Janette: Hihi schattig zeg, dat vriendinnetje van Teun! Ja, sommige mensen vragen nog een vermogen voor 2e hands spulletjes. Zag ooit het piratenschip van little people (2e hands) op de koninginnemarkt. Vroegen ze 20 euro voor terwijl het ding nieuw 25 is!!! Tsss... Ben ook wel benieuwd of je nog meer afgevallen bent. Hoe ging het vandaag op je werk? Lola: Ziet er mooi uit hoor die caravan, ook al is het niet dezelfde. Tegen de tijd dat je 'm hebt zien we vast nog wel meer foto's toch? Noura: Nee, nog niets ingepakt op t moment maar wel druk bezig met de voorbereidingen. Allerlei dingetjes nog kopen en heb al een checklist gemaakt. Vanavond zijn Steef en ik gaan shoppen bij Leenbakker voor een matras en lattenbodem voor Koen's bed! Zoals jullie weten is Sara net over verhuist naar zolder maar Koen's kamer is nog niet klaar. Nu hebben we vast het ledikantje verhuist en het grote bed ervoor in de plaats gezet. Koen was erg verrast! Volgens mij vond ie het wel prima zo. Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vindt hoor, zo'n 1e nacht! Maar het is tot nu toe stil dus zal zo eens stiekem gaan kijken. Wilden we straks een foto maken van deze mijlpaal... is net de batterij leeg Dus dan moet dat morgen maar. Vond het ook wel handig om het nu te doen. We zijn nu nog 5 nachten thuis en dan is hij vast een beetje gewend en kan hij straks op Curacao ook in een groot bed slapen. Dan mag hij 2 weken samen met Sara op 1 kamer slapen. Zal morgen wel posten hoe de 1e nacht is verlopen. Vroeg me trouwens net af of er nog meer kindjes hier in een klein bed (ledikant) slapen of zijn ze allemaal al over naar een groot bed? Groetjes Otje
Cynthia: Ik post net mijn bericht en lees nu jou berichtje. Ooh wat heerlijk dat jullie er al hebben geslapen. Dit weekend dus de echte grote verhuizing. Succes hoor. Hoe kwam het dat Kailynn het vannacht niet naar haar zin had? Was het wennen aan d'r nieuwe kamer/nieuw huis?
ships al mijn tekst kwijt... dan even een hele korte versie Noralien: topwerk, maar denk ook aan jezelf. Hoop dat je snel ook rust mag krijgen na het verhuizen Janette: leuke sites, ik heb ze opgeslagen. Ga na de vakantie wel op mijn gemak neuzen. De boeken van Thomas zijn ook erg leuk Lola: wij gaan naar de Erlingshof in Nedersaksen Duitsland. Leuke caravan hebben jullie gekocht. We babbelen nog wel over een weekendje volgend kampeerseizoen... Nynke: hier geen spenenkind, maar onze VK raadde aan een gaatje in de speen te maken, waardoor het fijne weg zou vallen en kinderen er dan geen baat meer bij hebben. De 1e gewenning van Isis is bij Jiri denk ik al wel geweest, dus denk dat het tijdstip niet perse een probleem hoeft te zijn. Hier dubbel kiezenleed. Nick en Chris zijn beiden kiezen aan het krijgen en overeenkomstig allebei ook erg lastig. Dat helpt niet echt als ik zelf moe ben en stress heb. Met mijn schoonvader lijkt het langzaam beter te gaan. hij was goed aanspreekbaar vandaag. Morgen een gesprek met de arts en daarna beslissen we wat we met de vakantie doen. Maar ik ga nog even uit van Duitsland. Eve: ik kan Nick en Chris af en toe ook echt achter het behang plakken als ze vroeg wakker zijn als wij graag hebben dat ze uitslapen en andersom. enne crisis...tja...het wisseld maar mensen die suicide willen gaan plegen, mensen die gevaar vormen voor hun omgeving. In dit geval was het laatste het geval, een man was zich weer aan het bewapenen en was erg achterdochtig, waardoor ik het gevoel had dat iemand bij wijze van spreken maar met zijn vingers hoefde te knippen en deze man het verkeerd op zou pakken om dan tot agressie te komen. Dat is niet helemaal de bedoeling zeg maar... Nick is momenteel wel leuk bezig als hij aan het spelen is. Vol fantasie. Zo rijdt hij op zijn loopauto door het huis, met daarachter een telefoon gebonden, die de vouwwagen voorstelt. Ook was hij met een blokje aan het doen alsof hij mijn haren ging knippen, met een blokje mijn temperatuur aan het opnemen en deelt hij denkbeeldige snoepjes uit. Zo grappig om hem zo bezig te zien. Vanmiddag had ik zijn vakantieslaapzak vast uit de kast gehaald en hij zag hem liggen. Hij kreeg echt van die lieve pretoogjes en was al bijna onderweg naar de vouwwagen om op vakantie te gaan. Na wat overreding kon hij wel begrijpen dat hij nog even geduld moest hebben. Slingding: verhuis ze dit weekend
Otje Teun ligt hier nog in een ledikant, maar we hebben een doorgroei dus kunnen straks de spijlen eraf halen en dan is het een bed van 150, dus voorlopig kan het prima op het werk ging het goed, collega's vinden het jammer dta ik weg ga maar ze vinden het allemaal fijn voor me dat ik meer kan werken en dicht bij, geven me dus allemaal gelijk dat ik het doe omdat ik dara niet verder kom. alleen kon ik 1 collega niet spreken, was er niet, die was maandag thuis gekomen en vond haar zoon dood, 25 jaar, hartaanval, hij had al hart problemen was al 2x terug gehaald maar nu helaas niet meer, dan schrik je ook hoor... ben weer 2 kilo kwijt in 2 wkn tijd! nog 4 te gaan en dan opbouwen dus als jij terug kom zit ik in de opbouwfase..hihi Slingding lekker de 1e nacht alweer gehad, de kat zou zo nog wel blijven mouwen want die is ook haar huis kwijt hou je haar wel eerst 6 wkn binnen? Duikster lekker dat het goed gaat met je schoonvader, nu hopen dat het zo blijft en jullie weg kunnen
En ja hoor, ik heb m'n ontbijt alweer achter de kiezen terwijl Fynn nog ligt te slapen @Noralien: Jeetje, wat ben jij handig zeg Ik kan nog geen spijker recht in de muur slaan Vind je wel een bikkel hoor dat je zo hard bezig bent. Zal blij zijn voor je als alles klaar is en je weer kunt relaxen. Succes verder! @Janette: Ach, echt lief van Teun's vriendinnetje Lekker dat je weer bent afgevallen! Begin je nu per 1 september met je nieuwe baan? @Lola: Caravan ziet er goed uit. Heeft die van jullie ook lichtblauw? @Noura: Gek idee hoor. Toen ik 37 werd was Fynn 2 maanden.... @Cynthia: Gefeliciteerd met jullie 1e nacht Hoop dat Kailynn vannacht beter heeft geslapen. @Otje: En....? Hoe heeft Koen geslapen? Fynn slaapt nog in z'n ledikant. Het grote bed ligt al klaar maar ik zie er zelf een beetje tegenop dus denk dattie nog wel ff in z'n ledikant blijft...
@otje: hier ook alweer een tijdje een groot bed. De overgang ging goed. Het ging gisteravond goed zonder speen. Hij vraagt er soms wel naar, maar snapt dat ze in de winkel zijn gebleven. Dus geen drama en hij is heel blij met zijn tractor met aanhanger.
Goeiemorgen! De 1e nacht in Koen's grote bed is echt supergoed verlopen! Hij is heerlijk gaan slapen tot vanochtend 8 uur (zijn normale tijd). Kon het natuurlijk niet laten om een aantal keer te gaan kijken en 1 keer lag hij wel heel erg op het randje dus heb hem even wat verder in bed gelegd. Had wel voor de zekerheid zijn kleine matrasje op de grond gelegd voor een eventuele valpartij maar het is niet nodig geweest. Vannacht moest ik naar de wc dus ben toen nog even gaan kijken. Lag hij helemaal omgekeerd in bed met zijn hoofd richting voeteneind/knuffels. Heb hem toen maar even goed gelegd en weer ingestopt. Hij werd heel even wakker maar sliep direct weer verder. Hihi... steeds als Koen nu een vliegtuig ziet roept hij: vliegtuig Curacao! En nu heeft ie net een vliegtuig gezien en roept naar mij: Dag mama, ik ga naar Curacao! Ja jongen... nog een paar dagen Oh hij komt alweer terug: Deur is gesloten zegt ie! Ik lig echt in een deuk hier. Duikster: Fijn dat het de goede kant uit gaat met je schoonvader. Hopelijk kunnen jullie dan toch nog even op vakantie gaan. Hoe lang ga je? Hihi, wat schattig zeg, die fantasie van Nick. Janette: Fijn dat je collega's zo begripvol reageerden! Jeetje wat een verhaal zeg van die ene collega haar zoon Wat goed van je dat er 2 kilo af is! Nynke: Wat fijn dat de 1e nacht zonder speen al zo goed verlopen is! Mooi hoor. Groetjes Otje
Wat fijn dat Koen geen problemen had met de overgang naar zijn nieuwe kamer ! Jasmijn slaapt niet meer in haar oude ledikant, maar haar 'grote' bed is ook nog nit helemaal groot. Het staat nu in de middelste stand: 165 x 80. Haar ledikant was 140 x 70, dus erg veel verschil zit daar niet tussen. Net zo als bij het bed van Teun kan het oude ledikant van Jasmijn - en nu dus het ledikant van Emma - omgebouwd worden tot een juniorbed. Heeft Emma straks toch nog wat nieuws...
Fijn dat het beter lijkt te gaan met je schoonvader! Gelukkig is Duitsland dichtbij genoeg om snel thuis te zijn wanneer dat nodig mocht zijn. Maar ik hoop voor jullie allemaal dat dit niet nodig hoeft te zijn. Ik wens je alvast een super fijne vakantie (en ik hoop dat de tandjes niet al te veel roet in het eten gaan strooien...)!
Jullie moesten allemaal even wennen in het nieuwe huis, te zo lezen. Maar gelukkig gaat dat meestal vrij snel ! Veel succes gewenst zondag met de laatste loodjes? Wanneer moeten jullie het oude huis opleveren?
Hé, is er een wonder gebeurd in Den Haag ? Onze caravan heeft exact hetzelfde uiterlijk, maar een andere maat. Maar de kleurtjes kloppen dus...
Hé, wat goed van Jiri! Weet hier iemand misschien een trucje om het duimen af te leren? Die kan ik namelijk niet in de winkel achter laten...
Jasmijn fietst in inmiddels zo goed (en snel!) dat ik weer eens te voet naar de supermarkt kan. Erg fijn! Alleen gaat het remmen nog niet zo best. Zo fietste ze gisteren keihard achterop mijn hiel. Jeetje mina, wat deed dat zeer! Ik kon met pijn en moeite een flinke GVD onderdrukken en de tranen stroomden over mijn wangen. Daar was mijn grote kleine meid toch wel van onder de indruk. De rest van de weg heb ik haar maar voor me laten fietsen...
Wij gaan maandag het oude huis schoonmaken en we hebben onze oplevering vervroegt naar a.s woensdag zodat die mensen die ons huis kochten 2 extra dagen hebben.
de 2de nacht is een stuk beter gegaan. kailynn had het 10 minutjes moeilijk en de kat heeft goed geslapen. ga nu gauw verder want er moet noeg veel gebeuren (allemaal rot klusje....
hi hi, ben ik ook weer ff om te laten weten dat het hier wel goed gaat hoor maar weinig tijd om hier even te reageren, komt wel weer hoor maar dus nog niets bijgelezen komt wel weer hoor maar kleine update, kids doen het gewoon goed, gelukkig, valerius is een beetje aan de diarree nu maar denk dat het door de diksap appel komt....wij ruilen de mustang in voor een grote old timer, een chevrolet suburban. deze is met ong 3 maanden helemaal af en dan halen wij hem op wel wat bijgelegd hoor!!!....maar hij iserrug mooi en we kunnen er makkelijk met zijn allen in en dan bwv nog een klein gezinnetje. gr saskia ps hoop snel weer alles bij te kunnen benen psps; orlando zegt net letterlijk; valerius ik hoor kansen, valerius ik hoor kansen(kansen=gansen, vervolgens zij hij het wel goed hoor hihi) oh ja en valerius loopt inmiddels langs alle banken en obstakels
wat ik nu heeeel snel ff gelezen had is dat lola een nieuwe caravan heeft gekocht, leuk hoor, veel plezier ermee, qua dakkoffer, denk dat je ook goed moet kijken welke dakdragers je koopt want ze zijn meestal niet universeel en echt qua type en merk te koop mss dat dit de reden is van de 'herrie' hier nml niks geen herrie van de dakkoffer, maarre dit is wel een goeie geweest voor de overstap naar caravan?!?! janette; goed hoor nu die laatste 4 nog knap vind ik het nog steeds hoor gr saskia ga orlando naar bed brengen
Het waren originele Alfa Romeo 159 dakdragers, dus de goede voor onze auto. Maar fijn dat jullie geen overlast van de koffer ervaren. Wat goed dat Valerius al zo vlijtig stapt. Hij en Emma gaan leuk gelijk op, maar Emma is een maand ouder, dus in dat opzicht heeft Valerius 'gewonnen'...
Gisteravond heeft een mede september-2008-mama toch zo iets heftigs meegemaakt... Zij geeft haar zoontje nog steeds borstvoeding en heeft daardoor een behoorlijk rommelige cyclus. Nu kreeg ze gisteravond ineens buikpijn. Een pijn die overging in weeën. En voordat ze goed en wel in de gaten had wat er gebeurde, had ze een kindje van 10 cm in haar handen, een jongetje. Ze wist niet eens dat ze zwanger was. Haar man was niet thuis. Hij werkt op een booreiland en kan dus ook niet eens op stel en sprong naar huis komen. Ik werd echt helemaal naar van dit verhaal...