December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    ff testje of het mij ook lukt om een foto te plaatsen...

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    hoihoi,

Janette, jij gaat goed zeg met afvallen! Lekker is dat he, als je dan 1 of zelfs 2 maten kleinere kleding kunt kopen :). Ik heb mijn oude kleding wel bewaard, je weet maar nooit. Het varieert nu van maat 38 tot 44 ;) En ik vind idd te veel afvallen heeft soms ook nadelen...

Noura, echt super! Haast zonde om op te eten!

Duckie, lief!! Heerlijk dat we weer foto's kunnen plaatsen :D

Nynke, spannend gelijk al een avond alleen met de kids! Maar zal vast wel goed gaan toch! Leuk trouwens de Petshop boys :) vind het zelf ook leuk!

Otje, leuke foto's weer. Koen heeft ook echt zo'n guitig gezichtje :) Hier wel de trap op, en van de week kwam hij zelf naar beneden, schrok me rot, want hij wilde vanaf de laatste trede het traphekje vastpakken maar die klapte open, en Jayden ging plat op z'n neus... :) huilen geblazen...dus dat zal hij voorlopig wel niet meer doen!

De ring was zomaar, er leuk en lief. Helaas kreeg hij vandaag te horen dat zijn contract niet verlengd wordt, en dus vanaf 1 juli geen werk meer... :x Nu heeft de mooie ring wel een beetje een nasmaak... Hopelijk heeft hij snel weer wat anders, of mss beroeps bij de landmacht, maar die procedures daar zijn zoooooo lang...dat kan nog wel een paar maanden duren :(

groetjes Lisette

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    #30123 eve, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    Jawel, hier het 1e berichtje vanaf m´n laptop :) Ben nog niet onverdeeld enthousiast...moet erg wennen aan een kleiner beeldscherm (van 17 naar 15 inch) en de kleinere letters. Vind het nog niet echt lekker lezen maar dat zal hopelijk een kwestie van wennen zijn...Tot die tijd blijft m'n vaste pc nog ff staan 8)

@Nynke: Wat fijn dat Isis thuis is! Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn.

@Noralien: Toen ik jouw afbeelding zag dacht ik: Hoe heeft ze dat nou voor elkaar gekregen?! :$ Ben wel blij dat het nu weer kan. Heb nog geen foto's op 'm'n laptop dus moet nog ff wachten met oefenen ;) Je bent trouwens wel de enige die een afbeelding heeft geplaatst zonder de tekts 'bijgevoegde miniaturen' erbij. Wat is jouw geheim? Word echt steeds nieuwsgieriger naar je website!

@Janette: Leuke vakantiefoto's! Zoals Noralien al zegt kijkt Teun altijd erg stralend! Vind het nog steeds super dat je zoveel bent afgevallen!

@Setje: Wow, een ring! Ben toch wel benieuwd ter ere waarvan...of vindt hij je gewoon vreselijk lief? :p Fynn heeft op het kdv iets gemaakt voor vaderdag. Z'n vader zal het alleen niet mee naar huis kunnen nemen...:D Ben zelf absoluut niet creabea..

Ga dit ff plaatsen voordat m'n laptop raar gaat doen...tot straks

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Heb inmiddels het lettertype vergroot en dat leest al een stuk beter :) Inzoomen werkt ook goed maar daardoor wordt alles wel wat onscherper. Maar gelukkig leest het nu al veel relaxter.

@Otje: Ik kan de commode echt nog niet missen hoor. Vind em nog veels te handig om Fynn aantekleden en te verschonen. Vind het veel te veel gebuk om dat op bed of op de grond te doen. Bovendien zit er lekker veel kastruimte onder (heb dezelfde commode als Noralien van Ikea). En zindelijk zie ik Fynn dit jaar echt nog niet worden...;) Fynn loopt op het kdv en m'n ouders zelf de trap af. Thuis hoeftie dat niet :p Wat een mooie foto's van Koen! Vind ze echt super. Koen is nu ook echt een peuter met een mooi koppie!

@Janette: Ik weeg nu 68 kilo...maar heb het gelukkig niet altijd koud ;) Ben benieuwd op welk gewicht je straks uitkomt.

@noura: Bedoel je dat je met Nordin en Maysa op vakantie gaat? Of gewoon een dagje weg? Balen dat jullie zolang in het zh zijn geweest. Wel fijn dat Safouane na de ingreep geen last meer zal hebben van z'n oortjes etc

@Bianca: wat dapper dat je thuis gaat werken. Ik zou denk ik de verleiding niet kunnen weerstaan om ff iets anders te gaan doen...Vind 32 uur werken best zwaar. Ben dan ook blij dat ik om en om 32 uur werk (en de andere week 24 uur). Sterkte! En hoop je toch regelmatig hier te zien. En anders smsen we wel (onder werktijd ;))

@Nynke: Eh, heb eigenlijk nooit op Fynn z'n amandelen gelet...zal es kijken...

@Duckie: LIEF! En Mila's ogen zijn echt zo opvallend!

@Setje: Wat een vervelend bericht van Marcels werk. Kwam het erg onverwacht?

Pffff, ik werk echt veel langzamer op de laptop. Komt wrs door die rare touchpad muis. Daar moet ik echt aan wennen. Heb er wel een losse muis bij dus die kan ik gebruiken als ik aan tafel werk (heb nu de laptop op schoot). Moesten jullie niet enorm wennen aan een laptop....?

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Super zeg als je al 2 kledingmaten terug kan. Ja, dan merk je het echt he.

Eve: Succes met wennen aan je nieuwe laptop!

Setje: Jeetje wat erg dat je man zijn baan kwijt raakt. Hopelijk vindt hij snel iets anders.

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @Otje: Balen zeg, dat die klusjesman niet opschiet, ik kan me voorstellen dat je het graag klaar wilt hebben. Wat een mooie foto's van Koen .Vooral de eerste vind ik super mooi.

@Janette: Wanneer loopt je contract af? En wordt het 100% zeker niet verlengd?

@Noura: Wat een prachtige taarten zeg.

@Setje: Gadver, wat enorm rot dat je man per 1-7 zonder baan zit zeg. Wat doet hij nu voor werk dan?

@Eve: Ik krijg bij Mila inderdaad altijd leuke reacties op haar ogen. Ik vind ze zelf ook heel mooi, ze heeft hele lange wimpers. Ik heb echt heel lang moeten wennen aan de touchpad muis en gebruik aan tafel ook nog steeds de losse muis. Maar inmiddels kan ik met de touchpad ook aardig snel overweg. Het went wel ;)

Nou, de video vandaag viel heel erg mee gelukkig. Ik keek wel heel serieus, maar ik kreeg naderhand wel 3x een compliment over hoe in heel weinig woorden in begrijpelijke taal kon uitleggen wat mijn functie inhield, dus dat was wel leuk :)

Morgen hebben we een bruiloft van een goede vriendin. Morgenmiddag ga ik samen met een andere vriendin naar de ceremonie en morgenavond hebben we dus de bruiloft en dan gaat Jeroen uiteraard ook mee. Het is alleen best een eindje rijden, dus dat wordt morgen veel in de auto zitten. Zaterdag gaat Jeroen samen met Demi naar een keverweekend. Jeroen heeft een kever en ook een klein caravannetje die hij daar achter kan hangen. Eerst gingen we altijd samen naar dat soort meetings, maar ik vind Mila nu te klein. Dus Jeroen en Demi gaan nu samen en ik blijf met Mila thuis. En zaterdagavond heb ik ook nog een 40-jarige bruiloft (blegh...). Jeroen gaat dan dus niet mee, maar dat is niet zo'n ramp.
    Hoop voor jeroen en Demi dat het weer een beetje meezit, de voorspellingen zijn niet zo best geloof ik.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik hoop het ook, maar voor vandaag waren de voorstellingen eerst ook niet zo goed, en het was toch een heel mooie dag, hier tenminste
    heel veel plezier morgen

wat een vervelend nieuws setje, hoop dat hij snel wat anders vind.

janette, nou als je een stukje neemt niet te groot want het is wel een calorieenbom. maar echt vind het zo knap hoe goed je bezig bent

eve ik heb niet zo hoeven wennen, maar maysa heeft een laptop die ik wel lastig vind. haar touchpad raak je makkelijk aan en dan verspringt er van alles. ze kan er zelf goed mee overweg, maar ik heb liever die van mezelf
    waar laat de vader van fynn het cadeautje dan?

oh en ik ga niet op vakantie hoor, gewoon dagjes weg. bij h hebben ze een heel grote order binnen en iedereen die niets geboekt had, kan dus geen vakantie opnemen. we hadden nog niet echt plannen dus vonden het niet erg, en zijn alleen maar blij dat er nu even veel werk is
    ik stelde nordin voor om naar de kermis in tilburg te gaan, nou zegt die, ik ga niet met mijn moeder.... ja dat krijg je he als ze 16 worden

8. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Morning,

Zit nu achter m'n vaste pc en ik vind dat toch prettiger...pfffff...word af en toe wel moe van mezelf hoor...Wie van jullie heeft alleen een laptop (en dus geen pc meer)? En hebben jullie dan een 15 of 17 inch laptop. Ik vind het scherm ineens zo klein...leest gewoon niet lekker. Zit hier echt een beetje met een knoop in m'n maag omdat ik (nog) niet echt blij ben met de laptop. Mss ga ik ze gewoon alletwee gebruiken (ipv de pc weg te doen). Pfff, zou het nog goedkomen met me?

@Duckie: Drukke dagen voor jou! Leuk een kever :)

@Noura: Het vaderdagcadeautje blijft gewoon bij mij thuis. Hij mag het alleen uitpakken ;)

Ga er weer vandoor. Heb om 8.30 een werkoverleg dus moet ff gaan opschieten. Later!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Duckie me contract loopt in sepetember af, weet niet of het wel of niet verlengd word
    maar aangezien het steeds rustiger word en bij de vorige contractsverlenging ik van 20 naar 8 uur ben gegaan ben ik driftig aan het rond kijken, moet ook vanwege de WW.
    en 8 uur is gewoon te weinig, we komen nog rond hoor, maar ik wil gewoon 3 dgn werken, dat vind ik een mooi everwicht ik merk namelijk nu al dat de muren op me af komen omdat ik dus 6 dgn thuis ben....

veel plezier voor de bruiloft en voor Demi op het keverweekend

Noura dank je...enne voorlopig sla ik de calorieëbom nog ff af

Eve rustig aan het komt echt wel goed hoor.... enne je kan ook nog een toetsenbord aan je laptop doen :p
    Denk ook dat het met de houding te maken heeft, achter de pc staat het bijna op oog hoogte en nu in je luie stoel zit het wat lager...
    kom maandag wel ff kijken of ik het makkelijk vind:D

ik ga er ook vandoor, mag ook weer eens werken, hoop dat het lekker druk word en eens kijken of er nog iets is veranderd

tot later

10. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Bedankt voor de complimentjes voor de complimentjes van de foto's van Koen. Ik vond ze ook erg leuk en hij staat er zo leuk op. Ze zijn niet helemaal scherp maar ach... ;)

Eve: Balen dat je niet over-enthousiast bent over je laptop. Misschien toch een kwestie van wennen? En als je nu ondertussen achter je gewone pc kruipt dan benadrukt dat het verschil weer natuurlijk. Nou, succes ermee hoor. Ik heb geen laptop. Zit gewoon achter een vaste pc.

Duckie: Veel plezier op de bruiloft vandaag! Hopelijk toch een beetje mooi weer? Wat leuk zeg, dat keverweekend. Maar kan me voorstellen dat je Mila er nog wat klein voor vindt.
    Ze heeft inderdaad supermooie oogjes!

Janette: Succes met solliciteren hoor! Wel balen zeg, die onzekerheid.

Vandaag over 2 maanden vliegen we naar Curacao. Ik heb er echt zooooveel zin in! Als ik denk aan de vakantie (VAAK!) voel ik me echt als een klein kind wat zit te wachten op Sinterklaas :) Hihi, erg he?

Koen slaapt nog. Kan ik zo nog even lekker douchen. Gisteravond kwam hij niet in slaap en sliep pas na 22 uur. Vanochtend om 6 uur was hij wakker en heeft toen heel even bij mij in bed gelegen maar heb hem daarna weer terug gelegd en hij ging weer lief slapen.

Groetjes Otje

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    he hallo dan moeten jullie niet in eens heel hard gaan schrijven dan kan ik het echt niet bijhouden.

Hier gaat de verbouwing goed.
    de 1ste en2de verdieping zijn al ontdaan van behang, keuken eruit, kast eruit. en nog veel meer.
    Arno is alleen bereoerd maar hij knapt weer redelijk op.

ik kom gauw verder reageren maar wil weer wat gaan doen, maar ik heb alles nu bij gelezen en weet weer even hoe het met jullie gaat.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Slingding: Wauw wat hebben jullie al veel gedaan! En dat in 1 dagje. Super hoor. Succes met de rest en beterschap voor Arno.

13. hallo allemaal

wij zijn weer teurg van vakantie.

En nu een nieuw forum erbij!

Ik zal eerst eens bijlezen en dan eens kijken wat ik ervan vind. Ik zie alvast dat we ineens wel heel veel pagina's hebben. Hopelijk moet ik die niet allemaal bijlezen...

Ik ben nu wel benieuwd naar de verdwenen pagina's.

Jammer dat de meeting niet helemaal was wat jullie ervan verwacht hadden. Volgende keer wil ik weer gewoon mee hoor.

Wij zijn nu (eindelijk) Tisse zijn kamer aan het schilderen. Normaal verhuist hij morgen! We gaan in ieder geval 's avonds met zijn 2 iets doen om de verhuis te vieren!

De vakantie was super! Mooi weer, prachtige omgeving. Ik plaats zo wat (miniatuur)foto's. Ook de camping was erg leuk en hij zat vol Nederlanders. ;)

Liene is gisteren ingeschreven op school. 1 september stapt ze dus in.

Volgende week woensdag weet ik of ik geslaagd ben voor mijn opleiding. Ik verwacht een paar herexamens.

Even opscheppen, Liene is sinds vorige week ook 's nachts droog.

Eve, wat een grappig verhaal van het kusje en de vuilniszak. Wel erg lief, maar idd ook wel vies...

Waarom moet jij een jaarlijkse mammografie laten maken? Lees je antwoord al. Kan je niet laten testen of jij het kankergen hebt?

Proficiat met je contractverlenging!

Met houdbaarheidsdata ben ik zeer soepel. Ben zijn ouders hadden vroeger winkel en hij is opgegroeidop vervallen producten. En ik vind toch dat hij er erg goed is uitgekomen.

Werken met een laptop is wennen, maar straks kan je hem niet meer missen. Gezellig in de zetel of in bed internetten.

Noralien en Cynthia, wat is "passeren"? Nooit van gehoord.

Duckie, fijn voor je dat je de bvperiode zo mooi hebt kunnen afsluiten.

En idd, we wonen vlakbij Bobbejaanland. Ik wist niet dat het zo leuk was daar. We hebben een abbo op Bokrijk en daardoor mogen we halve prijs binnen bij Bobbejaanland.

Otje, leuk seg dat je Koen al even bij Sarah kan laten. Lijkt me in ieder geval ook erg handig.

Liene loopt alleen op en af de trap.

Wij hebben beneden een commode van 20 euro van ikea en geen boven.

Noura, wanneer moet Saf geopereerd worden. En ik begrijp je ergernis met het twee maal nakijken.

Setje, mooie ring seg. Waarom heb je hem gekregen?
    En wat een naar bericht van Marcel zijn werk.

Nynke, nog eens een dikke proficiat met Isis. Wat een mooi poppetje is ze. En geniet ervan nu ze thuis is.

Janette, wow jij doet het echt goed met je dieet! Kan je eens geen voor en na foto's plaatsen, want het moet nu al wel erg goed zichtbaar zijn.

Noralien, ben erg benieuwd naar je website. En dat zal een moeilijke knoop geweest zijn. Proficiat met je beslissing.

Bianca, veel succes met het tijdelijk meer werken.

14. even wat vakantiefoto's:

15. ben en tisse

16. Tisse en ik

17. liene en tisse

Deel Deze Pagina