Noura das niet fijn zeg ijzer te kort, heel veel sterkte je kleine meis zal ook wel moe zijn he? Ik bedoel tenminste vaak moe? Hopelijk gaat het snel weer beter met haar
noura: gelukkig heb je telefoon gehad..wachten is niks. ik hoop dat je alle bij haar naar binnen krijgt. enne misschien multivitamine bij het eten geven daar zit ook ijzer in. en bij het eten neemtt het beter op. Ik hoop zo gauw wat van Saar te horen, want ik mis haar best wel! saar waar ben je? en hoe is het?
@Debbie: Goed om weer even iets van je te horen! Je klinkt gelukkig een stuk positiever dan de vorige keer. Heb je zelf voorkeur voor of een maagband of maagverkleining? Goed dat je aan het zwemmen bent! Leuke foto's van Thijmen. Zo te zien is het echt een vrolijk ventje (met een ondeugende blik ). @Noura: Mss heb ik eroverheen gelezen...maar hoe komt het dat Anissa's ijzergehalte zo laag is? @Lola: Wel als Fynn naast je zit... Snap dat jullie allemaal graag willen weten hoe het met Saar gaat. Heb haar net nog gesmst en ze probeert vanavond op het forum te komen. Meer kan ik niet doen Vind niet dat het aan mij is om te vertellen hoe of wat... Fynn zei vanmiddag ineens: Teun is mijn broertje en Valerius mijn zusje
eve wist niet dat Teun een broertje had..... maar wel grappig enne ja het is aan Saar om evt te vertellen wat ze wilt....
Hallo allemaal, sorry sorry sorry dat ik zolang niets van mezelf heb laten horen. Er is dus een hele boel veranderd sinds de laatste keer dat ik hier was. Ben en ik zijn uit elkaar. Ik woon nu in mijn eigen huisje, ook in Retie. Liene en Tisse zijn om de week bij mij (een week wel, een week niet). Sinds een maand hebben Wim en ik een relatie. Hoe gek en vreemd het mag klinken, dat voelt reuze goed. Alsof het zo moet zijn. Wim en ik wonen bewust wel niet samen. Ik heb nu een jaartje werk in Retie en dan zien we wel verder. Volgende week start Liene met naar school gaan. Ikzelf begin een weekje later. Ik werk namelijk een week wel en een week niet, en de eerste week dus niet. Tisse gaat de week dat hij bij Ben is, naar een onthaalmoeder gaan. De week dat de kindjes bij mij zijn, moet ik niet werken, dus dat is geen probleem. Ik ga vanaf nu weer goed meeschrijven. Morgen komen ze mijn internet aansluiten, dus dan ben ik er weer! Nu ben ik bij Wim op de computer. Wat is er allemaal gebeurd? Kunnen jullie me kort inlichten... Lieve groeten, Saartje
@Saar welkom terug, voelt goed om je weer te lezen. hoop dat je je draai met je kindjes nu ook goed heb gevonden... en zelf ook de rust natuurlijk. Olmense zoo, daar willen wij in oktober ook heen.... is het leuk daar
Janette, merci. Ik voel me echt rustig vanbinnen, sinds heel lange tijd. Heb ook niet meer de drang alles nu nu nu te willen doen. Ik voel me goed.
@saar: is het niet gek om je kindjes dan een week niet te zien? Of zie je ze wel als ze bij Ben zijn?
het is heel raar. Ik heb ze nu woensdag voor het laatst gezien. Ik was weg voor 2 dagen en daarom waren ze bij mijn ouders. Maar Ben is ze daar vrijdag gaan oppikken en nu zie ik ze dus pas vrijdag weer. Het is vooral gek omdat ik ze voordien nooit moest missen.
Ik dacht, kom me even laten zien. Nu zie ik meteen het bericht van Saar. Na je eerdere berichtje over je verliefdheid komt dit niet heel onverwacht, maar ik vind het toch wel heftig moet ik zeggen. Het lijkt me zooo ontzettend moeilijk je kinderen nog maar volgens schema te kunnen zien! Ik ben wel blij te horen dat jij nu goed in je vel zit en dus blijkbaar de goede stap hebt genomen. Ik wens je veel geluk met Wim en hoop dat je je draai snel vind in je nieuwe huisje. Nu komt je werkschema natuurlijk wel perfect uit zo, 1 week wel werken en 1 week niet. Hier begint het nu op te schieten. Al moet er wel nog een hoop gebeuren. Ben nu bezig om bakken in de kast te maken voor het speelgoed (systeem van Ikea). Al het speelgoed erin en als ze ergens mee wilt / willen spelen, hoef ik de bak er maar uit te trekken. We zijn vorige week zaterdag verhuist en dit viel toch wel tegen. Vooral Robert had het zwaar onderschat waardoor hij te weinig hulp had ingeschakeld en niet alles over was. Jikke heeft een paar erg moeilijke dagen achter de rug. Nu zit ze gelukkig weer lekker in haar vel en is het een heerlijk meisje! Mijn moeder is zaterdag weer naar huis gegaan en daar waren we allemaal aan toe denk ik. Ik was echt ontzettend blij met haar hulp! Maar buiten dat het voor haarzelf wel erg veel werd, was ons gezin ook wel weer toe aan een beetje rust en regelmaat zonder 'indringers'. helaas nog meer gedoe omtrent ons oude huis. De gemeente heeft laten weten dat we misschien verplicht worden gesteld het huis opnieuw te laten funderen. we wachten nog op een definitief besluit . Buiten de vraag hoe we dit financieel kunnen gaan rondbreien (2 huizen en funderingsherstel), verkleint dit ook weer de kans om op korte termijn te verkopen. Daarnaast gezeur met de makelaar. De ene 'miscommunicatie' (hun benaming voor NIET communiceren) na de andere. Over het aantal bezichtigingen niet te klagen hoor. De hele klusperiode van ons nieuwe huis hadden we 3 bezichtigingen per week. Maar nu hoorde Robert per toeval van een vriend dat zijn vrienden a.s. woensdag een afspraak hebben. Hier wisten wij dus helemaal niets van. De makelaar gebeld en daar stond deze afspraak dus al op accoord. We zijn net verhuisd en moeten het oude huis nog helemaal in orde maken. Vorige week sprongen de vlooien je daar tegemoet . Dat hebben we inmiddels wel verholpen, maar ik moet er niet aan denken dat er ineens mensen in mijn huis rondlopen, terwijl het er zo bijstaat. We hebben ons ongenoegen maar weer eens uitgesproken en hebben besloten naar een ander te gaan als zoiets weer voorvalt. O ja, ik heb mijn fototoestel eindelijk terug. Na ruim 3 maanden kon ik het op gaan halen. De eigenaar van de fotozaak was kwaad op het reparatiebedrijf omdat er ook nog een fikse rekening aan vast zat. Boven de 50 euro zouden ze kontakt opnemen. En dan na 3 maanden een dure rekening sturen voor de body en een aparte rekening voor het objectief waar niet eens iets aan gedaan is. Gelukkig gaat hij dit uitvechten met dit bedrijf en heb ik niets hoeven betalen. Dat vond ik dan wel weer netjes. Ik ga proberen weer vaker online te zijn. Maar ons internet is nog niet aangesloten en ben nu dus afhankelijk van wanneer de buurman zijn modem aanzet 8) Tot later!
Saar: ik ben heel blij om wat van je te lezen! Wat een verhaaal, en een flinke stap die je hebt genomen. Hoe doen de kindjes op deze situatie? Ik wens jou al het goeds samen met wim en de kindjes. En veel succes met je werk. @noralien wat ontzettend balen eg van de gemeente, hoe komen ze daar nu ineens op? De kosten zullen niet mee vallen per maand. Wat is jullie nieuwe adres? ik kan me heel goed voorstellen het gevoel van de indringers.... want ik weet precies wat je bedoeld Succes met de laatse inrichtingen... en gelukkig is je toestel weer terug.
@Debbie: Fijn om weer iets van je te horen en blij dat het beter met je gaat. Ik vind het knap van je dat je zo'n zware operatie wilt ondergaan. Dat is niet niks... @Saar: Fijn dat jij er ook weer bent! Eve vertelde laatst al dat het goed met je ging, maar nu ik lees dat jij en Ben uit elkaar zijn, schrik ik daar behoorlijk van! Ik hoop dat de stap die je hebt genomen de juiste blijkt te zijn en ik hoop ook dat Ben weer gelukkig mag worden. Ook mij lijkt het vreemd om je kindjes niet iedere dag meer te zien, zeker gezien het feit dat jij hun hele leventje (bijna) altijd bij hen was. @Noralien: Wat een ge-*piep*censuur* rondom jullie oude huis, zeg! Ik was geloof al 10 keer finaal uit mijn vel gesprongen :x. Duim me rot voor een goede afloop, maar het schiet helaas niet op... Een dikke knuffel voor jullie alle drie...
hi hi, wij zijn afgelopen zondag toch naar amsteram gegaan en op zich heeft valerius en orlando ook, het heel goed gedaan. alleen 's nachts heeft hij echt weer hoge koorts gehad boven de 40 gr dus ben ik maandag middag met hem naar de ha geweest en hij heeft dus ook oorontsteking dus ook aan de ab.....denk zelf dat hij naast de verkoudheid en oorontsteking ook last heeft van mogelijke doorkomende hoektandjes of kiesjes ofzo hij zit nml ook erg in zijn mondje....we zullen zien het uitje was dus verder heel erg geslaagd en de kids hebben het allemaal goed gedaan. wij zijn sinds gisteren trotse eigenaren van een 'nieuwe'(tweedehandse 2004) kia sorento, wij vinden hem erg mooi en lekker ruim verder ga ik vanaf 4 september de kgi opleiding doen bij de knmv, dit is een uitbreidingsopleiding tbv motorrijden/rijles geven, ik wil dit ook en vooral voor mezelf doen zodat ik mezelf verder kan ontwikkelen in dit segment, en evt in de toekomst er meer mee kan gaan doen dan dat ik nu doe. zo ik ga even bijlezen.... janette; lekker dat je zo toch het een en ander hebt kunnen eten hoor en ideaal dat ze wat hebben bereid speciaal voor jouw lola; oke nou beter is het zo dan een beschadiging he?! ja joh emma ook alweer bijna 1 jaar wat gaat het hard he? hoe gaat het met emma en het lopen? hier heeft valerius al meerdere pogingen gedaan om los te staan maar stapjes zetten nog even niet hoor noura; goed joh dat hij het zo goed doet zonder broek aan, hihi hij is gwoon een naturist, heeft nu al 'schijt' aan zijn broek eve; ohhh gaaf joh dat ze gaan zwemmen met dolfijnen lijkt me al een ervaring op zich, mocht je haar spreken via sms groetjes van mij hier vwb ziek zijn gaat het beter hoor maar nog niet optimaal, nee het is voor de kleinste mannen niks hoor maar het amsterdamse bos is echt geweldig, kunnen we wel een meet houden echt super als het weer het toelaat, heele grote grasvelden er zijn zwembadjes en strandjes en een aantal speetltuintjes....lekkerrr naar het strand janette; herkenbaarr omtrend ziek zijn maar niet merken aan kids, hier dan he bij jouw teun. slingding; wat ziet jullie huis er super gaaf uit zeg mooie keuken hoor en die kast , same here, hebben wij ook lekker groot is hij heerlijk, vwb 'troep'ik vind dat jullie het al heel snel en 'netjes' hebben hoor. denk dat als jullie hier onze zolder zien het bij jullie spik en span is hoor wat een schattige kamer voor kaillynn echt meisje hoor lola; leuk joh, wist helemaal niet dat ze daar ook een camping hadden.. slingding; wat een mooi koppie zeg, hihi echt een modelletje he, altijd blijven lachen noura; ik lees gauw door naar de uitslag.... debbie; leuk wat van je te horen spannend allemaal hoor, goed van je dat je 2 kilo bent afgevallen en zo te horen ben je er serieus mee bezig goed zo...leuke foto van thijmen hoor. jij woont trouwen echt dichtbij het amsterdamse bos dan he?? kom jij hier ook regelmatig? nuora; jeetje lekker dan voor haar maar niet heus, hoop dat het aanslaat enne mss floradix?? mag het hele gezin hebben zit ook veel ijzer in eve; saar; jee wat een verhaal maar ik ben blij voor je dat je een besluit hebt genomen waar je rust en gelukkig mee kan leven, enne vwb meeten houden we nog kontakt eerst beide kindjes weer fit en dan pb of sms ik wel ok? noralien; jeetje heftig hoor wat een financiele tegenslagen zeg bah bah, hoop echt voor jullie dat alles een beetje gaat meezitten. verhuizen viel ook niet geheel mee zo te lezen getver zeg, hoe gaat het verder, jikke weer beetje ok en anne? hoe gaat het met jullie tweetjes?? nou vanavond gaat mel met zijn ouders en zus een ballonvaart doen mits het weer het toelaat...ben benieuwd, wij gaan denk ik straks even hun kant op en eten daar dan wat dan zien hun papa ook weer even, voor orlando vooral was het trouwens erg wennen nu papa weer elke dag moest gaan werken hoor.... gr saskia
@Noralien: Gelukkig dat de verhuizing achter de rug is. Dan ben je je oude huis ineens helemaal zat, lijkt me...zeker als er dan ook nog allerlei trammelant omheen is...pfffff...wens je sterkte en hoop dat het gedoe snel voorbij is! Met Anne ook alles goed? Setje en Jayden zijn net weg. De mannen hebben zich netjes gedragen. Speelden meer naast dan met elkaar Maar op een gegeven moment hadden ze Fynn's potje ontdekt en gingen daar omstebeurt opzitten (met kleren aan...) en zeiden hardop dat ze aan het plassen en poepen waren Ach ja, het idee is er iig Ze hadden iig de grootste lol. Setje en ik blijken steeds meer gemeen te hebben (buiten Duitsland en roze )...we houden alletwee niet van de combi zoet/hartig, dragen een bloemetje op onze teennagel en onze vaders zijn alletwee echte Scheveningers...haha...je kunt maar een overeenkomst hebben Had Fynn echter wel te lang wakker gehouden dus toen hij naar bed moest was het een drama. Hij is dan zo moe dat hij heel hard gaat huilen en zich afzetten. Eigenlijk heel sneu. Maar goed, eenmaal in bed viel hij meteen in slaap.
@Saskia: Getsie, wat zielig dat Valerius ook een oorontsteking had Hoop dat ze nu alletwee heel snel opknappen en jullie nog lekker kunnen gaan genieten van de nazomer! Een Kia ...das wel ff wat anders dan een Chevrolet...de Mustang mag dus blijven? Gaaf dat je 4 sept begint met de opleiding! Heb je nog iets gehoord van het knmv zelf (of je de 1e vrouwelijke instructrice mag worden, bedoel ik)?