en nog wat leuks gekocht?[/quote] ja weer veel te veel natuurlijk ik ben lid van de voordeelpas van jonge gezinnen en je kreeg 15% korting bij v&d op baby kleding dus.. rokje, zwembroekje, hoedje en badlaken van nijntje rompertjes maatje 62 bakjes van avent voor de bv en latere hapjes, compressen van etos volgens karin erg goed dus ga ik proberen en voeding en verzorgings spullen voor kailynn. ben ook pasfoto's wezen maken van kailynn omdat we naar belgie gaan moet ze een id-kaart hebben, ze waren in 1 keer gelukt! extra gekregen omdat ik daar een voordeel pas heb en die ga ik nu gauw even in een kaart naar de opa's en oma's sturen doei!
nynke, mischien heeft het kdv een handeltje in luiers maar ik vind het ook veel, je zou aan kunnen geven dat je het er niet mee eens bent? slingding jij hebt lekker geshopt ik vind die avent bakjes heel makkelijk. merk alleen wel dat ik ze niet te strak moet dichtdoen als ik ze invries, omdat ik ze dan amper nog open krijg. ik vind de compressen van de hema erg fijn. oeps eve, ik zal proberen het niet meer te melden..... hihi safouane heeft 2 weken ofzo bij ons gelegen, maar was dan nogal onrustig om dat die mij "rook" en dat associeerde die met voeding. dus op aanraden heb ik hem op zijn eigen kamer gelegd en dat ging goed, want toen sliep die goed snachts. hij ligt nog wel in de wieg, maar ben benieuwd hoe lang dat nog past. duikster gefeliciteerd. nou ik zou vandaag naar een kinderverjaardag gaan van het zoontje van mijn vriendin. maar het pootje van mijn kat was nog steeds dik en ik vertrouwde het niet. dus toch maar naar de dierenarts geweest. en hij heeft een ontstoken pootje, en moet nu antibiotica pilletjes. wel een belevenis hoor, met kat en baby op sjouw.
noura, ik ken de volksverhuizing naar de dierenarts, pas moest kailynn en misty de poes naar de dierenarts omdat de poes niesziekte had en ik kon niet op een ander moment zonder kailynn, zit je daar in de wachtkamer met kind en poes allebei in een bakje. toen had ik haar vlak voor vertrek gevoed en bij thuiskomt kon ik gelijk weer dus dan weet je wel hoe druk het was. ga gauw koken.
hoihoi, ff gauw een paar reacties; @Duikster, van harte gefeliciteerd! @Janette, wat zal jij lekker geslapen hebben zeg! @Eve, Jayden wordt ook nog geregeld wakker 's nachts hoor! Er zitten ook nachten bij dat hij doorslaapt, maar wordt ook nog wel eens om een uurtje of 5 wakker.... heeeeel soms nog wel eens om 3 uur! Dan krijgt hij zn speen en slaapt hij wel verder, hij wordt meestal (of ie nou wakker is geweest of niet) om 7.30 wakker. zo, ga weer gauw verder. Moet vanavond nog boodschappen doen, morgen weer klussen (het is echt een puinhoop, alles is kaal en stoffig!) En vrijdag weer werken....drukdrukdruk! Maar op zondag hebben we lekker vrij, en het is natuurlijk paasweekend, dus dat zijn dan twee zondagen groetjes Setje
volgens mij is het www.teunvisser.toddler.nl want deze doet het wel het andere adres niet. was zo benieuwd ga ga verder kijken op jullie site.
hi hi alleen ff snel karin feliciteren;GEFELICITEERD MEID ik kijk morgen en lees en reageer dan weer ben een beetje dus vandaar gr saskia
je hebt gelijk Cynthia er moet geen @ tussen maar een puntje het is dus www.teunvisser.toddler.nl Jochie slaapt weer lekker heeft dus de hele dag bij oma geslapen...dus het zou mij benieuwen wat hij vanavond doet ik ga nog ff lekker genieten van de avond... doei
Wat een gedoe soms he die huisdieren. Ik was vanmiddag even in de stad geweest, schattig zonnebrilletje en parasolletje bij prenatal gekocht. Toen ik terug kwam had onze hond zijn staart kapot, en ze was nogal enthousist dat we thuis kwamen, dus alle nieuwe muren en deuren onder het bloed... ik baalde er wel van hoor, je krijgt bloed zo slecht van de muren af. heb trouwens ook nog een lief babypopje met knisper papier bij blokker gehaald, Dimphy moest gelijk lachen toen ze hem zag, en ja dan ben je verkocht he?
Heb me verslapen Dat is een goed teken! Wel balen dat ik er echt uit moest voor m'n werk Moet nu mega opschieten maar wou dit toch ff melden. Even een zonnebril vraag: doen jullie die kleine echt al een zonnebril op? Als hij/zij in de kinderwagenbak ligt met parasol is dat toch niet nodig? Wanneer doen jullie em dan op?
goedemorgen allemaal, vandaag de auto weer ophalen bij de garage... ze hebben niet meer gebeld (misschien durfde ze niet ). Ben wel benieuwd wat het zal kosten. Liene slaapt nu nog. Na haar ochtendvoeding; leg ik haar terug. Deze morgen was ze helemaal wakker, want Ben ging juist naar zijn werk vertrekken en die begon helemaal zot met haar te doen. En zij maar lachen, maar toch gaat ze dan zonder huilen of zo weer slapen. Ze slaapt dan nog wel niet door (nog één keer 's nachts eten), maar dat vind ik toch ook heel flink van haar. Even een schoolvraagje... kent er iemand toevallig een leuk liedje over baby's, geboorte, zwangerschap, geschikt voor kinderen van 4 jaar ongeveer? Ik heb al overal gezocht, maar kan niks vinden... Deze namiddag is het weer moedergroep. Ik kijk er al naar uit. Nu me snel wassen en dan wat typen voor school en dan komt m'n nichtje me ophalen om me naar de garage te doen. Groetjes, Saartje
zo zeg saar, wat gaat dat snel.. 4 maanden alweer. en ik kan me voorstellen dat je benauwd bent wat betrefd de auto. ik ken het gevoel. ik moet wel zeggen dat wij nu een fijne garage hebben nadat we toch een paar keer goed ons vertrouwen kwijt waren. mijn man ging op het laatst ook mee, omdat we een paar keer meegemaakt hadden dat ze reparaties berekenen die niet nodig waren of gebeurd waren. en vloeistoffen bijvullen werd er ook vaak opgezet terwijl mijn man dat een week tevoren zelf al had gedaan. dan word er sorry misverstandje gemompeld,maar ondertussen hadden ze het je wel laten betalen als je er niets van zegt. wat lekker eve dat je je verslapen hebt werk ze vandaag! ik heb net de pillen bij de kat naar binnen gepropt. gelukkig accepteerd die het wel, want ik heb 3 strips meegekregen. en mijn neefje is er weer, die is nu de vloer onveilig aan het maken. mijn zoon is vrij van school, en mijn dochter heeft vanochtend paasontbijt, en die is in d`r pyjama naar school vertrokken. en de kleine man slaapt nog
hallo noura, mij kunnen ze ook zo foppen hoor, ik ken helemaal niks van auto's. Maar de garage waar we heen gaan is die van mijn nicht en haar man. Gelukkig doen ze er altijd wat af (voor familie). Ik vertrouw hen dan ook volledig. Gelukkig maar, want als je zo gefopt wordt met dingen aanrekenen waar je niet om gevraagd hebt... Maar toch ben ik wat ongerust over de prijs... ik reken op zo'n 500 euro en die geef ik veel liever aan iets anders uit. Maar ja, een veilige wagen is zijn geld natuurlijk ook waard.
Hoi Saar gefeliciteerd met de 4 mnd van Liene...gaat het snel hé.... ik zit weer op me werk waar ik steeds meer met tegen zin heen ga....komt net een collega ( me chef) door deze ruimte en ik hoor haar goedemorgen zeggen....maar ja waar zij loopt ben je dichterbij andere collega's dan bij mij........dus ik reageer niet, hoor ik ineens o ze kijkt niet in de spiegel.....( kan dus via een spiegel die kant op kijken) was het dus tegen mij bedoeld..... maar ach ik sleep me wel door de dag heen en dan is het zo 5 uur en kan er een heel lang weekend beginnen...want maandag hoef ik niet te werken 2e paas dag en dan is het nog 2 dgn en dan gaan we lekker weg met z'n alle! naar het vennebos en we nemen de beide opa's en oma's en 1 oom mee. Teun heeft van hem een schommel/hangmat gekregen...staat op babywalz hij kan nu plat en straks naar een schommel...heel leuk Morgen ga ik lekker winkelen met me moeder, mannetje is naar de autorai met een vriend, die moet een nieuwe auto uitzoeken van zijn nieuwe baas, en dan gelijk maar ff een petje en zonnebril kopen voor Teun en wie weet zie ik ook nog wel wat leuke dingen....want ik pas me spijkerbroek weer die ik net gekocht had voordat ik zwanger werd, ik was toen 10 kilo afgevallen en dat was mijn kadootje ...nu nog 5 kilo eraf maar ja dat is lastig omdat ik niet lekker werk en daardoor dus ook niet lekker in me vel zit ga ik snaaien...heel slecht probeer al zo min mogelijk in huis te halen maar toch......... ga toch maar weer wat doen doei
Hier het nieuwe lijstje op geboortedatum: Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........15 mrt / 18 wkn, 5 dgn.........5915 gr......60 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........15 mrt / 14 wkn, 5 dgn........5220 gr......57.5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 wkn...................5300 gr......60 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............19 mrt / ..............................5105 gr.......61,5 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........03 apr.................................7380 gr.......62 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........22 mrt.................................6025 gr.......60 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 mrt / 13 wkn, 1 dag........6525 gr......63 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 mrt / 13 wkn...................5770 gr.......59 cm Dain...........21/12/2006 (3575 gr, 49 cm).....15 mrt / 12 wkn...................5785 gr.......59 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........13 mrt / 11 wkn, 4 dgn........6500 gr.......62 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........30 mrt / 14 wkn...................6295 gr.......64 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........03 apr / 14 wkn, 3 dgn........5935 gr.......60 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........26 mrt..................................6215 gr.......62 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)..............02 apr..................................6650 gr.......62 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........15 mrt / 10 wkn, 6 dgn........4960 gr.......61 cm Pfff....nog een heel gedoe....zo'n lijstje een beetje recht onder elkaar zetten. Ik heb nu heel veel pagina's terug moeten lezen voor alle gegevens. Voortaan a.u.b. een PB-tje. Hier krijg ik nl een mailt van en dan kan ik het ff aanpassen, ook als ik niet heb bijgelezen.
Jikke wilt ook alleen nog maar rechtop zitten. In de box liggen gaat nog wel, maar op schoot protesteert ze als ze ligt. Rechtop is natuurlijk ook veel leuker Jikke slaap ook al heel lang door. Nu zelfs steeds van 23.00u tot 08.30u. Maar idd, ik denk dat er hier veel geluk hebben wat dat betreft. Dat is niet echt representatief. over het algemeen genomen slapen baby's denk ik minder goed door. Ik was na de bevalling meteen 7 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, maar ben dat inmiddels weer allemaal aangekomen . Balen hoor, maar ja, niets aan te doen. Nu zit ik dus weer op mijn oude gewicht en moet ik weer op de bekende manier af gaan vallen (niet snoepen, gezond eten, wandelen, sporten ) Met sokken hebben wij vanaf het begin problemen gehad. Jikke heeft errug grote voeten. vanaf dag 1 past zij alleen in sokjes vanaf 3 mnd, maar die waren haar dan weer veel te wijd. Nu beginnen sokjes (van de hema) haar een beetje goed te zitten (v.a. 6 mnd). Ze gaan bij mij trouwens ook gewoon in de droger hoor, zoals al haar kleertjes. Jikke heeft ook last van berg, wat waren hier nu goeie tips voor? Pff, druk, druk, druk.... Gisteren de hele dag met de vlonder bezig geweest (zat een beetje tegen ). Vandaag daaraan verder, en morgen weer werken. Deze week / dit weekend gaat het gras er nog in en dan kunnen we in de zomer heerlijk genieten van de tuin
zo, wij zijn net terug uit het zwembad, het was weer leuk, ze ligt te slapen in de maxi cosi, normaal haal ik haar er gelijk uit maar we gan zo even om boodschappen dus laat ik haar er maar in. Kailynn heeft ook berg gehad en ik gebruikte de pads van zwitsel speciaal voor berg, en dat werkte snel en super vond ik. Bij ons kdv zit luiers en standaard voeding ook inbegrepen, maar kailynn krijgt preventief hypo allergeen dus moet ik het zelf mee nemen. Ik had daarnet een sprongenwakker in mijn postvak! wouw de eerste keer is dit! Otje wie komen er allemaal 9 juni? ga m'n flesjes steraliseren, doei!
Noralien lekker hoor ouderschapsverlof nog, al moet je er nog effe op wachten... Saar hoe lang moet jij nu nog met je opleiding? enne dure grap he auto's... Janette ik hoop voor je dat Teun door blijft slapen, maar ons manneke heeft een aantal keer doorgeslapen en wordt nu vrolijk weer om 6 uur wakker (sinds de klok verzet is, logica?) Wat vervelend dat je je op het werk zo onprettig voelt. Is het niet handig om daar een gesprek over aan te gaan. want als je je iedere keer naar je werk moet slepen.... lijkt mij een hele opgaaf worden. Nynke: Nick slaapt al vanaf het begin in zijn eigen bed, maar als jij het makkelijk vindt, laat je Jiri toch nog lekker effe liggen.. Ik moet er niet aan denken, ben een lichte slapen en dan wordt ik vast erg vaak wakker... Saar jij hebt ook een grijpgrage meid, trekken aan de bekleding van de wieg... Cynthia pasfoto! showen! Ik heb er van Nick ook een laten maken inderdaad. Zal eens kijken of ik hem in kan scannen Lianne wat balen bloed op de muur... is het er goed afgekomen? Nick vindt een knisperboekje ook wel heel gezellig. We 'lezen' nu dus samen zijn eerste nijntjeverhaaltjes... Noralien berg: voor het slapen hoofdje inwrijven met babyolie, kun je eventueel de volgende ochtend schilfertjes eraf schrapen, bv. met een stevig kaartje. Verder kun je pads speciaal voor berg gebruiken, maar daar zit ook gewoon olie in. Zijn nog allerhande andere middeltjes, maar die gebruik ik niet, dus die kan ik ook niet beoordelen... Dat protesteren tegen liggen op schoot ken ik, maar dat vind ik wel lastig als ik Nick wil voeden! ook dan wil hij telkens omhoog. Nu heb ik hem al een keer half zittend gevoed, maar dat is niet zo goed voor mijn rug... Ik heb ook een sprongenwekker gehad, maar dan als waarschuwing voor 4,5 maand, dat is pas over een paar weken.... Gisteren heb ik een gezellige verjaardag gehad. Meerdere vriendinnen van mij zijn (delen) van de woensdag vrij dus die kwamen gezellig theeen met hun kids. Allemaal niet tegelijk i.v.m. de verschillende slaaptijden van de kids, dus de hele middag aanloop gehad. 's avond gezellig met onze wederzijdse ouders gegeten en mijn peettante ook nog op bezoek gehad. We hadden wel aangegeven dat wij het niet te laat wilden maken, want Frank heeft vandaag examen en moest al om 8.00 vanmorgen in Rotterdam zijn. Vanaf hier toch best een eindje, dus die moest vroeg zijn mandje uit.... Reed om half 7 weg. Iedereen was gisterenavond keurig om 22.15 weg, dus toen lekker naar boven en Nick nog effe gevoed.. Dat ga ik nu ook weer snel effe doen... Karin
Orlando......04/11/06 (2265 gr, 43 cm).........15 mrt / 18 wkn, 5 dgn.........5915 gr......60 cm Kailynn.......03/12/06 (2715 gr, ? cm)...........15 mrt / 14 wkn, 5 dgn........5220 gr......57.5 cm Liene..........05/12/06 (3560 gr, 51 cm).........26 mrt / 16 wkn...................5300 gr......60 cm Mika...........07/12/06 (2980 gr, ? cm)............19 mrt / ..............................5105 gr.......61,5 cm Teun..........08/12/06 (3390 gr, 51 cm...........03 apr.................................7380 gr.......62 cm Nick...........13/12/06 (3285 gr, 50 cm)..........22 mrt.................................6025 gr.......60 cm Dimphy......15/12/06 (3510 gr, 52,5 cm).......02 april / 15 wkn.................6535 gr.......62 cm Fynn..........19/12/06 (4010 gr, 54 cm)..........21 mrt / 13 wkn, 1 dag........6525 gr......63 cm Safouane...21/12/06 (2870 gr, 47 cm).........23 mrt / 13 wkn...................5770 gr.......59 cm Dain...........21/12/2006 (3575 gr, 49 cm).....15 mrt / 12 wkn...................5785 gr.......59 cm Rick............22/12/06 (3600 gr, 50 cm).........13 mrt / 11 wkn, 4 dgn........6500 gr.......62 cm Thijmen......22/12/06 (3300 gr, 54 cm).........30 mrt / 14 wkn...................6295 gr.......64 cm Jasmijn.......23/12/06 (3890 gr, 50 cm).........03 apr / 14 wkn, 3 dgn........5935 gr.......60 cm Wessel.......25/12/06 (3515 gr, 52 cm).........26 mrt..................................6215 gr.......62 cm Koen..........28/12/06 (4050, 54 cm)..............02 apr..................................6650 gr.......62 cm Jikke...........29/12/06 (3400 gr, 50 cm).........15 mrt / 10 wkn, 6 dgn........4960 gr.......61 cm Bedankt voor de tips voor berg. Ga het eerst proberen met olie en daarna evt met van die pads. Ik durf alleen niet te veel babyolie te gebruiken. Ik heb dat een keer op het gezichtje van Jikke gedaan en toen zat ze daarna helemaal onder de uitslag. Is 9 juni de definitieve datum voor de nieuwe meeting? Dan noteer ik dat in mijn agenda.
Beetje laat misschien, maar Karin: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben een poosje niet geweest, sorry en ik las het zojuist. Ben ook zo druk. Afgelopen vrijdag gewerkt, zaterdag geshopt met een vriendin, zondag op visite, ma, di en woe gewerkt en nu ben ik gelukkig vrij. Lekker lang weekend tot en met maandag. Gaan jullie nog wat leuks doen met Pasen? Trouwens: Mika krijgt al tandjes. Hij kwijlt heel erg en zijn tante voelde onder eentje en boven twee beginnende tandjes. Ik zelf voel wel wat verharding daar in de kaak, maar of dat tandjes zijn? Gisteren heeft Mika een buurmeisje gekregen en vorige maand ook al eentje. Allemaal meisjes om mee te spelen straks . @Saar: gefeliciteerd zeg! Liene alweer 4 maanden. Mika is zaterdag 4 maanden! @Nynke: Mika slaapt sinds dat hij 3 weken was in zijn eigen kamertje. Weten jullie trouwens of we Mika op ons Paspoort moeten laten bijschrijven als we naar België gaan? en hebben we dan een pasfoto nodig? @Karin: leuk idee van het knisperboekje, zal ik ook eens proberen of Mika dat wat vindt. Doei!