Goeiemorgen! Cynthia en Lonneke: Bedankt voor de kaart! Kreeg 'm vandaag binnen. Leuk! Eve: Ik schaam me maar ben je helemaal vergeten te bedanken voor jou leuke kaart! Bij deze dus nog DANK JE WEL! Bianca: Ik zie dat het al gelukt is met foto's op het forum zetten. Wat heb jij 2 schatten van kindjes zeg. Echt erg lief. Ben het met Eve eens dat Lynn net zo'n prinsesje is inderdaad! Wat zijn ze allebei ook weer gegroeid zeg! Ik lees dat Lynn het ook heel goed doet met haar glutenvrije dieet. Knap hoor. Janette: Veel plezier vandaag in Artis. Hopelijk blijft het droog. Hier zijn de eerste druppels al weer gevallen vandaag. Lola: Ooh wat een leuke foto van Jasmijn en Emma in dezelfde pyjama! En zie ik nu dat Emma al kan stappen aan 1 handje? Knap hoor! Noura: Wauw wat een mooie taart! Echt geweldig! Kan ik er vast een bij je bestellen voor Koen's 3e verjaardag? Wat een leuke foto van Saf op de fiets. Hij wordt ook echt groot zeg! Heb je ook nog een recente foto van Anissa? Ik heb vanochtend nog een klein stukje getext bij Sara's kamer. Dit zal hierna nog 1 of 2 x over moeten maar dan is het tex-klaar! De deur moet nog gelakt maar we hebben niet zo veel plek om dit te doen en lak spettert dus wil het eigenlijk niet op d'r nieuwe kamer doen. Even zien hoe we dit gaan oplossen. Berging is er ook te klein voor. Toch gaan we proberen om morgen vast wat spullen van Sara boven te zetten. Ik raak een beetje in de stress bij het idee dat we nog maar zo weinig tijd hebben en nog zoveel te doen. Dit weekend ook weer 2 verjaardagen en volgend weekend 1 verjaardag maar zondag komen er ook vrienden op bezoek die we maar 1 x per jaar zien of zo dus dat kan ik ook niet afzeggen. En het weekend erop is al ons laatste weekend voordat we op vakantie gaan en dan zal er ook het een en ander aan vakantieplanning moeten gebeuren. Ook wil ik nog graag Koen's kamer texen voor onze vakantie en moet nog naar Ikea voor een nieuwe kledingkast voor Koen. HELP! Waarom is er zo weinig tijd? Oh oh! Het begint hier ontzettend hard te regenen en Steef is met Koen naar de stad om pasfoto's te laten maken en zijn nieuwe zonnebril ophalen.... Tot gauw! Groetjes Otje
oeh otje ik sluit me bij je aan, schaaaaaam ik heb jou en eve ook niet bedankt, en vond het superleuk een kaart te krijgen!!!!! en ik wil best een taart voor je maken hoor! moet je hem alleen op komen halen
Die foto is gemaakt toen het lang niet zo warm was. Nu slapen beide meisjes óf in een rompertje, óf in een shortama (en dan zonder romper...)
@Otje: Haha, ik kan ook wel wat extra tijd gebruiken... @Lola: Ik vind je banner echt prachtig...maar wel errug groot De avatar is echt lachen. Ik moet ook altijd aan die Lola denken Vannacht de halve nacht wakker gelegen door een mug :x Paar keer het licht aan gedaan om em te vinden maar dat lukte helaas niet. Werd er echt zoooo chagrijnig van. En ben nu moe...en heb een muggebult op m'n wang...
Debbie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een fijne dag van, het weer is in elk geval prachtig...
Gister een hele leuke dag gehad in Artis en de weg ernaar toe, Teun vroeg smorgens wat we gingen doen, verteld dat we met de trein/tram gingen en dan naar de dierentuin, nou hij was niet meer te houden....maar toch nog eerst iets gegeten en toen opa en oma kwamen naar de trein, hij vond het prachtig ook de tram en toen de artis in. de apen waren wel leuk maar het reptielenhuis met de slangen en hagendissen/gekko's was veel leuker en mooier olifanten en giraffen was niets en dat de zeeuwleeuwen eten kregen was geweldig toen naar de speeltuin en meneer had het daarna wel gezien wat ons opviel was dat het heel rustig was.... terug gaan lopen naar het station, was super weer dus zonden om de tram weer in te stappen, teun viel nog ff lekker in slaap en werd pas wakker toen we de trein in moesten. thuis nog ff d etour gekeken, Eve kon jij het ook nog zien? het was eerder afgelopen dan gepland.... mijn ouders bleven eten en savonds nog voetbal gekeken de 1e prijs van het seizoen is weer verdeeld en ja wel hij is naar Alkmaar gekomen ( AZ) zou zo ff foto's plaatsen. Nu zijn ze ff naar de speeltuin hier om de hoek dus ik geniet ff van de rust.....
http://i185.photobucket.com/albums/x21/Janette-leila/25-07-2009002.jpg ik wil alleen aan een tafel zitten sorry fout geplaatst
Vanmorgen ff naar Ikea. Maar we waren nog geen 15 minuten binnen of er klonk een luid alarm. Vervolgens werd er omgroepen dat er een technische storing was en moesten we het gebouw verlaten. Dus daar ging de hele massa de trappen af. Helaas moesten we bij de uitgang wel de gele tas (waar al een paar spulletjes inzaten) inleveren Eenmaal buiten kwam de brandweer eraan maar deed verder niks. Vervolgens al het personeel naar buiten die in groepjes (op afdeling) moesten gaan staan. Zal dus wel een typisch gevalletje van oefening zijn geweest. Nou, lekker dan Wat echt grappig was was een man die z'n dienblad met ontbijt mee had genomen en buiten vrolijk verder ging eten. Na een kwartier wachten zonder verdere mededelingen zijn we er vandoor gegaan. En naar de kinderboerderij aan de overkant gereden. Daar hebben we heerlijk op terras gezeten en heeft Fynn de pony's geaaid en z'n hoofdje tegen het hoofd van de pony gelegd Dat laatste zou ik echt niet durven...Enfin, toch nog een geslaagde ochtend. @Janette: Super dat jullie dagje Artis zo geslaagd was. Ik vind Artis echt een gezellige dierentuin. Niet de mooiste van Nederland maar wel 1 vd meest sfeervolle. Heb helaas niks van de Tour gezien We waren met te weinig personeel. Bovendien zag ik op internet (ff stiekem staan surfen) al dat ze vroeg zouden finishen. Ga zo nog wel ff kijken...als ik niet in slaap val..