Eve: heb je een firewall op je computer zitten? kan nl. zijn dat het daardoor komt. maar een oplossing...als het goed is zie je boven in de balk van je email staan: klik hier om afbeeldingen te downloaden. Om privacy te beschermen, zijn enkele afbeeldingen in dit bericht niet automatisch gedownload. Als je op deze regel klikt met de rechtermuisknop kom je in een schermpje en dan klik je voor instellingen voor automatisch downloaden wijzigen. In dat schermpje klik je het vinkje bij 'afbeeldingen etc etc NIET automatisch downloaden' uit. Als het goed is zie je ze dan weer voortaan. Ik heb echter de afbeeldingen hier op advies van Frank niet automatisch aanstaan omdat dat virusgevoeliger zou zijn. Ben inmiddels ook erg gewend aan een keer extra klikken.....Maar zo zou het moeten werken
Hier overigens ook een vreselijke peuterpuber momenteel en dat resulteert meestal in twee huilende /schreeuwende kinderen. Nick pakt nl. alles af van Chris of probeert te voorkomen dat Chris ergens door kan. grrr...Ook corrigeert hij Chris telkens als die iets doet wat in zijn ogen niet mag. Soms heeft hij wel gelijk natuurlijk, maar toch....En Nick kan momenteel echt zo'n dreintoon aanslaan zodra hem iets niet zint. bah. Vannacht is hier echt een rampnacht geweest. Nick slaapt al sinds de warmte niet goed door. Hij wordt vaak rond dezelfde tijd wakker omdat hij zich heeft vastgedraaid in zijn hoeslaken. Als zijn dekbed erin zit heeft hij daar nooit last van. Gelukkig is het goedleggen en slaapt hij verder, maar toch... Maar vannacht waren ze echt afwisselend van elkaar elk uur wakker....Ikke ga dus nog even liggen nu de kids op bed liggen. O ja en Chris slaapt neit meteen en die is de afgelopen dagen ook geen meter van mama vandaan te vinden en het liefst zelfs minder dan een meter.... Cynthia sterkte in de warmte. Enne...misschien toch een keer een middagje uittrekken speciaal voor je kleine meid. Dat geeft iedereen weer frisse energie om de verbouwing te doorstaan.
@Karin: Thanks voor de tip. Ik ben idd ook gewend om die regel aan te klikken (met de linkermuisknop) en dan verschijnen ook alle afbeeldingen. Maar op de laptop dus niet. Zal straks es met de rechtermuisknop klikken (zit nu achter de pc). Dan alleen nog uitvinden waarom ie afbeeldingen op sommige websites niet laat zien. Daarvoor zal ik de Firewall es checken. Heb ik op de pc nml niet aanstaan (volgens mij...) En oh, wat is die dreintoon herkenbaar Echt zooooo vermoeiend! Gelukkig slaapt Fynn wel goed (maar nog steeds niet lang ). Heb echt met je te doen na zo'n nacht. Ik ga ook ff liggen
@Karin: Ik probeer net in een email op m'n pc ook op de rechterknop te drukken en dan gebeurt er niks....of is er nog een verschil tussen Vista en Windows?
eh tja...dat weet ik niet, maar druk je op een ongeopende afbeelding of op de door mij genoemde tekst die boven in de balk van je mailtje staat? vanavond ben ik er weer...nu ga ik naar een verjaardag. oh en over je vraag over een ë etc. volgens Frank doe je dan gewoon shift " en dan de e en zou hij het teken erop moeten zetten. enne...bij mij werkt dat. succes ik hoop dat het lukt. Nu ga ik naar een kinderverjaardag met de kids.
Otje, zooo herkenbaar! Jikke heeft ook regelmatig van die "puberbuien". Het is dat er hele leuke momenten tegenover staan. Ook bij kruidvat geweest voor een badje? Jikke heeft dezelfde en is er al twee dagen niet uit te krijgen. Lola, leuk hé Emmen! Wat fijn dat Jasmijn (en jullie dus ook) ervan heeft genoten. Oeps, ben helemaal vergeten op je sms te reageren. Stond bij de kassa van Ikea en ben daarna vergeten te antwoorden. Maar de eerste bezichtiging is niet door gegaan. Deze meneer moest voor z'n werk naar Duitsland en vond het niet nodig zich netjes af te melden. De tweede was erg positief over het huis. Hij had eerder in Wormer gekeken maar vond dit huis te scheef . Hij gaat er rustig over nadenken. Noura, nee met je moeder fietsen is als puberjongen niet cool . Het zal dan niet meer zo lang duren voor Anissa staat denk ik. Duikster, ik heb je frobelwerkje op groot formaat bekeken en vind het erg mooi! Eve, Ai ook weer een puber . Volgens mij is er geen verschil met Vista voor het openen van afbeeldingen. Ik zie gewoon meteen de afbeeldingen met Vista of zie idd een tekstbalk bovenin dat de firewall de afbeeldingen tegenhoudt. Slingding, als wij klaar zijn kom ik snel een keer kijken. Ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet. Duikster, dat is echt irritant hé, dat bemoeien en pasten van 't jongere broertje (in ons geval zusje). Jikke kan er ook wat van. Ze pakt speeltjes of het speentje af en duwt tegen haar. Eigenlijk wil ik dit soort aandachttrekkerij negeren, maar ja, kan Anne daar moeilijk de dupe van late zijn. Jikke weet dat ook héél goed, hier reageert ze wel op. Probeer het om te draaien naar positieve aandacht, maar dat lukt helaas niet altijd. Nou Jikke is echt helemaal op dreef. Ze heeft vandaag 6x (!!) op het potje geplast en had maar twee keer een beetje natte luier. Alle keren vroeg ze zelf om het potje, geen gepush dus. Sta er echt helemaal van te kijken. In de auto zei ze dat ze moest plassen. Gevraagd of ze het nog even op kon houden, "ja". 10 minuten later thuis, was haar luier nog droog en deed ze een grote plas op het potje We zijn vandaag naar Ikea geweest om het bedje en dressoir voor Jikke te kopen. Dit krijgen we van mijn moeder. Meteen een dekbed meegenomen, maar nu kom ik erachter dat Ikea een andere standaard maat voor 1-pers. dekbedden hanteert (150 ipv 140 breed). Denk dat ik het dus maar terug ga brengen. Anders kan ik alleen dáár overtrekken kopen. Bij de kassa moesten we na het scannen 135 ipv 494 euro betalen. Daar zijn we dan weer net te eerlijk voor (de verbazing was anders ook wel van ons gezicht af te lezen denk ik). O ja, gistermiddag ging ik ineens door mijn rug. Ik stond echt weer even vast. Gelukkig was dat dit keer maar heel kort en heb ik er daarna nog maar weinig last van gehad. Voelt af en toe een beetje zeurderig. Maar door ervaring weet ik dat ik nu wel heel erg moet gaan uitkijken. Zit er niet op te wachten dat ik weer bijna niet kan lopen (na de geboorte van Jikke een half jaar last van gehad). En of de duvel ermee speelt... Vandaag zou Robert dweilen omdat dat één van de belastende dingen voor mijn rug is. Gaat hij door zijn rug tijdens het stofzuigen . Hij heeft er flink last van. Leuk vooruitzicht, zao de klustijd en verhuizing ingaan .
oei au au noralien doe maar rustig aan allebei en peuterpubers, safouane mocht van de week iets niet van mij, dan gaat hij gooien of liggen en boos trappelen met zijn benen, en het liefst bewust tegen anissa en van de week gaf hij haar een klap in het gezicht, ik heb hem zo opgetild en naar boven gebracht. anissa banjert nu ook dwars door zijn spullen heen, dat is ook wel wennen, of ze haalt de stukken rails uit zijn mooie treinbaan, hij word dan boos/paniekerig maar huilt ook heel verdrietig daarom. het lijkt in ieder geval niet op samen spelen
Hoi allemaal, Lola: Leuk zeg zo'n dagje Emmen. Wij zijn er vorig jaar geweest toen we in Drenthe op vakantie waren. Toen was het "om de hoek" zeg maar. Ik denk dat ik van hier uit niet zo snel dat end zou gaan rijden. Fijn dat Jasmijn zich voorbeeldig gedroeg! Wat knap dat Emma ook al zelf is gaan staan! Noralien: Wat knap van Jikke zeg! Ze is goed op dreef met haar zindelijkheid Leuk idee van dat stickervel. Die kleintjes kunnen zo blij zijn met zoiets. Ik heb ons badje gekocht bij Timco. Pff zo lullig als ze niet eens de moeite nemen om even af te bellen :x Gelukkig was de 2e bezichting positiever! Nu maandag nog een? Ben benieuwd wat je hebt gekocht bij Ikea. Heb je een link/plaatje? Oei, vervelend dat jij en Robert allebei zo'n last hebben van de rug! Sterkte. Setje: Leuk je weer eens te zien hier. Alles goed met jou en Jayden? Ja dat vriendinnetje van Koen heeft ook rood haar inderdaad. Haar moeder is ook rood. Die ken ik al vanaf de basisschool vroeger, we waren toen al vriendinnen. Nu gaan we samen peuterzwemmen met onze kindjes en er is al regelmatig gevraagd of we familie zijn. Das wel grappig hoor Sommigen dacht zelfs even dat Koen en Janneke tweeling waren! Noura: Ja herkenbaar he. Hier vaak ook gegooi met dingen als het niet gaat zoals hij het wil. Maar dat laat deze mama niet toe hoor. En als hij dwars blijft gaat hij eventjes de gang op. Vaak is de ergste boosheid na 2 minuten al verdwenen... Wat lief dat je zoon Saf soms naar bed brengt. Sara doet het de laatste tijd ook met Koen wel eens. Is echt zo leuk om te zien. Ze kan het ook al heel goed zelf. Ik sta er bij voor eventuele hulp maar is vaak niet eens nodig. En Koen vind het echt geweldig zo'n grote zus! Duikster: Mooie foto hoor van Nick, leuk werkje. Oei, Nick ook lekker aan het puberen lees ik. Kan me voorstellen dat je erg moe bent na zo'n nacht zeg. Eve: Sterkte met je peuter-puber Kom hier maar klagen hoor. We weten er alles van. Slingding: Kan me voorstellen dat je door alle drukte nu met de verhuizing je meisje erg mist. Hoop voor jullie dat het snel af is en dan kan je weer lekker genieten van je gezinnetje in een mooi nieuw huisje! Gisteren was ik dus gaan zwemmen met Koen. Hij heeft heerlijk gespeeld van 10 tot 13 uur. Toen vond ik het wel genoeg geweest. Ik was zo slim geweest om zonnebrandcreme mee te nemen voor Koen maar niet voor mezelf. Dus niet ingesmeerd en tja... was toch behoorlijk rood zag ik 's avonds... auw... Gelukkig voel ik het nu al wat minder. Vandaag rustig aan gedaan. Vanochtend moest ik even naar de Aldi. Was vroeg wakker dus besloot lekker vroeg te gaan om de drukte voor te zijn. Helaas was het al erg druk. Maar ja... was ik er gelukkig wel vanaf. Steef had vandaag bandrepetitie dus ik was overdag alleen met de kids. Vanavond hebben we lekker pizza gegeten. Verder niet zo veel nieuws hier eigenlijk. Tot gauw! Groetjes Otje
Noortje: inderdaad erg irritant zo'n broertje dat alles regelt en wegtrekt van zijn kleinere broer. VAn de week was ik trouwens echt kwaad op Nick. Chris had een stuk soepstengel laten vallen, loopt Nick er naar toe, laat zijn voet er boven zweven en duwt hem dan heel bewust naar beneden. Hij stond erg snel op de gang! Wat ontzetten knap van Jikke, ze lijkt het echt door te hebben dan dat plassen. Heerlijk lijkt me dat. Hier vanmiddag het badje ook maar even neerzetten. Hopelijk kan Nick er dan lekker in. Chris is echt neit lekker. Gisteren de hele dag aan mijn arm, been of wat dan ook gehangen en dat is niet fijn op een verjaardag. Hij rochelt ook erg en gisteren amper gegeten en gedronken. Dat laatste met name vond ik niet fijn. Vanochtend was het een grote inhaalslag op vochtgebied. Er zijn al 3 bekers naar binnen gegaan gelukkig. Eten hoeft nog steeds niet echt, maar dat komt vast wel weer. Otje: waarom Koen's creme niet ook voor jezelf gebruikt?? Ik zou Sara wel eens willen zien met Koen naar bed brengen...
Hallo allemaal, even beginnen met leuk nieuws: Tisse ligt nu voor de eerste keer in zijn eigen kamertje. Ik heb nog geen foto's gemaakt, maar zal het snel doen. Noralien, een superdikke proficiat aan Jikke! En wat lang seg, dat je toestel weg is. Lola, ben benieuwd naar de ene foto die je hebt. Balen als je je toestel vergeet. Janette, 4 jaar zeggen ze bij jullie om te starten met zindelijkheidstraining. Bij ons "moeten" ze droog zijn om naar school te mogen (2.5 jaar). Een ongelukje mag nog, maar ze mogen niet met een luier aan komen. Eve, het blotevoetenpad is niet echt bij ons in de buurt. Het is ongeveer een uurtje rijden. Maar in Nederland zou er ook zo een zijn. Ik weet wel niet waar. Ben erg benieuwd naar je foto. Mag Noralien hem plaatsen na het bewerken? Saskia, is je tattoo al bijgewerkt op je lichaam? Of alleen op papier? En foto! Ik ga mijn ene tattoo ook laten bijwerken. Hij staat nu onderaan mijn buik, maar wil hem verder laten gaan op mijn zij. Otje, hopelijk is de zonnebrandpijn snel voorbij. Ik had het in Frankrijk ook voor en weet nog goed hoe het voelt. AU! Karin, wat flink van Chris dat hij al gaat staan. En ook een peuterpuber in huis? Hier ook eentje. Daarstraks waren we Tisse zijn kamer aan het afwerken en Tisse zat in bed (op onze kamer). Liene wou helpen, maar ze wou mee muurstickers aanbrengen, en dat mocht ze niet. Als reactie riep ze IKKE WEL! En ik zei dan weer, nee jij niet. Toen liep ze buiten uit de kamer, smeet de deur dicht (echt met een knal) en terwijl Ben en ik nog verbouwereerd stonden te klijken, begon ze keihard te gillen op de gang. Ik zei van haar te laten doen, en 5 minuten later stopte ze met gillen, kwam de kamer weer binnen en vroeg poeslief: Jij klaar mama?
Saar het is 3 jaar hoor wat ze hier adviseren op het cb dus liene is weer ff uitgeraast....lekker dat tisse ook op zijn kamertje ligt Teun is ook de laatste weken erg dwars, ja ook hier een pubertje in huis...als we hem straffen lacht hij erom dus zullen we harder moeten, op de trap zetten heeft geen zin want dan klimt hij naar boven.....8) hij l;igt nu net in bed dus zo nog maar ff kijken en dan nog ff zitten doei
Hoi hoi, Rustig hier vandaag. Duikster: Vond Nick het leuk in bad? Vervelend dat Chris niet zo lekker is. Sterkte ermee! Ik had inderdaad beter de zonnebrand van Koen kunnen gebruiken maar dit was factor 40 en wilde nog een beetje kleur krijgen. Dacht niet dat het al zo hard zou gaan maar vaak zie je het pas als je weer thuis bent. Saar: Wat leuk dat Tisse nu op zijn eigen kamertje slaapt. Ben benieuwd naar de foto's. Ooh die Liene. Moest er wel een beetje om lachen hoor. Maar vaak helpt even gillen blijkbaar heel goed. Koen ook hoor... soms even flink schreeuwen op de gang en daarna komt hij heel lief lachend weer te voorschijn! Jeetje wat moeten ze bij jullie vroeg zindelijk zijn! Hier gaan ze met 4 jaar naar school en is wel handig als ze dan zindelijk zijn maar geloof dat veel dat met 4 jaar hier al zijn. Janette: Sterkte met Teun Koen heeft er soms ook een handje van om gewoon te gaan lachen als ik boos op hem ben :x Misschien helpt een traphekje? Als ik Koen voor straf op de gang zet dan gaat het hekje dicht want anders is hij zo boven en dat is niet de bedoeling. We zijn vanmiddag even naar mijn schoonmoeder gereden. Tot ongeveer 15 uur zijn we daar gebleven. Daarna besloten we min of meer op de gok nog even naar Ikea Eindhoven te gaan. Gelukkig woont m'n schoonmoeder daar vlakbij. Helaas was deze gesloten dus daarna maar naar huis gereden... Volgende keer beter... Groetjes Otje
@Noralien: Wat super dat Jikke het plassen ineens zo goed door heeft! Echt wonderlijk hoe snel dat kan gaan. Hoop dat je snel minder last van je rug zult hebben! @Saar: Jeetje zeg, dat is toch niet te doen dat alle kindjes al met 2,5 jaar zindelijk moeten zijn Kan me daar echt niks bij voorstellen hoor. Er zullen vast een heleboel belgische kindjes nog niet naar school mogen dan. Of zijn jullie veel sneller dan wij? Wanneer begin je met werken? Tuurlijk mag Noralien de foto plaatsen maar hij is niet heel bijzonder hoor... Sorry, voor korte reactie maar ben nogal moe...lekker origineel Vandaag naar een collega van m'n vader geweest en daar heeft Fynn heerlijk in de tuin gespeeld met...de hond Eerst vond hij em eng maar tegen dat we naar huis gingen wilde hij em meenemen Ook de piano viel in de smaak en Fynn heeft er heel lief op zitten spelen. Zal vd week ff foto's spammen. Morgen gaan we met z'n papa naar Sprookjeswonderland. Hoop dat het weer een beetje meezit... Heb trouwens toch nog een paar Teva's in de uitverkoop gekocht aangezien Fynn weer ging (en bleef) piepen over pijn in z'n sandalen. En..hij liep er zo mee weg en heeft er de hele dag op rondgerend. En ze staan nog superleuk ook. Lang leve de Teva's!
otje we hebben boven 2 traphekjes 1 voor de trap naar beneden en 1 voor de trap naar zolder beneden kan geen traphekje dus dta is helaas geen oplossing maar bedankt voor het meedenken eve heel veel plezier in sprookjeswonderland...enne mocht je cd met liedjes willen kopen ik kan een kopie van nr 1 maken hoor duim voor je dat het droog is want met regen is het echt niets...
hi hi, hier vandaag een dagje gewerkt en daarna thuis aangekomen de kindjes laten eten en naar bed, nou hier dus ook een behoorlijke puber in huis, weliswaar een peuter maar oh zo een echte puber hoor......hij is ook behoorlijk aan de gooi om het zo maar even te zeggen en aan het slaan !!!!! ik zet hem als time out op het matje en ook daar poogde hij een aantal keren vanaf te gaan.....uiteindelijk ging het dan 'wel weer' dus met bed tijd had ik goede hoop. ja hoor hij wilde dus niet in zijn bed gaan slapen, nu is het zo dat wij hem een optie geven om in ons bed te gaan slapen en hem vervolgens overleggen in zijn bed wat hij weet, dus dit ging ok, ga ik nadast valerius op bed lag te slapen nog even bij hem kijken, heeft hij de tv aangezet, dus ik boos gezegd dat dit NIET mag. ik weer weg en na 5 min ging ik weer kijken, WEER de tv aan, nu gezegd dat dit de laatste wss is anders mocht hij niet meer in papa&mama's bed beginnen met slapen.....dit ging gelukkig goed en nu slaapt hij dus.... ben blij te lezen dat ik dus niet de enige peuterpuber in huis heb zal nog wat worden als ze met/bij elkaar komen spelen noura; wat goed van anissa grote meid hoor noralien; wow wat goed zeg van jikke, echt knap hoor, gatver zeg nou dit is idd niks hoor vwb jullie ruggen en verhuizing straks otje; oei oei dat is niet fijn wel herkenbaar8) saar; ik ga een foto plaatsen,.....binnenkort en hoe was het sprookjes bos? hier een minder goed nieuws omtrend melvin zijn huidige baan maar aan de andere kant wel meer duidelijkheid. hij mag ook niet verder in zijn funktie bij dit bedrijf, ander keerzijde, hij heeft nu dus een kontrakt bij een ander bedrijf aangeboden gekregen(er was nog een andere backup, is altijd fijn om te weten). en hier is hij dus vanaaf heengegaan om alles door te spreken over het hoe en wat...al met al is het dus goed afgelopen. de zus van mijn vriendin is zwanger via een 1e ivf poging, mss had ik dit al verteld alleen nu heeft ze dus al een aantal heel heftige bloedingen gehad.....en er zit nog een bloeding in haar baarmoeder, het kindje maakt het voor zover goed maar de bloedingen zijn nog niet over helaas en ze weten dus niet waar het vandaan komt of waar het aan ligt, dus al met al is het nog erg spannend hoe het gaat verlopen want de bloeding is ook voor haar niet geheel ongevaarlijk..... ik ga weer even bankhangen voor zover de jongens het toelaten gr saskia ps; oh ja hier een link voor degene die mij hierop willen zoeken,(ikke ben vlak bij valentino) http://www.sportwereld.nl/motorsport/3323947/Rossi_ontrolt_eregalerij_in_Assen.html?service=fotoPopup
ff klagen, hoe doen jullie dat toch met 2 kindjes?? Ik vind het echt vermoeiend. Geef best vaak BV op een dag, heb nog niet echt een regelmaat. Soms komt ze heel vaak en dan slaapt ze weer een uurtje. (weet ook nooit wanneer dat is) En dan nog Jiri die aandacht wil en vaak heel vervelend is. Ook een peuterpuber Kan zo echt niet genieten en kijk er al naar uit dat ze wat ouder is en meer regelmaat zal hebben (hoop ik). Vind het knap dat er dan nog mensen zijn die 3 of 4 kinderen hebben.
ach nynke, ja het is pittig, maar vooral de eerste tijd is dat. over een tijdje, zal ze meer tijd tussen de voedingen hebben en een regelmaat krijgen, dan is bv juist heel makkelijk. nu lijkt het nog eeuwig te duren, maar ineens ben je die eerste 2 a 3 maand voorbij. mischien moet je een keer wat kolven en dan een paar uurtjes er tussen uit, iets voor jezelf doen, dat kanje zo goed doen. ik heb anissa ook op vraag gevoed, en dus geen schema aangehouden. maar ze sliep weinig en had last van haar maagzuur en veel onrust. bij haar hielp wel dat we heel duidelijk een regelmaat aanhielden. slapen, als ze wakker werd, verschonen, voeden, even knuffelen, in de box, en dan weer naar bed. wel hebben we haar ook ingebakerd. ik had het boekje van ria blom en dat hielp me heel goed. ook al was het de 4e het was een heel ander kindje. maar hierdoor heeft ze wel meer leren slapen. maar doordat we dachtendat ze niet moe was, en niet kon slapen was ze te veel wakker waardoor ze overprikkeld was en niet slapen meer kon. ja hazeslaapjes het heeft een tijdje geduurd, maar uiteindelijk was ze een half uurtje wakker en sliep dan de rest van de tijd tussen de voedingen
hi hi, noura; jep ik sta bij het hek, je hebt iig goed gezocht!!! mel heeft een nieuwe baan, hij heeft gister alles doorgesproken en kan volgende week al aan de slag alles is al bijna helemaal rond, dus dat is een flinke opluchting. ja voor de zus van mijn vriendin is het echt sneu zo heel spannend allemaal... nynke; ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt hoor, ik heb dit ook in het begin gehad, maarrrr het gaat zeker goedkomen hoor, ff door de eerste 3 mndjes heen en dan begint er een zeker ritme en aanpassing in te komen hoor. komt echt goed sterkte en dikke knuf van hier gr saskia