zo net de eerste 2 afleveringen zitten kijken van paradise hotel en nu hier nog ff lezen Otje Ik heb niet gelopen maar me moeder en schoonmoeder wel.. ik eet erbij groenten/rauwkost en op de toast mag je 20+ smeerkaas, tapanade, philadelphia licht ( heb ik in duitsland in andere lekkere smaakjes gevonden) en nog een paar dingen ook mag ik 1 snack van het lijstje per dag soms neem ik een opkikker. ik zit nu nog steeds ik fase 1 en daarna ga je het langzaam opbouwen, fase 2 is dat je een stukje vlees/vis er bij mag hebben en dan bij die maaltijd geen eiwit product van hun fase 3 gaat in 3 stappen a b en c en hoeveel wkn je een stap mmoet volgen ligt aan de aantal kilo's die je bent afgevallen maar dan komen fruit/brood en aardappels ook weer in zicht en fase 4 is op gewicht blijven.... dus het opbouwen is heel rustig aan en dat is bij Sonja helaas niet zo.....maar je kan ook evt smorgesn je shakes houden... Knap hoor van Sara Duikster lekker zeg dat jullie zo genoten hebben, ben zelf niet een campinggast zeg maar maar het ziet er leuk uit Gelukkig dat alles weer droog opgevouwen kan Nynke mss morgenochtend vroeg nog ff samen een tekeing maken??? zo ga nu lekker naar me bedje tot morgen
@Otje: Hoe gaat het vandaag met Koen? Gefeliciteerd met het goede resultaat van Sara! Ze zal zelf ook wel erg blij zijn @Karin: Wat een heerlijke vakantie! Je klinkt echt helemaal blij. Jullie hebben nu vast weer extra energie opgedaan. Ik werd echt enthousiast van je beschrijving en ben ff op de website vd camping gaan kijken. Zag dat ze ook kant en klare caravans en zelfs chalets hebben. Heb dus meteen een brochure aangevraagd. Het lijkt me nml leuk om volgend jaar samen met Fynn op vakantie te gaan en doe nu dus al wat ideeen op. @Nynke: Ik ken het gevoel...had voor m'n vader graag iets persoonlijks gemaakt met Fynn maar dat is er helemaal bij ingeschoten Begin gelukkig al een beetje te wennen aan m'n laptop. 'Nadeel' is alleen wel dat ik nu weer veel te lang op internet zit. Normaalgezien zet ik m'n pc ergens tussen 15.00 en 18.00 uit (na m'n werk gaat ie zelfs niet eens meer aan). Nu zit ik tot ik naar bed ga te surfen.....Dat was nou ook weer niet de bedoeling....haha
ik zit echt te genieten van je fotos eve en nee ik ben niet zo lenig, heb wel geturnt vroeger, maar nooit in de selectie ofzo. en een koprol op de balk, en overslagen en flikflakken heb ik nooit alleen gedurfd. otje beterschap met koen, en wat een mooi resultaat van sara! wees er maar trots op hier vandaag ook vaderdag, papa werd verrast met 2 mooie beplakte glazen potjes die waren omgetoverd tot windlicht om buiten op te hangen. die van anissa waren beplakt met afdrukjes van haar handjes zo ga even verder lezen
ik heb ook weer gelezen hoor, maar reageer effe niet ik ga douchen en naar bed... morgen om 8 uur weer in het huis.
Eve: Hihi, de laptop werkt dus nu verslavend ipv afstotend Wat een leuke foto's zeg van Fynn in Madurodam. Echt heel erg leuk. Koen is nog steeds ziek. Gisteren werd hij rond 8 uur huilend wakker. Heel zijn gezichtje onder de snot en zijn oogjes dicht geplakt. Zo zielug Na een ontbijtje en een lekker bad ging het al een stuk beter en zag hij er ook al veel beter uit. Nog even naar mijn ouders gegaan maar op den duur werd hij toch erg moe dus toen maar naar huis. Scheelt dat mijn ouders hier om de hoek wonen. Gisteren heeft hij geslapen van 14 tot 16.15 uur. Om 20 uur was hij alweer moe en heb ik hem in bed gestopt. Nu slaapt hij nog. Heb net de creche afgebeld. Laat hem maar lekker liggen. Hier is papa ook verwend gisteren: Van Koen een zelf gekleurd en geplakt receptenboekje en van Sara een pennenbakje van klei in de vorm van een hartje. Verder heeft hij nog een spel gekregen voor de wii en wat verschillende lijmsoorten. Groetjes Otje
succes cynthia met klussen ah otje wat zielig voor koen hier net monteur gehad, die niet zo veel zin had geloof ik. hij zag niets dus volgens hem was er niets. alsof ik het verzin. nou toen ging hij toch maar de ontstoppingsdienst bellen, die dus vanmiddag een keer komt inmiddels loopt de wasmachine en er ligt ook weer een plasje naast de afvoer als je dan geen zin hebt om te werken, blijf dan thuis denk ik dan pfff straks controle in het zh. dan een auto kijken, en vanavond werken, en morgen saf om half 9 in het zh. vraag me af of ik hem in gewone kleren moet doen, of in pyjama? hij moet onder narcose..... en erna nog een uur op de kinderafdeling blijven
Noura: Monteur geweest? Heb ik ergens overheen gelezen misschien? Sterkte morgen met Safouane in het ziekenhuis. Ik zou denk ik kiezen voor pyjama omdat het gewoon lekker losjes zit en kleding is toch minder soepel he. Wij gaan morgenavond op kraamvisite bij Vlinder. Ze ligt wel nog in de couveuse maar de kap hoeft er al niet meer boven want ze kan zichzelf goed warm houden. Was net wel een teleurstelling voor Sara want kinderen onder de 12 jaar zijn niet toegestaan op de couveuse-afdeling. Nu maar hopen dat Vlinder snel thuis is, kan Sara ook kijken. Met Koen gaat het al een stuk beter maar nog niet helemaal top. Heb hem ook thuis gehouden van de creche vandaag. Groetjes Otje
ach wat jammer dat sara niet mee kan, maar de volgende keer dan maar. er ligt steeds een plasje water naast de afvoerpijp van de wasmachine. ik denk dat het terug uit de pijp loopt, zal wel wat verstopt zijn.
Noura: Oh das balen dat lek! :x Jullie wasmachine was toch nog niet zo oud? Bij ons ligt er ook wel eens een klein plasje water als de wasmachine gedraaid heeft maar ja... dat ding is alweer zo oud. Zolang het niet veel erger wordt doen we het er nog maar even mee. Pfff... Koen was echt strontvervelend vandaag. Hij ging allerlei ondeugende dingetjes doen en daarna naar mij kijken en heel hard lachen. Zo van: leuk he mama? Morgen gaat ie weer naar de creche. Wat is het rustig hier!?? Groetjes Otje
Eve: het zijn wel echt leuke foto's van Fynn in madurodam. Noura: sterkte morgen in het ziekenhuis met Saf. Hopelijk is het vlot voorbij en zijn daarna die vervelende ontstekingen ook verleden tijd. Ik denk dat een pyama wel zo lekker zit voor hem. wat vervelend zo'n man zeg. bah. hopelijk is het met ontstoppen opgelost. Zit er een sok dwars of zo?? Otje: beterschap voor Koen. Knap van Vlinder dat ze zich al zo goed warm kan houden. en Sara zal haar vast snel mogen bewonderen. Is Koen nu al een beetje gewend op de creche? Hier na de vakantie ook twee snotteraars (eh drie want ik doe zelf ook mee) en ook flink aan het hoesten allebei. Ik moest vandaag echt afkicken. bah...gelijk weer vol in het werk en twee crisiscontacten, daar werd ik dus niet vrolijk van..... en ik heb nog continu de liedjes van de vakantie in mijn hoofd....dat werkt ook niet echt mee.
@Noura: Sterkte morgen! Ik zou hem denk ik een joggingpakje aandoen en een pyjama meenemen. Hoop dat alles voorspoedig verloopt en Saf snel weer heel ondeugend is Hoe was jouw controle in het zh? @Otje: Op zich wel een goed teken dat Koen weer vervelend is... @Karin: Kan me goed voorstellen dat de liedjes nog in je hoofd zitten...dat heb ik al na 1x de website bekeken te hebben Wat een snotteraars weer hier...was juist blij dat Fynn ff snotvrij is...maar er zal vast weer een nieuwe golf aan komen... Vandaag zijn Janette en Teun op bezoek geweest. Herkende Janette niet meteen..ze is echt afgevallen! Fynn en Teun hebben echt lief gespeeld samen. Zo leuk om te zien hoe ze nu echt samen ipv naast elkaar spelen. Slapen wilden ze alletwee niet en dus zijn we maar naar de speeltuin gegaan. Fynn ging uiteindelijk om 20.00 slapen...pffff...hoe houdt ie het vol zo de hele dag. Kreeg een email van het kdv met als onderwerp 'Griep'. Ik kreeg de mail niet geopend op m'n laptop (terwijl het gewoon een Wordpad-document is ) dus snel m'n pc aangezet. Het ging idd over de Mexicaanse griep...gelukkig geen geval geconstateerd maar wel extra voorzorgsmaatregelen die ze gaan treffen....Dat is dan weer het nadeel van een internationaal kdv...
Ik ben doodmoe, dus ik kom alleen even Saf en Noura sterkte wensen met de operatie morgen. Ik hoop dat het bij jullie net zo meevalt als bij Demi destijds. Ik had Demi trouwens een pyama aangedaan, dat was ook wel handig. Veel sterkte!
dankjullie wel allemaal, vind het nu heel spannend toch wel worden de wasmachine is nog geen jaar, of net wel, maar het is niet de wasmachinen maar de afvoer hij was niet verstopt en de monteur vond het belachelijk dat die ander niet goed gekeken heeft, na ja hij heeft niets losgemaakt, want deze dacht dus wel dat het lag aan het ringetje, en volgens die ander kon dat niet hij heeft het wat vaster gemaakt, en hoop dat het nu klaar is. anders moet ik belllen, maar die joko hoeven ze niet meer te sturen en het ziekenhuis, nou zeg, het zag er goed uit, maar ik voel af en toen nog wel wat gevoelig, dus hij ging voelen................ hoezo genant, over 3 weken wil die dat ik terug kom en als er dan nog klachten zijn en er nog wat zit, dan wil die het operatief gaan doen. heb daar zo geen zin in, en vind dat eng, maar als het moet dan moet ik maar even doorbijten eve, eng he die griep. ik vind het ook eng, het word allemaal steeds groter, en ze verwachten in het najaar een golf. ben benieuwd wanneer ze gaan vaccineren als ze dat gaan doen
Noura: Sterkte vandaag met Safouane! Hopelijk valt het mee. Zal aan jullie denken. Ooh vervelend zeg die nacontrole van jou Hopelijk volgt er geen nieuwe ingreep. Duikster: Lief dat je het vraagt. Koen is inmiddels heel goed gewend aan de creche en vindt het ook erg leuk. Komt met veel verhalen naar huis maar jammer genoeg begrijp ik er niet alles van. Helaas is het straks 6 weken zomervakantie dus moet ie misschien daarna een beetje opnieuw wennen Ooh ja kan me voorstellen dat die 1e werkdag na je vakantie wel tegen valt. Sterkte deze week Eve: Wat leuk dat Teun en Fynn zo leuk hebben gespeeld. Leuk voor Janette dat je al zo goed zag dat ze zoveel kwijt is! Pff... die mexicaanse griep. Ik vind het maar eng hoor. Misschien maak ik me druk om niets maar toch he... Lees net een mail van mijn zus (vanuit Curacao): Eeeejjjj dushi's Worden wij gisteravond even uitgenodigd voor een VIP-feestje met gratis drank en BBQ en allemaal bekende voetballers.... Hier zijn de foto's te vinden! Daaronder stond een linkje die ik hier niet ga plaatsen maar doe er toch even een paar (ben benieuwd of wij ook BN'ers spotten over 2 maandjes??) Gr Otje