December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    zo wat een rust hier zeg......
    nog even en we slaan een dag over met posten.

vannacht met kailynn thuis geslapen, gisteren haar een verhuisdoos laten tekenen (net zoals in het verhaal uit het boekje van janette) en gisteren spulletjes laten inpakken die ze zo weer mag uitpakken.
    verder even geen nieuws te melden.....
    hier nog een paar kleine foto's

onze vloer en muur van onze slaapkamer

2. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn haar nu nog comodde maar staks dressoire

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn helpt oma met behangen van de keuken

4. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de kasten van kailynn (waar intussen al bijna alles in hangt.)

5. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en de laatste
    onze ikea pax kast van 236 hoog en 250 breed

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    @Cynthia ziet er mooi uit hoor, kan me voorstellen dat het kriebeld om er te gaan wonen
    leuk dat het boekje zo leuk is...

@ Otje balen zeg van de slippers, je zou ze bijna met een slot aan je fiets vast gaan maken:(
    hoop dat jullie nog wat kunnen vinden, al zie ik hier de birkenstocks nog volop staan...

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Cynthia: Wauw het wordt mooi hoor!

Janette: Ja idd... je spullen zijn nergens meer veilig.

Ben vanochtend met Sara de stad in geweest. Pfff... was moeilijk iets te vinden. Heel veel was al weg en dan zag je iets leuks en was het niet de juiste maat of zo.
    Uiteindelijk toch nog slippers gevonden van replay. Zijn in ieder geval wel goede maar ze vielen wel duur uit vond ik. Maar ja... ze kon er natuurlijk ook niets aan doen.
    Heb nu deze gekocht, hmm het lukt niet om een plaatje te posten dus dan maar de link: http://images.omoda.nl/img/2531493bbc4f/max/400/max/400/witte-replay-slipper-cailyn-rj1215

Groetjes Otje

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Otje die zien er ook leuk uit
    ja de laatste loodjes van de uitverkoop dna zie je wat en is jou maat er niet meer.....
    en replay ja dat is een bekent merk dus daar gaat dan weer niet zo veel vanaf....;)
    voortaan maar op teenslippers van kruidvat naar het zwembad?;)

Teun ligt lekker te slapen, heeft gelukkig niet zo veel last van de warmte op zijn kamertje, toen ik thuiskwam van boodschappen doen was het opgelopen tot 29 grd, kon niets open zetten omdat de zon er nog opstaat maar de ventilator wel aan en toen hij erin ging was het alweer 26...maar hij was nbinnen 1 minuut vertrokken dus dat was wel lekker....

Hier staat het badje ook alweer klaar, heb het nu met de tuinslang gevuld en de zon mag het opwarmen, als het straks nog te koud is dna doe ik er nog wel een emmer heet bij.....
    maar otje laat jij dan elke keer de lucht uit het badje lopen?
    hier zet ik hem opgeblasen weg op de zijkant tegen de schutting
    wij hebben dan wel een klein badje 3 rings maar toch elke keer opblazen....pffff

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Janette: Ja die slippers waren eerst 55 euro en nu 10 euro eraf dus voor 45. Niet veel korting maar ja... was blij dat ik er had gevonden.

Ik heb Koen vanmiddag ook in bed gelegd. Hij was vanochtend best vroeg wakker en was volgens mij erg moe van het geslenter door de stad. Ik was op de fiets dus had geen buggy bij me.

Ik had het badje eerst opgezet maar toen werd het minder goed weer dus de lucht eruit en opgeborgen in een zak in de berging. Dus vandaar dat ik het weer moest oppompen. Nu laat ik het wel gewoon opgeblazen totdat we op vakantie gaan want ik denk dat als we terug komen het zomerweer toch wel ver afgelopen is? Ach ja... ik zie wel. Maar dat pompen is een hoop werk ja. Ben gisteren bijna 1 uur bezig geweest.

Zo, ga even opruimen hier en straks macaronisalade maken. Lekker voor vanavond met stokbrood erbij.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    meiden wat is dit..??? vind ons terug op pagina 2 :(
    en niemand heeft zich nog gemeld.....

vanmorgen een gesprek met de uwv, ging goed, lola nog bedankt voor je tip van het certificaat vond ze een goed plan, me eigen werkcouach was er niet ze nam het over, en zou het dus gaan bespreken
    bijscholing beginnen ze pas aan na 6 mnd ww dus moet ik nog ff een maandje wachten, mag wel alvast vooronderzoek doen van hoe en wat

vanmiddag een sol. gesprek gehad hier in Heiloo bij de boekwinkel annex kantoorhandel met postkantoor was een goed gesprek nu ff gaan beslissen wat ik ga doen....

ga nu nog ff buiten zitten het is nog zalig
    morgen weer werken bij de Deen heb het idee dat ik morgen krijg te horen dat me contract per sept. niet verlengt word..... maar kan ook een fout gevoel hebben.

slaap lekker allemaal

ps ook alles goed met de meiden die we al een tijdje niet gehoord hebben? En Debbie hoe gaat het nu? mamav2 leef je nog?

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Zal ik dan vandaag een keer de eerste zijn...om 19.00 uur;).
    Wat dat betreft ben ik ook hier bijna niet te vinden. 't weer is veel te lekker en we hebben heerlijk vakantie.

Vanmiddag ff bij Slingding langsgeweest....het huis ziet er heel mooi uit! Vooral de keuken is erg mooi:p (die moet nog geplaatst worden). En Slingding, mini-mundi was erg leuk, ze hebben zich echt uitgeleefd!

Verder weinig nieuws...of toch wel. Heb deze week te horen gekregen dat ik voorlopig tot 1 februari 2010 een contract krijg als back-office medewerkster binnen de stichting waar ik werk. Ik heb geluk, omdat er een oud-collega werkt, die mij heeft aangeprezen. Ze proberen of ze me daar kunnen houden, maar dan moeten er geen boventallige medewerkers zijn. Vind 't heel leuk dat ik hier ervaring kan opdoen. Nadeel is wel dat deze functie dus voor 32 uur is, dus voorlopig blijf ik nog 8 uur thuis werken. Heb inmiddels echt een werkplek op zolder gecreëerd.

Lola, hoe zijn jouw sollicitatiegesprekken verlopen? En hoe gaat 't verder met je?

Janette, hoop voor je dat 't sollicitatiegesprek iets positiefs zal opleveren.

Otje, leuke slippers van Replay. Michel heeft er ook regelmatig schoenen van en die bevallen hem altijd goed.

Saar, hoe gaat 't met je?

12. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Hi ladies,

de rust is hier ook echt aanwezig zie ik. Het weer is ook echt veel te warm om aan de computer te zitten....
    Vandaag op mijn werk was het echt niet te harden...pfff nog 2 dagen volgende week en dan is het vakantie..

Vandaag is mijn schoonvader geopereerd en voorlopig lijkt hij er naar omstandigheden goed uit te zijn gekomen, zonder stoma, dus dat is positief nieuws. Het duurde allemaal wel erg lang....en dat geeft dan toch weer veel spanning.

Lola: ikke ook erg nieuwsgierig hoe je sollicitaties zijn gegaan.

slingding: jullie nieuwe huis begint echt vorm te krijgen. Mooie kamer van kaillyn. Jullie behang is niet helemaal mijn smaak, maar het ziet er wel mooi uit.

Bianca: wat fijn dat je een plek als back-office medewerkster hebt gekregen. maar dus nog langer veel werken....pff...toch wel fijn dat je dat gedeeltelijk thuis kunt doen. Wat houdt de functie eigenlijk in? heb er nl. geen idee van.

Janette: fijn dat ze bij het uwv meedachten. Ben benieuwd of je sollicitatie iets wordt.

Hebben jullie kids ook zo'n moeite met het warme weer? Hier echt twee chagrijntjes vandaag bij mijn moeder gehad die ook geen zin hadden om te slapen. Normaal slaapt Chris in de middag vlot 3 uur, vandaag had hij het met een half uur wel gehad ;(

Saartje: ik hoop dat alles oke is in Belgie...en je een beetje uit de crisis bent geraakt

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    #30673 eve, 7 aug 2009
    Laatst bewerkt: 7 aug 2009
    @Karin: Wat leuk voor je broer en schoonzus! Wel heftig hoor zo snel op elkaar maar later is dat denk ik alleen maar erg leuk. Fijn dat de operatie van je schoonvader goed is verlopen!

@Otje: Balen zeg van de Birkenstocks :( Is duidelijk een erg geliefd merk. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die van Replay nog leuker vind :)

@Cynthia: Jullie huis wordt echt mooi! Leuk om te zien.

@Janette: Had inmiddels al vernomen hoe je gesprekken waren verlopen en hoop nog steeds dat je ook in een boekhandel gaat werken ;)

@Bianca: Heb geen idee wat back-office inhoudt maar ben wel blij voor je dat je je baan kunt behouden. Het extra werken is wat minder natuurlijk maar heb wel het idee dat je er al een beetje aan gewend bent geraakt. Of zie ik dat verkeerd?

Ik vind ook dat het tijd wordt dat alle verloren schapen zich hier weer es melden. Ben ook echt benieuwd hoe het met iedereen gaat!

Hier weinig last van de warmte aangezien ik de hele dag in de airco sta op m'n werk. Fynn kan gelukkig goed tegen de warmte en daar ben ik wel erg blij mee. Hij is op het kdv de hele dag buiten en dat vind ik een heerlijk idee. Hij heeft nu alleen wel echte jongensbenen: vol met blauwe plekken, krassen en 2 heuse schaafwonden op z'n knietjes. Hij liep vanavond heel zielig te hinken alsof hij ik weet niet wat aan z'n knie had. Echt een man dus ;)

Nog ff een grappige uitspraak. We moesten een smalle zijstraat oversteken dus ik zeg: Hier even opletten. Zegt Fynn: Is dit een zebrapad? Ik zeg: Nee. Hij zegt: Oh, is het dan een schildpad? :):):)

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik meld me ook even....

vanmiddag idd bezoek gehad van bianca en Lynn, Kailynn was door het dolle heen.
    leuk om dat te zien

vanmiddag zijn we met kailynn nog naar de kermis geweest en vanavond zijn arno en ik uit eten geweest voor arno zijn verjaardag.
    we vieren het pas in september.

in huis ben ik druk bezig met de paneel gordijnen.

gisterenavond nog even met irma op hyves gesproken, er is weer veel gebeurd bij haar, ze is 3 weken terug geopeerd aan een navelbreuk die niet kon wachten tot na de bevalling.

verder even weinig te melden... en ga me nu even ontspannen verder

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    grappig Cynthia: ik heb Irma vandaag ook gesms't...
    fijn dat jullie ondanks de verhuizing ook weer even tijd voor elkaar hebben gehad.

Eve: ik vind Fynn z'n opmerking echt grappig!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo zal ik me dan ook maar melden
    goh otje wat een idioot iets zeg, pff belachelijk dat ze je slippers gewoon stelen. gelukkig hebben jullie wat gevonden. hier vandaag ook naar schoenen wezen zoeken, en ook net steeds de verkeerde maat.
    heb de replay slippers hier ook gezien, hier waren ze wel goedkoper

slingding wat is het prachtig geworden zeg!

bianca fijn dat je aangeprezen bent

eve wat een geweldige opmerking! safouane noemt een grote 4 wheel drive (pc hoofdtractor) auto vrachtwagen

17. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Pfff...wat een rust hier zeg. Het was me voor de vakantie niet meer echt gelukt om hier wat te posten (te warm en druk met inpakken...), maar aangezien we draadloos internet op de camping hebben kan ik nu mooi ff een berichtje achterlaten:p.
    Onze kids liggen in de camping te slapen. En Jeroen is een stuk wandelen met de man van mijn vriendin (staan hier op het zelfde veldje). Even rust voor mama dus :).
    We is echt leuk hier :). Demi kent de helft van de liedjes van het animatieprogramma al uit haar hoofd en vermaakt zich hier op het veldje ook prima met de andere kindjes. De meeste kindjes zijn wel wat ouder. Het dochtertje van onze vrienden is wel even oud, dus dat is wel leuk.
    Het zwembad is ook erg leuk, dus wij vermaken ons hier wel.
    Mila en Demi sliepen vanochtend tot 8.00 uur! Heel fijn, want ik vond het best spannend, met z'n vieren in de caravan slapen.

Voor iedereen die nog met vakantie gaat (Otje in ieder geval...) veel plezier!

@Janette: Succes met solliciteren. Ik las ergens dat je schreef dat alle assurantiediploma's ongeldig worden verklaard en dat je die op nieuw moet doen, maar dat klopt niet hoor. Ik heb m'n assurantie A en je moet dit jaar voor het eerst wel een PE (permanente educatie) programma/examen doen om je diploma te behouden. Maar dat is een update, je hoeft niet alles over te doen. Ik moet er wel maar eens aan beginnen na de vakantie.

@Slingding: Wat wordt jullie huis mooi. Ik vind dat je een goeie smaak hebt!

@Bianca: Wat fijn dat je voorlopig als B.O-medewerker aan de slag kan. Maar 32 uur lijkt me inderdaad ook best pittig. Gelukkig wel 8 uur thuis. Spreken we na onze vakantie nog eens af?

NOg even een ander vraagje. Demi gaat zelf al een tijdje alleen naar boven en beneden en gaat ook wel eens boven spelen als ik beneden ben. We hebben een houten, open trap (wel met van die antislib rubbers erop). Een vriendin van me vond het echt onverantwoord dat ik haar alleen liet gaan. Haar dochter van 5 mocht dat pas net geloof ik. Ben ik nou zo onverantwoord bezig of valt dat wel mee. We hebben duidelijke afspraken (Ze mag er niet met sokken of slippers op) en dan vind ik het wel kunnen .Wat vinden jullie?

Nou , ik ga lekker even relaxen....

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    @Duckie, iederren heeft denk hier een andere mening over, de trap dan, Teun mag hier ook niet alleen naar boven toe en dat is een dichte trap met bekleding erop...hij speelt maar in de huiskamer...
    maar als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen

lekker dta jullie het zo naar jullie zin hebben dus straks thuis zitten de liedjes er nog lang in?

en je moet voor een datum in december je pe halen anders is het echt over hoor.... tenminste assurantie B heb ik het dan over.
    want na deze datum begint cursus 2 alweer, je blijft nu op herhaling gaan.... staat toevallig deze week een heel stuk in het assurantiemagaine er over

zo gaan weer ff aan de tuin, gras is net gemaaid en nu de stenen van de waterval weer ff goed leggen, hij raakt steeds leeg dus denk dat er ergens water heen gaat wat niet moet...

19. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dat geldt voor A ook. Ik heb het assurantie magazine in de caravan liggen dus ik zal eens kijken.

20. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    hij is van deze week

Deel Deze Pagina