December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Tot slot een typerende (maar helaas wat onscherpe) foto van Fynn als hij het er niet mee eens is :)

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Bianca welkom terug hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad...
    kan je niet helpen met mp.... maar dacht dat je niet verplicht was om de aankoop te doen wat je wel bent bij ebay...
    tussen haakjes ik heb nog een achtkantiege masief licht eiken eettafel met 4 stoelen te koop ;)

@Saar lekker dta je bijna bij bent
    en zeker een probleem met het cafe
    maar ze kunnen jou toch niets verplichten om je kids uit huis te doen?
    en net als je zegt Ben vind dit ook te.... denk toch dat hij het zou "moeten"zeggen
    al heb ik natuurlijk wel makkelijk praat zo van een afstand en "moeten"jullie met ze door 1 deur....maar ook de zussen hebben er problemen mee dat ze dit eigenlijk opgezadeld krijgen, ik weet ook van vroegeruit toen me ouders de winkel hadden meehelpen...maar er werd ons later niets verplicht....en dat is dit eigenlijk wel zo....denk toch dat jullie allemaal moeten kijken of jullie op 1 lijn kunnen komen en dan dit tegen de ouders van Ben zeggen....hopenlijk worden ze dan wakker...

@Nynke balen zeg...doe rustig aan en rust goed..duim voor je dat het nog ff lekker binnen blijft

@Duckie de ha luiterd niet echt zo te horen :( en nog weg geweest?

@ eve helaas dat gaat niet lukken.... je "moet"de hoeslakens van ikea nemen....of een maat groter van de hema...
    nog een leuk bed gekocht voor fynn?
    leuke foto's enne dat biertje drinkt hij toch nog niet :)

zo gaan teun ff uit zijn bedje halen....ligt al 1.5 uur te kletsen sinds we thusi zijn gekomen, had 10 min in de auto geslapen.....en dan weer lekker naar buiten

doei doei

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: ik heb gewoon hoeslakens bij ikea gekocht.
    die verkopen ze daar ook gewoon.
    ik heb een peuterdekbed en overtrekken van de hema.

4. Eve, welke problemen heb ik dan nog? :D Ik dacht: hu, ben ik zo'n klaag?

Ben heeft het in ieder geval wel aangekaart. De zus niet, maar dat is hun probleem dan wel maar. De ouders reageerden een beetje kinderachtig van: dan moet je niks meer komen doen, we doen het wel helemaal alleen. Maar dat is vast maar een eerste reactie.

Wij hebben vandaag nog iets leuks gedaan, in Nederland nog wel. Naar een speelboerderij in Bladel. Een paar foto's:
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    En morgen gaan we met ons 4 naar Planckendael (dierentuin).

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wij (Demi, Mila, mijn zus en ik) zijn vandaag naar de Aardbeien Hof in Gemert geweest. Was erg leuk, al is het eigenlijk wel leuker als de kinderen wat ouder zijn. Demi heeft lekker buiten gespeeld, daarna binnen en tot slot nog lekker aardbeien geplukt in de kas.

Een foto-impressie:

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: Dat probleem met hoeslakens had ik ook. Maar de ikea verkoopt ook hoeslakens. Alleen de moltons waren destijds uit de handel genomen. Maar met wat rekken paste die bij Prenatal (150x70) ook wel.
    Mooie foto's van Fynn. Demi kan ook zo zielig kijken als ze haar zin niet krijgt. Grappig, aan de foto's kun je zien dat het weer steeds beter werd. Jeroen zit nu mee de foto's te bekijken en vind het loopfietsje helemaal leuk. Dadelijk maar eens kijken of we 'm online kunnen bestellen. Maar dan wel de kleinere maat.

@Saar: Ziet er leuk uit, die speeltuin in Bladel. Die foto van Tisse op de trampoline is helemaal leuk. Veel plezier morgen!

NOu ik ga ff gezellig met m'n man tv kijken (en dat fietsje kopen ;) )

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb een bedje bij Ikea gekocht maar...het past niet :( Ik had de maten verkeerd in m'n hoofd :( (lijk wel een beetje op Bianca ;) ). Ik ging uit van een bedje van 150 lang maar bij Ikea zijn ze dus 160. Het staat gewoon op de verpakking en alles maar het zat verkeerd in m'n hoofd (snappen jullie em nog?). Nu past ie dus niet waar ik em wil hebben. Maar ja, als ik nu ga zoeken op internet naar een bedje van 150 kom ik alleen veel duurdere bedjes tegen. Iemand nog een tip waar ik een bedje in de prijsklasse van Ikea kan vinden? Anders zit er niets anders op dan het bedje half (met het voeteneind) onder het raam te zetten...maar dat vind ik 's winters dus niet prettig...pffff...heb ik weer :(

@Janette: Fynn ging de plantjes water geven met water uit een bierflesje ;)

@Saar: Je bent geen klaag hoor. Maar je zit ook nog met het probleem omtrent de baan op school, toch? Van alles dus tegelijk. En dat vond ik vervelend voor je...

@Duckie: Wat superleuk dat aardbeienplukken! Zo te zien vermaakt Demi zich prima. Of waren dit de enige dingen voor de kleintjes en is het park veel groter? Ik ga es zoeken of je bij ons in de buurt ook aardbeien kunt plukken want dat zal Fynn vast super vinden. Leuk dat jullie ook het loopfietsje gaan bestellen! Fynn heeft de middelmaat en die staat nu bijna op de laagste stand. Dus mss past Demi er toch wel op als ie op de laagste stand staat. Hoe lang is ze nu?

8. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Eve: oh, da's balen van dat bedje. Misschien leenbakker ofzo? Anders zou ik het ook niet weten.
    Er was ook genoeg te doen voor de kleintjes hoor. Een grote speeltuin buiten, met schommels en glijbanen en ook binnen kon genoeg gespeeld worden.
    Het was vandaag niet zo druk, dus je kon alleen aardbeien plukken, maar volgens mij kan je normaal ook mee jam maken enzo.

Demi was eind april nog geen 87 centimeter en de kleinste maat is ongeveer vanaf 85 cm. Dus die gaan we bestellen .De middelste maat hebben we laatst in de winkel geprobeerd, maar toen kwam ze op de laagste stand zeker 3 cm beenlengte tekort, dus dan duurt het nog wel even voor ze er op kan.

9. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi hoi,

Ik ben er nog hoor, maar heb op het moment nogal veel aan mijn hoofd.
    Moet nog een werkstuk afmaken deze week, ben meubels aan't verven, stoelhoezen aan't maken, grote opruiming aan't houden, spullen in aan't pakken en tussendoor het huishouden.
    Afgelopen week de vrijgezellendag van vrienden gehad. Was erg leuk!
    Daar ben ik nu een digitaal album voor aan't scrappen dat uiterlijk morgen besteld moet worden om op tijd voor de bruiloft binnen te hebben. Afgelopen dagen kleding en schoenen voor ons beide geshopt voor de bruiloft. Volgend weekend de kinderen naar Limburg brengen en door naar Antwerpen.
    Daarnaast is het allemaal even spannend of we het huis verkocht krijgen en of de opdracht van Robert ook zeker door gaat.
    Kortom druk en veel aan mijn hoofd.

Ik kom later wel weer eens terug om te reageren als ik wat meer tijd heb.

Eve, is er niemand handig in jouw omgeving die het bed in kan korten?
    Weet niet welk bed je hebt, maar meestal is dat nl heel goed te doen. Ook met het systeem dat Ikea gebruikt om de delen aan elkaar te verbinden.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Wat heb ik leuke en lieve foto's vorbij zien komen zeg! =D> :thumup:

Eve: wat heb je toch een lekker mannetje!
    en idd kan iemand het bedje niet inkorten? ik weet dan niet hoe je het met je matras moet doen, maar ikea heeft toch peuter bedden die je kan verkleiden die zijn3-delig zeg maar die zijn toch niet zo groot? of heb je het kritter bed?

Duckie: Demi haar krullen blijven mooi! kailynn haar koppie is zo stijl daar kan je bijna niks mee! en die meiden van jou echt bijna 2 druppels water, ben benieuwd of dit later ook nog zou zijn!

Setje: waar ben je? ,alles goed?

Saar: jij hebt het druk met uitstapjes zie ik!
    Tisse lijkt toch op z'n zus!
    De reactie is idd niet erg leuk van je schoonouder, maar misschien draaien ze wel bij, (tenslotte gooien ze dan hun eigen glazen in)

Nyncke: hou je maar goed rustig hoor!!! die kleine meid moet nog een poosje bij je blijven in je buik! sterkte met alles! ik denk aan je al zal je daar weinig aan hebben.

Vales: leuk om weer wat van jullie te lezen. en dat wessel de peut leuk vindt!
    In je nieuwe huis al helemaal gewend?
    en ja de site is hier ook traag.

noralien: Je hebt het zeker druk aan je hoofd, gelukkig zitten er wel een paar leuke dingen tussen waardoor je het druk hebt.
    Ik hoop voor jullie dat de moeilijke en twijfelachtige dingen snel achter de rug zullen zijn.

Lies: hier ook een pubbertje, als gaat het de afgelopen dagen redelijk, ik probeer ook een beetje op mijn eigen gedrag naar haar te letten en het lijkt te werken.

Saskia: hoe is het bij jullie? gaat het een beetje met jou?

Ik ga een dezer dagen weer verder met kijken voor de meeting hoor, als ik in de nacht zit heb ik daar zo weinig puf voor.
    maar nu ben ik weer uit de nacht dus komt goed!
    Gisteren naar Hoogerheide geweest naar de braderie en Arno zijn optreden bekeken.
    We hadden onze auto in het zicht van bianca haar huis gezet, helaas hebben we elkaar mis gelopen.

Ik had toch al verteld dat Mijn schoonouders kailynn een paar dagen wilde mee nemen met de pinksteren?
    het wordt een heuse vakantie, ze gaan naar Oostende (België). naar een camping in een sta caravan. en ze gaan nog een dagje naar plopsa de panne.
    Ik vindt het alleeen zo lang.. ze gaat van vrijdag morgen tot dinsdag einde van de middag.
    Terwijl ik gewoon moet werken., zelfs Arno gaat er misschien 2 dagen heen. (had me een andere pinksteren ingedacht.
    Ik moet niet zeuren op zich want ik moet gewoon werken en zij hebben het naar hun zin aar toch....het idee dat ze 5 dagen weg is brrrrr.

De komende dagen weer wat inpakken ed want het gaat steeds dichter bij komen.

11. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

even de trotse mama uithangen, valerius is nu echt aan het tijgeren hij rolde de kamer al 1,5 maand door. toen poogde hij te tijgeren maar ging hij achteruit ipv vooruit...maar nu heeft hij het door echt zooo schattig weer

eve; wat een mooie avatar weer zeg, mooi mannetje heb je hoor
    ....
    duiskter; leuk joh koekjes bakken wil ik ook eens doen met orlando heb al wel cakejes gebakken en kruidnootjes maar geen koekjes....mmm lekker

slingding; ik hoor wel wat het word het maakt mij niet uit wil alleen door kunnen geven aan mel hoe laat hij de zorg helemaal over moet nemen :)

lies; ja hij moet ook nog puffen maar deze werkt goed ga ook na het weekend ff bellen voor hoe het verder moet
    lekkerrrr appeltaart ....balen joh dat hij tot zo laat weg is anders had je het toch een heeel klein beetje kunnen vieren

lola; hihi moet wel lachen om de advertentie maar kan me voorstellen dat dit errug vervelend is en zeker als er nog eentje is die verder erg ziekjes is
    hoe gaat het verder met emma?

eve; uhmm.. :rolleyes: daar kan ik je niet mee helpen

janette; aach die teun hoop dat hij volgende keer minder bang is...je bedoelt ivm '' vriendjes' voor teun straks bij de voetbal. of moeten ze dan naar die vereniging als ze op die school zitten?
    leuke foto's hoor!!!ziet er erg leuk uit

slingding; ohh balen zeg is er al een wonder gebeurt omtrend jullie pc?

lola; leuk zo een uitje met zijn viertjes met zo een leuke achtergrond

eve; ik heb een ZWARTE 8) compaq laptop niet de nieuwste en snelste destijds. hij doet het dus...hihi

vwb puberen hier ook hoor, maarrrr áfkloppen' hoor luisterd hij best goed met ook de nodige waarschuwingen hoor :D

duckie; ik heb geen kdv ervaring met orlando maar als jij het zelf veel en mss zelfs overbodig vind zou ik het niet doen. persoonlijk denk ik ook dat dit al voldoende is hoor
    wat een knappe dames heb jij toch zeg, enne wat een mooie grote kijkers heeft mila zeg

jessemarijn; hi ECHTE dec mama 8) welkom hier, orlando 'wil'nu even niet plassen/poepen op de wc, ja af en toe. eten zo af en toe minder maargoed hoort erbij

noura; he bah bah saf weer oorontsteking sterkte hoor enne werkse

duikster; he bah bah wat vervelend allemaal zeg zit je zekr dan ook niet op te wachten

duckie; ja pcies je kunt heeel goed zien dat het zussen zijn maar er zitten toch ook weer verschillen in. leuk juist

bianca; dilemma zeg maarrr denk dat je er niet te druk om hoeft te maken als jij vanaf een plaatje akkoord zou gaan in een winkel en in de winkel valt hij tegen hoef je hem ook niet te kopen toch?

saar; jeeetje zeg zo ik denk dat ik uit mijn slof had geschoten hoor!!! ik vind idd ook niet dat je zomaar iets kunt afdwingen hoor. heb daar ook zo'n hekel aan (ook zulke schoonouders ;) 8) ) bah bah vind dit altijd maar vervelend hoor sterkte

nynke; ja ik heb ook moeten rusten vanaf week 33, bah bah balen zeg voor jouw, ik had geen ontsluiting hoor, bij mij kwam het door de groei van valerius hij was heeeel klein toen. sterkte

eve; wat een SUPERLEUKE RAPPORTAGE ZEG EN WAT EEN LEUKE VERGELIJK FOTO'S echt super wat een kanjer.

ik ga dit even plaatsen reageer later weer ....

gr saskia

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    saar; wat een leuke boerderij dan zeg, enne lijkt het nu zo of begint tisse een beetje een rode gloed over zijn haar te krijgen?

duckie; jij ook al zo een leuk uitje gehad? leuk hoor. enne leuk joh zo'n fietsje ook voor demi

eve; he balen zeg, ja leenbakker idd is mss wat,

noralien; zo hee alleen al bij het lezen word ik moe haha het zal iig erg vermoeiend zijn. sterkte

slingding; hi lief dat je ernaar vraagt het gaat alweer iets beter hoor maar is niet zomaar weg zeg maar maar ik denk dat jij dit ook wel begrijpt 8) enne ik kan me goed voorstellen dat je haar zekerrrr gaat missen hoor

orlando vind het zwemmen weer helemaal top trouwens is zelfs van de lage duikplank geweest!!!

gr saskia

13. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    :evil: baal, baal, baal...had net een flinke lap tekst getypt, krijg ik een 'general error' :evil: ...alles weg.
    Probeer 't vanavond nog wel een keer (maar zal dan tussendoor ff opslaan).

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ff vlug want we komen net thuis, teun ligt net in zijn bedje
    Saskia ja ze "moeten"er niet heen hoor...maar Wijnand heeft daar ook van jongs af aan gevoetbald dus teun dan ook :) maar als hij het niet leuk vind moet hij ook niet hoor..hij moet alleen zijn zwemdiplomas halen en de rest mag hij kiezen....

eve bed inkorten of terug brengen en dan een deelbedje nemen? of had je die al?

weet het allemaal nu niet meer was erg druk op het werk dus ga ik ff nog zitten end an slapen

liefs

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ha t nieuwe forum is er! ben benieuwd.
    Wij zijn hier vanavond pannekoeken gaan eten in het pannekoekenrestaurant in Baarschot samen met mijn schoonouders. Nick vond het wel leuk en chris zat echt te 'vreten'. Heb hem vanavond voor het eerst zonder BV in bed gelegd, dus ben benieuwd....Ik ben echt langzaam afscheid aan het nemen van de BV.

Slingding/Lola: effe nog om jullie te bedanken...sinds dat Nick samen met Kailynn en Jasmijn in bad heeft gezeten na pukkemuk gaat hij weer zonder problemen in bad en heeft hij vanmorgen de hele boel weer ondergespetterd. Zo fijn...alleen het schoonmaken niet dan.

16. keizerin

keizerin Niet meer actief

#29956 keizerin, 6 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2009
    En we hebben weer een nieuw forum,hopelijk is deze wel goed en niet meer zo traag.

Ik zie wel dat er erg veel berichten verdwenen zijn:(

17. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hmm, ik moet zeggen dat ik het eerste originele forum nog steeds het mooist en fijner vond. Maar het zal wel wennen...hoop ik

Ik kom morgen niet naar Utrecht :( vind het wel jammer, ben al weken druk met vanalles voor mijn moeder doen omdat ze zo weinig kan (en mn pa zo weinig doet) en dan houden ze toch geen rekening met me. Ben er eigenlijk een beetje klaar mee, maar kan er ook niet teveel van zeggen, aangezien ze op Jayden past als ik werk... Ik krijg dat ook altijd te horen als ik een keer tegensputter als ze iets vragen...

Duikster, lekker hoor pannekoeken! Wat goed dat Nick weer lekker zonder problemen in bad gaat. Wat knap van Chris al zonder fles, Jayden drinkt nog steeds een flesje voor het slapen gaan.

Veel plezier aan iedereen die naar de meeting gaan!

groetjes Lisette

ps, had een paar smileys ingevoegd, maar je mag er maar 1 gebruiken! Kreeg een melding.... tssss weer wat nieuws!

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jeetje wat wennen weer zeg, dit nieuwe forum. Ik zie dat we ook veel pagina's kwijt zijn. Jammer hoor maar ja het is niet anders.
    Hoop wel dat het dan hier bij blijft want steeds wisselen is ook niets.

Ik kom gauw weer terug. Ben nu tv aan het kijken met Sara. Koen ligt in bed en Steef heeft een band-optreden.

Morgen de meeting. Heb er veel zin in! We zijn met 7 personen: Eve, Lola, Feitkifkim, Duikster, Melliemel, Slingding en ik.

Groetjes!

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wat jammer dat we morgen met zo weinig zijn.Bij de planning waren we op 11.
    Tot morgen iedereen die komt.

20. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik stond steeds op de lijst , maar heb aangegeven dat ik niet zeker wist of ik mee kon gaan.

Voor iedereen die vandaag naar Utrecht gaat.....heel veel plezier.
    Ik hoop er volgende keer weer bij te zijn.

Deel Deze Pagina