December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    sakia gefeliciteerd met de nieuwe baan van Mel
    mooi gelopen zo zeg maar
    enne ik heb je zien hangen hoor...hahaha

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Saar: wat leuk dat tisse nu ook zijn eigen kamertje heeft. Nu zijn we natuurlijk wel nieuwsgierig hoe dat er uit ziet....
    dat gillen kan Nick hier overigens ook erg goed op het moment. Gelukkig staan er tegenover al die momenten gelukkig ook leuke momenten.

Eve: fijn dat Fynn zo vrij is met de hond. Nick begint honden ook wel weer leuk te vinden, maar ook eng, zo zegt hij, als er een grote aan komt.Lekker nog een paar teva's. Dat zijn fijne schoenen.

Otje: Nick vond het heerlijk in badje. Gelukkig is hij de tijd van miepen over bad/douche weer helemaal voorbij. en buiten in bad is natuurlijk erg leuk, zeker om ruzie te maken met zijn kleine broer....

Janette ik ben blij dat Nick niet de trap oploopt als hij naar de gagn moet. Vooralsnog als we boos zijn en zeggen dat hij naar de gang moet, gaat hij zelf naar de gang en gaat dan keurig op de trap zitten tot wij hem weer roepen.

pff Melliemel: dat is irritant dat Orlando zelf de tv aan zet. Hier kan Nick dat in elk geval niet, maar goed, die slaapt 's avonds ook niet in ons bed. Fijn dat Melvin alweer een andere baan heeft. Dat is in deze tijd toch een hele zorg minder.

Nynke: ik heb mijn hele verlofperiode en ook de eerste weken nadat ik werkte op de dagen dat ik thuis was elke middag samen met Nick en Chris op bed gelegen. Dit om de vermoeidheid in de hand te houden. Ook lag ik regelmatig al rond 2100/2130 op bed in de avond. Niet alitijd even gezellig voor Frank, maar dat betekende wel dat ik het volhield om er op de andere tijden voor de kids te zijn en mijn lijf ook de rust te geven die het nodig had om te herstellen en te kunne voeden. Daarnaast inderdaad af en toe even iets helemaal voor mezelf gedaan om op te kunnen laden, al was dat maar een uurtje of twee kletsen met een vriendin zonder kids. Maar zwaar is het. Gelukkig beleef ik het nu al heel anders en is het gewoon erg leuk. De zwaarte zit echt in de eerste 3-4 maanden, daarna raak je ook weer meer gewend aan de nieuwe situatie en heb je ook weer enig ritme terug in je leven....Sterkte vooralsnog en vergeet niet af en toe nog te genieten. Hoe vind Jiri zijn zusje inmiddels?

Hier vanochtend heerlijk wezen zwemmen met een zeer ondeugend Chrisje. Zo grappig. Dan klimt hij zelf op de kant en dan kruipt hij heel uitdagend weg, even omkijkend of ik het wel zie en gaat dan - net buiten mijn bereik- echt zitten ginnegappen. Geweldig!
    Vanmorgen voor het zwemmen Nick naar de PSZ gebracht samen met een jongetje dat bij hem op de groep zit en zijn moeder. Deze wonen vlak bij ons en we zouden samen lopen. Deze jongen is bijna 3 maar heeft duidelijk meer moeite met de afstand en luisteren in het verkeer dan Nick. Dat was dan ook de reden om samen te lopen. Toch was het wel erg gezellig...Misschien binnenkort maar eens afspreken om zo een keer samen te spelen.

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Hier eventjes een berichtje wat ik graag met jullie wil delen...Lynn gaat sinds anderhalve week op 't potje. Ik had haar bloot laten rondlopen en ze vond 't erg vies toen ze moest plassen en haar benen nat werden. Ik had 't potje al klaarstaan en toen ze zich weer nat plaste, vond ze het verstandig om toch maar 't potje te gebruiken. En het gaat echt super, al laat ik haar wel in haar blote billen rondlopen. Zodra ze nl. een broekje aan heeft, gebeurt er regelmatig een ongelukje, anders niet. Op het kdv hebben ze vaste plastijden en elke keer plast ze daar braaf op de wc. Had nooit verwacht dat ze 't zo snel zou doorhebben, ze had nl. nog geen enkele keer vantevoren op 't potje geplast.
    Verder is 't hier nog erg druk met werken. Het valt erg tegen om 8 uur thuis te moeten werken, aangezien dit toch voornamelijk op de avonden aankomt en ik ook nog eens 2 avonden per week zwem. Anderzijds, het is maar tijdelijk en financieel mooi meegenomen.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    #30384 eve, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    Sprookjeswonderland was echt super! Fynn heeft z'n ogen uitgekeken en kreeg er geen genoeg van. Af en toe vond hij het allemaal zo spannend dat hij z'n knuffel bijna opat. Echt zo lief om te zien. Favoriet waren de dobberbootjes, de paarden, het treintje en het doolhof. Het weer zat gelukkig ook mee en we hebben de hele dag zonder jas kunnen lopen. Het park is echt een aanrader voor kids van deze leeftijd! Onderweg ook nog ff bij het IJsselmeer gekeken en koeien gevoerd. En van pubergedrag was niks te merken! Heb een boel foto's gemaakt maar daar zullen jullie nog ff op moeten wachten ;)

@Janette: De muziek die je daar hoort is idd erg vrolijk en aanstekelijk :)

@Saskia: Wat super dat Melvin wel meteen een nieuwe baan heeft! En wat leuk die foto zeg. Echt stoer :)

@Nynke: Ik heb dan maar 1 kind maar ervaarde het de 1e tijd ook als heel erg zwaar omdat ik er alleen voor stond. Kan me dus wel een beetje indenken hoe je je voelt. Moet eerlijk zeggen dat dat voor mij ook wel 1 van de redenen is waarom ik geen 2e kind wilde. Maar nu het allemaal wat makkelijker is geworden ben ik zo trots op m'n mannetje (en mezelf) dat het het allemaal wel waard is geweest! Jij hebt straks 2 superkids en dan zul je zien hoe mooi dat is. Nu dus ff flink doorbijten hoe zwaar dat vaak ook is. Ik hoop dat jullie snel je regelmaat en rust zullen vinden!

Zat net ff te zappen en kwam bij de herdenkingsdienst van Michael Jackson terecht....pffff...wat een overdreven gedoe zeg...of ligt dat aan mij?

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Mooi hoor alle kids op een potje, hier nog niet menner gaat in blotte billen buiten er gewoon voor staan en plast dan vind het mooier om het dan met de gieter weg te spoelen....

vanmorgen weer lekker met Teun zitten kleien en daarn amuffins gebakken hij mocht roeren dus ik maar ff na geroerd anders zaten er klontjes in
    maar volgens wijnand zijn ze lekker, ja ik eet ze nog niet...

Debbie hoe is het nu met je, had je je afspraak nu al gehad? ben ff d edatum kwijt...

eve weet via sms dat je het leuk en gezellig hebt gehad in sprookjeswonderland en heel mooi weer maar heb je ook foto's????? zie het al je hebt gelijk met mij gepost..haha

enne wij kijken ook niet hoor vinden het ook overdreven

zo ga nu ff brood maken en dan naar bed
    morgen als het droog is met me moeder hier naar de jaarmarkt, is d elangste van noord-holland 2km lang Teun gaat dan naar opa.... want dat is niets voro hem te druk en alleen maar beenen kijken...

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Wow! Wat super van Lynn! Ben echt verbaasd dat dat zo snel kan gaan. Heerlijk lijkt me dat! Hopelijk zet het nu echt door en is ze snel helemaal zindelijk.

Ik lees wel meer dat jullie je kids bloot laten rondlopen. Maar dan blijf je toch dweilen? Of worden de stoelen etc nat? Vinden jullie dat dan niet lastig? Sowieso wil Fynn niet bloot rondlopen dus is het hier geen optie. Ik heb echt het gevoel dat Fynn als laatste hier zindelijk zal zijn. Hij heeft er echt totaal geen interesse meer voor :(

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    eve ik laat hem alleen buiten zo lopen als hij naar binnen gaat de luier aan, wil ook niet dweilen binnen en de stoelen uitwringen

8. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoihoi,

Tjee, wat zijn er ineens veel kindjes die zindelijk aan het worden zijn! Hier in de verste verte nog niet, Jayden vind het potje maar niks ;) Maar voor alle kindjes die het wél kunnnen GOED ZO!! :D

Nynke, ik hoop ook dat jullie gauw de draai en regelmaat vinden, zodat het wat minder vermoeiend voor je wordt!

Melliemel, wat fijn dat Melvin iets achter de hand had en zo snel al daar kan beginnen! En daarmee gaat het goed hoor...duurt alleen even denk ik, maar we hebben de tijd ;)

Eve, ik ken het niet, maar lijkt me de moeite waard om een naartoe te gaan, als het echt voor deze leeftijd is. Dat is nl vaak het probleem als ik ergens naartoe wil, vaak is hij er nog net te klein voor...

Ik heb nog goed nieuws, Marcel kan vanaf aanstaande maandag bij zijn nieuwe werk beginnen, daar ben ik toch wel erg opgelucht over... je hoort zoveel nare verhalen pffff.

Vanmiddag gaan we naar een vriendin en haar zoontje (hij en jayden schelen 3 maanden) Jayden roept al de hele morgen dat we naar salentijn (s=v) gaan, een beetje vermoeiend, maar wel erg leuk dat hij er zo naar uit kijkt! Vanmorgen mocht hij een kadootje voor hem uitzoeken om mee te nemen, zelfs de cassiere vertelde hij dat hij vanmiddag naar salentijn ging en het autootje voor hem bedoeld was :D Nu ligt hij gelukkig even rustig te slapen... hahaha

groetjes Lisette

9. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

janette; ik hing onder dat meisje die echt in het hek zat he?!:p:)

duikster; proef ik een beetje sarcasme? ivm in ouderlijk bed slapen of.....

bianca; wat goed zeg van lynn superrrr hoor

eve; wat leuk joh dat het zo een super geslaagd uitje was en dat je je puber thuis hebt kunnen laten;).
    ik vond het aan de ene kant wel aandoenlijk vwb de condoleance van mj maar aan de andere kant weer echt amerikaans zeg maar. vond de liedjes ertussen voor wat ik heb gezien dan he wel leuk om te zien

janette; in welke fase zit je nu?? gaat het nog steeds goed?

setje; dat is mooi om te horen hoor vwb oefenen:) enne leuk toch als ze zo enthousiast zijn

verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk,

gr saskia

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    saskia lief dat je er naar vraagt, ik zit nu sinds afgelopen donderdag in fase 2, dus mag ik savonds me eiwitmaaltijd laten staan en dan groenten met een mager stukje vlees of vis eten.
    wel ff omschakelen hoor,
    afgelopen donderdag was ik dus 16 kilo kwijt en dat zijn er 4 van me eerste doelstelling de 20 kilo, nu heb ik hem al weer verder gezet om er nog 5 extra af te krijgen, want ook met fase 2 val je af alleen iets minder snel...dus ik heb er zeg maar nog 9 te gaan....

1 nadeel heeft het wel hoor afvallen je moet een nieuwe garderobe aanschaffen en dat kost weer centjes ;) maar wel weer leuk dat ik nu ook weer naar de boetieks kan gaan...:)

voor de rest hier weing te melden, morgen mag ik werken ze wilde me hebben van 8 tot 17.30 nou sorry dat lukt niet, had gezegd van 9 tot 17 wil ik jullie uit de brand helpen...moet een collega vervangen die die tijdne wel werkt maar nu moest ze ff overleggen en nu mag ik dus komen van 11 tot 17.
    savonds komen me schoonouders de eettafel in elkaar zetten dan kunnen we ook weer normaal eten...
    want bord op schoot is leuk voor 1 dag maar niet langer hoor....

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    hallo, ik ben er ook weer eens even.

We kunnen het huis niet in tot zaterdag omdat er getegeld is en morgen alles ingewassen wordt.
    en dit moet uitharden tot zaterdag.
    De vermoeidheid gaat bij iedereen ook nu een beetje zijn tol eisen dus het is missschien maar goed.
    We hadden er alleen niet bij stil gestaan dat we uit het huis moesten en dat hadden ze ons ook niet verteld.
    het is lochisch natuurlijk als je hele begaande grond wordt betegelt maar als je er niet bij door denkt zoals wij.....
    Dus ik heb kailynn lekker bij mij thuis tot zaterdag.
    volgende week heb ik haar ook nog lekker 2 ochtende thuis en dan moet ik de nacht in.
    We lopen op sommige dingen voor en sommige achter, er moet in ieder geval er nog hard tegen aan maar de dagne van 7.30 tot 22 uur zijn wel vermoeiend.

Ik kom later terug effe van kailynn genieten.....

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi,

Kom gauw weer terug hoor. Ben nu even erg moe en heb wat last van keelpijn.

Sara is van d'r gips verlost vanmiddag. Volgende week moeten we terug naar de orthopeed.

Even een vraagje; Kennisje van me heeft een dochtertje die mee doet aan de baby van de maand. Zouden jullie aub 1 x willen stemmen?

Alvast bedankt namens haar!

Groetjes Otje en tot gauw

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: wat leuk dat Fynn zo van sprookjeswonderland heeft genoten! wat zijn onze kids toch lief als ze het helemaal naar hun zin hebben he!

Setje: wat fijn dat Marcel ook weer een nieuwe baan heeft. Dat is inderdaad een hele zorg minder.

Bianca: wat super dat ook Lynn zo zindelijk aan het worden is. Hier dus nog weinig van te merken....

Melliemel: geen sarcasme hoor ivm ouderlijk bed slapen. Nick wil alleen nooit bij ons in bed slapen. Als hij 2 tellen in ons bed ligt zegt hij altijd....eigen bedje slapen...

Janette: wow....wat een getallen. Je bent echt al veel afgevallen zeg!
    Ik zal hier ook eens motivatie gaan zoeken...

Slingding: verplicht rust dus! geniet er even van met je kleine meid want ook die heeft je hard nodig.

Hier vandaag op t werk ook weer een 'verrassing' gekregen. Mijn collega/leidinggevende heeft ontslag genomen. Nu is dat op zich een goede zaak omdat zij niet in het team paste en een hele andere visie had dan de rest en dat voor behoorlijk wat spanningen zorgde. Anderzijds slaat het wel een flink gat in onze bezetting en blijf ik vooralsnog als enige BIG geregistreerde psycholoog over en dat is dan wel weer lastig ivm verantwoordelijkheid delen. Nu komt alles dus dadelijk een poosje op mij aan en dat kan niet omdat ik sowieso maar 3 dagen aanwezig ben. Ben dus wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken straks....Er zal in elk geval wel weer een hoop veranderen.

Oh...ik word hier langzaam aan soms chagrijnig van Hannah de heldhaftige, zo'n succes is het. dit is de hoofdfiguur van de sprookjescamping en de cd moet eigenlijk de hele dag op....Nick kan wel heel leuk meezingen, maar ik loop ook de hele dag met die liedjes in mijn hoofd. Als zijn ze nog steeds leuk, toch....wil ik wel eens wat anders. Overigens helpt het liedje wel weer om Nick op het potje te laten zitten. Nu nog plassen, maar goed, dat komt vast wel een keer.

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Setje: Ben blij dat Marcel een nieuwe baan heeft! Nu hoeven we geen patat te eten...hahaha...nee hoor, dat doe ik ook vaak als we een dagje weg zijn hoor...als het maar geen bbq is :);)

@Janette: Nieuwe kleding kost idd weer een boel centjes maar is wel errug leuk! Ik had sinds Fynn er is bijna geen nieuwe kleding voor mezelf gekocht. Had daar gewoon geen fut in en zat er meestal niet lekker genoeg voor in m'n vel. Ben nu de schade weer aan het inhalen....;) Vind je het lekker dat je weer vlees mag eten? Of heb je het niet gemist?

@Otje: De link werkt niet...

@Karin: Jeetje, wat toevallig...mijn leidinggevende gaat ook weg. Er wordt wel naar een vervanger gezocht maar tot die tijd komt alles toch op de rest vh personeel neer. Hoop dat het bij jullie goed opgelost kan worden en dat je niet teveel zult hoeven stressen. Haha, vind het wel grappig die liedjes :)

Vandaag de schoolfoto's van Fynn gekregen. Hij staat er een beetje gemaakt op maar ook wel weer lief. De klassenfoto is echt heel komisch. Alle 14 kindjes kijken echt heel suf en verveeld. Ik moest er spontaan om lachen :)

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Noralien: nog iets teruggehoord van de bezichtigingen?

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ff vlug voor dat ik me bed in duik

eve ik had het vlees eigenlijk nog niet gemist meer vis... maar nu ik het weer proef smaakt het wel weer heel lekker.....en ik mag er zelfs nog een boel van ook 150 tot 200 gr per dag.... dat is dus incl beleg voor op je brood.....
    moet alleen opletten met het vet en van broodbeleg met koolhydraten dus dat word weer een nieuwe uitdaging om daar rekening mee te houden

Karin ik kreeg last van alles dus er moest wel wat gebeuren en dit bevalt me tot nu toe heel goed oke kost wat centjes maar geen honger gevoel enzo

Eve helaas Teun heeft zijn schoolfoto's gemist we waren toen op vakantie.....

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    vind het echt knap hoor janette!

eve klinkt heel erg leuk. sprookjes heb ik altijd leuk gevonden eigenlijk

leuk zeg alle blootlopertjes. safouane kan zo een hele middag bloot lopen en plast dan ook niet. maar op het potje zitten wil die niet en de wc ook niet.

otje wat fijn dat het gips er af is, nu lekker vakantie vieren of niet?

hier is vandaag het strooien van groep 8 geweest, en morgen is echt de laatste dag voor maysa. dinsdag zijn we naar de musical wezen kijken, heel leuk, maar ook moeilijk zo`n afsluiting van een hechte klas die nu allemaal een andere weg in gaan slaan. weer een stukje loslaten

nordin kreeg deze week het bericht dat die over is naar vwo5, we zijn trots op hem

en morgen moet ik naar het ziekenhuis voor de spatader, brrrrr

18. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Duikster, hihi die Chris, wegkruipen in het zwembad. Heb je mijn pakketje nog ontvangen?
    Hoe is het nu met Chris?
    Haha Hannah de heldhaftige. Klinkt leuk :D

Saar, fotooooo's :D. Leuk hoor dat hij op z'n eigen kamertje ligt nu. Lijkt me ook wel lekker na zo'n lange tijd.

Eve, leuk he sprookjeswonderland. Wij gaan er ook regelmatig (2x p seizoen ongeveer) heen. Jikke is helemaal weg van alle kabouterhuisjes en de blote dikke teen van de reus.
    Ik ben nog niet aan je foto toegekomen, zal dat dit weekend ff doen!

Melliemel, oei dan hebben jullie écht geluk dat Melvin meteen een nieuwe baan heeft. Fijn hoor!

Nynke, van te voren zeiden mensen al tegen mij dat de overgang van 1 naar twee zwaarder was dan van geen naar 1 kind. Toen klonk dat wat overdreven, maar ben het er tóch wel een beetje mee eens.
    Anne heeft de eerste weken alleen maar geslapen, dus daar kan ik niet over meepraten. Maar zoals de anderen ook zeggen gaat het na 2 á 3 mnd een stuk beter.

Lynn, WAT GOED ZEG!!!!

Bianca, kan me voorstellen dat je het werken als zwaar ervaart. Omdat het tijdelijk is, kun je wel al stiekum een beetje aftellen (en in je spaarpot optellen ;)). Succes!

Janette, haha die Teun...op de tegels plassen om het daarna weg te kunnen spoelen. Misschien dat hij wel boven het potje wilt plassen dan (staand)? En ach ja, komt vanzelf wel. Bij Jikke was het ineens de knop om.

Setje, gefeliciteerd met de baan van Marcel. Dat is idd een hele opluchting denk ik!

Slingding, ook wel lekker, een 'verplichte' pauze. Heb je even de tijd om weer een beetje bij te komen en natuurlijk van je meisje te genieten.

Otje, de link hier op het forum en in de mail werken niet.
    Fijn dat Sara eindelijk van haar gips verlost is! Het zou weer warmer worden heb ik gehoord, dus dan kan ze mee gaan zwemmen.

Noura, wauw Nordin over naar 5vwo en Maysa ook naar de 'grote school'. Zal een hele stap voor haar zijn.

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Jikke is érg vermoeiend op het moment. Ze heeft ook weer een aantal driftbuien gehad die ik herken van toen Anne net geboren was.
    Er staat een hoop te gebeuren hier, er worden dozen ingepakt, spullen gekocht en ze weet dat we naar een 'groot huis' gaan met 'groot bad' en 'groot bed'. Maar waneer? Dat kan ze natuurlijk niet overzien.
    Dit uit zich (in combinatie met het peuterpuberen) in een héél vermoeiende Jikke die héél leuk kan zijn, maar ook zo verandert in een driftkikker zonder ook maar een greintje geduld. Gaan slapen is een drama, en overdag slapen lukt meestal helemaal niet meer.

Gistermorgen was ze om 6 uur al wakker en wilde niet meer slapen. Toen ik haar om 13.00u naar het kdv bracht was ze weer in de auto in slaap gevallen ;). Geprobeerd haar slapend in de wagen te leggen zodat ze daar zou kunnen blijven slapen, helaas mislukt. En daar slaapt ze niet.

Nu hebben we de regelmaat weer wat aangescherpt. Duidelijkheid en ritme hebben vorige keer goed geholpen.

Vandaag met de twee meiden naar ballorig geweest. Jikke heeft zich daar uitstekend vermaakt. Wat valt het dan weer op hoe groot onze decemberbaby's worden. Ze liep te slepen met grote schuimrubberen blokken om er een trap van te maken. Overal opklimmen en gewoon de 'grote kinderen' achterna :). Leuk om te zien!

Gister kontakt gehad met de fotozaak. Ik had al heel vaak gebeld, maar er werd steeds niet opgenomen. Nu was ie in gesprek. Daarna ben ik blijven bellen totdat ze de hoorn ernaast legden. 5 mintuten later belde hij terug "ik werd helemaal gek van de telefoon, er stond een winkel vol hier". Nou ja, het heeft igg geholpen, eindelijk iemand aan de telefoon 8).
    Hij vond het ook schandalig lang, 9 weken. Het reparatiebedrijf van Canon is failliet. Daar was mijn camera heen. Hij blijkt eerst naar Canon Nederland te zijn terug gestuurd en daarna naar Duitsland. Daar ligt ie nu dus. Er is nog niet eens naar gekeken :x.
    Er wordt nu een spoedopdracht van gemaakt, dus hoop hem snel terug te hebben.

Hier nog even een foto van Anne, gemaakt met de camera van Robert.

Bekijk bijlage 3252

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Eve: in tijden van krapte op de markt wordt bij jullie het verlies van een leidinggevende dan niet intern opgevangen? Bij ons kan dat echt neit, aangezien wij aan het uitbreiden zijn, maar elders hoor je dat wel vaak.
    ben benieuwd naar de schoolfoto's van Fynn

Noura: spannend die overgangen van jouw oudste kids. wat zijn die toch al groot zeg! vwo 5 alweer en de middelbare school...pff

Noralien:
    ik heb helaas niets ontvangen van je. Denk toch dat het ergens in de post is misgegaan.
    Met Chris gaat alles prima, die begint steeds meer aan een hand te stappen. Zo lief om te zien. Ook kunnen Nick en hij samen zo veel lol hebben!
    Hopelijk biedt de regelmaat voor Jikke ook weer rust in alle aanstaande veranderingen. Ik was vanmiddag ook nog aan het overwegen om even naar Pukkemuk te gaan, maar ben uiteindelijk thuisgebleven. Ik vind het inderdaad ook helemaal super om te zien hoe onze kids zich daar vermaken.
    Maar....thuisblijven heeft wel opgeleverd dat Nick vandaag wel 3x op het potje heeft geplast en er zelf om gevraagd heeft! Het gaat dan eigenlijk nog wel mis in de zin dat hij dan al een deel in zijn broekje heeft geplast, maar toch hij was helemaal trots en dat moeten we hebben!

Wat balen zeg van je camera. Ik vind het ook gek dat ze je daar dan helemaal niet van op de hoogte hebben gehouden. raar. Maar hopelijk heb je je camera nu snel terug, want ik wel weer veel foto's van je meiden zien.
    Nog iets van de bezichtigingen gehoord?

Nick ligt hier nu heel lekker tegen mij aan te hangen dat hij Hannah wil luisteren....die heb ik dus op de laptop meedraaien vanuit hun website, maar ik ga hem Hannah ook nog maar even laten zien voor hij gaat slapen....

Deel Deze Pagina