Hier ook nog een jongetje met 39 en een lekker hoestje...er zal dus wel wat heersen Beterschap voor alle andere zieke kids! @Saskia: Wat leuk dat Valerius nu zelf kan gaan zitten. Lijkt me echt lief om te zien Hoop dat we er dinsdag getuige van kunnen zijn....als Fynn beter is... @Karin: Wat een leuk idee van het fotoalbum! Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik vind dat je met Cewe ook makkelijk mooie albums kunt maken (kan oa via AH) @Noura: Oh, wat klinkt dat naar allemaal zeg. Vorige keer met de aambeien werd je ook al zo vervelend. Echt zo balen! En hoelang moet je nog zo in beweging blijven? Hoe doe je dat 's nachts?
En nu ff spammen op een druilerige zondag Deze plaats ik omdat ik me afvraag of er bij de tandjes van jullie kids ook zoveel ruimte tussenzit...ik had als kind een smalle kaak waardoor alles scheef ging staan en er 4 kiezen getrokken moesten worden...z'n vader heeft echter een brede kaak...dus hoop dat Fynn geen beugel hoeft
Hallo allemaal, Hier weer even een berichtje van mij, ik wil allereerst even zeggen Eve ik vind je foto's echt heel leuk en lief, en ik vind Fynn echt een lekker kereltje zeg echt lief. Hoe het met mij gaat momenteel, ja het gaat redelijk. Ik heb de laatste tijd veel hoofdpijn en pijn in me heupen, maar dit komt denk ik ook door de spanningen en de stress. Nou ik ben laatst naar Purmerend geweest i.v.m de maagband, maar helaas kan ik niet daar geopereerd worden. Dit omdat mijn verzekering het alleen vergoed in Belgie, vraag me niet waarom maar het is nu eenmaal zo. Dit betekend dus dat ik of naar vilvoorden of naar brugge moet, dit hoor ik hopelijk donderdag ongeveer. Me operatie datum is dan ook nog niet bekend, en vgz eist dat ik een gesprek krijg met de internist en een psychiater dus moet ik zoieso 6 augustus terug komen bij de ra-medical kliniek in beverwijk. En als ik daar dan ben geweest hoop ik eerlijk gezegd ook meer te weten, en dan bedoel ik onder meer operatie datum en waar sebas dan kan slapen enz.
he deb het zit je ook niet mee hé.... heb je de 1e stap gedaan dan ligt de verzekeraar een beetje dwars. hoop dta je snel duidelijk hebt van hoe en wat en dat je dna ook snel geholpen word. Eve lieve foto's van Fynn...enne hij kijkt in de camera!!!! heeft Teun hem toch wat geleerd.... ik ga ook nog ff tour kijken en de grand prix. heb alleen net ff een nieuwe mobiel op internet besteld, was hij goedkoper dan dta ik hier naar de zelfde winkel zou gaan..... dit si hem
hi hi, duikster; ja hij heeft echt nu een flinke ontw. is ook aan het gebaren, mbt meer willen enzo... goed hoor van nick noralien; jeetje heftig dan hoor als jij zoveel moet gaan doen met een 'zwakke' rug. aaach mss is ze al die tijd al niet fit noura; jeeeetje heftig hoor heeel veeel sterkte en hoop dat de pijn snel weg is eve; ik hoop ook dat hij snel beter is heb er nml ook zin in dinsdag maar wat niet kan kan niet hoor wat een leuke foto's zeg en je kunt echt zien dat hij het leuk vind , zo ook het pianospelen trouwens debbie; huh raar hoor maargoed sterkte iig janette; mooi mob hoor gr saskia
noralien: het gaat zeker opschieten voor jullie! heb je er zin in? mocht ik niet meer hier komen dan wens ik jou heel veel succes en sterkte. Hoe is het met jikke? beterschap voor alle kindes die ziek zijn. ik stond vannacht al om 5.00 uur te schilderen tot 17.00 uur. Nou dan kan je veel doen. ik werd om 2.45 uur wakker en tegen 5 uur was ik nog klaar wakker en we sliepen bij mijn ouders dus ik dacht dan ga ik maar wat doen. Ik ga zo lekker op tijd mijn eigen bedje in. de vloer ligt nu ook helemaal op de begaande grond. ik zal gauw weer wat foto's spamen maar mijn toestel ligt nog daar. ik ga sluiten en slapen....
wat een rust hier zeg. Wij hadden gisterenavond een heel zielig manneke: mama ik wil niet spugen....Tja wat moet je daar nou mee. Dat willen wij ook niet, maar wat te doen. Vanmorgen was de koorts helemaal weg, maar toen ik hem vanmiddag bij de gastouder ging ophalen was hij weer helemaal warm. Eenmaal thuis bleek hij bijna 39 graden koorts te hebben. Wel wat gegeten en toen met wat paracetamol lekker in bedje gegaan. Aan tafel had hij praatjes genoeg, dat dat weer wel. Nadeel van zijn ziek zijn is dat hij ook inene niet meer op het potje wil Hoop toch dat hij dat straks weer op gaat pakken. Hij was zo goed bezig....
ach wat zielig karin, geef hem maar een dikke knuffel van mij en dat potje komt wel weer, gewoon hem de tijd geven eve ik heb nog eens de fotos rustig bekeken, kan er echt van genieten wat een heerlijk ventje heb je toch cynthia verhuis ze zie een leuke mobiel hier gister bij de hap gezeten, had met verwisselen van kous (die ik amper meer aan kreeg ook nog) de hechtpleister meegetrokken. moest even naar gekeken worden. nou de artsen hebben uitgebreid gekeken, mijn blauw/paarse been was interessant, en het laserverhaal interesseerde ze ook wel nu zodadelijk met maysa naar de huisarts, ze is 2 weken geleden gevallen met kamp en heeft met bepaalde bewegingen nog last. wat is het rustig hier......
Het is hier inderdaad rustig. @duikster: beterschap voor Nick. @noura: hoe groot was je spatader, dat ze helemaal tot in je lies zijn gegaan?? Ik heb er ook een paar, maar weet nog niet of ik ze weg wil laten halen. Heb er geen last van, maar mooi is anders. @eve: leuke foto's van Fynn. Ik heb een beetje mijn draai gevonden. Moet zeggen dat Jiri ook wel weer liever is en Isis geef ik soms een flesje moedermelk, zodat ik zeker weet dat ze dan 2 uurtjes stil is. Dan kom ik tenminste aan wat dingen toe. Had een 2e hands medela kolf willen kopen, pump in style, maar nu hoor en lees ik op internet dat je voorzichtig moet zijn met 2e hands kolven. Weet niet of het voor deze geldt, maar heb besloten hem toch maar niet te kopen. Kolf nog steeds zo'n 3 keer per dag, maar misschien wordt het ooit minder, als Isis beter gaat drinken. Dan heb ik de huurkolf niet meer nodig.
als een kolf netjes gebruikt en schoongemaakt is kan er niet veel mee gebeuren. anders zou je ook bij ieder kind dat je krijgt een nieuwe kolf aan moeten schaffen. onze kraamhulp had ook een kolf bij zich en volgens de vk konden we daar best mee oefenen. ik heb een explosie van adertjes op mijn kuit en vooral toen ik zwanger was er last van. maar ze hebben onder de knie een prik gedaan en dat verdoofd, dan prikken ze de ader aan en voeren een dunnen draad in tot in de lies, daaroverheen komt een hulsje, en in dat hulsje komt de laserdraad. deze word langzaam teruggetrokken en laserd de ader dicht. het bloed zoekt dan een andere weg. omdat de boosdoener van spataders lekke kleppen zijn die in de lies of knieholte zitten moet dat daar worden aangepakt maar het ligt aan de persoon hoe ze het doen of kunnen doen oh en over kolven, als je niet heel veel kolft dan kan je ook heel goed handmatig kolven. ik heb nu met anissa ook vaak met de hand gekolft, bij de avent iq zit ook een handkolf. en dit ging ook heel goed mischien nog wel sneller soms