Eve: Ik ben er nog hoor Thnx voor je sms! Lola: Heej wat leuk zeg, dat er een Rafke bij jullie in de buurt is geboren! Liene is idd ook een bijzondere en ook wel aparte naam. Ben eigenlijk ook wel erg benieuwd hoe het met Saar is
gelukkig dat het goed met haar gaat zo hier de hele dag gezellig gewacht op de electricien, bleek dat ze eind van de ochtend kwamen, terwijl er was gezegd 9 uur. heel fijn, werd er eind v.d. ochtend afgebeld, een spoedklus ertussen... ja kan gebeuren, maar wel lastig
Hey meiden, Manlief is aan het mountainbiken en de kids liggen er net in, dus even tijd om met jullie te kletsen. We vermaken ons nog steeds prima hier. We zijn trouwens in Overijssel op camping de Zamdstuve. Echt erg leuk voor kinderen tot een jaartje of 10. Ze hebben een heel uitgebreid recreatieprogramma. En het zwembad is ook prachtig, maar met een peuter met watervrees iets minder leuk . Vandaag zijn we naar Avonturenpark Hellendoorn geweest, en dat was ook erg leuk. En Dierenpark Emmen is ook prachtig. Kortom op zich is het echt genieten. Maar helaas zit ik met m'n hoofd voornamelijk bij het thuisfront, want het gaat heel slecht met m'n zus. Ze is afgelopen zaterdag ook opgenomen. Het is een crisisopname, tot aankomende maandag, maar volgens mij kan ze dan nooit naar huis. Het is in ieder geval heel zwaar, ook voor mijn ouders. Mijn zus heeft al sinds haar 16e psychische problemen, maar het dal is volgens mij nog nooit zo diep geweest. Ik zou haar er zo graag uittrekken, maar helaas kunnen wij dat niet voor haar doen. We hebben een hele hechte band, en ze hangt ook heel erg aan mij en is dol op de kindjes, het maakt me zo verdrietig om te zien dat ze geen enkele zin meer in het leven heeft. @ Janette: Herkenbaar, die foto's van Sprookjeswonderland. Wij zijn afgelopen week ook naar Kabouterland geweest. Een beetje vergelijkbaar en ook erg leuk. @ Otje: een hele fijne vakantie! @ All: Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Saar gaat. Maar fijn te lezen dat het goed gaat. @Lola: Wat goed van je dat je al weer een nieuwe baan hebt gevonden. IN deze tijd is het niet makkelijk een baan te vinden en dan ook nog parttime, goed hoor! @Slingding : Veel geluk in jullie nieuwe huis! @Eve: Wat een prachtige foto's heeft de zus van Saskia van jullie gemaakt. Super hoor. En oh ja, Demi crosst hier als een dolle rond op haar loopfiets, echt zo leuk. En bultjes en heuveltjes zijn het leukst. We zijn nog steeds erg blij met de aanschaf! Na mijn vakantie ga ik weer uitgebreider op jullie reageren. Tot stuuuf! (Dat zeggen ze hier op de camping .... )
goh duckie word er stil van, weet niet wat te zeggen, want het lijkt me zo erg, je zo machteloos te voelen en vanaf de zijlijn te moeten toekijken terwijl je alles wil doen om haar te helpen, heel veel sterkte tja ik kwam vertellen dat saf net zijn 1e grootste boodschap gedaan heeft! hij liep zonder luier, en ineens zag ik hem in de tuin op de pot zitten terwijl wij binnen waren, en vol verbazing stond hij op en keek erin. leuk he
Wat goed van Saf! Demi heeft voor de vakantie een paar dagen best veel op het potje geplast, maar nu op vakantie niet meer. En poepen al helemaal niet. Wel van de week in een al met water verzadigde zwemluier. En het resultaat was niet zo fraai. Gelukkig waren we net het water uit. En dat is het inderdaad. Je voelt je zo machteloos, je hebt er totaal geen invloed op en dat is heel moeilijk.
@Duckie: Leuk om weer even iets van je te horen! Wel tegenstrijdig hoor. Aan de ene kant zo naar je zin op de camping en aan de andere kant zoveel zorgen om je zus. Heel moeilijk om daar een evenwicht in te vinden. Is je zus eigenlijk ouder of jonger dan jij? Wel super dat Demi zo rondscheurt op haar loopfiets. Fynn zou em ook het liefst overal mee naartoe nemen. Ik vind het echt de beste aankoop (qua speelgoed) die ik tot nu toe heb gedaan. @Noura: Wow! Saf heeft het echt ineens goed door zeg! Slim idee om een potje in de tuin te zetten. Daar zou ik nou weer niet opkomen... Vandaag waren Teun en Janette weer een dagje hier. 's Ochtends eerst naar het strand geweest. Daar hebben de mannen lekker gespeeld. Daarna samen onder de douche en dat was dikke pret. Na het eten vielen ze snel in slaap en hebben we ze na 1,5 uur wakker gemaakt aangzien Janette anders de trein zou missen. Heb een paar leuke foto's van Teun en Fynn op het strand en met zwembroek aan in de tram Janette heeft de douche foto's Zit de laatste tijd wel goed in de mini meetings Volgende week komen Setje en Jayden en in de vakantie gaan we nog bij Saar langs. Vind het allemaal errug gezellig!
@Duckie: Fijn om even iets van je te horen. Maar zoals Eve al zegt is het ook heel tegenstrijdig. Ik vind het echt naar om te lezen dat je zus het zo moeilijk heeft... @Noura: Wat goed van Saf! Blijkbaar wilde hij geen pottenkijkers (letterlijk!)... Hier een rommelige avond gehad (letterlijk!) Meteen na het etentje begon het bij mij weer heftig te rommelen, dus hup naar het toilet. Vijf minuten later weer... Toen ik de tuin inliep zag ik Jasmijn op de bank liggen met een dekentje. Ze klaagde over buikpijn en zag witjes. Na een minuut of tien was de buikpijn over en haar luier (en haar kleren...) vol met prut. Dit herhaalde zich zo'n vier keer. En in hetzelfde ritme moest ik ook steeds naar het toilet. Niet fijn... En juist toen ik het gevoel had: 'Zo, nu ben ik het kwijt!', kikkerde Jasmijn ook weer op. Ze vroeg om drinken en klaagde dat ze honger had ! Vanaf dat moment hebben we allebei nergens meer last van gehad... Hmmm... niet echt een smakelijk verhaal eigenlijk...
he lola dat klinkt echt niet fijn mischien is een potje voor jou ook wel handig, kan je altijd meenemen, maar ook overal in huis neerzetten eh weet niet of saf het doorheeft hoor, ga nog niet te veel er van uit. eergister was 1e keer, gister wou die de luier perse om. en vanavond wou die na het poepen geen luier meer om en steeds wou die naar de pot, om het naar bed gaan maar uit te rekken haha eve, hij heeft de pot zelf in de tuin neergezet. hij heeft er 2, eentje in model auto (kever) en sinds vorige week eentje van de ikea, en op die heeft die het gedaan. die zit vast lekkerder eve kom je nog een keer in de buurt van zutphen ?? haha leuk hoor die meetings. vanavond een lekker ijsje gehad, mango passievruchten van ah. best lekker het kan donderdag 35 graden worden pffffff en vrijdag ga ik met maysa naar walibi, dan is het 20 graden, en hoop maar dat het niet onweert die dag. want de kaarten staan op datum
Emma werd tegen de nacht huilend wakker, er bleken nogal wat boertjes dwars te zitten. Ik was dus even bang dat zij toch nog echt ziek (lees: misselijk en overgeven) zou worden. Maar ze heeft verder lekker geslapen en vanmorgen goed gegeten. Ik heb even getwijfeld, maar Roy heeft haar toch gewoon naar het kdv gebracht. Jasmijn heb ik hier gehouden en zelf voelde ik me vanmorgen belabberd. Gelukkig is dat na een aantal toiletbezoekjes weer gezakt. Ik heb zojuist ook met het kdv gebeld en het gaat super met haar! Hopelijk kan Jasmijn vrijdag ook weer en ik weer naar mijn werk. Maar op het moment geniet Jasmijn even van een dagje mama voor haar alleen en geen zusje in de buurt dat aan al je speelgoed zit...
is ook wel eens lekker, en jij geniet even van jasmijn alleen. Zo wij zijn weer een huis armer en een stuk rijker helaas weer gelijk kunnen inlossen van hypotheek, maar we houden wat over. Vanavond gaan we uit eten met mijn ouders, om hun te bedanken voor alles, en mijn vader is vandaag jarig (75) Van de week hebben we te horen gekregen dat onze vrienden die 9 aug 2008 een dochter hebben gekregen Anouk genaamt weer in verwachting zijn. (toch steekt dit, erg he!) Ik kom later weer buurten. ps eve bedankt voor de kaart, leuke postzegel zeg!
Hé, dat is mooi! Meestal vallen verhuizingen en verbouwing tegen, maar iets overhouden van het budget is natuurlijk mooi meegenomen...
Mag ik eerlijk opbiechten dat ik van mijn dagje alleen met mijn oudste heb genoten? Het scheelt 90% in drukte als 50% van je kroost niet thuis is . Geen gegil (van Jasmijn, als Emma weer eens aan haar speelgoed zit), geen politie spelen ('Emma, niet aankomen!') en gewoon even lekker tutten met mijn oudste. Maar natuurlijk ben ik ook héél erg blij als mijn jongste straks samen met papa thuiskomt!
Gelukkig, de meiden en ik zijn weer opgeknapt! Slingding, wat heeft Kailynn in haar handen op de foto van jouw avatar?
Mooi Lola en dan nu weer genieten van het hete weer! denk dat Kailynn haar knuffel in haar handen heeft, heb er al een paar goed naar gekeken en ik kom telkens hier op uit. mooi raad spelletje zou zo ff wat foto's van dinsdag spammen...