Annissa: van harte gefelciteerd met je verjaardag! ik hoop dat je samen met papa mama je broers en zus een mooie dag hebt gehad. en noura: hier speelt Nick ook volop met Chris zijn cadeaus hoor... Eve: sorry ik wilde je niet forceren tot dingen die je niet wilt opschrijven hier. Hopelijk krijg je rust in je gevoel en komen jullie er samen uit. enne dat verschil in cupmaten...ik zou wel weer een D (of eingelijk nog liever een C) willen. Helaas is dat hier niet echt haalbaar, want dan moeten ze toch echt nog flink slinken... lekker schoon bedje? Hier vandaag lekker gewerkt, maar het is onverminderd druk. Als ik mijn agenda tot aan de vakantie zie krijg ik het een beetje benauwd....moet nog zoveel doen. Gelukkig lijkt het er op dat de sollicitaties die lopen wel wat op gaan leveren en dat de nood wat minder groot wordt op het werk en ik ook weer nieuwe GZ psychologen naast me krijg, waardoor ik de verantwoording weer kan delen. Dat zou echt fijn zijn. Nick heeft Chris bij de oppas vandaag twee keer zwaar express omgeduwd Saar: lekker dat je even bent wezen uitwaaien in Scheveningen. alle muizenissen uit je hoofd is wel eens lekker. Otje: fijn als al het geklus zijn einde weer nadert. Duckie: was Ciske leuk? kan me je zorgen goed voorstellen. Sterkte en ik hoop dat het de komende weken goed gaat zodat ook je ouders even zonder zorgen op vakantie kunnen zijn. en voor jou is dat natuurlijk ook wel zo fijn... Melliemel vervelend voor Orlando. Hopelijk knapt hij snel op en hebben jullie een heerlijke vakantie.
Zoooo daar ben ik ook weer! Otje, ik was in de veronderstelling dat je aankomende zaterdag je verjaardag gaat vieren, maar dat was dus afgelopen zaterdag.... oeps. Ik hoop iig dat je afgelopen zaterdag dan een geslaagde dag hebt gehad! Ziet er leuk uit wat je besteld hebt, ben benieuwd naar het eindresultaat van beide kamers! Duckie, veel plezier bij ciske! Wat naar dat het slechter met je zus gaat, en dat je je er zo vervelend bij voelt is ook wel begrijpelijk. Jij ook al zo goed bezig met afvallen! Noura, hoe vond Anissa de taart en de kadootjes? Melliemel, bah wat vervelend dat Orlando oorontsteking heeft. Hopelijk gaat het vanzelf weer over, en kunnen jullie lekker van de vakantie genieten zonder kuurtjes of een zieke Orlando! Eve, ben jij bij mijn lingerie zaak geweest ofzo?! zij kwam nl bij mij tot dezelfde conclusie... Maar bij mij kwam het omdat ik ben afgevallen. En het klopt ook wel, als de omvang kleiner word, zijn de cupmaten meestal groter. Als je bij een 80 een B hebt, heb je bij 75 een C enz... tot op zeker hoogte natuulijk . Pff, heb de afgelopen weken ook niet echt lekker in mijn vel gezeten, en nog niet eigenlijk helaas. Marcel was vorige week maandag bij een nieuwe baan begonnen, maar na 3,5 dag werken was hij alweer thuis. Het klikte niet Ik moet zeggen dat ik er nu toch wel een beetje kriebelig van wordt dat hij de hele dag thuis hangt. En dan natuurlijk nog het feit dat een uitkering ook niet alles is! En omdat hij reservist is, wordt hij nog gekort ook, terwijl het nu vakantieperiode is, en ze dus niet werken... Verder gaat het wel zijn gangetje, Jayden gaat nog steeds niet op het potje . Maar verder ontwikkelt hij zich wel er goed. Ik vind dit echt een super leuke leeftijd. Hij komt nu ook vaak lekker bij me zitten, om dan te vertellen wat hij allemaal heeft gedaan met oma of papa als ik niet thuis ben, echt leuk. Ik ga nog even lekker een boekje lezen voor het weer bedtijd is groetjes Lisette
@Janette: Ja hoor, heb weer genoten van de Tour. Heb alleen de finish niet gezien omdat ik Fynn moest halen. Kijk zaterdag wel ff hoe druk het in de winkel is. Als het rustig is ga ik eerder weg want wil de Mont Ventoux wel graag zien. @Karin: Geeft niet hoor. Ik vind het ook wel prettig om het hier kwijt te kunnen. Heb alleen wel es het gevoel dat jullie ook niet echt weten wat je ermee aan moet. Vandaar dat ik het er niet altijd over wil hebben. En ja, m'n bed is weer heerlijk schoon @Setje: Haha, ben blij dat we toch weer op elkaar lijken Hoop dat Marcel snel weer een baan vindt want aan een kriebelige Setje hebben we niks Ik wilde ook gaan schrijven dat ik deze leeftijd zo superleuk vind! Het contact is nu zo leuk. Geniet daar ook echt enorm van! Fynn is gek op bosbessen (of zoals hij vanavond zei: besbossen ). Echt zo lief om te zien hoe hij ze achter elkaar naar binnen werkt.
Otje nog van harte gefeliciteerd! Anissa gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Ik kom even langs om Janette te bedanken voor het presentje voor de kinderen. Er leuk! Ik ga het morgen meteen aan Jikke voorlezen. Wij zijn hard aant werk in het huis en het begint al aardig op te schieten. Alle behang is eraf, de kamer van Jikke is zo goed als af (verf, behang, laminaat) en op onze kamer en die van Anne is 1 muur behangen. Vandaag beneden het plafond geverfd. Wat een rotklus! Het laminaat uiteindelijk tóch nieuw gekocht na een stroeve communicatie via mp. Helaas heeft Jikke het soms erg moeilijk. Net als na de geboorte van Anne kan ze het niet altijd overzien. We proberen haar hierin zo goed mogelijk te begeleiden, maar het wil nog wel eens geuit worden in een fikse driftbui. Daarentegen is ze gelukkig ook heel vaak wél vrolijk. Deze week zijn de kinderen heel veel bij opa en oma (schoonouders). Vrijdag komt mijn moeder voor ruim een week om mij een beetje bij te staan. Dat is wel erg prettig
Eve: De maten van de dekbedovertrekken van Walz zijn inderdaad iets anders. Normaal is het geloof ik 140 x 200 en deze zijn 135 x 200. Nou ja dan zit het ietsje krapper maar hoop dat het toch lukt zo. En anders moet ik even verder zien Lekker hoor zon dagje vrij. Wanneer krijg je vakantie? Noura: Haha, moest lachen om jou reactie met tot hun 16e in de luiers! Ooh ja, dat is inderdaad erg leuk voor Safouane al die cadeautjes. Hopelijk kan hij ook nog wat afstaan aan Anissa. Melliemel: Die nieuwe spulletjes zijn niet voor Koens verjaardag hoor maar voor als hij straks Saras oude kamer krijgt. Hij gaat dan ook flink voorruit in ruimte. Wat sneu voor Orlando. Veel beterschap ermee! Janette: Wauw, las dat je nu al 17 kg kwijt bent? Supergoed zeg. Hoe lang ben je nu bezig met dat dieet? Leuk hoor die foto. Ze hebben het erg gezellig zo te zien. Gisteravond laat weer veel regen en onweer maar gelukkig niet zo erg als de dag ervoor dus alleen water buiten gezien ipv in onze keuken. Hihi. Duikster: Oei, sterkte met de drukte op je werk. Wanneer mag je met vakantie? Noralien: Ooh heb helemaal gemist dat jullie de sleutel van het nieuwe huis al hebben gehad. Sorry! Wat fijn dat het zo opschiet zeg. Wel sneu voor Jikke dat ze het moeilijk heeft. Sterkte ermee hoor. Kan me voorstellen dat de hulp van je (schoon)ouders erg prettig is in zon drukke tijd. Is het nog wat geworden met de kijkers? Setje: Geeft niet hoor, bedankt nog voor t lieve smsje! Wat vervelend dat je een beetje kriebelig bent. Kan ik me wel voorstellen hoor. Wel balen dat het niks is geworden met die nieuwe baan voor Marcel. Hoop voor jullie dat hij snel iets anders vindt! Leuk he, nu ze zich zo steeds verder ontwikkelen. Los van die af en toe vervelende peuterbuien vind ik het ook een erg leuke leeftijd. Zat gisteren met Koen op de fiets te vertellen dat we naar een winkel gingen en dat hij bij mama aan het handje moest lopen en niet mocht weglopen. doet niet meer, mama zei ie toen. Klonk zo lief! Gisteravond wilde hij niet eten en ging daarna gillen. Toen ik een hap eten in zijn mond stopte spuugde hij het uit. Nou toen werd ik echt boos! Heb hem met kinderstoel en al omgedraaid en hem een poosje genegeerd. Op een gegeven moment was het tijd voor toetje en begon Koen te jammeren. Ik was er niet zo gevoelig voor maar op een gegeven moment zei hij echt heel erg lief; Sorry mama! Nou, toen smolt ik hoor. Hup, dan toch maar toetje. Sara heeft eindelijk vandaag dr laatste schooldag. Pfff het was wel een opgave hoor die laatste weken. Tis nu ook al zo laat in het jaar vind ik voor zomervakantie. Maar ja, het is nu eenmaal zo. En helaas zijn wij (regio zuid) volgend jaar weer het laatste aan de beurt!! Groetjes Otje
@Noortje graag gedaan hoor, zag hem liggen in de winkel en dacht dat is leuk voor ze... leuker dan een kaartje er is er ook 1 onderweg naar onze andere verhuizer @Otje ik ben bezig vanaf half april dus nu 3 mnd zeg maar. maar merk dat ik het nu zwaar krijg, dit ook omdat ik zelf niet lekker in me vel zit, maar ikz et door weet dat het moet en dat dit beter is en ik niet meer terug wil naar het oude.
Wij stappen net binnen en hier lag er ook zo'n mooi kadootje van je! Bedankt! ik ga hem zo aan kailynn voorlezen! Wij zijn een avondje thuis om alle adminstratie en mails ed af te handelen. kom straks terug en zet ik een paar foto's en probeer ik op jullie te reageren!
hi hi, ff snel, alles is gepakt, alleen nog wat toiletspulletjes maar dat komt vanaaf na gebruik zeg maar, dan lekker slapen en vervolgens gaan.....we op vakantie....joehoe heb er zin in hoor meiden voor degene die op vakantie gaan in de tussentijd alvast fijne vakantie, en verder iedereen tot ziens ik hou het hier even bij dus tot over 3 weken(we gaan 2 weken hoor maar eer ik dan weer aanwezig ben.... janette; leuke foto hoor en fijn dat het zo gezellig was eve; zo dat is een flink verschil zeg, hier idd ook andersom hoor, qua bh maat, als ik de laatste kilo's die ik kwijt wil ga kijken denk ik dat ik niet veel meer overheb hihi schattig he....dat is hier nu met orlando en meloen en valerius met aardbeien.. duikster; ik hoop met je mee vwb werknemers, aaaagh zielig hoor voor chris maar is hier wel herkenbaar,.....helaas setje; he wat naar voor je dat je niet echt lekker in je vel zit, ook daar kan ik me toch wel wat bij voorstellen hoor, kindje huis ed sterkte hier mee slingding; voor ik het vergeet mag ik mss jouw nieuwe adres noteren? mocht je mijn mob nr hebben mag je als je dit natuurlijk wilt ook via sms doen hoor noralien: aan jouw dezelfde vraag eigenlijk als het mag en je wilt dit geven dito eigenlijk? zoooo dat is vlot zeg goed hoor, en vwb jikke vervelend voor haar hoor het is nu ook een beetje aandacht nood wss, hoop dat het snel over is hoor otje; oh schreef ik dit ik dacht gwoon kamer hihi ach ja...oh oh die koen ik ga tot ziens iedereen gr saskia
Saskia fijne vakantie!!! Cynthia fijn dat hij bij jullie ook aangekomen is voor de andere het is een boekje waarin er verhuisd wordt.... zag ze bij AH liggen en dacht gelijk dat is leuk.....
@ saskia: hele fijne vakantie! en er komt een adreswijziging via de post...... we zijn nog niet verhuist! pas 16 augustus hoor. wij zijn niet zo snel als noortje. @ Eve: ik hoop echt dat jullie eruit gaan komen, het lijkt mij ook ontzettend moeilijk.. @noura: ik ben te laat sorry sorry, gefeliciteerd nog met de verjaardag van Anissa. @Otje: kaart ontvangen van mij? @ Setje: wat balen van het werk van Marcel, Ik heb Arno nu 6. weken rond mij, en ik moet dan altijd zo wennen als hij weer gaat werken. @Bianca: leuk het filmpje van lynn op hyves.... en knap hoor zindelijk overdag. @ Janette: knap hopor zo afvallen, ik hoopte met de verbouwing af te vallen maar helaas. @ noralien: jullie gaan echt als een speer lees ik, knap hoor. ik herken het verhaal van jikke in kailynn. Wij zijn even een avond thuis, er moest een hoop administratie gebeuren en de post rees ook op het aanrecht en de kat miste ons ook. Van het weekend wordt alles afbehangen en alles gaat nu steeds meer vorm krijgen. ik zal zo even nog een paar foto's plaatsen voor die gene die ik niet op hyves heb. dit is kailynn haar kamer het is al behangen en van de week gaat haar spierwitte laminaat erin.
Arno zijn studio en kantoor..... (De balken waren voorheen niet zichtbaar en er moest nog geisoleerd worden, een hele klus allemaal maar daar zie je niks meer van zeg maar)
al een stukje zilver behang zichtbaar.... ondertussen waren er al 2 wanden zilver behangen maar het ging niet goed en droogde niet goed op dus... cynthia heeft vandaag behang af staan steken
@Cynthia ziet er mooi uit hoor jullie huisje enne afvallen tijdens een verbouwing/verhuizing je leeft en eet anders er is dan weinig regelmaat dus ja dat lukte mij tenminste nooit maar mss straks als je de rust heb gevonden in het nieuwe huis komt het mss vanzelf.