nog een keer beetje klein... ga zo gelijk om orlando op te halen ff kort vond de meeting ook geslaagd volgende keer lunchen en dan met een paar meer mama's ook he?! dit was ook gezellig hoor
Mooi omschreven. Ik vind 't nieuwe forum niet bepaald een verbetering en ik moet me nog echt verdiepen in het plaatsen van een profielfoto en m'n banner. Zit met smart te wachten op mijn nieuwe gsm...ze zijn gisteren al aan de deur geweest, maar ik moest werken. Eigenlijk moet ik over een uur naar de fysio toe, maar ik zit er sterk over te denken om dat een keertje over te slaan, als tnt nog niet geweest is. Erg he... Het is hier idd nog niet druk geweest sinds het nieuwe forum er is. Er zijn toch ook een paar mama's op vakantie, sowieso Saar en Janette. Volgens mij Lola ook, of is dat volgende week pas?
Bianca: Hihi, dat is wel erg ja, thuis blijven voor je mobieltje. Hihi, geintje hoor. Moet je zelf weten. Ik vind dat soort dingen ook altijd erg leuk! Saar en Janette zijn inderdaad met vakantie en Lola vertrekt vanavond. Eve: Is je nieuwe laptop er al? En???? Is ie mooi? Melliemel: Volgende keer lunchen ipv high tea lijkt me ook een prima plan. Is weer eens wat anders he.
Heb toch maar de fysio afgebeld, ben wel heel benieuwd naar m'n gsm. En anders zou ik 'm pas op z'n vroegst vrijdag kunnen ophalen bij 't postkantoor (ivm mijn werkdagen) en dat vind ik wel erg laat. Ga zo maar ff poetsen. Voel me nog niet echt super, maar moet toch een keer gebeuren. Vergeet ik helemaal te vertellen dat Duckie vrijdag langsgeweest is met Demi en Mila. Demi en Lynn lijken qua karakter erg op elkaar. Ze hebben allebei een tijd alleen gespeeld, maar bij de lunch kwamen ze los en hebben ze gezellig samen gespeeld, zodat wij tussendoor bij konden kletsen. Mila heeft heerlijk geslapen en is echt een schatje om te zien!
gezellig hoor bianca, ben benieuwd naar je gsm, altijd leuk toch zo vind het toch wel lekker zo rustig hoor, hoef je niet eerst 10 paginas bij te lezen ik moest eerst een nieuw wachtwoord maken, ook fijn en fotos plaatsen lukt gewoon niet meer, ja van die minis nee vind het geen vooruitgang
Hier nog iemand die zit te wachten....op m'n laptop. Ze zouden vandaag komen tussen 9.00 en 17.00. Net ff de traceergegevens bekeken en daar staat dat UPS de factuur heeft ontvangen van Dell maar nog niet het product :x Daar baal ik dus echt van. Heb toch echt een mail van Dell gekregen dattie vandaag bezorgd zou worden. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan wachten...maar waar ik nog meer een hekel aan heb is voor niks wachten! Tja, en vd week kan ik er geen vrij voor nemen en kan moeilijk van m'n moeder verwachten dat ze hier de hele dag gaat zitten. Nu maar duimen dat de traceergegevens niet kloppen en UPS toch straks voor de deur staat... Vanmorgen weer m'n jaarlijkse mammografie laten maken (Fynn's vader was hier voor het geval dat UPS kwam...). Ben er van te voren nooit zo zenuwachtig voor. Maar als de foto's zijn gemaakt en ik moet wachten op de uitslag, slaan de zenuwen toch ineens toe. Gelukkig was alles goed @Bianca: Hoop dat jij meer geluk hebt en je gsm inmiddels afgeleverd is. Welke is het? En ik verwacht nu natuurlijk wel 3x zoveel smsjes! Wat leuk dat Duckie en de kids zijn langsgeweest! @Saskia: Heb een mail gestuurd naar je hotmail. Hoop dat de gegevens nog kloppen maar neem niet aan de je adres gewijzigd is...toch? Ik heb ook nog steeds geen pluspunten ontdekt op het forum... Maar vind het echt zo stom dat je geen afbeeldingen meer in het bericht kunt plaatsen. Echt een verarming van de site. En hij zou zogenaamd beter en mooier moeten zijn...jaja..Heb trouwens in 'Over deze site' een topic geopend omtrent het niet meer kunnen plaatsen van afbeeldingen maar krijg daar weinig bijval...dus dames, ff hier reageren http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/148342-fotos-bericht.html
ik denk dat de fotos te veel ruimte in nemen eve fijn dat alles goed was. ik moet deze week bellen voor het uitstrijkje, wat je zegt, altijd spannend
@Noura: Tja, dat kan wel zo zijn maar op de vorige 2 forums was het toch ook geen probleem? En dan moeten ze niet gaan zeggen dat de site beter en mooier wordt..daar kan ik me echt kwaad om maken. Jaja, ik weet dat het niet van wezenlijk belang is maar toch... Uitstrijkje moet ik volgend jaar weer. Is idd ook altijd weer ff spannend.
oh en eve, mischien dat de meldingen niet kloppen, soms is het nog niet goed verwerkt en is het dus wel onderweg, heb dat ook al wel eens gehad
Tja, dat is idd ook wel erg subjectief...Maar ik vind het gewoon oprecht zonde dat we nu geen leuke felicitatieplaatjes en foto's meer kunnen plaatsen. Een link maakt gewoon geen impact en niet iedereen zal daarop klikken. Vind het daardoor echt saaier worden...Maar goed, het zal wel wennen.....of niet
ik vind het ook zonde hoor, het was ook altijd leuk terug lezen naar bijv. de eerste paginas en dan zag je al die fotos van de babys weer wennen zal het wel, maar ik blijf het toch missen, ontwikkeling volgen dmv fotos was toch wel erg leuk en is de laptop er al????
De laptop is er NIET! :x Dus gewoon de hele dag voor noppes thuis gebleven. Bah, bah, bah! Het lijkt erop dat ons verzoek vwb de foto's geen effect zal hebben...maar ik houd het in de gaten 8)
Eve, let's shake hands...hier idemdito. Heb op track&trace gekeken en er bleek een sorteerfout te zijn, waardoor de zending is uitgesteld....baalbaal!
@Bianca: Dit was dus niet ons dagje :x Heb net ook weer even de traceergegevens bekeken en zie nu dat de zending is uitgesteld tot morgen...en tussen 9.00 en 19.00 wordt afgeleverd...tja, dan is er dus niemand thuis...pfffff...in dat geval bieden ze de zending nog 2 werkdagen aan....tja, ook dan ben ik er niet...daarna kun je contact opnemen voor andere mogelijkheden...vrees dus dat ik m'n laptop pas volgende week in huis zal hebben...
Bianca en Eve: Wat balen zeg... geen gsm en geen laptop! Ja, daar zou ik ook boos om worden hoor. Groetjes Otje
he eve en bianca dat is balen zeg. kan je geen contact opnemen dat ze hem eventueel bij je ouders of op je werk afleveren?? soms kan je ook voor de avond kiezen? goedemorgen iedereen
Eve / Bianca, dat is idd flink balen! Ik kan er ook chagrijnig van worden om een hele dag voor niets thuis te zitten wachten. Helemaal als je op iets zit te wachten waar je je op verheugt. Eve, ik heb nu ff geen tijd om een foto te zoeken. Moet Jikke zo naar de opvang brengen. Maar zal eens kijken of ik een leuke foto heb. Een echt recente foto heb ik helaas niet. Mijn camera is al een paar weken weg voor een reparatie. Ook iets waar ik niet echt vrolijk van wordt trouwens :x. Noura, ongelooflijk dat Anissa ook al een prijs heeft gewonnen. Zal wel in de genen zitten . Leuk hoor! Slingding, ik heb me voorgenomen iedere dag minimaal 1 doos in te pakken. Tot nu toe werkt dat vrij aardig. Eén doos is een kleine moeite, maar met de tijd schiet het daardoor wel al op. Voor jullie begint het nu echt dichtbij te komen . Ik vind het forum ook niet echt een vooruitgang . Het niet kunnen plaatsen van foto's en plaatjes vind ik idd een achteruitgang. Daarnaast zijn de smileys stom 8) en lukt het me maar niet mijn banner via photobucket te uploaden. Nu heb ik het vanaf mijn laptop gedaan, maar krijg 'm dus niet transparant. Ik heb me deze week bij de kamer van koophandel aangemeld dus ben vanaf nu officieel zelfstandig ondernemer . Nog een paar dingetjes regelen (o.a. straks even naar de groothandel in verpakkingsmateriaal, nog wat proefdrukjes maken en iets afhandelen rondom mijn account) en dan kan ik online. Jikke heeft weer een paar onmogelijke dagen achter de rug. Gelukkig was ze vandaag weer goedgemutst. Ik vind het trouwens wel erg leuk om te zien hoe ze zich naar Anne gedraagd. Ze bemoederd echt.....mondje afvegen, voorlezen, uitleg geven als ze aan't spelen is....zó leuk! Ik ga de meiden wakker maken. Anders komt Jikke nog te laat.
Ben ik ook weer. Moet erg wennen aan het forum, vind het niet echt een verbetering op de vorige. Ik vond het wel fijn dat er een overzicht was met berichten waarin je iets gepost hebt. Dat kan ik nu niet meer terug vinden. Het gaat goed met Isis. Ze drinkt haar flesjes bijna allemaal zelf leeg. Wat ze niet op krijgt, wordt met een sonde gegeven. Ik probeer ook aan te leggen, maar drinken uit de borst is best vermoeiend voor haar. Dus ik ben druk aan het kolven tussen door. Het is echt wel hectisch om steeds naar het ziekenhuis te gaan. Van rusten komt niet zo veel. Ben blij als ze thuis is. We hebben vanmiddag een gesprek, ben benieuwd wat ze zeggen wanneer ze naar huis zou mogen.