December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    wat leuk voor je zus saskia en fijn dat de ab aanslaat

nynke een spiraal hoop dat hij je bevalt

aaaah lees wat over jasmijn en haar luddevudde, hihi

zo kwam even zwaaien, druk druk druk.... en net saf nog een ongelukje. in zijn blote bips gaat het plassen en poepen op het potje zonder problemen. alleen nu moet die het leren met broek aan, en dan denkt hij volgens mijdat hij een luier aan heeft. hij moet dus even leren zijn broek uit te doen en op het potje te gaan. ben benieuwd of hij het gaat doen, hoop het wel

2. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Er zijn hier al een paar kindjes zindelijk/bijna zindelijk. Zijn jullie er nu zelf mee begonen of hadden de kindjes al zelf interesse in het potje? Het lijkt me wel fijn als jiri geen luier meer hoeft. Maar hij wil niet op het potje. Helpt het als je hem bloot laat lopen om zindelijk te krijgen??

3. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn is ook nog niet van het potje hoor...
    net voor haar 2de verjaardag heeft ze een poosje het goed gedaan en toen was het ineens weer klaar.
    van de week poepte ze in haar blote billen en ze had het niet eens door, ja toen ik ho riep.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Kreeg een sms van Otje. Het is daar erg warm dus ze zijn veel aan het strand of bij het zwembad. Koen heeft erg moeten wennen maar nu gaat het goed. En Sara vermaakt zich prima. Vandaag gaan ze zwemmen met de dolfijnen. Iedereen krijgt de groeten!

@Lola: Fijn dat jullie weer zijn opgeknapt! Ach, wat zoet zo'n verliefde Jasmijn :) Ik val ook op oudere mannen dus ik snap haar wel hoor...Haha, die optometrist...lekker handig...;)

@Janette: Leuke foto's! Zal die van mij zsm naar je mailen...En wat een leuke avond hebben jullie gehad. Heeft je vast goed gedaan. Hoe was het bij de meertjes?

@Saskia: Wow! Jullie foto's zijn ook echt mooi geworden. En het is extra leuk om het resultaat te zien als je er zelf bij bent geweest ;) Laat je er een op canvas afdrukken? Super dat je zus steeds meer opdrachten krijgt! Wij komen ook zeker nog een keer hoor. Getver, wat balen dat Orlando zo ziek is/was...en de rest van de familie nu ook...Hoe gaat het vandaag? Hoop dat jullie lekker naar A'dam zijn. Fun Forest ziet er leuk uit maar is dat wel wat voor kleintjes?

@Nynke: Vervelend van de cyste. Hoop dattie vanzelf verdwijnt! Laat die laptop toch lekker thuis, joh :p;) Fynn vindt logeren gelukkig ook erg leuk. Maar ja, hij was nog geen 3 weken oud toen hij voor het eerst ging..Fynn heeft ook geen helemaal geen interesse in het potje. En ik moet eerlijk zeggen dat ik geen zin heb in het gehannes met bloot laten lopen etc. Het komt vanzelf wel...

Vanmorgen weer naar het strand geweest. Wel ff heerlijk hoor zo 's morgens vroeg. Fynn heeft nu echt de zee ontdekt en vind het springen in de golven helemaal geweldig.Twee uurtjes vind ik echter wel genoeg hoor. Het wordt dan toch steeds warmer maar vooral drukker. En aangezien Fynn niet echt netjes naast me blijft zitten/lopen is het voor mama best vermoeiend. Snap niet hoe sommige mensen met kleine kinderen een hele dag daar rond kunnen brengen. Fynn wilde echter niet mee naar huis en schreeuwde een paar keer heel hard: NEE, MAMA! Tja, daar sta je dan...

Merk trouwens wel dat Fynn weer een ontwikkelingsspurt doormaakt. Hij praat ineens een stuk 'volwassener'. Echt leuk om te horen. Helaas gaat dit wel weer gepaard met wat gepeuterpuber wat zich uit in tegendraads gedrag en NEE-geroep..:D

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eve we zij niet naar de meertjes geweest, Teun had gisteravond 39 gr koorts en vanmorgen nog ruim 38
    dus maar op de fiets gegaan naar de kinderboederij en speeltuin daar
    je kan helemaal niet merken aan hem dat hij koorts heeft, hij is wel snotterig dus denken dat het daar van daan komt

leuk dat fynn nu in de zee wil springen, mama ook? ;)

Nynke hier ook geen potje hoor, teun wil er helemaal niets mee
    komt vanzelf wel voor dat hij naar school mag is hij denk wel zindelijk :D

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    janette knuffel voor teun

eve ben jaloers, wil ook strand in de buurt

ooooh my god wat me net overkwam, moest even snel douchen, en graai een handdoek van het haakje, droog me af en zie wat vallen en lopen........ of eerder rennen, echt zo`n meeega grote spin met van die dikke poten en een lichaam baaaaah, heb dus heel hard lopen meppen toen die onder een stapel vaatdoekjes liep. met angst en beven tussen die doekjes gegluurd met een stok, en hij leek dood. manlief mag hem straks weggooien.... aaaah heb nu heel de tijd kriebels

en over zindelijk, saf wou helemaal niets van de pot weten, en vorige week met een poepluier verschonen zei hij ineens plassen, dus ik zo van wat is er? moet je plassen, nou toe maar. dacht het zal wel. maar wonder boven wonder hij liep dus zo naar de pot.
    maar goed, zonder kleren gaat het dus al de hele week zowat goed. alleen als hij een broekje aan heeft, dan doet die het in zijn broek, hij gaat wel ergens in een hoekje staan zodat die rustig poepen kan, en daarna lekker spelen. met een dansende keutel in zijn onderbroek
    tjaaaaa.... maar het begin is er.
    en je moet denk ik gewoon kijken wat ze zelf aangeven. potje in de buurt. laten zien. en ja, heb je een tuin, en is het mooi weer, gewoon lekker in de blote bips laten lopen.
    maar als ze niet willen, kan je ze niet dwingen. het kan ook eng voor ze zijn.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    en wat leuk wat van otje te horen....

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    #30908 slingding, 23 aug 2009
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
    Ik zal nog wat foto's spamen van ons huis zoals lola gevraagd heeft.
    Ik heb ze net gemaakt omdat ik een week mij toestel kwijt.
    en kailynn ligt op 1 foto zelfs al teslapen maar ze sliep eerder dan ik dacht.
    LET VOORAL NOG NIET OP DE TROEP...

Als je het niet intresseert scroll maar naar de volgende bladzijde...

de voorgevel

9. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    woonkamer voor (we kopen nog een nieuwe salon tafel want deze is te groot.

10. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    woonkamer achter

11. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
  12. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    weer een keuken foto

13. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    andere kant keuken

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kamer kailynn, met slapende kailynn

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    haar mega zitzak

16. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    onze slaapkamer

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    de ikea kast

18. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    m'n was ruimte

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    arno zijn kantoor

20. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    en de laatste....

Voor nog meer intresse staan er nog meer foto's op mijn hyves.

hopelijk heb ik jullie er niet mee verveeld.

de zijschotten dat nu toegangklijk is met roldeuren.

Deel Deze Pagina