@Janette: Koorts schijnt wel te heersen Gelukkig heeft Teun er verder geen last van. Uit Fynn's neus komen ook nog behoorlijk gele bellen...dus hoop niet dat hij Teun heeft aangestoken... @Noura: Jasses, das echt eng zo'n megaspin! Ik heb voor dergelijke noodgevallen een bugaway in huis. Een van de beste aankopen ooit klik hier: BugAway - Insecten - Insectenvanger - Vivara Natuurbeschermingsproducten - Vogelvoer, Nestkasten, Voedersystemen @Cynthia: Gaap...val bijna in slaap bij je foto's Nee hoor, vind het leuk om jullie nieuwe stekkie te zien. Ziet er goed uit! En wat een heerlijk grote slaapkamer heeft Kailynn. Nu ik haar zo in dat bedje zie krijg ik toch wel zin om em ook voor Fynn neer te zetten (hij krijgt nml dezelfde). Denk dat het er na de vakantie maar es van moet komen...
eve nee Fynn heeft hem niet aangestoken hoor... hij had al snot uit zijn neus lopen..... denk dat wij Teun zijn bed omgaan bouwen als we zijn meubels op zijn kamer andders gan zetten
@eve: ik zet een glas er op en schuif een papiertje er voor. Of we gebruiken de elektrische vliegenmepper. @slingding: het huis is mooi geworden.
@Nynke: Haha, das idd een goedkoop alternatief...maar met wespen die bovenaan een raam gaan zitten is dat toch wat lastig en ben je vaak wel ff bezig...met dit ding ben je supersnel klaar
Goed! Gisteravond heb ik de stijltang voor het eerst gebruikt. Als de weergoden ons goed gezind zijn, dan gaan we naar de camping van Safaripark de Beekse Bergen... Jasmijn vraagt zelf om het potje, ik push daar niet in. Alleen wanneer ze aangeeft 'met de blote billen in de onderbroek' te willen lopen, vraag ik haar geregeld of ze moet plassen. De ene dag wil/gaat ze 10 keer op het potje, de andere dag helemaal niet. Ligt er ook aan waar we zijn en wat we doen... @Slingding: Mooie foto's van een heel mooi huis ! @Eve: Jij wil volgens mij niet (meer) bij mij op bezoek komen, geloof ik... @Otje: Fijn om te lezen dat jullie het super naar jullie zin hebben! @Janette: Ik pak soepstengels apart in (doorzichtige folie) en daar zet in zo'n vingerpoppetje bovenop. En dan een kaartje eraan met een fotootje van Emma en de tekst 'Hoera, 1 jaar!' Afhankelijk van het aatal kindjes, krijgt ieder kind twee of drie 'soepstengelpoppetjes' Ik had eerst gedacht vishengels te maken met badfiguurtjes, maar ik vond de vingerpoppetjes leuker... Gisteren lekker gaan zwemmen, samen met een zwager en schoonzus. Die hebben twee meiden van 10 en 12 jaar die Jasmijn de hele tijd op sleeptouw hebben genomen. Hadden wij eens lekker de tijd om te kletsen...
gewoon blijven lachen als je op de foto moet terwijl je net op je gezicht gaat..... Dit was het weer hoor....
Lola: klinkt super leuk de beekse bergen, daar kan je je ook goed vermaken. klinkt leuk de traktatie.
@Slingding: Dat is inderdaad een heel mooie foto van Kailynn. Ze kijkt ook zo wijs, alsof ze al vier is in plaats van twee...
wat een mooie fotos zeg cynthia, zowel van het huis als je dochter!! eve ik geloof dat ik ook zo`n ding halen moet. ik gruwel helemaal van die joekels pff ben hier aan het wachten op telefoon van de kinderarts, de assistente had gebeld dat de kinderarts toch ons zelf spreken wou. vraag me af wat ze zeggen wil. het hb was aan de lage kant dat weet ik wel en dat was ook waar ook op getest zou worden. maar er zijn dan wel 2 buisjes afgenomen. dus ben toch wel benieuwd.
@Lola: Ik vind je nog wel lief hoor...maar je woont nog steeds zo ver weg.... Wat een superleuk idee van de kaasstengels! Mss ga ik dat ook wel doen in december....En kamperen in Beekse Bergen lijkt me echt leuk! Het weer ziet er vooralsnog wel okay uit. Niet echt heel warm maar wel rond de 20 graden met mss af en toe een klein buitje... @Cynthia: Echt een mooie foto! Ik vind Kailynn nu ook ineens op Arno lijken En wat Lola ook al zegt lijkt ze erg wijs...en dat is ze natuurlijk ook Had laatst ook een foto gemaakt van Fynn waarvan ik dacht: Jeetje, wat lijkt ie hier groot...zal em binnenkort ff opzoeken...heb nu ff geen fut 8) @Noura: Tja, het kost een paar centen (heb em gekocht toen ik nog fulltime werkte en geen kind had ) maar dan heb je ook wat Heb je inmiddels al een telefoontje gehad? Hoop dat alles goed is!
Hey Meiden, Nou hier maar weer even een kort berichtje van mij, wat een weer he. Nou hier gaat het redelijk, heb het erg druk momenteel. Ben druk bezig met dingen regelen i.v.m maagband of maagverkleining (Jaa ze twijfelen nog tussen die 2, maar vertel ik zo meer over), ben druk met nieuwe oppaskindjes en sollicitaties, het r.... natuurlijk en verder natuurlijk ook thijmen, me huishouden, baantjes zwemmen, afvallen enzv. Maar hier gaat het opzich wel goed, ik heb donderdagavond een gesprek met de internist en psycholoog gehad en gelukkig door beide goedgekeurd en 2.1 kg afgevallen. Alleen ze twijfelen dus nog tussen maagband en maagverkleining, want beide hebben ze voor en nadelen. Maar als het goed is gaan ze nu alles bespreken en opsturen naar de verzekering, dan hoop ik daar binnen 2 a 3 weken uitslag van te horen + een datum voor de intake in het ziekenhuis. Ik moet trouwens naar Mol in Belgie, en na die intake gaan we als saar het goed vind gezellig daar op bezoek is namelijk maar 15 min. rijden van elkaar. En als ik geopereerd wordt mag sebas, en ik ook natuurlijk daar logeren en dat scheelt ons een hoop hotelkosten want die zijn niet mis helaas. Maar ik ben als het allemaal zo lekker loopt of november of december aan de beurt, alleen heb ik wel al tegen hun ook gezegd als het december wordt schuif het dan maar door naar januari en dit was prima. Nou dat was het dus een beetje haha, en ik heb nog een mooie foto van Thijmen de boef En ik ben trouwens bezig met 2x per week baantjes zwemmen, en het gaat redelijk goed gelukkig alleen wel spierpijn 1ste paar keer hoor
Eve en Slingding ik vind jullie foto's trouwens zo lief, en wat een boeffie en een princesje zeg. En inderdaad wat lijken ze al groot he, echt zo erg lief. Nog gefeliciteerd met de verhuizing enz. trouwens slingding
Debbie welkom terug dat is niet mis allemaal nu maar hopen dat het allemaal positief is en de 1e 2.1 kg zijn er alvast af! en dan naar België voor de operatie, had je daar ook de gesprekken? enne jij hebt dus nog contact met Saar, hoe is het met haar want ja we missen nu de verhalen van Liene en Tisse en haar wel hoor. en gelijk heb je dat je het uitstel tot na de feestdagen want die wil je toch niet met pijn doorbrengen...moet je eigenlijk na de operatie daar nog lang blijven??? wat een grote Boef is het ook dat jochie van je... hoe lang is hij nu? of welke kleding maat draagt hij? dnek dat we het daar beter aan kunnen aflezen omdat niemnad nu naar het CB moet....
eve lieve foto zeg en ze heeft gebeld hoor, en er was vorige keer van alles misgegaan waar ze haar excuses voor aan bood in ieder geval is haar hb 6,3 dat is laag, maar er is ook naar haar celletjes gekeken en daar konden ze zien dat ze te weinig ijzer heeft. haar ijzergehalte is nihil, en moet dus worden aangevuld want anders kan haar lichaam het niet bolwerken. ze moet nu 2 maal daags een ijzerdrankje. en krijgt een flinke voorraad. en advies om rozijntjes, krentjes, appelstroop e.d. te geven een week voor de volgende afspraak moet ze weer bloed laten prikken. het ijzerdrankje is vies dus dat zal mij nog benieuwen. ook roosvicee met ijzer mag, maar kreeg het advies dat langzaam iedere dag wat meer door het sap wat ze nu kreeg te mengen, dan heeft ze dat niet door. omdat dat ook een ijzersmaak zou hebben. nou hier kunnen we weer even mee verder.
Hallo Hallo, Nee de gesprekken heb ik in een obesitaskliniek in beverwijk, alleen het intakegesprek van het ziekenhuis en de operatie zijn in Belgie. Ik heb inderdaad nog contact met Saar, en alles gaat goed met haar en de kindjes. Alleen er is een hoop dingen veranderd en gebeurd, maar ik weet niet of ik er iets over mag zeggen en doe dit dus liever ook niet. Ehm of ik lang moet blijven na de operatie ligt eigenlijk aan veel dingen, bijvoorbeeld zijn er complicaties of wat voor een operatie krijg. Maar ook hoe snel herstel ik, hoe snel kan ik dingen zelf weer? Dus ja dat weet ik eigenlijk nog niet Thijmen draagt nu maat 98 en soms nog 92, maar soms ook 104. Hoelang die is weet ik eigenlijk niet, ik zal vanavond is opmeten haha. Ik moet oktober weer naar het cb toe, spannend hoor Misschien iemand zin in een mini meeting binnenkort?