December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    de trap van de glijbaan "mama"zie je me"

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    in het kopje rond draaien

( mama heeft op goed geluk geschoten)

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    in het bootje

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    in het trapmuisje door hamelen, helaas kon ik niet bij de trappers dus mocht papa duwen :D

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    met mama op het paardje

ps let niet op me rok, gelukkig zit Teun ervoor :)

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    en de laatste hoor

nog ff in het treintje

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi janette ik keek al naar de rok voor ik de begeleidende tekst las
    maar wat een leuke fotos en wat is teun een stralend ventje zeg
    die met de grote laarzen vind ik erg leuk

slingding wat fijn dat het klaar is, lekker genieten nu

groot nieuws! ik ben trots, safouane gaf tijdens het verschonen aan dat die plassen moest en ging toen zomaar op het potje zitten en jaaaa hij heeft erin geplast! trots trots trots dat ik ben!!!!

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Safouane gefeliciteerd met je plasje op het potje en nu doorgaan!!!!

ja met een kort rokje moet je er ook niet opgaan, maar Teun wilde met mama en niet met papa en onder de 4 jaar moesten ze met begeleiding, al was er wel een vader die zijn zoontje alleen liet gaan, de man bij de atractie zei nog "hij is 4 zeker" als antwoord zei hij ja al lang, nou hij was net zo groot als Teun en zag er ook uit van bijna 3 of net 3.... Eve jij kent het zou jij dus nu Fynn alleen laten gaan????

maar gelukkig zat Teun er goed voor, Wijnand had er nog 1 genomen en die was nog iets meer omhoog :) maar er was ook niet veel ruimte omdat achter je de beugel zat zodat de kindjes er niet afglijden, ze moeten dan ook vast met een gordeltje....

Slingding gefeliciteerd met dat alles over is en alles er weer staat.

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Met Koen gaat het prima! Is niet meer ziek geweest. Gisteren heeft hij overdag niet geslapen dus was erg moe. Om 19 uur al naar bed gegaan en geslapen tot vanochtend 9.15 uur!
    Vandaag was ie wel wat jengelig vond ik (of drammerig?) maar ja... gaat wel weer over.

Vandaag een hoop gedaan hier in huis. Heel veel gewassen en gelukkig kon de was lekker buiten drogen. Nu is bijna alles gestreken en morgen nog de laatste dingen inpakken. Morgenavond mogen Sara en Koen bij opa en oma slapen en dinsdag halen we ze dan op en vertrekken we iets na de middag richting Amsterdam. Hopelijk gaat Koen dan even slapen in de auto. We rijden eerst naar het hotel om daar de koffers te dumpen. Daarna gaan we nog even naar het centrum met openbaar vervoer en we gaan daar zo'n rondvaart doen. Denk dat de kinderen dat wel erg leuk vinden. Sara sowieso en Koen is ook helemaal weg van boten en water. Daarna even ergens wat eten en dan zal de middag wel om zijn. Dan richting hotel en beetje op tijd gaan slapen want woensdag moeten we vroeg weer op. IK HEB ER ZIN IN!!! :D

Noura: Oh gezellig zeg dat Maysa mocht shoppen met oma! Altijd leuk zo met opa of oma op stap. Sara gaat morgen met opa naar Toverland. Koen mag bij oma blijven en zo kunnen wij nog het een en ander regelen morgen.
    Wat knap van Safouane! Kan me voorstellen dat je nu een supertrotse mama bent! :D

Saskia en Eve: Wat leuk zeg die foto-shoot! Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Janette: Zo te horen leuke dag gehad! Leuke foto's zeg. Ik vind het park er erg leuk uit zien. Staat nog op mijn lijstje maar ja... tis zo'n end weg.

Slingding: Wat heerlijk dat je nu eindelijk verhuist bent! Geniet nu maar van jullie paleisje want volgens mij is het prachtig geworden.

Groetjes Otje

10. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Haha, hoe simpel kan het zijn...gewoon verkleinen en dan uitprinten..maar aangezien ik geen printer heb had ik daar dus helemaal niet aan gedacht :D zal het dus ff aan m'n vader vragen...:)

@Cynthia: Joepie! Heerlijk dat nu alles over is! Nu lekker dozen uitpakken en gaan genieten. Met mij alles wel redelijk. Loop nog wel steeds te piekeren en hoop echt dat het gesprek dat we over 1,5 week hebben gepland zal helpen...

@Janette: Leuk weer zulke herkenbare foto's! En ik dacht net als Noura ook meteen: Wat is Teun een stralend ventje :) Vind vooral die in het theekopje erg leuk! Haha, ik had destijds geen rok aan maar zat ook niet echt lekker 8) Ik zou Fynn op zich wel alleen durven laten gaan als het ritje wat korter en dichterbij zou zijn.

@Noura: Wat super van Safouane! Denk dat Fynn hier echt als laatste zindelijk zal zijn. Maar ach, je moet ergens mee opvallen :p

@Otje: Wat fijn dat het weer goedgaat met Koen! En wat 'dapper' dat jullie nog zoveel gaan ondernemen voordat je op vakantie gaat. Ik ben echt een muts wat dat betreft en doe het voor de vakantie juist rustig aan...;) Kom je morgen nog langs hier? Zal proberen of ik de foto's dan nog kan plaatsen ;)

11. Hè hè... en dan nu even relaxen in jullie nieuwe huis. Plaats je binnenkort wat foto's van de inrichting en zo?

Ik ben voor jullie blij dat het erop zit. Het zal ook wel warm zijn geweest met dit mooie weer...

We beslissen pas de dag voor vertrek waar we naartoe gaan: Nederland (bij goede weersvooruitzichten) of het buitenland...

12. Goed zo, kerel! Dat je nog maar veel potjes vol mag plassen (én poepen'...)

13. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    #30793 eve, 16 aug 2009
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
    @Lola: Je hebt (of is het bent..) je roeping als schooljuf misgelopen....:D

14. #30794 Lola, 16 aug 2009
    Laatst bewerkt: 16 aug 2009
    @Janette: Wat een vrolijke foto's! Het is duidelijk dat Teun genoten heeft...

Volgens mij hebben we een virusje in huis. Beide meisjes hebben al een dag of vier de ene prutluier na de andere en zelf ren ik sinds gisteren om de haverklap naar het toilet. En het resultaat van die bezoekjes is ook niet helemaal 'gezond' te noemen...

Maar het gekke is dat we alledrie absoluut niet ziek zijn. We eten goed, slapen niet meer of minder, de kids spelen vrolijk en niemand heeft koorts of verhoging.

Ik weet wel dat er buikgriep heerst op het kdv, misschien hebben we er zijdeling iets van meegekregen. Alleen vind ik het dan wel gek dat Emma niet ziek is geworden, zij heeft nog nooit buikgriep gehad.

Jasmijn en papa hebben zich vandaag lekker uitgeleefd op de terrastegels. Wat vinden jullie van de zon die Jasmijn heeft getekend...?

15. En van het buitenaardse wezen... ;)?

16. En nog eentje van papa en zijn meiden, gemaakt nadat alle tegels van het terras waren voorzien van een mooie tekening...

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Ik kom morgen (en misschien dinsdag) nog wel kijken hoor! Ben benieuwd.

Lola: Ooh wat leuk zeg die tekeningen. Schattig zeg die foto van papa met de meisjes.
    Beterschap met de buikgriep!? :(

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hier nog een foto van Koen in zijn grote bed. Heb helaas geen betere foto. Hij was net wakker en de camera flitste wel heel erg vandaar dat hij steeds de handjes voor zijn ogen hield! ;)

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hahaha nee otje, hij zal wel denken daar heb je die moeder weer die mij ongevraagd fotografeerd en dan te kijk zet op dat forum van die kletsmamas;)
    maar heerlijke foto hoor
    wat heerlijk klinken jullie voorbereidingen zeg

eve, weet je nog dat ik vorige week ook zei dat safouane helemaal niets van de pot moest weten...
    zo zie je maar hoe het ineens gaan kan, maar voor hetzelfde wil hij er na vandaag niets meer van weten.. ach, we laten hem zijn eigen tempo aangeven

hihi lola wat een geweldige tekeningen zeg! die buitenaardse die komt heel bekend voor. toen maysa anderhalf was, tekende ze rondjes met een streep en wat kleine streepjes. die grote streep was de mond, ineens zag ik het.

janette vergat ik straks toch helemaal te zeggen hoe goed je eruit ziet, vind het zo goed dat je zo afgevallen bent!!!!

hmm lola, beterschap met het virusje

oooh en eve wat ook leuk is, voor de sleutelhanger, soms heb je fotos waar ze leuk op staan maar die te ver weg zijn of de omgeving is niet leuk. vaak als je dat dan uitknipt heb je ook het formaat voor de sleutelhanger

20. Hier blijft het een shit-zooi :(!

De eerste helft van de nacht heb ik continu op het toilet gezeten. De tweede helft heb ik gelukkig kunnen slapen, maar 2 minuten nadat de wekker om 6.00 uur ging, zat ik er weer... ;)

Dus maar weer ik bed gekropen met het idee dat zowel ik als de kids beter af waren als we een dagje thuis bleven. Bij Emma lijkt het trouwens minder te worden, maar Jasmijn is ook nog steeds flink aan de dunne. Ze werd vannacht ook huilend wakker van de pijn omdat ze een poepluier had. Je mag niet meer naar haar billetjes kíjken, laat staan dat je er aan mag komen...

Het gekke is dat nog steeds niemand zich ziek voelt. Oké, als zo'n toiletbezoekje zich aandient rommelt het even flink in mijn buik en breekt het zweet me uit, maar dat is ook meteen over als ik eenmaal op de plee zit...

Deel Deze Pagina