Balen dat je niets ontvangen hebt . Ik had dus een T-shirtje voor hem gemaakt met trein met naam en geboortedatum erop. Wat goed dat Nick op het potje plast. Dat hij dan al een nat broekje heeft geeft niet toch. Dat komt vanzelf wel. Jikke houdt ook goed vol. Zij geeft echt héél vaak op een dag aan dat ze moet plassen en plast dan altijd op het potje. Tussendoor is ze nog wel eens nat, maar vaak is de luier nog droog. Het valt me nu pas op hoe vaak ze plast. Normaal gezien liep ze het natuurlijk gewoon lopen en wachtte ze niet tot haar blaas vol was. Nu kan ze het even ophouden tot ze op het potje zit, maar plast dus wel heel vaak. En wat ik minder vind...ze heeft nu al 3x in bed geplast als ze niet wilde slapen. Nét dus wéér. Ik had sterk het vermoeden dat ze de luier ervoor aan de kant doet. nu ze een beetje controle heeft over haar blaas, kan ze dus ook plassen als het haar goed uitkomt. Ik heb haar gevraagd hoe dit kwam en kreeg idd als antwoord "naast de luier plast". Heb haar maar even streng toegesproken. Ik lag dus al in bed maar ben er uit gekomen omdat Jikke aan't gillen was. Ze koos er zelf voor naar bed te gaan en maakt er dan een drama van. Nu is het stil. Ik ga weer terug. Tja het is errug vroeg, maar ben echt helemaal kapot. Ben om 19.30 naar bed gegaan 8) en werd om 19.45 wakker van Jikke. Toen sliep ik dus al
oh Noralien, wat balen dat dat niet is aangekomen. fijn dat Jikke ook zo goed volhoudt met plassen. ik merk nu inderdaad ook dat Nick vaak plast... balen dat naast de luier plassen. Gelukkig is Nick heel lief gaan slapen. Slaap lekker en rust maar fijn uit.
Hihi ik heb net een leuk beloningssysteem voor Jikke bedacht... Het is natuurlijk niet te doen na 10 á 15 keer op het potje plassen steeds een poppenwagen o.i.d. cadeau te doen (dit heeft ze uitgezocht voor haar eerste volle vel). Het plakken van de stickers is voor Jikke al een beloning op zich. Ze is gek op stickers en vind het geweldig als ze een sticker op het vel mag plakken. Nu heb ik een vel met héél veel vakjes gemaakt (ze plast wel 10 keer per dag op het potje). Ze mag een sticker plakken als haar onderbroekje / luier droog is en ze op het potje heeft geplast. Als het vel vol is mag ze nieuwe stickertjes uit gaan zoeken als beloning. Ze is er helemaal happy mee . Jikke krijgt van ons bijna nooit nieuw speelgoed. Ja, ik ga zo af en toe naar action voor knutselspullen e.d. maar we kopen echt zelden iets voor haar in de speelgoedwinkel. Er komt wel zo nu en dan iets van mijn zus. Als beloning voor op het potje plassen mocht ze nu dus iets uitzoeken in de speelgoedwinkel. Wat is dat moeilijk voor zo'n kleintje, zelf iets uitzoeken! Uiteindelijk kwam ze dus uit bij een poppenwagen. Ze is er helemaal blij mee. In de winkel vroeg ze steeds om het stoeltje erbij. Ik snapte het niet. Bleek ze dus dezelfde wagen als mama te willen en miste het stoeltje onder- / achterop .
Hier is Nick ook helemaal happy met zijn stickers. Daarnaast heb ik bij de action een doosje stempels gekocht en deze allemaal apart ingepakt als kleine cadeautjes en die krijgt hij dan als er een rijtje vol is. Dat vindt hij ook helemaal geweldig! Vanmorgen was hij trouwens in paniek, hij had nl. een sticker op zijn hand gekregen en die was hij vanmorgen kwijt. Gelukkig zagen we die nog in zijn bed liggen en hebben die daarna ook maar even samen op het vel in het toilet gehangen.
hi hi, janette; maar het nadeel is ook een heeel leuk voordeel toch, kun je lekker voldaan en trots gaan shoppen, goed hoor al 16 kilo!!!! slingding; klinkt goed zoals jullie het huis doen hoor enne kan me er wat bij voorstellen hoor dat het slopend is(heb zelf een half jaar verbouwt toendertijd en dat zonder kindje!!)succes nog die laatste loodjes en positief blijven denken otje; de link doet het niet maar heb gestemd via je mailtje duikster; ok fijn om te weten dan als je er wel wat tegen hebt mag je het ook zeker aangeven hoor balen zeg vwb leidinggevende voor jouw dan vwb taken. vwb hannah, mss idee om álleen'hannah op te zetten als hij op het potje moet gaan? eve; heb je een scanner/foto van de foto gemaakt (de schoolpasfoto)? maarre ben je niet zo van de bbq? vwb het blootlopen hier doe ik dit ook weleens maar dan gaat orlando ook gewoon plassen 'waar'hij zin in heeft zeg maar dus niet altijd even handig......hier dan he. noura; succes met je spataders enne goed zeg van nordin, de 5e al jemig. lijkt me idd voor maysa best ff heftig, hier mijn jongste nichtje ook haar laatste jaar en vind het voor haar ook heftig hoor ivm vriendinnetjes ed noralien; jeeetje heftig vwb de camera zeg, wat onwijs vervelend zeker ivm jullie huis straks, gelukkig heb je iig een andere camera ter beschikking. mss idee om met jikke samen een slinger te maken van papieren ringen, en elke dag is 1 ring, die mag ze dan elke dag bv voor het slapen gaan afscheuren zodat ze ong het tijdsbestek kan zien wanneer jullie naar het 'grote' huis gaan? ik doe dit voor orlando mbt onze vakantie, omdat hij hier ook elke keer naar vraagt wat een schetige foto zeg wat een schatje duikster; wat goed van nick zeg!! noralien; aaaaahg wat liefff, hihi maarre goed hoor van jikke vwb stickersysteem, ik doe dit dus ook al enige tijd vwb slapen in eigen bed op eigen kamer enne het werkt hier ook goed hoor. niet elke dag maar toch ik ga zo ff orlando ophalen van zijn laatste dagje psz voor de schoolvakantie het regent hier al de hele tijd bah bah verder mss niet verteld maar heb weeer blaasontsteking/mss nog steeds .. ze hebben mij een ab kuur gegeven en urine op kweek gezet en na de kuur moet ik bellen of het over is en voor de uitslag ivm welke bacterie de ontsteking veroorzaakt zodat hun kunnen kijken of ik de goed ab kuur heb gekregen maw dat die wel of niet helemaal goed werkt bij die bacterie.....ik ben allang blij als ik er vanaf ben gr saskia
Wat een creativiteit! Melliemel, jouw idde van die slinger vind ik helemaal top. Dank je! Ga er vanmiddag meteen mee aan de slag. Het voordeel hiervan is dat ik helverwege een schakel kan maken wanneer we de sleutel krijgen. De laatste is dan de verhuizing. Hé gatver, een blaasontsteking! Heb je er veel last van? Ik heb dat nl héél vaak gehad, maar heb er meestal nauwelijks last van. Van anderen hoor ik juist vaak dat het heel vervelend kan zijn.
noralien; graag gedaan hoor ja dat is idd een heel leuke extra optie en ja ik heb er best last van, moet in ene heeeeel vaak en voelt niet fijn op het moment van gaan zeg maar, plaste ook bloed erbij, moet dan ook echt gaan anders.... heb het voorheen ook tig keer gehad maar dacht dat ik daar overheen was en hoop niet weer dat het zich gaat herhalen zeg maar. gr saskia
Vanmiddag met Jikke een slinger geknutseld. Over een week zijn we bij het huisje, dan gaan we in het huis kijken, verven en behangen. Over 3 weken zijn we bij de laatste schakel van de slinger, het bed. Dan mag ze eindelijk in het grote bed slapen . Bekijk bijlage 3427
Ha wat een leuke ideeen en uitvoering Melliemel en Noralien. T is dat de vakantie nog ver weg is maar ik krijg ook al zin om te gaan knutselen... Heb overigens van de week Saar's creativiteit gepikt en ook handjes van gips gemaakt van de kinderen met de bruine klei. Thanks dus nog Saar!
Zucht, ik word helemaal moedeloos als ik al die creativiteit lees en zie...zou echt zo graag willen dat ik dat ook in me had Drie zware dagen achter de rug op m'n werk. Het is echt vreselijk druk en er wordt ook verbouwd. Een kakofonie aan geluiden en een wirwar aan mensen. Ben op een gegeven moment echt ff weggelopen want werd er helemaal gek van. Thuis ook nog van alles wat ik moet doen dus m'n hoofd zit weer es helemaal vol. Kon gisteravond niet slapen en viel pas rond 1.00 in slaap en vanmorgen vroeg er weer uit want heb zo een werkoverleg en dan weer zo'n drukke dag. IK HEB GEEN ZIN! HELP! En toen werd ik gistermiddag ook nog gebeld door het kdv dat Fynn ziek was. Hij was 's ochtends al niet lekker maar ja, toch maar geprobeerd. Gelukkig kon m'n moeder hem gaan halen. Hij heeft rond de 39 koorts en heeft zo'n gezellig droog hoestje a la zeehond. Klinkt zo sneu. Nou, dit was ff een klaagzang. Ga me nu maar es aankleden...Fynn slaapt nog...en aangezien dat zelden voorkomt baal ik helemaal dat ik er al uit moest voor m'n werk...
Lola gister "gesproken" alles gaat goed met haar. Slingding, zijn jullie weer een beetje bijgekomen? Voor ons schiet het nu ook op. Nog 6 dagen . Eve, ach ja, ieder z'n kwaliteiten. Balen dat het zo druk is op je werk. Ik herken het wel dat dat je te veel kan worden. Gister was Jikke moe en wat aan't zeuren en de muziek stond aan. Ik was met iets anders bezig en heb toen ook gevraagd de muziek even uit te zetten. Daar kun je helemaal dol van worden. Beterschap voor Fynn. En idd wel heel erg balen dat je er nu vroeg uit moet terwijl Fynn een keertje uitslaapt
hi hi, vandaag een boel gedaan hier, lekker gevoel hoor, kindjes zijn ook 'lief' geweest tuurlijk wel zo af en toe knorrig maar ok. had ik trouwens al verteld dat valerius uit zichzelf kan gaan zitten? en nu ook kruipt ipv tijgeren? nou bij deze iig nog een keer noralien; wat een schattige slinger is het geworden zeg, super eve; he getver kan me er wat bij voorstellen hoor dat je het dan zeker ff niet ziet zitten als alles tegen zit zit ook alles tegen he?! ik mis idd lola en saar ook al een tijdje ja mss ff druk met andere dingen....groetjes en knuf iig van mijn kant als jullie wel meelezen gr saskia
Eve: ieder zijn kwaliteiten hoor....enne ik pik ook alleen maar ideeen...Heftig is dat he als het werk even al je energie opslurpt. Kan me voorstellen dat je dan je werk niet los kan laten en daardoor pas laat inslaapt. en op zaterdag werkoverleg.....ook dat nog. Hopelijk is het vandaag wat rustiger geweest op het werk, hoewel zaterdag daar meestal niet de goede dag voor is. Is Fynn weer een beetje opgeknapt. Vervelend als je zelf al zo weinig energie hebt en je mannetje dan ook nog niet lekker is. Noortje: Hoe is het met je rug? Over 6 dagen dus ook flink aan de bak. Gaan jullie het laminaat helemaal zelf leggen? fijn dat alles met Lola oke is. Melliemel: VAlerius gaat rap nu zeg. wat leuk. Hier vandaag weer een geslaagd zindelijkheidsdagje. Nick heeft het echt door. Vanmorgen op poepen na geen natte broekjes gehad (en dat zat gelukkig in een luier) en zelfs na zijn middagslaapje was hij nog droog. Echt top. Vanmiddag nog even naar de kermis geweest op het dorp. Nick vond het erg leuk en liep echt rond te sjouwen. Er was ook een kindje van de peuterspeelzaal en ze hadden samen grote lol. Ook opa en oma kwamen nog even kijken. Met Chris ook nog even in de bootjes gezeten en toen we eruit kwamen ontglipte hij me even uit de armen en linea recta keerde hij terug naar de bootjes en trok zich op de draaiplaat, zo van....he mam....dacht jij dat ik al klaar was....zo grappig. ik ben bezig met een leuk PSP projectje. We hebben uiteraard flink wat foto's van onze kinderen met Hannah en de andere sprookjesfiguren van de camping. Nu heb ik het idee opgevat om van deze foto's een boekje te gaan maken, waarin het sprookje van Hannah is opgenomen. Via Henzo/Bruna of zo kan ik dan een a5 fotoboekje laten maken. Ik ga de foto's vervagen als achtergrond en daar dan de tekst van het sprookje overheen zetten en dan nog aankleden met andere foto's en tubes van de sprookjesfiguren en de kinderen. Zo krijgen we dus een echt persoonlijk sprookjesboekje, en het verhaal is so wie so een succes bij Nick. Ben dus benieuwd hoe het gaat worden. zo maar weer eens aan de slag.
Melliemel, lekker gevoel he, als je flink opgeschoten bent! Wat goed van Valerius. Wordt ook al een flinke knul. Duikster, wat een ontzettend leuk idee! Denk echt dat dat héél leuk gaat worden. Ben benieuwd. Ik zal eerdaags wel van het psp-forum geschopt worden. Kom er op het moment gewoon niet aan toe. Met mijn rusg gaat het redelijk. Maar ik merk wel dat ik voorzichtig moet doen. Het zeurt af en toe wat en het verleden heeft geleerd dat het dan oppassen geblazen is. Wij willen idd zelf laminaat gaan leggen. We gaan a.s. maandag kijken of dat parketlaminaat van mp iets is. Een afspraak met die mevrouw maken was nog niet eenvoudig. Buiten de opvang voor de kinderen sta ik er voor een groot deel alleen voor, dus dat wordt flink aanpakken. Het scheelt dat ík de klusser ben van ons tweeën, zolang mijn rug het maar houdt... Vanmiddag met de meiden naar het dorp gewandeld. Ze genieten daar allebei ontzettend van. Na een ontzettend leuke dag gisteren, ging het met Jikke vandaag weer wat moeizamer. Erg wisselend. Ze had hele leuke momenten, maar was op momenten ook erg zeurderig en hangerig. In de loop van de avond werd dit erger en waren we het ook wel zat. Bij het naar bed gaan voelde ze wel erg warm. Had ze 39,7 koorts. Arm kind. Oh ze roept me nu....
ik ben geopereerd gister en ooooh wat was ik bang. eerst niet, maar toen ik die operatie kamer inkwam en mocht gaan staan voor de echo die ze staand doen, en toen moest gaan liggen wou ik niet meer. vond het zo eng ineens. en ik wist dat ze veel gingen prikken. om te verdoven maar die voel je dus wel plus dat ze zo een draad in je ader doen en die van je kuit tot je lies schuiven. eerste prik was dus naar, en toen voelde ik wat raars. maar ik kreeg tintelingen enzo, in mijn vingers en mond, was schijnbaar verkeerd aan het ademen, hyperventileren. toen werd ik daarna duizelig, misselijk, moest spugen. zo naar maar daarna voelde ik me weer beter, ja alleen vieze smaak. hele tijd zat er een verpleegster naast me die bleef praten en muziek aandeed toen gingen ze om de paar centimeter prikken om te verdoven en koelstof inspuiten. die prikken zijn zo vervelend he, helemaal tot in mijn lies. maar toen dat klaar was was ik opgelucht. toen gingen ze de ingebrachte laserdraad terugtrekken en laseren. moest ik zo`n bril op, en even krijg je een brandsmaak in je mond. maar verder niets geen last. daarna een verbandkous om, en mocht lopen met de verpleging naar de afdeling, daar moest ik een half uur blijven lopen. rondjes..... en toen naar huis. ik zou bellen dat ik opgehaald werd maar omdat ik toch veel moest blijven lopen ben ik maar gaan wandelen, tot ik halverwege was en het heel hard ging regenen. heb mijn man maar gebeld en toen gezegd waar ik was, haha hij geloofde het niet, dacht volgens mij dat ik amper kon lopen in ieder geval is het wel heel gevoelig en de 3e of 4e dag kan het pijn gaan doen. ik liep gister wel wat mank, omdat het toch beetje raar voelt. en heb spierpijn van het vele lopen. ik ga deze week maar niet werken, want dat is wel lastig als je steeds bewegen moet, en iemand gaat je wat vragen. maar ook met het oog op de ontstekingspijn. plus dat ik wat mank loop. nou dit even snel, want mag niet te veel zitten moet blijven bewegen en ga snel weer weg bij de pc. zitten doet hier ook zeer, mijn been is zover ik gespiekt heb bont en blauw en pimpelpaars... nou ik ga weer even wandelen..... heb er al een halve maraton opzitten vandaag slaap lekker
ah Noura, wat naar klinkt dat. Hopelijk is het snel minder en ben je dan echt van de vervelende spataderen verlost. Noralien: post anders gewoon een berichtje op het Psp forum dat je gaat verhuizen en daarom voorlopig afwezig bent, dan schoppen ze je er niet meteen af.... Beterschap met je meissie. Hier ook een mannetje dat niet lekker is. Nick kwam al chagrijnig uit bed, dus dachten we....we gaan iets doen om hem af te leiden. Dus wij naar het zwembad, maar ging hij in het zwembad spugen....getsie...Snel naar huis en manneke in bed, hij heeft wel wat verhoging (37,8 ) en verder wil hij continu hangen. Hij zit/hangt nu op schoot bij Frank en kijkt een dvd......van....Hannah....