Isis is vandaag naar huis gekomen. Ben erg blij, lekker mijn meisje dicht bij me. Ben wel nog wat onzeker over de BV, omdat ze in het ziekenhuis deden wegen en ze meestal niet zoveel had gedronken als dat zou moeten. De flesjes gingen wel goed. Ze meldt zich ook niet eerder en moet haar om de 3 uur wakker maken. Hopelijk gaat ze snel beter drinken. De VK komt haar morgen wegen en dan moeten we volgende week weer wegen. Zo maar ff kolven en haar een flesje geven, weet ik zeker dat ze voor de nacht genoeg binnen krijgt. Hopelijk slaapt ze net als in het ziekenhuis dan tot een uurtje of 4.
nyncke: heerlijk dat je meisje thuis is! geniet er lekker van! Ik had een weegschaal via de thuiszorg gehuurd toen kailynn thuis kwam. zo kon ik haar ook thuis wegen. alleen was dat zo´n soort groente weegschaal en dat werkt niet echt met een tegenstribbelend kindje. Jij hebt denk ik ook nog de mogelijkheid voor een digitale weegschaal omdat isis te vroeg geboren is. Vraag het anders effe aan je vk.
Bekijk bijlage 708 Nynke, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd. Lekker hoor, je meisje thuis. Maar kan me heel goed voorstellen dat het ook wel een beetje "eng" is. Geniet er maar lekker van!
Duckie, jammer dat het zo'n slecht weer was in bobbejaanland. Maar fijn dat er zo'n goede alternatieven waren. En wat een durfal..van een megalange glijbaan af! Slingding, ik pak nog steeds netjes één doos per dag in, soms twee. Begint al aardig op te schieten. En voor jullie komt het nu wel héél dichtbij....morgen al! Spannend hoor, maar vooral leuk, als je er al zo lang naar toeleeft. Noura, en is de taart mooi gelukt? Heb je er een foto van? Setje, lekker hoor, een beautydag! Janette, is Teun weer een beetje gewend thuis? Eve, Heb je je laptop inmiddels al uitgepakt. Ik kan nooit zo lang wachten als ik iets nieuws heb . Versprodukten eet ik nooit over de datum. Met dingen die echt jaren houdbaar zijn, vind ik een maandje over de datum niet zo erg, maar langer ook echt niet. Ik heb daar een soort trauma van opgelopen....mijn vader at vroeger echt bedorven vlees op zijn brood en zei dan "dat heb ik gister nog gegeten, dus kan best" . Ik ben een keer met bewoners van mijn werk in het eftelinghotel geweest. Vond het wel leuk. En je kunt vanaf je hotel de achteringang van het park gebruiken (kom je bij het peuterspeeltuintje uit) en de rijen voor de kassa omzeilen. Jammer dat madurodam tegenviel. De ontsteking van je moeder klinkt écht heftig Haha Noura, niet in de war raken met msn hoor. Toen ik nog in Limburg woonde zat ik veel op msn met Robert. Toen gebeurde het ook een keer dat ik meerdere schermpjes open had en ik naar mijn moeder antwoordde ipv naar Robert. Gelukkig heel beschaafd en geen roddel over mijn moeder . Otje, wat goed dat Koen en Sara zo lief zaten te spelen. Kan me voorstellen dat je Sara ook niet te veel wilt belasten met de "zorg" voor Koen. Maar een fijn idee dat het zo goed gaat. Ik ben nog steeds druk met vanalles. Moet wel zeggen dat de keuze te stoppen met de opleiding me rust geeft. Iets minder druk op mijn schouders. Verder krijgt de site steeds meer vorm. We hebben besloten eind dit jaar te investeren in een transferpers waardoor ik echt heel veel vormen van textiel kan bedrukken, dus ook dekbedovertrekjes e.d.
Slingding, ik denk dat ze te veel geklaag hebben gehoord en ze het hebben aangepast. Je kunt bij bestand toevoegen je bijlage beheren. Daar kun je uploaden vanaf je computer of linken. Dan kun je in het bericht zelf op "bijlage toevoegen" klikken en het bestand kiezen.
hi hi eve: he balen dat madurodam een beetje tegenviel zeg nynke; hee super isis mee, ik heb met orlando ook een weegschaal bij de vierstroom gehaald hoor voor de bevestiging naderhand heb ik hem mss 1 week gebruikt en vervolgens had ik wel vertrouwen in de bv hoor. mss een tip. lekker genieten zou ik zeggen slingding/noralien; paksze noralien ben erru benieuwd hoor!!! gr saskia
Teun is nog niet echt gewend, hebben wel het regelmaat weer bijna gevonden maar net zei hij ook weer wil niet naar bed, loop ik dan weg dan is het echt huilen....dus weer ff terug op ons bed nog 1 verhaaltje en dna met een boekje in bed....dan lukt het wel..... dna leest hij het boekje nog en gaat hij lekker slapen.... ik ga het ff proberen met wat foto's van photobucket kijken wat er gebeurd.... of is er een andere manier om foto's in je bericht te krijgen?????? Nynke super dar isis thuis is...
ik ga ff kijken of er wat lukt want via hier onder, bestanden toevoegen lukt het niet :x schiet mij maar lek maar niets werkt... dan maar zo klik er maar op en je hebt de foto http://i185.photobucket.com/albums/x21/Janette-leila/vakantie%20Bispingerheide/Bispingerheide05-06tm12-06002.jpg http://i185.photobucket.com/albums/x21/Janette-leila/vakantie%20Bispingerheide/Bispingerheide05-06tm12-06004.jpg
hoihoi Nynke, wat fijn dat Isis mee naar huis mocht! Eindelijk jullie gezinnetje compleet thuis, geniet ervan! Noralien, kun je met zo'n pers dan ook teksten enzo op kleertjes drukken? Dan krijg je mij gelijk als vaste klant Janette, leuke foto's en wat heeft Teun trouwens een mooi gebitje! Eve, ik gooi alles wat over de datum is weg. En als ik het niet vertrouw gooi ik het ook weg zelfs al het de datum nog niet heeft gehaald, ik ben echt een zeikerd wat dat betreft! Jammer dat Madurodam tegen viel....heb je nog wel je boodschappen kunnen doen? Slingding, zijn jullie er al klaar voor? Drukke tijd, maar wel erg leuk toch verhuizen. Je kijkt er al zo lang naar uit, en dan eindelijk is het zover Ik heb van Marcel een mooie ring gekregen, die moest besteld worden want ze hadden mijn maat niet in de winkel (nergen....helaas) Vandaag kon ik em ophalen, dit is em;
hahaha, ff checken of het gelukt was met de afbeelding Helemaal goed dat het weer kan! Doen jullie nog iets speciaal voor vaderdag? Ik weet het nog niet, wil eigenlijk wel met Jayden iets knutselen, maar zou niet weten wat...ben niet zo crea helaas... groetjes Lisette
Dank je wel, we proberen elke avond zijn tanden te poetsen maar meestal lukt dat niet zo.... hij krijgt wel altijd een beetje tandpasta te snoepen wie weet heeft dat geholpen... Mooie ring hoor.... nu ik al 13 kilo kwijt ben worden bij mij me ringen te ruim, heb al hinds aan Wijnand gegeven maar helaas nog niet een nieuwe...wil ik eigenlijk nu ook nog niet want er "moet"nog minimaal 7 kg af..en mss ga ik wel door naar de 13....( zit ik met me bmi ook mooier namelijk)
Janette, leuke foto's. Teun straalt altijd zo lekker op foto's . Melliemel, ik heb je pb ontvangen hoor. Maar ff weinig tijd om uitgebreid te reageren. Een interview zie ik ook ff niet zitten ivm drukte, maar ik zal deze week proberen ff kort iets op papier (de mail) te zetten. Setje, WAUW!!! Speciale gelegenheid? Ik kan dan idd ook teksten op rompertjes e.d. drukken. Wat ik heb berekend kan ik tot nu toe net onder of gelijk aan de prijs van de concurent blijven. Maar het zal er soms om spannen ivm kosten, BTW, site e.d.
Hallo mama's, Melliemel: Beterschap voor de kids! Leuk hoor zo'n trampoline. Was vandaag bij een vriendin die er ook een heeft. Koen vond m erg leuk! Eve: Jammer dat Madurodam niet echt een geweldig uitje was voor Fynn. Hopelijk heb je toch een beetje kunnen genieten van de dag? Ik herken je gevoel wel hoor. Als ik gespannen ben kan ik veeeeel minder hebben van de kids en "ontplof" ik ook wel eens... Slingding: Morgen eindelijk de sleutel! Wat super zeg! Veel succes met klussen en verhuizen en hoop dat je zo heel af en toe tussendoor de tijd kunt vinden om ons een beetje op de hoogte te houden. Nynke: Ooh wat heerlijk dat Isis thuis is! Ben echt blij voor je. Kan me voorstellen dat het allemaal nog wat onzeker voelt maar vertrouw maar op je moedergevoel, dan komt het vast wel goed. En als je het echt niet weten even bellen met het ziekenhuis of CB? Noralien: Ik zie bij jou een link waar ik op moet klikken maar niet het plaatje direct in het bericht??? Precies, ik wil haar niet te veel belasten met haar broertje want ze heeft stiekem toch best wat moeten inleveren aan aandacht sinds hij er is. Maar gelukkig vindt ze het af en toe heel erg leuk om op hem te letten en dan merk ik ook dat ze zich erg trots voelt als dat goed is gegaan! Ja, mijn "kleine" meid wordt nu ook echt groot. Setje: Wauw wat een mooie ring zeg! Zomaar of met een speciale reden gekregen? Vraagje!! We zijn druk bezig met de kamer van Sara en als die af is gaat Koen verhuizen naar Sara's 'oude' kamer. Dan gaat hij ook in een groot bed en wilde dan zijn grote bed op zijn nieuwe kamer zetten samen met de commode en de kast die hij nu ook heeft. Maar vindt het wel leuk als het allemaal dezelfde kleur heeft en dat is nu niet zo. Kast en commode wel maar bed niet. Nu kan ik wel alles gaan verven maar dat is stiekem natuurlijk best veel werk en vraag me af of de verouderde meubeltjes dat nog wel waard zijn. Nu zaten we eraan te denken om nieuwe meubeltjes te kopen voor Koen bij Ikea. Nu nog niet hoor maar straks als het zover is. Alleen hij is nu nog niet zindelijk en ik gebruik de commode nog dagelijks maar wil eigenlijk straks niet meer een nieuwe commode kopen want met een beetje geluk is hij nog dit jaar zindelijk (???) en heb ik die niet meer echt nodig. Ik vroeg me eigenlijk af hoe jullie dit hebben gedaan. Hebben jullie allemaal nog een commode bij de peutertjes op de kamer? Groetjes Otje
WAUW Janette, 13 kilo al!!! Ik ben een avondje alleen met de meiden. Robert is met zijn vader naar Ry Cooder. Daarna zouden ze de kroeg in gaan. Hij is nog nooit met zijn vader op stap geweest. Ben benieuwd...
Otje, Jikke krijgt op haar nieuwe kamer wel nog een commode. Het is het brede model van Hemnes van Ikea (2x zo breed als normale commode). Als we hem niet meer gebruiken om te verschonen heeft ze er een mooi dressoir aan. Het biedt ook meteen wat opbergruimte wat ik ook wel erg handig vind.
ik begon op 16 april en afgelopen maandag was weer weegdag 15 juni en dat is dus 7 wkn (8x wegen incl de 1e x) en ik ben het nog niet zat dus daarom wil ik nog ff lekker verder gaan...mijn streven was 80 kilo maar die heb ik op 7 kg na al in zicht dus nu wil ik naar de 75.... voor me bmi mag ik tussen de 58 en 77 kg wegen dan zit ik in de veilige zone zeg maar...nou alles onder de 70 is me te...ben oooit eens 68 geweest en had het alleen maar koud en voelde me er niet lekker bij...... maar dat zien we wel weer als ik er nog dichter tegen aan zit....