December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    duckie wat fijn dat jullie je toch nog goed hebben kunnen vermaken.
    hier was maysa met papa naar duitsland, kernwasser wonderland. ook regen, maar de kids hebben zich er vermaakt, en de papas hebben droog kunnen zitten.
    en als de kids maar plezier hebben toch

noralien, klinkt bekend dat samen spelen, hier ook en anissa moet heel erg lachen om saf die dan nog gekker doen gaat.
    alleen op een bepaald moment wil die wel eens gaan kijken hoe het gaat als die speelgoed steeds dichter bij haar gooit, en vervolgens op haar. of op haar handje gaat staan.
    we moeten het goed in de gaten houden

vandaag was die erg vrolijk overigens, praten voor 10
    alleen ik heb hem een half uur geleden weer gezegd te gaan slapen, want hij was al heel lang wakker en aan het zingen en spelen in bed.

janette ik ga voor je duimen, het klinkt hoopgevend

noralien, goh dat komt als een verrassing dat je stoppen gaat. maar zo te lezen klinkt het als een goede beslissing, en ongetwijfeld heb je er veel gelleerd waar je nog profijt van hebt

ik heb net een thomas de trein geboetseerd, en dan is allesklaar voor de taart, morgen haal ik alles uit de vriezer, dan kan het dinsdag op mekaar gezet worden, en hoop dat mijn neefje er blij mee is... was een heel werk

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

Eve, wat een goed nieuws! Daar hoef je je nu geen zorgen meer om te maken :) Oei, dat klinkt echt naar van je ouders, gelukkig dat het met je mams al beter gaat, beterschap voor beide nog!

Noura, hahaha ja en spinazie blijft ook zo lekker overal tussen zitten :(. Met drinken klieren is ook een bekent verhaal, ik heb regelmatig thee vermengt met appelsap... Maak je nog een foto van de taart als hij af is? Ben wel heel benieuwd! En hij zal het vast wel mooi vinden, en anders wel erg lekker ;)

Vandaag ging hij met de groentesausmix aan de haal...ik vond het al zo verdacht stil :x Nog geen 5 minuten erna belde een vrouw van de psz dat ze plek voor hem hadden... ;) Alsof ze het aanvoelde hahaha. Hij gaat vanaf 26 augustus lekker 2 dagdelen spelen!

Slingding, ben je de nacht nog een beetje doorgekomen? Hopelijk kun je (of ben je nu) nog wat slaap inhalen.

Noralien, een opleiding blijven volgen waar je niet helemaal achter staat is ook best moeilijk denk ik. Wel lekker dat je het nu voor jezelf allemaal duidelijk hebt, en je je echt gaat richten op het bewerken!

Duckie, klinkt toch wel als een hele leuke dag ondanks het weer!En leuk dat ze dat van het werk uit doen zeg! Ik heb geen idee waar bobbejaanland ligt :)

Ik heb 4 juli een beautydagje met mn collega's van kantoor. Van 9 tot half 5....ook lekker lunchen en alle hapjes en drankjes over de rest van de dag zijn inclusief, heerlijk lijkt me dat!

Ik ga nog ff gauw mn wasje ophangen voordat Jayden wakker wordt!

groetjes Lisette

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Noralien knap hoor om de beslissing te nemen om te stoppen met de opleiding.

Noura foto van de taart graag!!!!! Ben namlijk op zoek voor een taart voor Teun voor december, en omdat hij helemaal gek is van Thomas dacht ik ook aan een taart met Thomas erop.
    helaas ben ik niet crea bea om het zelf te maken...
    miss dat ik hem dan ergens kan laten maken....

Lisette lekker zo'n dagje helemaal verzorgd en betaald..geniet er maar van..

Duckie ik hou de tip van bobyaanland in me gedachten we zitten in oktober met de vakantie dicht bij Saar en dus daar ook dicht bij...:)

zo ga ff wat opruimen in huis, Teun ligt lekker te slapen...wil na de vakntie niet makkelijk zijn bed in maar gister de proef genomen neem maar een boekje mee en dat werkt hij gaat nu weer lekker snel zijn bedje in....... denk dat het weer wenen is want op vakantie was het slapen echt een dramen, tenminste het naar bed gaan, overdag ging het prima maar savonds niet....:(

tot later

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wacht, wacht, wacht....zucht, zucht, zucht...ik ben echt helemaal gaar van het binnenzitten en wachten op de UPS :( Moet ook nog een hele berg boodschappen doen en als het tegenzit gaat dat ook nog es niet lukken. Fynn ligt op bed maar wil niet slapen. Zul je zien dat ze aanbellen als hij net in slaap is gevallen en dan weer wakker wordt...kortom: IK HEB HET FF GEHAD! Sorry, voor het geklaag...

M'n moeder moest vanmorgen weer naar de kaakchirurg. Ze kreeg te horen dat het net op het randje was geweest en dat de kaakchirurg had getwijfeld om haar naar huis te laten gaan of 5 dagen te laten opnemen :$ Gelukkig gaat het nu de goede kant op. M'n vader heeft nog erg veel last van z'n oren en is steeds heel duizelig en misselijk.

Ik voel me ineens wel heel kwetsbaar nu m'n ouders niet in orde zijn. Ik red het wel alleen hoor maar gewoon het idee dat ze er nu niet voor me kunnen zijn is heel confronterend. Vind het ook echt zwaar om voor Fynn, m'n ouders en mezelf te zorgen en ook nog es te werken, boodschappen doen etc. Dan komt het gemis aan een partner ook weer naar boven...:(

@Janette: Leuk, een boekhandel! Laat je ff weten wanneer je je gesprek hebt?

@Noralien: Ondanks het feit dat ik niet had verwacht dat je zou stoppen met de opleiding vind ik je besluit wel goed klinken! Je bent gewoon heel enthousiast over je website en denk dat dat alleen maar goed is. Hoop echt dat de site als een trein gaat lopen. Zal iig helpen om reclame te maken!

@Duckie: Gezellig zo'n uitje via je werk! En je banner is echt mooi :)

@Noura: Wow! Wat ben je toch creatief! Heb je nog op de site gekeken die ik je hier een tijdje geleden doorgaf? www.dekoekjesfee.be

@Setje: 20 juli is okay! :)

Wat een geknoei met drinken allemaal :p Kan er nu wel om lachen aangezien Fynn nog steeds alleen maar uit z'n Nuby rietjesbeker drinkt...maar weet iig wat me nog te wachten staat...;)

Is iemand van jullie wel es in het Eftelinghotel geweest?

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve JAAAAA ik heb in het efteling hotel geslapen, was daar samen met een vriendin om een dag efteling te doen maar om nu op 1 dag op en neer te rijden vonden we niets dus hebben we een arrangement van het hotel genomen 1 nacht slapen + intree,
    leuke kamers, goed ontbijt en weet je wat nog leuker is je mag al eerder het park in, niet dat er dan al wat open is maar je kan dan alvast rustig naar je favorite atractie toe gaan en vooraan in de rij staan :D

weet nog niet hoe ik hier een plaatje kan plaatsen maar van mij krijg je een hele dikke knuffel en je mag altijd klagen.
    kan je niet strakkies het hoognodige halen en dan morgen de rest?
    of staat die dag ook al vol?

sterkte met je ouders...het was zeker kantje boord dan...

ik ga ook eens kijken op de site...;)

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik neem een gedeelte van m'n geklaag terug...:D UPS is net geweest, heeft 2x hard aangebeld...en Fynn is niet wakker geworden! Ben nu echter inmiddels zo duf dat ik geen fut heb om de laptop uit te pakken...heb alleen ff gespiekt of ie wel roze is ;) JAAAAA!!!

Ga nu lekker ff lezen in m'n bed...sttttt...niet doorvertellen hoor :p

7. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Janette: Oh, wat leuk dat je in het Eftelinghotel bent geweest! Het leek me nml wel leuk om samen met Fynn te doen. Jij klinkt igg erg enthousiast :)

En vwb de boodschappen...Fynn viel laat in slaap en zal wrs pas na 16.00 wakker worden...dus dan haal ik idd alleen het hoognodige. Morgen komt Bob en gaan we (als het niet al te hard regent) naar Madurodam. Maar ik vraag gewoon of hij wat langer blijft zodat ik ff snel de rest van de boodschappen kan doen ;)

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ach vraag dan gewoon gelijk aan bob of hij ff met de auto langs de super rijd, hoef je niet alles lopend of op de fiets te doen en heb je gelijk een sterke man die het voor je naar boven tilt :D

veel plezier met je roze Dell en wie weet zie ik hem volgende week wel...;)

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi allemaal,

Hier ben ik ook weer! Van het weekend kwam het er niet echt van om te forummen. Zaterdag boodschappen gedaan en lekker naar buiten geweest. We hadden de planning om zondag naar een speeltuin te fietsen. Helaas, het regende ongeveer de hele dag hier. Echt balen!!! Dus grootste gedeelte van de dag binnen gezeten. Tegen 16 uur was het droog en omdat we allemaal gaar waren van het binnen zitten zijn we nog even gaan wandelen. Was wel even leuk!

Nu op dit moment regent het hier ook heel erg. Ik baal want ik moet nog naar de winkel voor boodschappen. Grrr! Hopelijk wordt het zo spontaan in een keer droog maar buienradar.nl voorspelt niet veel goeds.

Duikster: Oeps, ik ben echt te laat maar hoop dat jullie een fijne vakantie hebben.

Nynke: Fijn dat Isis het zo goed doet! Hopelijk mag ze snel naar huis. Ik heb de site met de foto's (gedeeltelijk) bekeken. Mooi meisje hoor!

Slingding: Wat fijn dat het nieuwe kdv van Kailynn zo leuk is.

Noura: Oooh herkenbaar hoor die peuterstreken. Koen is af en toe ook zo. Wat wil je op de boterham? Worst? Ja zegt ie dan maar dan ben ik aan het smeren en moet hij er nodig iets anders op en zo niet dan gaat hij gillen. Aaaaaaaaaaaaahhhh!!!

Eve: Jeetje wat heftig zeg van je moeder. En je vader ook al ziek. Kan me voorstellen dat je het heftig vindt hoor met de drukte met Fynn, zieke ouders, huishouden en werk. Hopelijk wordt het binnenkort iets rustiger?
    OOH das mooi nieuws van je contract! Super!
    Mooi dat je laptop er nu eindelijk is! Succes met uitproberen.
    Veel plezier morgen in madurodam!

Janette: Klinkt leuk van die boekwinkel! Succes met je gesprekje.
    Zo te lezen een leuke vakantie gehad!?

Noralien: Ooh verrassend dat je gaat stoppen met de opleiding! Maar na verder lezen van je bericht begrijp ik het wel heel goed. Super toch!

Duckie: Leuk zeg zo'n dagje uit. Dat binnengedeelte kan ik me nog herrinneren ja toen wij er de laatste keer waren. Was toen nog zonder Koen dus al wat jaartjes terug. Jammer van de regen...

Setje: Oh leuk dat Jayden in augustus naar de psz mag!
    Heerlijk zeg zo'n beauty-dagje!

Tot gauw weer mama's. Ga toch maar even boodschappen doen (door de regen :()

Groetjes Otje

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    oh fijn eve, mischien moet je hem wel even op de lader zetten, ze adviseren om een laptop eerst volledig op te laden, dan bijna leef en nog een keer volledig op te laden, dit om je accuduur te verlengen

he otje, ja klinkt erg bekend, maar als ik de fotos zie van koen,dan lijkt het me zo schattig als jij zijn buien beschrijft

janette eftelinghotel lijkt me superleuk

hihi zit net in mijn msn scherm een antwoord van hier te typen...

11. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Las net in 'Over deze site' dat de site weer trager wordt en dat er weer aanpassingen nodig zijn....:(

Regent het bij jullie ook? Hoop wel dat opklaart want Madurodam in de regen is toch wat minder ;) Voordeel is dat het om de hoek is...

Fynn z'n laatste kiesje is aan het doorkomen. Er zit een dikke bobbel en Fynn klaagt over pijn en kwijlt weer enorm. Ben blij als ie straks door is. Hebben we dat ook weer gehad en ff rust tot het wisselen begint. Weet dat Teun z'n gebit al een tijd compleet is. Hoe zit dat met de rest? Fynn was snel met z'n 1e tandjes maar vind em vrij laat met z'n laatste.

@Otje: Wat word je hangerig en gaar van zo'n dag binnen, hè?! Toen Fynn gisteren wakker werd (pas om 16.30 :$) zijn we ook nog ff naar buiten gegaan en boodschappen gedaan. Het was heerlijk weer en daar knap je dan echt van op. Je lettertype is wel apart maar vind em een beetje moeilijk lezen...8)

O ja, hoe zijn jullie met houdbaarheidsdata? Ik ging vd week bij m'n buurvrouw wat vloeibare bakboter lenen. Er zat nog maar een klein bodempje in de fles en ik keek automatisch naar de datum: 1-5-2009...tja, als de fles dicht was geweest zou ik er nog over denken maar dit vond ik echt ranzig. Heb het meteen in de prullenbak gegooid...

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Ik hoop dat je een leuke en droge dag hebt in Madurodam!

Eeuuh... ja houdbaarheidsdatum. Nou qua versproducten zoals boter, melk, vlees of wat dan ook ben ik wel heel stipt daarmee en zal ik (bijna) nooit iets gebruiken wat over de datum is. Maar laatst wilde ik thuis zo'n "opkikker" nemen (poedersoep in een zakje) en zag dat deze iets over datum was (2-3 weken of zo) en die heb ik gewoon nog opgedronken. Ja, daar kan dan niet zo snel iets mis mee gaan maar denk dat ik dan 1 maand toch wel de max vind. Ik zou net als jij die boter hebben weggegooit!

Ik weet eigenlijk niet of Koen's gebit al compleet is... ???

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe laat Fynn is gaan slapen 's avonds als hij 's middags zo lang slaapt?

Gisteren... ik MOEST echt naar de winkel maar het regende zo hard. Vond het echt sneu om Koen mee te nemen door dat vieze weer en hij zat net zo lief bij Sara op de bank tv te kijken. Dus ik zeg: mama gaat even naar de winkel, blijf je bij Sara? Ja was het antwoord. Dus ik snel op de fiets en snel door die winkel heen. Staat er natuurlijk een enorme rij! Er waren 3 kassa's open maar gewoon superdruk. Stond me daar helemaal druk te maken over thuis... kom ik 20 minuten later thuis... zitten die 2 superlief te spelen! :D Mooi toch?

Groetjes Otje

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Otje: Haha, je hoeft niet meteen je lettertype aan te passen hoor ;) Maar vind het wel lief van je :)

Zo'n pakje opkikker zou ik ook geen moeite mee hebben hoor. Net als suiker, thee, zout etc. Maar versproducten idd wel. 1 a 2 dagen over de datum kan nog net wat mij betreft.

Wist ook niet hoever Fynn's gebit was hoor. Maar gelukkig wist de tandarts me dat te vertellen ;)

Fynn ging om 21.30 slapen. Maar ben er nu wel achter dat het niet uitmaakt hoe laat hij 's middags slaapt. Als hij tot 15.00 slaapt valt ie ook pas tegen 21.30 in slaap. Als ik geluk heb om 21.00. Leg hem er altijd om 20.00 in maar vind het toch wel 'vermoeiend' dat hij zo lang blijft kwebbelen. En tja, 's ochtends weer om 6.30 paraat...

En wat super dat Sara en Koen zo goed alleen kunnen blijven! Makkelijk hoor, zo'n gratis oppas ;):p

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihih heb hier ook oppas, en is toch echt heel fijn af en toe

hoe het met het gebit is van saf weet ik niet, weet wel dat de 1e keer met zijn oorpijn zijn hele tandvlees heel dik was, zelfs zijn gehemelte, dacht zelfs nog dat het ontstoken was. er kwam toen dus ook een kies en hij heeft daar echt last van gehad.
    verder laat hij niet echt toe dat je in zijn mond kijkt dus weet het niet

melk over datum drink ik echt niet. en vlees en dat soort zaken ook niet. de koelkastafdeling
    heb wel een chips of snoep over datum gegeten, en soms per ongeluk dat je het niet gezien hebt

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve hoop dat de kies snel door is, want nu zou tandenpoetsen ook niet makkelijk gaan denk?
    hier is het rond 9.30 droog geworden en af en toe komt de zon te voorschijn...dus hoop het bij jou ook.

hoe laat ging Fynn ook al weer zijn bed in?
    ik laat Teun dus echt smiddags niet meer uitslapen tot dat meneer zelf wakker word..laat hem max. 2.5 uur in zijn bed en dan eruit ookal heeft hij daarvan maar een uurtje geslapen...

o lees het al, hier ligt Teun ook regelmatig nog te kwebbelen,.. alleen horen we dat niet zo omdat het boven is, of de babyfoon moet al aan staan maar soms duurt het ook 3 kwartier voordat hij echt slaapt...maar hij maakt wel nachten van 12 uur en helaas is dat bij jou niet...

Maar ja dat zou ik ook weg gooien hoor....dit is iets te...een week je voro een bodempje oke maar dit nee...Had voor teun ook kinderworst mee op vak. en het laatste heeft hij ook 2dgn over datum gegeten..zolang het goed smaakt kan het nog zeg ik maar..drink ook regelmatig melk van een paar dgn over de datum, pak was nog dicht, maar echt mnd over nee dat gebruik ik toch echt niet meer en gaat hier ook weg, ook als het een dichte pot is..of het moet kruiden of opkikker zijn dat gaat echt niet 1 2 3 kapot maar de rest gaat weg...

leuk gehad met Bob?

Otje zo kan het dus ook, grote zus kan best ff een half uurtje oppassen toch? volgende keer dus wat rustiger de winkel door...

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Noura: Koen laat ook niet vrijwillig in zijn mond kijken dus de eerst volgende keer bij de tandarts (als hij meewerkt) zien we het wel!? (of niet)

Janette: Ik maak Koen 's middags ook wakker als hij te lang slaapt. Hier ligt hij tot maximaal 14 uur in bed, daarna maak ik hem wakker. Vaak heeft hij dan maar 1 uurtje geslapen en is sjagerijnig als ik hem wakker maak maar gelukkig is dat meestal snel weer over. Als ik hem langer laat liggen hebben we 's avonds weer een probleem.
    En in plaats van kwebbelen wat Teun en Fynn doen gaat Koen dus gewoon keihard lopen schreeuwen en krijsen. Erg vervelend want Sara ligt daar dan ook wakker van.

Is het bij jullie ook zo'n raar weer vandaag? Hier regent het en dan weer niet, even stralende zon maar nu ziet het weer heel erg donker. Bah bah... Hoop dat Eve beter weer heeft?

Groetjes Otje

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi otje, saf gaat ook lawaai maken, en rammelen tegen de verwarming..
    maar ik maak hem niet wakker, hij word dan zo chagereinig
    nu ligt hij nog in bed maar is pas om half 3 gegaan omdat we naar de verjaardag waren

de taart was een succes, hij was weg van de trein, en wou hem graag opeten

ga straks weer werken in mijn oude filiaal, heb er zin in

18. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

hier ben ik ook weer eens:) ik ben weer ff niet geweest het ontbreekt me gewoon (weer) ff aan tijd, wil is er wel maar tijd dus even weinig, als ik ff tijd voor mezelf heb dan heb ik momenteel weinig puf nml.
    beide kids zijn erg verkouden, valerius heeft het hierdoor erg benauwd en is dus 's nachts erg in de weer.
    word weer flink extra puffen.
    verder gaat het wel goed hoor. ze zijn voor zover ze vrolijk kunnen doen gewoon vrolijk(klinkt erg overtuigend he, maar het is echt hoor):)
    de tuin is nog niet af maar is ZEKER een verbetering geworden en ja wij hebben hier een tramoline in gezet, duckie, echt leuk8) dusss....:p
    we willen toch nog kunstgras/rubberen tegels daar gaan plaatsen, dit is toch net iets fraaier en lekkerder lopen daar. we hopen dit toch voor de 28e gedaan te hebben maar moet wel tijd voor zijn, as donderdag gaan mel en mijn vader het hek afmaken en daarna zien we wel

afgelopen zondag naar phantasialand geweest, was wel leuk maar niet veel soeps voor onze kindjes zeg maar, ze hebben wel genoten hoor maar dit doe ik niet nog eens met hun want de terugweg was een fiasco helaas.

ben benieuwd hoe mijn vader zijn vaderdag kado vind(de op canvas gemaakte zussenfoto) hij is errug mooi geworden vinden wij iig
    as vrijdag hebben we een voortgezette rijopleiding die we geven. heb er zin in is voor de motor, moet het wel mooi weer worden natuurlijk

gr saskia

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het weer klaarde vanmorgen snel op en we hebben volop zon gehad. Maar in tegenstelling tot Lola en Karin vond ik Madurodam niet zo'n succes. Fynn liep echt als een kip zonder kop rond te rennen en ik moest em regelmatig uit tuintjes en straatjes plukken en em vertellen dat hij niet met de auto's en poppetjes mocht spelen. Op zich logisch dat hij dat nog niet echt begrijpt maar vermoeiend is het wel. De treinen vond hij helemaal super en rende steeds achter ze aan (en wij dus ook ;)). Verder wilde hij weer es echt niet op de foto en das ook niet leuk. En toen naar Sesamstraat. De knopjes met licht en geluid vond hij geweldig. En we wachtten met smart op Elmo. Ik had verwacht dat hij op em af zou rennen. Maar nee, hij was echt bang. Heb nog geprobeerd of hij samen met mij en Elmo op de foto wilde maar dat werd brullen. Gelukkig was de batterij van m'n fototoestel ineens leeg...dat scheelde een boel frustratie ;) Het leukste van alles was de lunch waarbij we werden omringd door kraaien en een zeemeeuw. Fynn lag helemaal in een deuk. Moet er mss wel ff bij vermelden dat ik vandaag niet echt lekker in m'n vel zit en nogal gespannen ben. En tja, dan irriteer je je nogal snel aan van alles...

M'n vlees staat bijna aan te branden...tot zo!

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: jammer dat het dagje niet echt geslaagd is geweest.
    enik heb dat ook hoor als ik niet lekker in mijn vel zit dat ik snel geiriteerd ben.

Ik ben net aan mijn laatste nachtje begonnen en kijk uit naar de donderdag om in het nieuwe huis te gaan beginnen.
    Ik kan nu echt ook zeggen dat ik me steeds lekkerder en stabieler in mijn vel ga zitten.

Kailynn heeft gisteren haar foto´s van het kdv gehad en ze zijn toch leuk geworden..
    ik probeer ze morgen wel te plaatsen.
    Kailynn heeft morgen juffendag op het kdv, dan vieren al de juffen hun verjaardag en maken ze er een groot feest van.

zo ik ga nog eens wat doen, daar word ik ik immers voor betaald.
    (al waren er collega´s vanavond die zeiden ohje bent lekker vroeg hebben wij een lekker vroegertje (ze moeten eigenlijk tot 23.00 werken) en weg waren ze en ik ben nooit op tijd weg in de ochtend.

Deel Deze Pagina