December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Nynke: wat een mooi meiske heb je!

Cynthia: ik weet nog niet of we naar het spoorwegmuseum gaan. Eigenlijk komt het niet heel goed uit. Het is toch nog zo'n anderhalf uur vanaf Rheeze en eigenlijk moeten we vrijdag toch ook al wat gaan opruimen denk ik....Maar we beslissen volgende week wel.

tot volgende week luitjes

2. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jullie zullen nog even geduld moeten hebben. De planning was om nog vóór de verhuizing online te gaan. Maar we hebben besloten nog even te wachten tot ná de verhuizing.
    Maar uiteraard horen jullie het zodra het zo ver is :).

Ik wens je alsnog een hele fijne vakantie!

Duckie, jammer dat je de bv toch nog hebt moeten afbreken terwijl je zelf misschien langer door had willen gaan. Maar je hebt het nog een hele tijd volgehouden.
    En inderdaad, flesjes heeft ook zo zijn voordelen.

Ik ben alweer helemaal gewend aan het idee van flesvoeding. Net als bij Jikke, was het bij Anne na krap 3 mnd ineens over.
    Ik heb nog maar 2x daarna gekolfd en een paar keer wat last gehad van stuwingen.
    Moet zeggen dat ik er eigenlijk niet zo'n moeite mee heb.

Nynke, goed te horen dat het zo goed gaat met Isis.
    Wat een poppetje! Vooral op de eerste foto en de foto met je vriend/man, zie je wat voor ukje het is.
    Ik duim heel hard met je mee dat ze volgende week naar huis mag.

Ik ben vanmiddag gestoken denk ik. Heb er een allergische reactie van (heb ik wel eerder gehad). Nu dus een bult op mijn arm ter grootte van een halve tennisbal. Kijk het morgen nog even aan en anders maar weer eens naar de hap ;).

Verder niets veranderd. Nog steeds druk, druk, druk.

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin: prettige vakantie!

Nyncke: wat een mooi poppetje, zo gaaf.
    En nog goed nieuws ook!

ik lees net op de hyves van bianca dat lynn weer flink hoge koorts heeft en weer bang i s voor koorts stuipen!
    beterschap voor lynn, bianca.

We zijn vandaag op het nieuwe kdv van kailynn wezen kijken, echt super positief! groete ruimtes en een flinke grote buitenspeel plaats. echt arno en ik gingen er met een heel fijn gevoel van weg.
    de 26ste gaat ze een middag wennen en vanaf 1 juli gaat ze officeel van start. maar ze begon al overal mee te spelen dus ik denk dat het wel goed komt.

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn dat het zo goed voelt op het nieuwe kdv cynthia

en bianca beterschap met lynn, schrik er van

nynke wat een lekker doetje zeg! en ik ga hard voor je duimen dat ze snel met jullie mee naar huis mag

ik vraag me bij saf af of de ontsteking wel echt weg geweest is. hij heeft ook geen koorts ofzo, en heeft ook geen ab

straks gaan we naar een auto kijken..

karin fijne vakantie alvast, en wat een super nieuws

noralien ben erg benieuwd naar de webshop

saf is zo onmogelijk vandaag, heb hem maar in bed gedaan. hij wil drinken, maar dan weer niet, en wil dan met zijn beker terug naar de keuken lopen, om het in het aanrecht te gooien. zo was gister de hele keuken plakkerig. en als je zegt dat het niet mag is het krijsen
    en dat is eigenlijk bij alles zo... even in bed gedaan, kan ik even tot 10 tellen

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dit is zooooo herkenbaar...
    gisteren had kailynn zo'n dag. tot nu toe gaat deze dag iets beter.

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik hou mijn hart vast, soms gaat die ineens van uit het niets op de grond liggen en dan het liefst ergens tegen aan trappen
    het is wel lastig want het kan ook goed dat hij last van zijn oortje heeft

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    dat is idd waar je weet niet zeker of het puberen is.
    Maar kailynn haalt ook zulke streken uit.
    een paar weken terug wilde kailyn niet eten en ze liep naar de tafel en geeft een lel tegen haar bord en zo zat de prei tegen mijn, lamp, gordijnen, meubels, laptop, ramen, muren en ik zet haar op de gang, ruim alles op en ze komt terug, loopt naar de tafel (waar ik het bord even opzij gezet had) en ze doet het dood leuk weer.
    Toen was ik echt boos....

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi Meiden
    ik ben ook weer in het land
    heel gezellig gehad en Teun vond de wiltwaterbaan het aller leukste hij is zelfs los er door heen geweest.
    Het si echt zo'n baan met allemaal heuvels
    ook de glijbanen vond hij wel leuk.

heb nog geen tijd gehad om alles te lezen zie dat ik meer dan 10 pgn moet doen...

heb nu het pagina nr opgeschreven dus binnen kort zou ik wel reageren
    had wel al vernomen van eve dat de meeting gezellig was...

moet wel ff wennen weer aan de nieuwe indeling hoor..

nou tot gauw.

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    zo ik ga een poging wagen;)

Setje zeker balen dat jij alles "moet"doen en als je wat extra terug vraag dat je dan zo'n antwoord krijg...
    hoe gaat het nu met je mams?

hier ook 1 zonder fles naar bed hoor...al vanaf het begin dat we de avond/nacht fles eraf hebben gehaald en het is dus om 18.00 warm eten en evt nog wat drinken en dan om 19.30 in bed en slapen maar

eve sorry!!! ik kon echt niet!!! moest met Teun in de wildwaterbaan... :) had ik vorig jaar al met hem afgesproken...hihi
    maar ik begrijp wat je bedoelt..heb je het nog kunnen vinden?

sorry ga me niet wagen aan uitspraken voor afzeggen enzo.... Ik had deze datum vorig jaar oktober alvast liggen voor de vakantie..

O nu snap ik het waarom ik zoveel blz moet lezen er staan minder berichten op een pagina

Noral;ien lekker zeg dat Jikke nu meer eet.... Teun eet nog steeds de oren van je hoofd, en waar hetgaat zitten ik weet het echt niet...

eve ik vind het forum tot nu toe ook verschrikkelijk....zou mij benieuwen hoe snel ik er aan kan wennen...
    o balen nu geen foto's meer plaatsen daar gaan de gezellige kiekjes..

zoo Fynn knap hoor alleen op de stoel.. nu volhouden bij de volgende keer
    balen 2 vullingen vervangen...

Biznca welk mobile heb jij nu? ik mag er binnenkort ook 1 uitzoeken

eve balen zeg dat de nieuwe laptop er nog niet is en ook voor jou bianca je mobiel nog niet

Nynke lekker dat het de goed ekant op gaat met jullie

Cynthia lekkerd ta het nieuwe kdv zo positief voelt

zo ff vlug bij gelezen
    sorry als ik iemand heb over gelsagen maar dat si niet persoonlijk bedoeld hoor...
    maar "moet"snel op de comp want als Teun zo uit bed komt moet hij uit zijn anders word hij helemaal hyper en dat is hij nu al van de vakantie...dus ff tijd om hem weer in het oude ritme te krijgen

10. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Heb nog 2 foto´s van Isis in mijn album staan.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nynke wat een plaatje is het, mooie haartjes en lijkt het nu of ze lange vingertjes heeft??

hier is het regen regen en nog eens regen..

ga maar eens wat strijken, heb een hele berg liggen

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

oooh je wil niet weten hoe vaak ik boos ben geweest gister, hihi als ik je verhaal zo lees moetik er om lachen, maar het is natuurllijk helemaal niet grappig

saf ging gister steeds speelgoed op anissa gooien. en dan waarschuw ik hem en doet die het vervolgens in slowmotion nog een keer. heb hem opgepakt en in bed gezet. (in de gang of keuken wil niet, hij gaat dan of met zijn hoofd heel hard tegen de deur bonken of doet de deur open)
    even later sliep hij, dat was nu ook weer niet de bedoeling, het was 5 uur...

he janette welkom terug, leuk gehad??? en succes met het ritme hervinden.. haha

13. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hallo allemaal,

Het wordt hier wel steeds rustiger, of zie ik dat verkeerd?

Nynke, wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat en ze waarschijnlijk volgende week naar huis mag! Wat een poppetje zeg, echt zo klein :)

Noura/Slingding, hier is het op het moment ook veel eigenwijs en niet luisteren en vervelend doen. Gelukkig (nog) niet in de mate die jullie beschrijven, maar ik hou mn hart vast! Hier lag van de week ook de spinazie overal :x

Janette, hebben jullie het naar je zin gehad? En tja, de site is idd erg wennen. Alhoewel ik er nog steeds geen bal aan vind hahaha ;)

Noralien, dus dan moeten we nog even geduld hebben wat betreft de webshop... Maar het is wel lekker als je je dan daar ook helemaal op kunt richten, en de verhuizing achter de rug is!

Slingding, wat fijn dat het nieuwe kdv jullie zo'n goed gevoel geeft! Dat is weer een zorg minder! :) Verhuizen komt nu wel heel dichtbij zeg, spannend!

Pff, ik dacht trouwens dat ze voor vandaag mooi weer hadden voorspeld, het heeft hier ook nog niks anders gedaan dan regenen! Bah, ik hoop toch dat we nog een lekkere zomer krijgen, want dit hebben we al genoeg gehad in de herfst en de winter :x

groetjes Lisette

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Noralien: Ook ik ben erg benieuwd naar je site! Zag vd week een reclame voor een site waar je afbeeldingen/foto's op een melamine bord kan laten bedrukken. Vond ik ook wel erg origineel.

@Nynke: Wat een lief meisje is Isis! En zie al best veel verschil tussen de 1e en laatste foto's. Ze groeit dus echt goed. Fijn dat alles goed gaat.

@Duckie: Ik moet de mammo laten maken omdat borstkanker in m'n familie voorkomt. M'n tante is eraan overleden toen ze 48 was. M'n middelste nicht toen ze 40 was. M'n oudste nicht heeft het gehad toen ze 40 was maar is gelukkig genezen. M'n jongste nicht heeft preventief haar borsten laten amputeren. 'Gelukkig' zit het aan m'n vaders kant waardoor ik minder risico loop maar toch kreeg ik het advies tot jaarlijkse controle. Fijn dat je vrede hebt met het stoppen van de bv. En gelukkig gaat het ook beter met je zus. Ben benieuwd naar Demi's coupe!

@Janette: Wat is Teun toch stoer!

Vind het wel 'grappig' dat onze kids ondanks het feit dat ze even oud zijn op zulke verschillende momenten dwars zijn. Fynn zit nu nml weer in een heel rustige periode en luistert goed (op maar een paar momenten na). Maar wie weet is hij volgende week weer superdwars en is de rest weer lief...;)

Hier ff een roerig weekje. M'n moeder had een fikse kaakontsteking. Haar gezicht leek wel een ballon. De kaakchirurg schrok ervan en zei dat de tandarts haar nooit zolang had mogen laten doorlopen. Er zaten 3 ontstekingen! Gelukkig gaat het nu langzaam de goede kant op. En m'n vader had ineens een dubbel oorontsteking. Het was dus echt gezellig bij ze thuis ;) Ik moest gisteren werken..maar Fynn kon gelukkig bij z'n vriendje terecht. En daar heeft hij echt een leuke dag gehad en zich prima gedragen. Is iig goed om te weten dat hij het niet alleen op het kdv en bij m'n ouders naar z'n zin heeft.

De laptop wordt als het goed is morgen bezorgd...

En...m'n contract wordt met een jaar verlengd! Kan dus weer ff vooruit :)

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi setje, een groen interieur dus
    ja hier is het heel erg met drinken enzo, als het niet naar zijn zin gaat, pakt die zijn beker en loopt ermee naar de keuken, wat die niet mag natuurlijk
    en wil het dan weggooien
    of wat ook nieuw is, hij gaat zijn drinken over gieten in een van de glazen of bekers op tafel. het is dus heel goed opletten momenteel

ik vind het hier ook steeds rustiger worden

eve gefeliciteerd, wat een mooi nieuws!
    en beterschap voor jou ouders, vervelend zeg, en pijnljk

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Het wordt idd steeds rustiger maar het komt ook dat de vakantie periode aanbreekt. karin en lola zijn op vakantie en noralien en ik zijn druk met verhuis periekelen.

Nyncke: wat een mooie foto's van Isis in je album.
    Heeft ze maatje 44?
    em goed em fijn dat je bv zo goed op gang komt!
    krijgt ze toch alles al lekker bijna allemaal van jou.

eve: wat een super fijn bericht van je werk zeg!
    in deze tijdenis dat een zege bijna.
    want er zijn in alle sectoren al heel veel ijdelijke contracten niet verlengt.
    een zorg minder voor jou in ieder geval.
    Lekker dat fynn in zijn 'goede'periode zit!
    En heel veel beterschap voor je beide ouders.

noura: hoe ging het met saf verder vandaag? nog veel last van zijn oortjes?

setje: hie begon het ook pas half de middag droog te worden en de zon te schijnen.
    helaas lag ik toen op bed.

Ik ga me straks weer voorbereiden op de nachtdienst.
    Ik heb vanmiddag 1uur geslapen helaas viel ik vannacht pas rond 2 uur in slaap en kailynn was rumoerig van 3.30 tot 4.30.
    dus geen beste nacht zeg maar.

tot later........

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve gefeliciteerd met dit nieuws
    lekker vooruitzicht weer een jaartje rust

ik was gister hier in de boekwinkel waar ik me cv achter had gelaten omdat er per oktober een plekje vrij komt en ze zei "zullen we van de week ff een praatje maken" dus dat klinkt ook alvast goed....

Slingding sterkte met de nacht hoop dat je je ogen kan open houden...

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nynke, wat een mooie foto's in je album. Moest wel even zoeken hoe ik daarin kon kijken ;). Ik vind haar al heel wijs uit haar oogjes kijken. Zou niet zeggen dat ze te vroeg geboren is, op haar lengte na dan.

Eve, gefeliciteerd!! Moet toch een heerlijk gevoel zijn. Ik geloof dat ik laatst nog van je las dat het erg rutig was op je werk. Mooi hoor dat je verlenging hebt gekregen!

Klinkt heftig, van je moeder.
    Wel fijn dat Fynn in "noodgevallen" bij een vriendje terecht kan en dat hij het daar ook nog naar zijn zin heeft.

Dat van die bordjes is idd leuk. Maar ik heb geen drukmachine en ben dus gebonden aan printbare materialen (kan dus wel doorzichtig raamfolie printen en hier iets mee beplakken of gebruik maken van transferpapier).

Het wordt idd rustiger hier, maar ik werk er zelf ook niet echt aan mee pagina's te vullen ;).

Slingding, dat is balen zeg, een nachtdienst na zo'n slechte nachtrust. We hadden wel weer samen kunnen gaan zitten (inpakken of zo :p). Ik heb vannacht twee uur beneden gezeten omdat ik echt niet meer in slaap kon komen.
    enne, moest stiekum ook wel een beetje lachen om je preiverhaal 8). Maar kan me voorstellen dat jij de lol er niet van in zag!

Janette, klinkt als een leuke vakantie! En dappere Teun hoor, los in de wildwaterbaan :).

Noura, het gedrag van Saf komt me erg bekend voor. Jikke zit in een fase van uiterste...het liefste kind en dan ineens...
    Zij wil ook wel eens gemeen doen tegen Anne. En waar ik ook niet zo blij mee ben, ze speelt verstoppertje met Anne. Maar om Anne te verstoppen duwt ze haar handje tegen het gezicht van Anne en bedekt dan neus en mond (redelijk stevig).

Setje,ook al een tegendraads mannetje zxo op z'n tijd...welkom :)

Ik heb vandaag een knoop doorgehakt. Ik ga stoppen met de opleiding.
    Ten eerste is het natuurlijk een zéér kostbare opleiding.
    Maar ben er door de website ook achter gekomen dat ik het ontwerpen en bewerken met fotobewerkingsprogramma's eigenlijk leuker vind dan het fotograferen zelf. Vind het wel heel leuk hoor, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het grafische aspect. Daarbij komt dat ik met een groot deel van de opleiding echt niets heb. Werkstukken / powerpointpresentaties maken over fotografen e.d.
    Nu heb ik dit met Robert besproken en samen het volgende besproken.
    Ik ga nu dus stoppen met de opleiding. De druk daarvan is heel groot en zou me beletten me echt goed op de website te kunnen richten. Ik ga dus helemaal aan de slag met de website en kijken of ik dit een beetje van de grond kan krijgen. Misschien dat dat tot iets leuks uit kan groeien. Maar anders is alles wat ik ermee zou verdienen een leuke bijkomstigheid, zeker afgewogen tegen de kosten die ik nu maak.
    Op langere termijn wil ik dan misschien nog een opleiding / cursussen op het gebied van grafisch ontwerpen volgen.
    Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen spijt heb van de opleiding. Het is echt heel leerzaam geweest en heeft me via een omweg (en mogelijkheden door printer) weer bij het fotobewerken terug gebracht.

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Slingding: Succes met klussen alvast in jullie nieuwe huis. Ik ben benieuwd hoe het zal worden allemaal . Zal inderdaad wel druk zijn dan, de komende 2 maanden!

@Noralien: Wat fijn dat je (oppas) hulp krijgt van je (schoon)ouders bij het verhuizen. Dat scheelt een hele hoop. Want met kinderne schiet het toch een stuk minder op.

@NOura: Fijn dat je naar de KNO-arts kan. Hoe is het nu met Saf?

@Nynke: Wat heerlijk dat Isis het zo goed doet en waarschijnlijk deze week naaar huis mag.

@Eve: Als borstkanker in de famile veel voor komt lijkt het me inderdaad ook prettig om jaarlijks een mammografie te laten maken. Demi's coupe is eigenlijk niet zo heel veel bijzonders hoor. Ze hebben het een beetje in lagen geknipt, zodat de krullen niet te zwaar worden. Niet teveel, want ik wil het wel graag lang laten groeien.
    Maar wat ontzettend goed dat je contract wordt verlengd. Volgens mij had je dat, gezien de financiele crisis en de slechte omzetcijfers op je werk niet verwacht, of wel?
    Wat rot, je ouders allebei in de lappenmand.

@Noralien: Wat goed van je , om zo doordacht te besluiten om te stoppen met je opleiding. GOed dat je er door de opleiding in ieder geval achter bent gekomen wat je echt leuk vindt. IK ben zo benieuwd naar je site. Ik wil graag nog een mooie foto van Demi en Mila op doek ofzo af laten drukken, maar je gaat dus pas echt aan de slag na je verhuizing?

@Janette: Werken in een boekhandel lijkt me echt superleuk! Ik hoop dat het wat wordt voor je.

We zijn vandaag met z’n vieren naar bobbejaanland geweest. Een uitje georganiseerd door mijn werk. Het was wel leuk, maar ook ontiegelijk slecht weer. Maar ze hebben een heel groot overdekt kinderland. Een gebouw van 3 etages, met draaimolen, vliegtuigjes, klimtoestellen, lachspiegels en dat soort dingen. Dus daar hebben we ons in de ochtend prima vermaakt. ’s Middags werd het wat droger en toen zijn we buiten rond gaan lopen. Dat vond Demi echt erg leuk. Ze ging met veel plezier met ons mee in het reuzenrad, is met jeroen van zo’n megalange glijbaan geweest en in nog wat attracties. Erg leuk. Alleen tegen een uurtje of drie werd ze toch wel erg moe en had ook Mila het wel gehad, en toen zijn we naar huis gegaan. Maar het ging dus best goed met Mila, ondanks dat ze heel weinig geslapen heeft .Het is alleen gewoon niet zo’n goeie slaper in de wandelwagen of in de auto, ze slaapt bijna alleen in bed. De gezamenlijke picknick met alle collega's en hun gezinnen viel door het slechte weer ook letterlijk in het water, dat was wel erg jammer.
    Ik moest nog aan Saar denken. Als je naar Bobbejaanland rijdt, dan kom je namelijk langs haar woonplaats. Ze woont echt vlakbij Bobbejaanland.

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noralien: wat goed dat je een knoop hebt doorgehakt.
    soms door iets te doen kom je achter andere intresses.
    ik ben zo benieuwd hoe het er straks uit gaat zien...
    enne hoeveel dozen heb jij ingepakt?:p

Duckie: jammer dat het dagje zo in het water valt.
    maar jullie hebben zich toch vermaakt zie ik.

ik ga gauw me omkleden en dan moet ik al weer weg...

Deel Deze Pagina