December 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Otje, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    met de kabelbaan

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Chrisje ook:

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    varen op het meer in de buurt

4. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    met de stoomtrein mee

5. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    de 'tractor' waar de kids om bleven vragen....

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    de vouwwagen

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Chris op de trampoline

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    op de minitrekker rijden

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    en samen erop kan ook:

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Karin gezellige vakantie foto's !!!

13. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    @melliemel: suc6 vrijdag.

@Bianca, Dat klinkt als een heftige periode met Lynn. Ik hoop dat jullie er nu weer even doorheen zijn en dat het zo blijft. Wat sneu dat ze zo bang van een leidster is zeg :(

@Slingding: M'n zus moet gewoon sowieso naar huis als er geen plek is. Het is een opname voor 1 week en dan MOET ze naar huis. Ik vind dat echt zo slecht. Wat nou, als het dan niet gaat? Ik vind dat bar slecht en verbazingwekkend.

@Karin: Wow, wat een leuke vakantiefoto's. Heel anders als de campings in Hardenberg, maar volgens mij minimaal net zo leuk. Je kunt zien dat de kinderen heel erg genieten. Leuk! En mooie grote vouwwagen hebben jullie hoor. GIng het met het slapen van de kinderen ook goed?

Helaas was de afgelopen nacht weer niet zo best en heeft Demi weer meerdere keren overgegeven, maar gelukkig wel in de emmer die naast haar bed stond. Maar het is zo zielig als ze zo moeten spugen. Vanochtend heeft ze ook nog een keer overgegeven, maar om 11 uur vroeg ze zelf om een boterham en begon ze zich wat beter te voelen, al was ze de rest van de dag flink humeurig en hangerig. Vanavond moest ik wel heel erg lachen. Ze was in bad geweest en supervrolijk, tot ze ineens de sinasprilletjes zag liggen. Die vindt ze heel erg lekker en toen kwam er dus een heel toneelspel: "Ik heb zó'n buikpijn, ik wil een pilletje". En toen: "Echt mama, mijn buik doet zo'n pijn".
    Ze wilde zelf morgen wel weer graag naar het kdv, maar als dat niet gaat heb ik gelukkig oppas achter de hand.

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    karin: wat een leuke vakantie foto's
    en wat is chrisje ook licht van haarkleur!

Duckie: tja het zorg systeem in nederland.....
    nogmaals dike knuf....
    ach die Demi gelukkig lijkt ze er nu doorheen te zijn.
    KAilynn vind sinaspril ook zo lekker...

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hi hi,

bianca; succes nog met de uitslag van de urine dan nog

slingding; en hebben jullie een tuinhuis kunnen vinden en besteld?

noura; ok goed hoor, wanneer geef jij anissa nog? hier alleen 's avonds/ s'nachts

duikster; wat een super leuke foto's zeg zo krijg je een heel goede indruk van de vakantie en de eerste foto met nick op die hooibaal geweldig leuk zeg. mooie vouwwagen hoor
    denk dat hier orlando ook om de skelter had blijven vragen hoor die ziet er ook super uit nml

duckie; aaaahg die demi, jeetje zeg heftig hoor heel veel beterschap voor haar hoor

hier is het weer nu niet echt fijn en morgen zijn de voorspellingen ook best heftig dus denk dat ik met de auto ga, het is wat ga ik naar een motoropleiding met de auto:p;)....tja heb geen zin in ongelukken, en aangezien dit best hefige windrukken zijn met regen ed....zoek ik het maar niet op dan maar in de file staan hoor.....beter laat dan helemaal niet meer zeg maar

wij hebben net koekjes gebakken, het ruikt erg lekker, deze gaan we oa straks ook meenemen naar mijn schoonouders, daar hebben we afgesproken om te vergaderen over de opstapdag die wij 12 sept as houden, dit is een dag waarbij mensen kunnen komen kijken of ze het auto of motor rijden wel leuk vinden met daarbij natuurlijk een leuke aanbieding, ook komen er een aantal stuntmannen te motor en nog leuke dingen voor de kids.....
    bij mijn schoonmoeder is schildklier kanker geconstateerd.....ze had een bult al langere tijd in haar nek en dit is er nu uiteindelijk uitgekomen, bij het ziekenhuis konden ze haar pas over 2 maanden opereren en kijken of het verder uitgezaaid is ed, nou daar hebben wij dus wel wat van gezegd tov mijn schoonmoeder want mss is een 2e opinion bij een ander ziekenhuis wel sneller, we horen vandaag van hun wss ook meer wat hun gaan doen

gr saskia

16. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hé get saskia wat vervelend voor je schoonmoeder, en ja 2 mnd is echt te lang hoor wat er allemaal daar niet in kan gebeuren, ze zou eigenlijk gister al in de oke moeten zijn...maar helaas gaat dat niet..

enne gelijk heb je hoor om met de auto te gaan
    mijn schoonvader is examinator en doet ook opleidingen bij het CBR
    maar die vind dit ook nooit leuk/ in iedergeval de regen...

hier stormt het ook de tuinstoelen zijn al 2x omgewaaid laat ze nu maar liggen kan het niet meer gebeuren :D

hier lekker een dagje voor me zelf, Teun zit op het kdv en wijnand is werken... heb net de badkamer maar een grote beurt gegeven want met die hete dagen was die er bij ingeschoten, wat hier helaas wel vaker gebeurd want het huishouden is nou eenmaal niet mijn grootste hobby zullen we maar zeggen, en als teun thuis is kan ik al helemaal niets doen omdat hij dan wil helpen en ja de wc boenen en zo met schoonmaakmiddelen aan de haal gaan vind ik niet echt prettig...beneden hebben we een houte vloer dus ja als daar een emmer water overgaat is ook niet prettig, hoe lossen jullie dit op? dus schoonmaken en de kids om je heen?
    als Teun meehelpt duurt het nog langer en hij is bang voor de stofzuiger dus dta lukt al helemaal niet als ie er is....

morgen lekker een dagje naar Den Haag, nee niet naar Eve, maar heb nog een tegoedbon van me moeder liggen, krijg ik elk jaar voor me verjaardag, een dagje winkelen in een stad naar keuze...dus dit keer Den Haag, ben er wel al een paar keer geweest maar vind het een leuke stad en met de trein zijn we er met een uur..dus dat is ook goed te doen...
    heb net de catalogus van H&M doorgebladerd en er stonden leuke dingen in dus denk dat ik er wel lang zoet zou zijn:)
    moet toch een hele nieuwe winteroutfit hebben....

nou ik ga ff een broodje eten

tot later mss

doei

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    mmm klinkt goed die koekjes Mellimel. Hebben ze gesmaakt?

Janette: veel plezier morgen in Den Haag. Ik moet binnenkort ook weer eens gaan shoppen...voor mezelf, maar zeker ook voor Nick, want die heeft bijna geen winteroutfit, m.n. zijn shirts zijn bijna allemaal te klein aan het worden. Dus moet toch eens op zoek naar maatjes 98.

even een vraagje: Nick heeft regelmatig de neiging om worden om te draaien, herkennen jullie dat? bv. kraanhijs/haankrijs, zakbroek. Ik moet er eigenlijk wel om lachen, maar soms begrijp ik hem ook echt niet....

pff heb afgelopen twee dagen even wat mijlpalen met Chris doorlopen: 1e keer naar de kapper, 1e schoenen gekocht, 1e valpartij van de trap....en Nick was al een duiveltje in de kinderstoel, maar Chris is nog erger. Gisteravond presteerde hij het om zich er uit te wurmen tussen de achterleuning en het tafelblad (waar ik ze mee 'klem' zet) door en stond hij ineens doodleuk boven op zijn tafelblad. Ik kreeg ongeveer een hartstilstand zeg....Vandaag dus toch nog maar ook een tuigje in de kinderstoel gemaakt....

18. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hallo!!

Even snel een kort groetje van mij. We hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Vanochtend om 8.45 zijn we geland op Schiphol en vanmiddag om 14.30 thuis. Steef en ik zijn ontzettend moe. We hadden dus een avond/nacht-vlucht maar hebben amper geslapen. De reis naar huis met de auto was dodelijk vermoeiend en geloof dat we elk half uur hebben gestopt om te wisselen met rijden omdat we het gewoon niet vol hielden. Dus hier bij aan het komen van een flinke jetlag. Kom gauw weer wat lezen maar doe de komende dagen even rustig aan. Heb ontzettend veel foto's (500 geloof ik) en zal nog wel een linkje plaatsen als ze ergens online staan. Maar ja... kortom: Curacao was in een woord GEWELDIG!

Liefs en groetjes Otje

19. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Otje welkom in het koude landje, hoop dat je de zon in de koffer hebt gedaan dus als je ga uitpakken krijgen we hem dan te zien ;)
    lekker dat jullie het mooi en leuk hebben gehad, hoe waren de dolfijnen?

Karin nee kan het niet worden omdraaien...komt vanzelf wel weer goed, zeker schrikken zeg dat hij er zo opklimt....
    wij hebben net de winter/voorjaar van vorig jaar gepast, tenminste in 3 avonden gedaan en Teun kan tot nu toe alles nog aan, is maat 98.... mss dat we zeggen als hij het draagt en er in speelt dat het toch te kort is dan mogen we ook shoppen naar 104, en hebben we nog een garderobe te koop ;)

als ik nu wat nieuws koop dan is het al 104.....

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    otje welkom terug, en ga je alle fotos niet hier zetten???

saskia, geef sochtends, smiddags en savonds, tenzij ikwerk.
    merk wel dat ze soms minder geduld heeft tot het toeschiet

karin wat een leuke fotos!

duckie knuffel van ons voor demi

ik ga slapen, kwam alleen even heel snel erdoorheen scrollen

Deel Deze Pagina