Noralien: Oooh wat leuk dat je kraamcadeautjes maakt! Dan ga ik je in de gaten houden hoor want heb dit jaar en begin volgend jaar in totaal nog 4 vriendinnen die gaan bevallen! Hoezo babyboom? Hahaha! Vanmorgen met Sara naar de orthopeed geweest. Achillespees is ontstoken. Morgenmiddag om 14.30 uur moeten we weer terug naar het ziekenhuis. Ze krijgt dan loopgips voor 2 weken. Dat is om alles een beetje goed te laten rusten en daarna zien we weer verder... Eve & Janette: Leuke foto's hoor van gisteren! Noura: Alles goed gegaan vanochtend? Groetjes Otje
zo als gezegd gister lekker naar Eve geweest was heel gezellig en het eerste wat Teun vroeg aan eve was "heb je speelgoed" en ja hoor daar gingen ze gelijk met hun 2tjes de speelhoek in en spelen maar er is geen ruzie/woorden geweest..... Fynn heeft de hele dag zijn 3 autootjes vast gehouden die hij had gehad dus Teun kon lekker met de trein spelen.... Ze hebben de hele dag niet geslapen..Teun was wel moe op de terug weg, lag zondag ook te laat in bed, en heeft bijna de hele terugweg geslapen maar gisteravond ging hij pas om half 9 slapen...even problemen met het naar bed brengen dat hadden we de afgelopen week ook, gekomen na de vakantie :x zo nu eerst ff reageren anders loop ik weer achter Otje hoe is het nu met koen? o zo te lezen gaat het alweer veel beter denk dat jullie ook nog wel bn'ers zien want dat eiland is in trek bij ze, met allemaal 2e huizen, maar altijd leuk, zo werkte mijn broer ooit in Gstaad in zwitserland, daar is dus ook de jetset van de wereld swinters..nou daar skiede je dus met Roger Moore en zat je op terras met rijke lui... altijd leuk om eens mee te maken sterket met saar wel balen dat het in het gips moet, moet ze ook nog met krukkenlopen om het wat te ontzien? Noura eer dat je dit leest ben je alweer thuis maar evengoed nog heel veel sterkte lekker zo'n vent..gelukkig dta deze wel beter wilde kijken eve sorryu nog dat Teun Fynn van zijn middag slaap heeft afgehouden en hij weer vroeg wakker was... Noralien neem aan dat hij betaalde PFFFF eve was bijna bang dat je de foto van mij op de glijbaan ging plaatsen doe ik het zelf wel ff weten de dames ook weer hoe ik er nu uit zien... let niet op me tasje want kwam er boven achter dat ik die nog om had en die macht dus vooruit glijden zo ik ga ff in het zonnetje zitten en dan straks Teun op tijd wakker maken, me vader komt nieuwe rolgordijnen op zijn kamer ophangen...
wat een leuke fotos eve! en wat een heerlijke knulletjes zijn het otje, dat beloofd nog wat voor jullie, leuk hoor en gips, spannend voor sara, oei met het warme weer,maar hopelijk is ze erna van de klachten af.... wat betrefd de mex griep, weet niet zo goed wat ik ervan denken moet, na het bericht dat er zoveel vaccin door nederland besteld is en dat ze een griepgolf gaan verwachten (in september of oktober geloof ik??) kreeg ik toch wel even wat kriebels. en ja we zijn weer thuis. och och och, wat zielig zeg. hij was voor die tijd heel lief en rustig, wou alleen op schoot. er was ook een jongetje wat echt een kwartier heeft gegild en op de grond gelegen toen kwamen ze hem halen en papa is mee gegaan. die was ook zo weer terug, want het onder narcose brengen gaat heel snel. gelukkig maar, want hij verzet zich er hevig tegen. 10 min later mocht 1 van ons er weer bij, en ik ben naar boven gegaan wachten tot ze daarheen kwamen. en oh hij was zo boos en zielig, bloedend neusje, en jammeren... na een half uur wou hij wel spelen, en mocht toen ook naar huis. nu is die vrolijk aan het spelen met zijn nieuwe duplo trein. oh en nordin zit in zijn toetsenweek, gister heel zenuwachtig voor zijn 1ste mondeling frans. gekke met ziekenhuizen vind ik dat je er vaak bekenden tegenkomt. vandaag 2 schoonzussen, en mijn neef met zijn zoontje, die heeft last met ademen en ligt vanaf vrijdag in het zhuis. ze zijn al een tijd ermee bezig en het gaat steeds slechter. zielig hoor.
oooooooh janette wat ben je afgevallen, ik zou je niet herkennen! je mag supertrots zijn hoor!!!!!! leuke foto
@Otje: Wat balen dat Sara in het gips moet. Hoe vindt ze het zelf? En heeft ze er eigenlijk nog veel pijn aan? @Noura: Ben blij dat jullie weer thuis zijn en alles goed is gegaan. En gelukkig is Saf alweer aan het spelen Wil iemand mss een keer een banner voor me maken? Lola en Noralien kunnen dat goed...maar Lola is op vakantie en Noralien durf ik het niet te vragen
nou, het word goed oppassen met de zon. ik wou lekker proberen wat bruin te worden, maar hoor nu constant op tv dat het oppassen is, en dat word aangeraden eerder uit dan in de zon te gaan. anders is 15 min. max goed smeren dus saf loopt normaal altijd buiten, maar die is nu zo druk met de trein dat die er niet naar maalt.
Whahaha dit is natuurlijk ook een manier . Maar zoals ik al per mail aangaf, ik wil er best een voor je maken. Maar dat wordt waarschijnlijk na de verhuizing . Misschien dat Lola eerder tijd heeft.
Janette, ik heb ook even twee keer moeten kijken hoor. WAUW!! (nu mis ik dus de juiste emoticon erachter)
jannet: wat zie je er goed uit! super knap van je! eve en Janet: leuek foto's van jullie meet. noura: gelukkig is het achter de rug bij je kleine man! succes met nordin zijn toetsen week, gaat het goed? kan me het genant gevoel indenken hoor. Verder hier gewoon erg druk!
hi hi, vandaag heerlijk genoten van het weer zalig zeg, dan heb je helemaal geen zin meer in het huishouden doen, tenminste ikke niet we hebben 's middags een badje opgezet en de 2 mannen hebben heerlijk gebadderd.... zal zo ff kijken of ik foto's kan plaatsen otje; vwb het uitje van de zaak van mel, nee het was een Ɣlleen' werknemers uitje, maar had graag meegegaan hoor hier dito hoor vwb pizza, maar als we pizza willen eten met zijn allen maak ik hem dus zelf, en dan voor hem zonder kaas, goed hoor van sara vwb de cito toets is koen alweer beter? och wat vervelend voor sara, ja ik weet dit idd nog van orlando ja ivm ziektekiemen duikster; wat super zeg dat jullie vakantie zo geslaagd is geweest klinkt errug leuk iig, beterschap voor jullie nynke; ik kolfde 1 keer pd op alle dagen in het begin om een start te maken en vervolgens eigenlijk ook maar 2 keer op de werkdagen(werk er maar 2) dus al met al niet heeel veel, mss is het voor jouw rendabel om evt die nieuwere aan te schaffen omdat je mss wel meer van plan bent te gaan werken ik weet het natuurlijk niet he... eve; de foto's zijn errug leuk en je avatar en banner is ook weer geupdate zie ik. moet er niet aan denken hoor enne ik denk dat ik hun dan ook gelijk laat enten hoor noura; he getver zeg zo een monteur blegh, hoe is het met safouane gegaan? wat een rot nacontrole zeg slingding; hoe gaat het ben je het niet een beetje beu nu met dit weeer? otje; wat grappig zeg leuk hoor. jeetje zeg ontstoken bah bah sterkte voor sara eve/janette; wat een superrrleuke foto's weer zeg zo krijg je een goede indruk hun hebben het iig super naar hun zin gehad janette; zoooo je kan echt goed zien dat je bent agevallen zeg, heel erg in je gezicht ook vind ik, goed hoor noura; blij te lezen dat hij weer bij je thuis is en wel weer wilde spelen hoor hier net een krijsend/huilend kind, valerius werd dus nu net zo huilend krijsend wakker, geen idee nu wat er aan de hand was maar zielig was het wel iig....ik ga nog even kijken of ik wat leuke foto's heb en dan ga ik tv kijken...
even snel: Eve: ik wil ook wel een keer voor je proberen te frobelen voor een banner. Geef maar aan wat je wilt dan...als het niet mooi genoeg is kan Noralien het na de verhuizing overnemen.... Nynke: ik dacht nog even tav kolven: Je hebt ook de ameda lactaline. Dit is een dubbelzijdige kolf die ook verstelbaar is. Heb er wel goede verhalen over gehoord. Vos Shop Online hier staat er wat info van. 131 euro. Verder kun je als je veel wilt kolven ook kijken naar een medela PISA op marktplaats als je zou willen. Dit zijn superkolven (zeg ik uit eigen ervaring, na 10 maanden kolven ermee) en tweedehands stukken goedkoper dan nieuw. Ik heb vanavond twee vriendinnen/oud collega's op bezoek gehad. Dat was wel echt weer supergezellig. heerlijk avondje bijgekletst dus.
zo het is echt rustig hier 8) en ik kom ook maar ff een echo berichtje plaatsen... Teun had vanmiddag lekker in zijn blootje in de tuin gespeeld en toen we gingen eten maar weer een luier om, van 3 tot 6 was er dus niets gebeurd terwijl ik dta wel had verwacht toen we klaar waren zei hij "papa plas doen moet potje hebben" dus Wijnand pakt de pot en denkt het zou wel, 2 minuten later zegt hij "klaar" en ja hoor daar zat een plas in de pot.... wij uit ons dak en hij mocht hem zelf weg gooien in de wc en doortrekken.... Teun was helemaal trots op zich zelf...hopenlijk volgen er nog meer.... zo ga nog ff zitten en dna naar bed trusten allemaal
pff fijn janette, dat hij dat zo deed. Dat zou ik hier ook graag zien, alleen is Nick meestal nog net te laat.....
Hier nog wat bladvulling @Saskia: Wat een heerlijke foto van je mannen! Echt zooo lief met z'n tweetjes @Janette: Super van Teun! En nu maar volhouden! Fynn heeft dit 2x gedaan (dus uit zichzelf om het potje vragen terwijl z'n luier omzat ipv erop gezet te worden in z'n blootje en dan plassen) en vond het toen wel best. Hoop dat Teun het blijft doen. Zou lekker zijn!
Janette: Jeeee je ziet echt goed dat je bent afgevallen. Wauw hoor! Ik ben nu 3 1/2 kg kwijt... nog even doorzetten... Wat knap dat Teun zijn plasje op het potje heeft gedaan! Super hoor. Noura: Ooh zielig zeg voor Safouane. Hoe is het nu met 'm? Melliemel: Wat een leuke foto van je 2 mannetjes in bad! Heerlijk toch. Pff... mag ik even zuchten en steunen? Het was me het dagje wel gisteren. Koen is dan wel beter maar door het ziek zijn van afgelopen weekend is zijn humeur niet opperbest en dan druk ik me nog zachtjes uit. Hij is ontzettend ondeugend, huilt en zeurt veel, niets is goed, enz. Gisteren was het heerlijk weer dus tegen 10.30 besloot ik even naar het centrum te wandelen. Moest toch nog wat kleine boodschapjes doen. Maar oh wee als ik stil stond met die buggy dan begon het weer hoor. Zeuren, gillen, schreeuwen. "Normaal" als ik er iets van zeg gaat het wel weer over maar ja... nu dus niet he? We waren rond de middag weer thuis en om 12.20 heb ik hem in bed gestopt. Omdat ik met Sara om 14.30 in het ziekenhuis moest zijn heb ik Koen voor 2.00 uur wakker moeten maken. Vond ie niet zo leuk zeg... Pfff... daar begon het al weer. Gelukkig werd hij in de auto weer wat liever. Maar in het ziekenhuis begon het alweer zeg... Nou ja... lang verhaal maar Sara heeft dus nu een fel roze voetje. Van d'r tenen tot net onder d'r knie zit ze in het gips. Er zit zo'n plastic voetje onder om op te lopen. In het ziekenhuis konden we krukken lenen dus dat was wel fijn, zeker nu in het begin. Moest Koen natuurlijk ook hebben. Nee Koen!! Ach ik kan niet eens allemaal opnoemen wat er allemaal is voorgevallen. Het was ZO veel! :x Gisteren toen we eenmaal thuis waren (na 16 uur) was hij toch wel lief aan het spelen en ik aan het koken... Werp ik een blik in de woonkamer... Ligt zijn beker (de inhoud ervan: ranja) over de tafel verspreid en een zekere bekende eerder genoemd in dit verhaal zit er lekker met zijn handjes door te wrijven Pfff..... handig moment als ook net je eten klaar is, enzovoorts. Godzijdank was hij gisteren om 20 uur doodop dus lekker in bed gestopt en niets meer gehoord. Nu slaapt hij nog. Maar we gaan zo zwemmen. Dus hopelijk wordt hij zo wakker en hoef ik hem niet wakker te maken want ik vrees het ergste hoor. Oh ja... om 17 uur ook nog telefoon van het ziekenhuis. We hebben Tommie (van sesamstraat, Koens favoriete knuffel) daar laten liggen. Dus moet ik vanmiddag nog even terug. Groetjes allemaal en tot gauw! Otje