December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Deze is toch eigenlijk ook nog wel leuk...Fynn die ff geen zin meer had om te poseren..

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik zou zeggen die met blauw, omdat jullie allebei in de camera kijken en dat is voor Fynn al heel wat :p

stond Fynn op de foto met Orlando op een verhoging? vind het verschil namelijk zo veel....

maar het zijn zeker leuke foto's van jullie

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi die jasmijn toch
    en ik bedoelde het lagere gebied.....

dat prikken is ook naar, ik keek zelf maar de andere kant op, probeerde ook niet gespannen te zijn want denk altijd dat ze dat aanvoelen. anissa zat daarentegen met grote ogen alles te volgen, dus ookde naald

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    eve ik vind de 3e foto in het rood erg mooi!
    waarschijnlijk vind iedereen een andere erg mooi...
    hihi een 3 luik is ook mooi

zo ga maar eens eten maken denk ik, daarom was ik net op de fiets naar de ah geweest.
    goh ook wat, saf die zag hondenbrokken, leuk een plaatje van een hondje en gekleurde brokjes, maar hij wou die dus hebben, meeee....
    goh iedereen vond het erg komisch bij de kassa, gelukkig ging hij toch mee zonder een gilpartij

5. Ik vind nummer 2 het mooist, eventueel in sepia.

Het is mij ook al eens opgevallen dat foto's van een heel hoge beeldkwaliteit (dat zullen deze ongetwijfeld zijn...) zich lastig laten verkleinen. Maar voor een indruk is het goed genoeg... ;)

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    eve: schitterd die foto's
    die foto die je ook in sepia hebt neer gezet vind ik canvas waardig.
    die foto waar fynn geen zin had in poseren vindt ik perssonlijk ook erg mooi en ook mooi om evt. af te drukken.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de steun, support, kadootjes, kaartjes en sms'jes tijdens onze verbouwing en verhuizing.

vandaag hebben we het andere huis schoongemaakt dus dat is ook gebeurd.
    nu nog de overdracht en hopa.
    Met kailynn om plantjes geweest vanmiddag, gelijk in de potten gezet.

8. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Troost je ;) Hier nog een die het potje en wc nog helemaaaal niet interessant vindt dus het duurt hier nog wel even hoor.

Lola: Vervelend zeg die shitzooi. Moest wel lachen hoor hoe je het beschrijft. Maar kan me voorstellen dat het voor jullie alles behalve grappig is! Sterkte en hopelijk is het snel over.
    Ik snap 'm niet :( Leg 's uit!
    Koen drinkt wel melk en vind het ook erg lekker. Nu is hij ook een enorme fan van yoghi en fristi-achtige drankjes maar dat haal ik maar af en toe in huis want melk vind ik toch wel belangrijk. Ben bang dat ik je niet echt een tip kan geven. Sara heeft ook zo'n tijd gehad toen ze rond de 2 jaar was dat ze geen melk wilde. Toen heb ik op den duur gewoon even niets anders meer gegeven en uiteindelijk dronk ze vanzelf weer d'r melk op. Alleen was het vast een ander gedeelte van het jaar want dat kan je met deze temperaturen ook niet doen.
    Oh ik lees dat ze alweer overstag is gegaan. Hihi.

Noura: Och wat zielig zeg voor Anissa dat ze zo lek geprikt is. Knuffel d'r maar eens extra ;) Hopelijk is het een goede uitslag.

Eve: Geweldig mooie foto's van de foto-shoot!
    Als je het mij zou vragen welke op canvas te drukken zou ik die ene kiezen waar jullie allebei naar een kant kijken en dan in sepia. Vind die geweldig mooi.

We zijn vandaag lekker opgeschoten hier in huis. Heb vanmorgen de badkamer eens grondig gepoetst. Verder nog een hoop gestreken, ingepakt, uitgezocht, enz. We hebben nu 3 koffers en die zitten behoorlijk vol. Vanavond nog de handbagage inpakken en morgen nog even de kattenbak schoonmaken. De katten blijven thuis en mijn ouders komen ze elke dag even verzorgen.

Ik kom morgen nog wel even zwaaien hier! :p

Groetjes Otje

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    noura: wat zielig dat geprik.
    en goed van saf,dat hij op het potje heeft geplast.

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Eve, ik vind foto 3 erg mooi, vooral in sepia. Maar de eerste 'blauwe' foto is toch ook wel supermooi. Succes met beslissen.

Otje, ik wens jullie een heel fijne vakantie toe. Geniet ervan! Je zult wel blij zijn om je zus weer in real-life te zien.

Verder weinig bijgelezen...we zijn alweer bezig aan ons laatste weekje vakantie. Ondanks dat we in en om huis blijven, hebben we een supervakantie!

Weet iemand een leuke site om t-shirts te bedrukken? Ik zoek nl. een longsleeve met een tractor-afbeelding. Gijs is echt helemaal gek op tractors...hij is vanmiddag met mijn ouders naar een bedrijf geweest waar ze tractors verkopen. Hij was echt helemaal hyper en klom meteen op een grote trap-tractor.

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb geen idee bianca, mischien dat noralien iets weet? maar die is natuurlijk ook druk nu

saf heeft vandaag alleen sochtends even op het potje gezeten, toen ik hem zonder luier liet lopen, op een gegeven moment wou hij perse zijn luier aan. gek mannetje is het toch

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje voor het geval ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie gewenst!!!!

13. De meeste sites drukken ook eigen plaatjes of foto's op een shirt, zelfs de HEMA doet dat. Misschien heb je zelf een mooi plaatje van een tractor? En via google zijn er ook mooie afbeeldingen van tractoren te vinden, ook met een witte achtergrond. En wanneer je geen wit shirt wilt, wil ik die witte achtergrond met alle plezier voor je transparant maken...

14. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Heb morgenochtend de comp. nog niet aan dus bij deze:

Otje + Familie een hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan!!!

en geef de dolfijn een kus van me, is mijn droom altijd nog eens om met ze te zwemmen.

15. Ik neem ook maar even het zekere voor het onzekere...

Otje, Steef, Sara en Koen:
    een héél fijne vakantie gewenst!!!

16. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Jullie zijn LIEF! Dank jullie wel hoor!

Groetjes Otje

17. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Goeiemorgen!

Pfff... had m'n wekker op 5.30 gezet om op tijd online in te kunnen checken (kan 30 uur van te voren). Wordt ik om 5 uur wakker en was eigenlijk van plan om daarna nog even te gaan slapen maar dat lukte dus niet meer. Dus ben nu al heel lang op! Net al lekker fris gedouched en zo dus dat is wel lekker. Nog een paar uurtjes en dan gaan we richting Amsterdam.

Heel veel groetjes en ik denk aan jullie hoor! 3 September ben ik weer in NL. Zal dan mijn gezicht wel weer laten zien hier ;)

Groetjes Otje

18. @Otje: Ach, lekker op je gemak kunnen doen is ook wel prettig nietwaar...?

Ik vergat je trouwens te vertellen dat bij ons in de buurt een Rafke is geboren. En bij ons in de straat een poosje geleden een Liene. Wel leuk om twee bijzondere namen weer eens tegen te komen.

Weet iemand trouwens hoe het met Saar gaat?

Hier nog steeds een 'shitzooi', maar ook nog niemand die zich ziek voelt. Raar virusje... :(

19. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hoop niet dat ik te laat ben...

Otje, heel fijne vakantie en volop genieten!

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @Bianca: Rainbowbabies, Simply Colors, Sorprentas en Hema :)

@Lola: Ik weet hoe het met Saar gaat maar ze wil liever zelf binnenkort vertellen hoe of wat. Het gaat igg goed met haar.

Nummer 3 is wel favoriet :) Vind em zelf ook erg mooi hoor. Net als nummer 2...Wie weet wordt het dus wel een tweeluik...of ja, dan is 3 mooier :D:p

Deel Deze Pagina