen eigen klas wilde maar een aantal losse dagen wilde invullenen en daar werd paniekerig op gereageerd omdat er niemand vast voor de klas kan worden gemist.
    Als ik dan lees dat je binnen een paar jaar een klas zou kunnen hebben omdat er een paar oudere leerkrachten zijn....
    ik geloof ook niet dat het overal in NL zo is maar in de grote steden in ieder geval wel.

Verder alla ok hier. Pieter heeft het wel weer even erg druk, maar ik trek het wel (en Pieter ook wel al is het 's nachts vaak twee uur...).
    Thijs is ook weer even aan het peuterpuberen. Doet erg moeilijk met het naar bed gaan en probeert overdag ook veel uit. Enorm knoeien met eten, vreselijk wilde spelletjes is huis en luisteren ho maar. Maar ik ga er maar vanuit dat het over een paar dagen weer over is.
    We moeten wel vaak enorm lachen om wat hij allemaal zegt.
    Vorige week bleef hij maar klieren in bed en zei ik dat hij moest gaan slapen. Antwoordde hij "binnenkort". En gisteren zat hij is bad en vroeg Pieter of hij zijn eend ook in de emmer ging doen. Hij keek er naar en zei toen peinzend "eeeehhhh, mogelijk wel".

Ik ga nu even de boodschappen doen, fijn weekend allemaal!

Lies

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo allemaal,

We zijn weer thuis! Hebben een heerlijke week gehad met mooi weer. Twee dagen zelfs zo mooi dat Fynn buiten in een badje kon zitten :D Bij het huisje was een grote tuin met een hek eromheen. Fynn vond het daar helemaal geweldig en wij konden hem gerust z'n gang laten gaan. Heeft daar ook flink geoefend met z'n loopfiets en kan er nu goed mee overweg. We hebben een aantal uitstapjes gemaakt (dierentuin, kasteel etc) maar ook veel in en om het huisje gespeeld. Mooi park met supermooie huisjes. Degenen voor wie een zwembad een must is moeten nog even wachten want dat is pas eind vh jaar klaar ;) Voor mij weer heerlijk om de zorg te kunnen delen. Heb zelfs een boek kunnen lezen terwijl Fynn wakker was en dat is echt uniek! De vakantie heeft ook wonderen gedaan voor Fynn's snotneus want die is spontaan verdwenen. Balen dat hij woensdag weer naar het kdv moet...

Heb een boel leuke foto's gemaakt. Zal die vd week ff plaatsen.

Vind dat Fynn ook weer veel heeft geleerd de afgelopen week. Hij wordt echt zo bijdehand. Heeft echt overal een antwoord op... :( Wel erg grappig hoor. Hij zegt nu ook vaak als antwoord: O ja? Of: Echt waar? Of: Helemaal niet! Klinkt allemaal zo wijs :) Gelukkig was hij niet echt dwars. Alleen het verschonen vd luier is nog niet echt feavoriet en luisteren nog steeds niet z'n sterkste kant.

Ga zo even kort reageren en ben vanaf dan weer van de partij!

O ja, nog even een vraag. Hebben jullie kids een zonnebril? Ik vind het wel heel eigenwijs staan maar vraag me eigenlijk af of het wel nodig is?

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wat een leuke foto's weer! Zit echt met verbazing te kijken hoe groot onze kids worden. Echt zooooo leuk om te zien :D Vooral doorgaan met spammen!

@Saskia: Waar kan ik stemmen op Valerius? Enne...foto van jou in je motorpak? ;) Ik snap heel goed dat je een hulp in de huishouding wilt hoor! Niks om je voor te schamen. Als ik het geld er voor zou hebben zou ik het ook meteen doen! Hoop dat je snel iemand vindt.

@Duckie: Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@Otje: Wat vervelend voor Sara! Hoop dat het snel te verhelpen is. Hoe was het in de Efteling? Ik vind Fynn ook nog te klein voor dergelijke pretparken. Dierentuin vindt hij erg leuk maar veder doe ik hem veel meer plezier met een boswandeling. Ik bewaar de rest dus lekker tot hij wat ouder is ;)

@Saar: Denk dat het heel moeilijk is om advies te krijgen van iemand. Als ik je verhaal zo lees denk ik: Meteen doen die baan! Maar ja, ik heb dan ook geen verlangen naar nog een kind (en ben bovendien afhankelijk van m'n eigen inkomen) dus dat is 'makkelijk' praten. Maar jou kennende denk ik dat je toch moet gaan voor een 3e kind. Daar zul je denk ik meer 'spijt' van krijgen dan van een baan. Wat vindt Ben ervan?

Sterkte verder met alle peuterpubers! Kan helaas geen advies geven...ben er zelf nml ook nog niet uit hoe ik het het beste aan kan pakken... :( ;)

Zo, ik ga weer es verder met de was.... :(

En...dinsdag gaan we een laptop kopen! Kan meteen m'n buro weg uit de kamer zodat Fynn meer speelruimte heeft. Ik kan dan gewoon aan de eettafel gaan zitten of op de bank. Ben echt benieuwd hoe de laptop (heet tegenwoordig ineens een notebook...) me gaat bevallen.

@Lola: Jij hebt toch een breedbeeld variant? Is dat prettig?

Tot slot nog een tip voor rompers die te klein worden: http://www.musjes.com/index.php?option= ... 6&Itemid=4

7. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

ff snel
    fijn dat iedereen met me meeleeft ook omtrend hulp vragen enzo dat doet me erg goed,

duckie; wat super dat het zo lekker loopt enne ben echt trots op jouw hoor vwb bv geven enzo goed van je dat je het toch zo hebt gedaan.(gewoon omdat je een besluit hebt genomen hoor)aach die saar sterkte hoor

slingding; oooh erg he, heel veel sterkte hoor ......superrrr he he eindelijk lekkerrr hoor

saar; jeetje saar wat een dilemma zeg......ik durf hierover geen uitspraken te doen hoor dit is/ligt lijkt mij heeel gevoelig en denk dat je dit heeel goed moet laten bezinken om zo tot een goedoverwogen besluit te komen. poeh hee dit zijn geen leuke keuzes(maar daarnaast de kinderwens is wel ook iets wat mss erg belangrijk is....moeilijk hoor)

hihi lies wat een wijsneus :D

eve; aaaah super joh wat fijn dat het zoo geslaagd is geweest, denk dat je zo ook met frisse moed ertegenaan kunt toch? ik ga zo ff spammen 8) :)

hoop dat jullie het niet erg vinden als hierna ff een album a la mijn gezinnetje'komt :) :oops: 8)

8. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    valerius wil ook staan

de drie neefje

1e schooldag

c'est moi in pak
    let niet op mijn hoofd 8)
    zoooo weer genoeg gespamt

gr saskia

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saar: als ik het zo lees zou ik open kaart spelen met de directeur. Nee heb je , ja kun je krijgen. En je gevoel om bij je kinderen te willen zijn kun je niet onderdrukken. Voor de klas gaan staan terwijl je het eigenlijk niet wil op dat moment, is voor niemand goed. En als er meerdere oudere leerkrachten zijn, komt er wellicht over een paar jaar nog wel een plekje. Wie weet kun je tot die tijd invalwerk doen om zo toch het gevoel met de school op te bouwen. Nu ben je tijdens je stages ook niet continue bij de kinderen en dat is ook te doen....
    Succes met je beslissing. Het blijft moeilijk. (pff al kan ik me niets voorstellen bij hele dagen thuis zijn, maar dat is een ander verhaal)

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Saskia: Ik vind je album a la gezinnetje niet erg hoor ;) Vind het altijd leuk om al je mannen te bekijken! Leuk om Orlando nu op de psz te zien. En...ik vind je motorpak echt superstoer! En ook helemaal in stijl met de motor. Je hebt vast veel bekijks zo ;) 8)

Heb inmiddels 10x op Valerius Matthew gestemd! Als iedereen dat vandaag nog ff doet dan komt hij hopelijk in de top 5!

Pffff, zo lief als Fynn tijdens de vakantie was...zo dwars is hij nu ik alleen met hem ben weer :( Ga bijna denken dat het aan mij ligt :( Echt ff niet leuk op de zondagochtend...(en hij was ook al om 6.00 wakker)!

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wow Melliemel, wat wordt valerius ook al weer groot zeg!

Eve: ze zeggen altijd dat mensen zich van hun slechtste kant laten zien bij de mensen van wie ze het meest houden :)

Ik heb vanmorgen koekjes gebakken met Nick en Chris keek toe in zijn kinderstoel of speelde met de vormpjes. Ze nog versierd en toen zijn we papa wakker gaan maken met verse koekjes. Omdat het er altijd te veel zijn voor ons (al bak ik maar een half pak) hebben we ze in een bakje gedaan en zijn we even bij vrienden langs gegaan. Daar met hun kinderen lekker koekjes gegeten en gespeeld. Effe lekker bijgekletst en nog nieuwe ideeen opgedaan voor vakantiemogelijkheden de komende jaren. Ze wezen ons op deze site:
    http://www.interhike.com/ waar veel campings op staan op/rond boerderijen en/of wat kleinere campings in heel europa die ook veel door trekkers gebruikt worden. Over het algemeen liggen ze in de vrije natuur. Nou vinden wij dat ook echt super, dus ik ga er de komende tijd een op mijn gemak op neuzen en alvast vakantiestekjes voor volgende jaren uitzoeken.... En voor Nick een vakantieslaapzak gekregen. Dat is een grappig ding. Het is een gewone kampeer slaapzak, waar boven in een stuk inzit waar hij met zijn schouders in kan, zoals de bovenkant van een slaapzak zoals wij die nu voor onze kinderen gebruik(t)en. Op die manier kan hij niet naar beneden zakken in zijn slaapzak en erin raken met zijn hoofd. Dus we zijn bijna volledig voorbereid nu....

12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin: zoals ik nu lees kan voor jullie de vakantie beginnen.
    en koekies mmm lekker.

ik heb lekker bij kunnen tanken en dat heeft me erg goed gedaan.
    mijn schoonouders belde vanmorgen dat ze graag met kailynn op vakantie willen een paar dagen met de pinksteren, ik zit heel de pinksteren in de nacht dus voor kailynn alleen maar super leuk natuurlijk dan stilletjes moeten zijn voor mama die slaapt (al hoor ik haar niet).

eve: herkenbaar gedrag hoor bij fynn.

saskia: mooie foto's van het gezin!

Waar is iedereen? druk met de peuterkids en genieten van het steeds beter wordende weer?

even over de meeting:
    Bij zussen is in priciepe de high tea pas vanaf 13.30 uur, ik kan via de mail aan de bedrijfsleider een uitzondering vragen maar goed ze zijn op zondag ook pas open om 12.00 uur, wat mij betreft valt het dan af.
    11.30 lijkt mij een mooie tijd om af te spreken niet?
    maar ik weet effe niet meer waar we dan naar toe kunnen, hbben jullie nog ideeen?
    dat kasteel is leuk als jannet er bij is.
    Als jullie iddeen of tips hebben graag....

13. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt als een lekkere vakantie Eve. Wat een heerlijk weer heb je gehad! Hier was het niet super de afgelopen week.

Saskia: wat een lekker kereltje is Valerius zeg! Wat een heerlijke stevige beentjes ook. Hij ziet er erg gezond uit. Gaat het ook weer goed met hem. Hij moest toch puffen?

Karin: klinkt goed, die vakantieslaapzak. Ik wist niet dat zoiets bestond. Wij willen met pinksteren een paar dagen gaan kamperen. Dan nemen we voor Thijs denk ik gewoon zijn winter little company slaapzak met een extra dekentje mee. Dat zal ook wel genoeg zijn. Als het slecht weer is gaan we niet kamperen. Die interhike site zet ik ook in mijn favorieten. Ik haal ook altijd veel campings uit het kleine campingboekje van de ANWB. Daar zitten ook heel veel boerencampings bij.

Wij hadden niet echt een superweekend, Pieter heel erg druk, Thijs behoorlijk lastig. We hebben vanmiddag wel een appeltaart gebakken. Dat vond Thijs echt heel erg leuk en hij is heerlijk. Pieter is morgen jarig, maar vanwege de drukte doe we er niks aan. Morgen moet hij eerst werken en daarna nog naar de academie tot 23.00....

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ikke ook niet, maar ja...vriendinnen hebben iets oudere kids, dus je krijgt zo wat handige dingen over.

enne....alvast gefelciteerd met Pieter, al doen jullie er niets aan.

Ikke ga slapen.

15. Pfffffffffffffffft... ik heb afgelopen weekend serieus overwogen om de volgende advertentie op marktplaats te zetten:

Gratis af te halen:

Eigenwijze meisjespeuter, ruim 2 jaar oud met kuiltjes in de wangen.

Licht beschadigd: oortjes doen het niet meer, het knopje om het geluid uit te zetten is stuk en spreekt alleen nog maar de woorden: 'Nee!', 'Ikke ook!', 'Wil niet!' en Zelluf doen!'.

Voor meer info, bel 06-12345678

Jeminee, ik geloof dat Roy en ik nu pas weten wat de échte peuterpuberteit is :rolleyes: . Er was werkelijk geen land te bezeilen met Jasmijn de afgelopen dagen. Nog nooit zoveel gekrijs, geschreeuw en gehuil gehoord. Ik zeg eerlijk dat ik blij ben dat ik dinsdag 'mag' gaan werken (dan heb ik vrijdag vrij zonder dat het me een verlofdag kost).

En daarbij is Emma wat ziekjes: snotverkouden en koorts (rond 39 graden)...

16. Ja :D !

Kom morgen verder reageren, site is irritant langzaam... :evil:

17. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Lies: Gefeliciteerd met Pieter! Geef hem maar een dikke kus van mij ;) ;) ;)

@Lola: Haha, die is leuk :) Vind het op zich wel balen voor Roy en jou hoor maar ben stiekem toch ook wel blij dat Jasmijn er ook last van heeft...Hoorde laatst van iemand dat het wel tot 4 jaar kan duren :( Laten we hopen dat die van ons er sneller doorheen zijn. Beterschap voor Emma! Ze klinkt echt ziekjes :(

Nog even een vraagje over de laptop. Ik las ergens dat je met een breedbeeldscherm geen last hebt van zwarte balken boven en onderaan je scherm. Hoe zit dat dan?

En nog iets. M'n vader heeft een nieuwe camera en had per ongeluk de datum ingesteld zodat ie nu dus op alle foto's staat. Echt heel storend. Kun je dat op een eenvoudige manier verwijderen (ik bedoel dus de afdruk op de foto en niet de instelling vd camera)?

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    lies: gefeliciteerd met pieter!

lola: ik zei vrijdag tegen Arno het zelfde, zo van nog even en ik zet haar op marktplaats.

eve: ik kan je helaas niet helpen, misschien de foto bijsnijden zodat het eraf valt.

Bianca: dondag kom ik bij jullie op het dorp! Arno moet in de muziektent spelen met zijn andere korps om 14.30 dus ga ik gezellig mee.

ik ga effe boodschappen doen met kailynn en dan vanmiddag bedje weer in.

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Zo ben ik weer een heel druk weekend gehad, begon vrijdag al uit me werk, me ouders waren terug van vakantie dus wilde een bakkie komen doen en gelijk teun weer ff zien dus die lief laat naar bed,
    zaterdag naar sprookjeswonderland, teun heel veel indrukken gedaan en vond bijna alles leuk maar we hebben nog lang niet alles gezien naar 2 uurtjes was het genoeg voor teun
    zondag op kraamvisite in geldermalsen, baby is al 7 mnd :oops: op de terugweg hoorde we dat er op de A2 10 km file stond dus maar omrijden over de A1 komen we langs Blaricum waar wijnand zijn tante woond dus daar nog ff langs, zien we ook heel weinig, teun had alleenmaar 20min in de auto geslapen maar was heel lief en heel vrolijk vond alleen de hond niet zo leuk, heel lief beest maar zijn kop kon hij zo op teun zijn hoofd leggen :rolleyes:
    en ja dan weer laat thuis, ,hij ging dood op zijn bed in en nu ligt hij alweer vroeg in zijn bedje is ook vermoeid maar ook grieperig..dus straks maar lekker bankhangen...

ff reageren:

Debbie wat is Thijmen al wijs en groot op de foto's zeg, lijkt echt bijna 3 terwijl hij dit nog niet is...

otje zeker lastig zo'n krijspartij hoop dat het lukt wat je wil
    ja het gaat nog steeds goed met afvallen, vanmiddag weer heen om te wegen ben benieuwd omdat het ook me weekje is...
    alvast veel plezier in de efteling
    wij merkte ook dat Teun in sprookjeswonderland niet alles leuk vond, vooral de heks was eng terwijl hij de heks bij oma in de wc wel leuk vind :rolleyes:

saar ja dat is lastig om dat te beslissen, denk dat ik zou gaan voor de baan dat is toch wat je wilt...en als je zwanger word is er misschien wel weer een mouw aan te passen....
    want ja, dit is niet boos bedoeld hoor, je had nu het geluk om snel zwanger te raken maar is dat bij de 3e ook zo? en als je dan moet wachten en deze kans voorbij moet laten gaan hoe zijn je kansen dan in de toekomst? zou dus met de directeur gaan praten en je gevoel voorleggen, dat je wel wilt maar ook nog een kindje wil..wie weet zegt hij tzt wel dat je dan kan komen

eve leuk om te lezen dat het een mooi park was en dat je het naar je zin hebt gehad en fynn ook, thans voor de tip van het zwembad we houdne het in de gaten ;)
    Teun had vorig jaar de babybenz maar wilde die niet ophouden en hebben we dus een pet met klep gedaan en dat was goed voro hem, dit jaar zien we wel misschien een kinderzonnebril als hij die op wil houden en altijd zijn pet op....je weet denk wel wat daar op staat :)

Slingding dank je dat je aan mij denk :D en lekker dat Kaylinn met opa en oma weg mag...ook leuk voor haar

Lies gefeliciteerd met Pieter

zo ga ff genieten van de rust

doei

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Druk weekend maar wel gezellig als ik het zo lees. Sprookjeswonderland staat ook nog op ons lijstje. Is denk ik net wat meer geschikt voor deze leeftijd dan de Efteling, toch? Ik vind een petje ook stoer maar kan echt nergens een leuke vinden die ook nog es goed past... :( Leuke zonnebrillen zie ik genoeg. Maar vraag me gewoon af of het niet juist 'slecht' is voor de oogjes om ze daar nu al aan te laten wennen...En met een pet bedek je ook meteen het hoofdje. Maar ff goed verderzoeken dus ;) En nee...ik wil geen AZ-pet :) Ben nu wel benieuwd naar de heks op het toilet...

Zo, Fynn slaapt na een zeer dwarse ochtend (jaja, het is weer/nog steeds zover). Heb er 1,5 uur over gedaan om naar buiten te gaan met hem voor een boodschap van 10 minuten... :rolleyes: Ik ga nu ook ff relaxen en genieten van de rust.

Tot later! Als er tenminste iemand is hier... :(

Deel Deze Pagina