plaats de foto's maar hoor Otje zitten we gelijk op pagina 1500 of zo Noura lekker geslapen? kwam ook ff vlug kijken of er nog wat was... om 9 uur staan me ouders hier voor de deur, me vader brengt ons ff naar het station en dan met de trein.... me vader is bij kennisen een tuinhuisje aan het plaatsen, maar dat is een werk! dus chynthia maak je borst maar nat, er zit geen beschrijving bij alleen van wat er bij moet zitten en de rest mag je zelf uitzoeken nu is mijn vader wel heel handig maar ze gaan vandaag voor de 3e dag eraan en dan is hij genees groot...alleen zo ruim dat de tuinstoelen en kussens erin kunnen het is een hoek model.......
Hier zit wel een duidelijk beschrijving bij....(we hebben hem zelfs al kunnen downloaden. MAAR... omdat we het karwei kochten ging er eerst 10% korting af en toen hebben we er nog een 20%stikker op geplakt dus al met al best heel wat korting en van die korting hebben we besloten om het door het tuinhuizen bedrijf op te katen zetten. Het is ook een tuin huis van 380 breed en 300 diep. dit is hem: Nebraska - Karwei blokhutten Verder zal ik hier de komende dagen weinig zijn omdat we een feestje hebben maar wij hebben zondag ook hier zelf een feestje. Voor zowel arno en mijn verjaardag als onze house warming, dus druk met allerlei eten en huis opruimen.
Hallo allemaal, Liene is sinds dinsdag vertrokken naar school en dat gaat heel goed. Ik heb veel gelezen en weer niks onthouden.... Ik moet eens echt beter mijn best doen!
Hoi allemaal! Hier een goede nacht gehad. Koen ging om 20 uur naar bed en heeft tot vanochtend 11 uur geslapen! Sara ging om 22 uur naar bed en heeft ook tot 11 uur geslapen. Steef en ik gingen ook om 22 uur naar bed en zijn als een blok in slaap gevallen en vanochtend om 7 uur werd ik wakker. Toen nog 1 uur in bed gedoezeld en daarna opgestaan. Voel me nu prima en heb eigenlijk nergens last van. Wel weer even wennen hier. Ik heb wat terug gelezen en ga het vanaf nu weer bijhouden hoor! Even kort wat reacties: Duckie: Wat heftig zeg, die zorgen om je zus. Heel veel sterkte. Janette en Eve: Leuke foto's van jullie kereltjes! Saskia: Mooi hoor die foto's!! Slingding: Jullie huisje ziet er prachtig uit! Jammer dat je zo ver weg woont... Saar: Wat leuk weer eens een bericht van jou te lezen op het forum. Schrok er wel van om te horen dat jij en Ben nu uit elkaar zijn. Maar wel fijn te lezen dat het goed met je gaat en ook met je nieuwe relatie. Wel wennen zeg dat je de kindjes dus om de week moet missen. Hoe is dat? Veel geluk gewenst! Noortje: Jeetje wat een geregel zeg met jullie oude huis Sterkte ermee. Wel fijn dat de verhuizing nu achter de rug is. Debbie: Succes met alle voorbereidingen voor de maag-operatie. Lola: Ik lees dat je nogal wat te stellen hebt had met je buik-griep als ik het zo mag noemen. Gaat het nu weer goed met jou en de kinderen? Ben je nu op vakantie? Noura: Jeetje wat schrikken dat onverwachte telefoontje van het kdv Sterkte hoor!! Janette: Goh wat een lullig afscheid zeg! :x Duikster: Jullie ook een heerlijke vakantie gehad zo te horen! Wel ontzettend balen van die vervelende rampzalige terugreis! En kan me voorstellen dat je ook niet zo blij was met de reactie van je schoonmoeder. Want hoe vervelend het ook is... jij moet ook verder met je huishouden. Sterkte met je schoonvader. Melliemel: Jeetje wat een heftig nieuws van je schoonmoeder. Sterkte hoor! Groetjes!
Even zo in het kort wat vertellen over de vakantie. Dinsdag 18 aug. vertrokken richting A'dam. We sliepen die nacht in een hotel. Eerst nog 's middags naar centrum A'dam geweest en daar een rondvaart gemaakt. Was erg leuk en heerlijk weer. 's Avonds terug naar het hotel en daar hebben de kids nog in bad gezeten en geloof dat we rond 22 uur in bed lagen. Onrustig nachtje met z'n 4-en op 1 kamer en we sliepen dus allemaal laat en onrustig. In spanning voor de volgende dag. Die woensdag vroeg opgestaan, zaten 7 uur aan het ontbijt. Om 8.40 met de bus richting Schiphol gegaan. Daar koffers gedropt en nog even wat gedronken en vliegtuigen gekeken en de tijd ging best snel. Om 11.40 vertrok het vliegtuig met bestemming Curacao! 9 1/2 uur. Je weet van te voren dat het zo lang is maar het valt toch tegen hoor. Koen en Sara hebben ongeveer 1 1/2 uur geslapen. Best weinig dus. Verder hebben ze het allebei heel goed gegaan. Om 15.15 landde het vliegtuig op Curacao. Uitgestapt en ooooh jeeee ja zo warm is het dus! Toen wachten voor de douane-controle. Dan wachten op de koffers. Dan nog eens wachten in de enorme rij (schat 200 man) voor de customs. Dat viel wel ff tegen hoor. Sara werd door moeheid en hitte wat misselijk en slapjes en op den duur begon Koen ook flink te huilen. Toen gebaarde een vriendelijke medewerker van de luchtvaartmaatschappij ons dat we mee mochten! Wij blij natuurlijk. Toen stonden we binnen no-time buiten. En we dachten eigenlijk al dat we wisten hoe heet het was maar als je dan naar buiten gaat krijg je echt een klap in je gezicht zeg! Nog heter dus. Meteen zagen we mijn zus en vriend die ons stonden op te wachten en de vrouw van het appartement waar we verbleven. Daarna met de auto naar app. gebracht en daar hebben we even heel snel in de koffers gezocht naar onze badkleding en zijn direct gaan zwemmen. Een heerlijke verkoeling! ZOOOO fijn! 's Avonds wel normale tijd naar bed gegaan en kinderen sliepen goed. Steef en ik werden midden in de nacht klaarwakker (3 uur, in NL 9 uur) waarschijnlijk met het idee dat het ochtend is. Daarna toch nog wat geprobeerd te slapen en gelukkig lukte dat. Verder hebben we eigenlijk prima geslapen. Het is daar ontzettend heet maar gelukkig airco op de slaapkamers en dat maakte het wel verkoelend. Even voor de duidelijkheid: in Curacao is het in augustus overdag 34 graden, 's nachts ongeveer 28 en de airco stond op 24 graden. Denk dat 24 graden de gemiddelde zomertemperatuur in NL is? 8) Ik ga hier niet elke dag beschrijven want dan ben ik straks nog aan het typen en we moeten zo nog ff boodschappen doen. Maar ik probeer het even in het kort... We hebben veel aan de heerlijke stranden gelegen. Bijna elke keer wel een verschillende. En hoewel wij eigenlijk helemaal geen strandmensen zijn is het daar zoooo anders dan hier in NL. Heerlijk rustig, je kan voor 5 gulden (ongeveer 2 euro) een ligbedje huren en er zijn overal wel schaduwplekjes te vinden. Het zwemmen met de dolfijnen was super. En per uitzondering mochten wij zwemmen met de therapie-dolfijnen dankzij mijn zus die daar werkt. Normaal gesproken als je gaat zwemmen met de dolfijnen zwem je daarmee bij de dolfin academy (toeristische gedeelte) en ben je ong. 20 min. in het water met in totaal 6 personen en 2 dolfijnen en 160 dollar (ongeveer 140) euro per persoon kwijt. Nu zwommen wij 3tjes met de therapie-dolfijnen ruim een half uur met 2 dolfijnen. Het was echt een supermooie onvergetelijke ervaring. Koen mocht niet in het water bij de dolfijnen maar heeft het wel allemaal van heel dichtbij meegemaakt omdat hij bij mijn zus er vlakbij op het platform zat. Verder hebben we nog een struisvogelboerderij bezocht. Echt heel erg leuk om te doen. Moet zeggen dat ik nu zo op het laatst ook wel weer veel zin had om weer naar huis te gaan. Niet omdat ik het niet naar mijn zin had maar je gaat het toch wel missen en het is ook wel heerlijk om het eens even niet zo heet te hebben Wat ook wel leuk is om te vertellen. In Curacao regent het ook wel eens maar dat zijn echt van die tropische buien. Het ziet wat grijs en ineens regent het dan heel hard zo'n 5-10 minuten en dan is het ineens weer droog en meteen weer warm. Het is ook regelmatig voorgekomen dat we 's ochtends in de auto zaten onderweg naar het strand en dan zo'n bui en soms duurde die wel eens de hele weg naar het strand (half uur of zo). En dan kom je bij het strand en wordt het droog en tis meteen weer warm. Lachen hoor Ik ga hier niet ALLE foto's opzetten maar zal er een paar plaatsen. Ik zet alle foto's nog een keer online ergens en dan zet ik hier de link neer maar dat komt nog wel. Ben vandaag druk bezig met m'n was weg te werken want die heb ik nogal wat begrijpelijk Zo hebben jullie vast een indruk denk ik he? Groetjes Otje
oh meiden ik ben zenuwachtig, vanmorgen op het werk belde mijn vriendin, dat haar dochter een beetje weeen heeft.... gister wat vocht verloren, vanmorgen ook weer wat, en sinds 3 uur wat weeen. oh oh, zit nu steeds met mijn mobiel in de handen, leef zo mee ik moest het even melden want moest het kwijt otje wat klinkt het heerlijk... had zo met jullie meegewild en saar wat een leuke fotos zeg! en ik zeg het weer, je ziet ze gewoon groeien
Voor wie de foto's van onze vakantie wil bekijken 8) http://picasaweb.google.nl/MandersDeenen/Curacao#5377633443743503938